Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA
Last Updated: Oct 16 2023 08:17, Started by
m6d
, May 13 2017 20:30
·
15
#253
Posted 30 June 2017 - 08:57
Atât Lexus cât și Toyota oferă 10 ani garanție la sistemul hibrid in următoarele condiții:
Acoperirea Extinsă pentru Bateria Hibrid Componentele sistemului hibrid ale autoturismului dumneavoastră beneficiază de o garanție de bază de 5 ani/100,000 km*. Atunci când verificarea sistemului hibrid este realizată cu succes, vehiculul dumneavoastră este eligibil să primească o acoperire extinsă asupra bateriei sistemului hibrid pentru încă un an/15,000 km*, până la atingerea unei perioade de 10 ani de la achiziționarea autoturismului. Fiind creatorii tehnologiei hibride (Hybrid Synergy Drive), doar la Reparatorii Autorizați Toyota puteți beneficia de expertiza specialiștilor și de cea mai bună îngrijire pentru Toyota dumneavoastră. La Lexus s-ar putea sa fie chiar mai multe cuprinse ca la ei fac in mod clar reclama la 10 ani garanție, posibil fără limita aia de km. Asta ca se discuta pe alt topic problema aceasta. Și e asa de ani de zile, bă știi cazuri cu Lexus, o problema la baterie și au luat bateria sa o investigheze și înlocuit cu alta noua, Bonus. Deși teoretic nu mai avea garanție. |
#254
Posted 30 June 2017 - 22:24
bobalex18, on 30 iunie 2017 - 08:51, said:
da, mult mai bine cu cele noi. poate nu am fost eu atent, mașina are xenon sau far cu lupă și halogen? farul nu are spălător, iar culoarea nu e aferentă celor la care nu trebuie spălător. Am pus niste pozne cu farurile de zi pe intuneric...sunt foarte faine . Consumul a fost mult mai mare zilele astea din cauza caniculei si a AC ului permanent , dar si din cauza ca am avut doua zile in care efectiv am fost nevoit sa conduc pe prajite...mereu in graba sa ajung cat mai repede in diverse puncte din oras. Am avu si portiuni scurte terminate cu 9% dar si cu 3,9%....iar acum am consumul mediu de la realimentare de la 4,2 la 4,6%...iar de la 4,4 a sarit la 4,6 doar in aceasta zi. Dar macar am dat jos ceva praf de pe masina... LE Azi am mersu cu un taxi Logan din noile generatii si mi-am dat seama ca se poate muuuult mai rau ca si confort al scaunelor....lasa ca merge si Yarisul bine merci. Attached Files |
#255
Posted 01 July 2017 - 07:01
Pai pune niste osram sau philips de alea cu lumina alba. O sa dea si mai bine
|
#256
Posted 01 July 2017 - 12:39
Parca ledurile au spre 6000k , cred ca trebuia spre 4000k . Asa se diminua diferenta de culoare dintre led si halogen.
Edited by alexsr, 01 July 2017 - 12:42. |
#257
Posted 01 July 2017 - 15:31
bobalex18, on 01 iulie 2017 - 07:01, said:
Pai pune niste osram sau philips de alea cu lumina alba. O sa dea si mai bine Pentru daylight merge si asa ca eu folosesc masina 99% ziua si nu se aprind cele normale....poate la iarna. Da ai ceva sugestii pt cele cu halogen?? Ceva mai rece? Ca ledurile aste cred ca sunt de 8000 kelvin dupa cum scria pe cutie ... |
#258
Posted 01 July 2017 - 16:23
Atât osram cat si philips au diferite tipuri de culoare. Nu iti trebuie ceva night breaker pentru ca au viata scurta ci unele care sa aibă o culoare rece. La a4 b6 am luat din Carrefour unele cu lumina rece (erau singurele si aveam nevoie urgenta - un brand italian) si au luat foc cand le-am pus. Nu au fost ieftine deloc. De aceea te sfătuiesc sa iei doar osram sau philips.
P.s.: In viata de zi cu zi ofer finantari nerambursabile in domeniul energiei regenerabile si eficientei energetice.... |
#260
Posted 03 July 2017 - 20:22
m6d, on 29 iunie 2017 - 18:11, said: Salutare. Multe idei ventilate pe aici. Incerc sa ating cateva. Modelul meu este Luna. Peste urma BiTone si ultimul era Sol...ultimul chiar excesiv de dotat pt o jucarie de oras. Si eu am tot scris ca punctul cel mai nasol ( si poate singurul real) este scaunul care nu e reglabil si e prea mic daca esti masiv/patrat/rotunjor/plinut sau pur si simplu gras. Farurile contin niste pozitii cu rol de day light care sunt galbui ca niste luminarele si care m-au suparat asa tare ca azi le-am schimbat cu doua leduri de 30w canbus....total alta viata. Si eu cred ca la o masina ce promoveaza curentul trebