De ce nu Ford Focus?
#37
Posted 16 June 2017 - 10:44
@PSC
Ai schimbat discurile dupa 8 ani ?? Imi dau seama cati km ai facut sau ce inseamna pt tine intretinere ; asa cunosc si eu cativa care n-au schimbat nici consumabilele in 4-5 ani si masina inca merge ... Edited by Baxon, 16 June 2017 - 10:45. |
#38
Posted 16 June 2017 - 10:45
cei care faceti o distributie o data la 10-12 ani mai taiati din ele
vor mai fi unii care vor si crede asa ceva acu vazusi si eu ce a debitat psc inainte de alte concluzii in astia 10 ani cati km facui daca spui max vreo 50k te cred la tot ce ai spus ai detinut Phaeton sa spui o parere despre ea? poate este putin,dar la o masina sh sau noua mai este si de noroc,poate sa fie totul brici sau nu Edited by ceanu1980, 16 June 2017 - 10:55. |
#39
Posted 16 June 2017 - 10:49
alexandru_77, on 16 iunie 2017 - 07:39, said:
Salut.Sunt in cautarea unei masini, fabricate dupa anul 2012 si imi place estetic focusul berlina. Dilema mea vine din faptul ca prietenii imi spun ca nu este masina buna. Dar de argumentat, nimeni, doar - "nu ti lua, nu e buna ...". Cum nu ma pricep prea bine la masini, stiu ca imi place cum arata dar nu am idee de fiabilitate, voi ce ati face? ati cauta alta marca? masina va fi pe benzina, pentru ca va fi folosita sub 10 mii de km/an. Multumesc! Edited by max_01, 16 June 2017 - 10:51. |
#40
Posted 16 June 2017 - 10:51
max_01, on 16 iunie 2017 - 10:49, said:
.... se zice ca are are tabla mai slaba, predispusa la coroziune fata de concurenta, preturi mai mari la piese si anumite componente, inclusiv pe partea electrica mai slabute decat alte marci de autoturisme ceea ce te va duce la plimbari la service si bani cheltuiti in plus.Acum daca aceste probleme sunt specifice si ultimului model de Focus, cel actual, facelift 2014, habar nu am.Decat un VW obosit, cu sute de mii de km rulati, mai bine un Ford cat mai nou si km cat mai putini.La fiabilitate Fordul sta mai bine in revistele auto decat VW. |
#42
Posted 16 June 2017 - 11:07
da sigur ca pot sa cred asa ceva
e plin de astia daca prea putin le pasa de munca si banu lor sa fie sanatosi sa mearga cu o masiina pana crapa in drum |
#43
Posted 16 June 2017 - 11:15
La un focus 2 am schimbat distributia la 180.000 (vreo 7 an) iar la un focus 3 la 172.000 (5 ani). Ambele diesel.
Si ca un asa nu...la serviciu avem un Citroen c4 benzina din 2006 care are 235.000 km masina la care "s-a uitat" sa se schimbe Astia merg in continuare cu masina cred ca vor sa vada cat tine. Edited by dreaQ, 16 June 2017 - 11:16. |
#44
Posted 16 June 2017 - 11:15
alexandru_77, on 16 iunie 2017 - 07:39, said:
Dilema mea vine din faptul ca prietenii imi spun ca nu este masina buna. Dar de argumentat, nimeni, doar - "nu ti lua, nu e buna ...". |
#45
Posted 16 June 2017 - 11:15
alexandru_77, on 16 iunie 2017 - 10:55, said:
ma crezi daca iti spun ca un coleg cu un Clio din 2006 si 80 de mii de km, luat de nou, a aflat la o bere ca trebuie sa si schimbe distributia? Numai in Romania trebuie sa fii specialist in IT sa-ti iei un laptop si mecanic desavarsit ca sa folosesti o masina. Asta inseamna ca serviciile sunt foarte proaste. |
#46
Posted 16 June 2017 - 11:17
PSC, on 16 iunie 2017 - 10:37, said:
Foarte ciudat. Din "maşină a poporului", căci aşa se traduce VW, a ajuns maşină de lux. Cea mai mare dumă a fost să aflu că Phaeton e limuzină - adică stă pe acelaşi loc pe podium cu un Lincoln, cu un Lexus... La preţ, da, e limuzină, dar atât. Şi de când Ford e o maşină proastă? Eu sunt obsedat de maşinile japoneze, le consider cele mai fiabile. Am un Nissan de 10 ani şi n-am avut mari probleme cu el; în afară de consumabile, un amortizor, un pivot şi o macara de geam n-am schimbat absolut nimic la ea. Mă credeţi că nu am umblat nici măcar la joja de ulei în aceşti 10 ani, decât la schimburile de ulei anuale? Şi am condus-o în toate regimurile posibile - şi sport, şi economic, şi bătrâneşte. Am stat în coloană cu ea (4 ore cu motorul pornit pe podul de la Ruse, pe ploaie), am mers cu 180 km/h cu ea (viteza maximă 185), am băgat-o şi pe câmp, şi pe drumuri forestiere, chiar şi în nisip (pe marginea autostrăzii A2 când era în construcţie) şi nu m-a dezamăgit niciodată. De-abia acum, după 10 ani, discurile de frână dau semne de uzură (plăcuţele le-am schimbat o singură dată, după 8 ani) şi ambreiajul ar cam spune şi el că este uzat, dar nu e cazul de schimbat nimic la el, încă. Ia-ţi maşina care-ţi place, în care te simţi tu bine, nu cei care o văd din exterior. Maşina, pentru şofer, indiferent cum arată şi cât de mare e, trebuie să ajungă o extensie a corpului lui. Nu amesteca lucrurile. VW a detinut Rolls Royce pe care l-a vandut catre BMW dupa ce a invatat tot ce putea in materie de limuzine. Dupa asta a facut Phaeton care e peste Rolls Royce si la tehnica si la estetica - cel putin comparativ cu ultimele generatii de Rolls care arata naspa. Ce nu vor unii sa inteleaga sunt 3 lucruri: - e un model vechi, si inca nu a aparut generatia noua - a fost amanata datorita ocuparii capacitatii de productie de E-golf. Din cauza asta platforma este putin invechita, fiind depasita de ultima generatie de A8. - este o limuzina de lux, deci suspensia si setarile motorului sunt pt mers cat mai comfortabil, nu pt sport, si oricum am atras atentia ca inca nu a aparut generatia noua pe platforma de A8 care ar avea un comportament mai bun. - designul este unul intentionat mai stealth, pt oameni care nu vor sa epateze, oricum e mai de bun gust decat ultimele generatii de Rolls... Altfel Golf normal e banala si greoaie, cu design neinteresant la unele modele, in special golf 6. Golf 5 si 7 sunt mai OK la design fata de 6 care era diluat. Directia e relativ greoaie, nu ridicol ca la primele A classe, dar oricum nesatisfacator. Trenul de rulare si directia e mult mai OK la GTI R24-32. Pozitia la volan e mai OK la Golf fata de Fiesta si Focus normale - nu vorbim de WRC-uri... Polo la ultimele 2-3 generatii arata mult mai bine decat Astra si Fiesta, nu se compara nici ultimele doua intre ele, fiesa arata din ce in ce mai naspa. Polo e OK la interior pt clasa ei, Astra e OK, Fiesta era foarte naspa in special bordul si vizibilitatea, insa s-a mai imbunatatit putin intre timp dar arata mai rau afara... Focus are iar design nasparliu. La Ford arata f. decent Mondeo-urile facute dupa ce au furat designul de la Jaguar - pe care apoi l-au vandut catre Tata motors... Motoarele Ford pe benzina sunt in general mai fiabile si mai economice fata de actualele VW/Opel/BMW. Iar Nisan e brand Renault de tzasepzeci de ani.... Si nu-mi place cum arata nici una. Nici macar batranul 300ZX care a fost varful lor, cand il vezi de aproape e o dezamaire. Lambo a luat (pe bune sunt chiar ele cu un mica masca) farurile pt Diablo, dar masina arata incomparabil mai bine. Apropo, Lambo este brand VW (nu era pe vremea Diablo). SI Bentley e tot brand VW. Cu Porsche e discutabil - mai nou nu mai exista VAG si a fost transformat in Porsche SE tot concernul. GTR nu arata rau dar nu e rafinata si trenul de rulare nu se ridica la nivelul puterii motorului, deci nu e o alegere buna. Edited by loock, 16 June 2017 - 11:34. |
|
#47
Posted 16 June 2017 - 11:25
loock, on 16 iunie 2017 - 11:17, said:
Dupa asta a facut Phaeton care e peste Rolls Royce si la tehnica si la estetica - cel putin comparativ cu ultimele generatii de Rolls care arata naspa. Esti real )) Phaeton este un simplu Audi A 6 . Ba, nu mai visati la masini luxury. Am eu S 320CDi w221 din 2007 si il consider masina premium, abia S 500 il consider luxury... Si un rahat de Paheton e peste Rolce Royce, asta spune mult despre mandria in prostia a posesorilor de VW )) |
#48
Posted 16 June 2017 - 11:35
ceanu1980, on 16 iunie 2017 - 10:45, said:
cei care faceti o distributie o data la 10-12 ani mai taiati din ele vor mai fi unii care vor si crede asa ceva acu vazusi si eu ce a debitat psc inainte de alte concluzii in astia 10 ani cati km facui daca spui max vreo 50k te cred la tot ce ai spus ai detinut Phaeton sa spui o parere despre ea? poate este putin,dar la o masina sh sau noua mai este si de noroc,poate sa fie totul brici sau nu Cat despre placute si discuri cauti in manualul de service la orice masina. Discul se schimba cand scade sub o anumita grosime. Placutele la fel. Oricum daca discurile au sanse sa tina 150.000km placute de frana care sa tina mai mult de 60.000 inca nu am intlnit, de obicei se duc si mai repede, pe la 40.000. E credibil si cu placutele sa tina 10 ani. Pe tata l-au tinut 8 ani la Matiz, a facut vreo 20.000 in 8 ani , in parcare nu se uzeaza. Nu prea are importanta la ce interval de timp ai probleme la masina, important e intervalul de km. Daca @PSC imi da Nissanul ala fara probleme sa il alerg 60.000km/an nu cred ca mai rezista 10 ani fara sa schimbe nimic . Edited by PoeOvidiu, 16 June 2017 - 11:39. |
#49
Posted 16 June 2017 - 11:38
notrust, on 16 iunie 2017 - 11:25, said: Nu sunt posesor de VW si nici nu am de gand. Este un simplu fapt. Directorul VW a vrut sa faca o masina peste Rolls pt. prestigiul marcii. Masina e vanduta in pierdere, in special cele cu W 10/12. Pretul de productie e mai mare cu mult peste cel de vanzare al masinii noi. Nu sunt fan VW. Sunt fan Porsche, si acolo doar la modelele care-mi plac si care sunt fiabile. Mertanele sunt masini faine, dar nu intelegi ce e ala rafinament daca le bagi in discutie. Eu am avut o mare dezamagire cu un CLK care arata foarte bine dar pozitia si vizibilitatea era ridicol de proasta, cu bordul si volanul pleasca in fata. Edited by loock, 16 June 2017 - 11:43. |
#50
Posted 16 June 2017 - 11:41
Baxon, on 16 iunie 2017 - 10:44, said:
@PSC Ai schimbat discurile dupa 8 ani ?? Imi dau seama cati km ai facut sau ce inseamna pt tine intretinere ; asa cunosc si eu cativa care n-au schimbat nici consumabilele in 4-5 ani si masina inca merge ... La o masina noua, in principiu placutele de frana tin 50.000km lejer daca nu abuzezi de ele, adica cel putin 5-6 ani (pentru cei care nu circula mult), iar discurile as zice, ca o sa consume cam 2 seturi de placute si apoi sa trebuiasca schimbate. Distributia odata la 5 ani sau un anumit nr de km. |
#51
Posted 16 June 2017 - 11:42
loock, on 16 iunie 2017 - 11:17, said:
Polo la ultimele 2-3 generatii arata mult mai bine decat Astra si Fiesta, nu se compara nici ultimele doua intre ele, fiesa arata din ce in ce mai naspa. Polo e OK la interior pt clasa ei, Astra e OK, Fiesta era foarte naspa in special bordul si vizibilitatea, insa s-a mai imbunatatit putin intre timp dar arata mai rau afara... Focus are iar design nasparliu. La Ford arata f. decent Mondeo-urile facute dupa ce au furat designul de la Jaguar - pe care apoi l-au vandut catre Tata motors... Motoarele Ford pe benzina sunt in general mai fiabile si mai economice fata de actualele VW/Opel/BMW. Polo-Astra-Fiesta? Poate Polo-Corsa-Fiesta. Astra e alta mancare de peste. |
|
#52
Posted 16 June 2017 - 11:43
Nu vad de ce nu Ford Focus. E o compacta cinstita, frumoasa, cu motoare fiabile si relativ usor de intretinut.
Eu nu pot sa zic decat ca sunt super multumit de al meu. (1.5 Ecoboost 150). Astia care zic "nu..x" sunt niste "experti" care se iau si ei dupa ce citesc pe forumuri sau ce le-au zis pretenasii. Iar Focus-ul e intamplator unul din cele mai proaste exemple de "asa nu". Masina asta si-a dovedit fiabilitatea si competenta de-a lungul timpului. Bine, am mai auzit aberatii cum ca masinile frantuzesti, italienesti sunt proaste. Si am si vazut la ce exemplar se refereau cand si-au format opinia asta tare competenta. Ca idee, daca ai grija de masina, va avea grija de tine, indiferent ce masina e. Ah, inca o chestie, vrei sa o iei de noua sau SH? |
#53
Posted 16 June 2017 - 11:45
notrust, on 16 iunie 2017 - 11:25, said: Nenea, Phaeton se bate de la egal la egal cu S-classe, ce A6 visezi ? E pe platforma A8 construit. De unde inventezi termenii astia de premium, luxury ? Sunt mai multe nivele si nu pricepem noi ? S-ul de care zici e aceeasi masina, indiferent ca este cu motorul 3.0 cdi sau v12 benzina. Asta inseamna ca loganul 1.4mpi e low-cost, iar 1.6 16v este luxury edition ? ))) Phaeton nu este peste Rolls Royce, deoarece Rolls are alta filozofie. |
#54
Posted 16 June 2017 - 11:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users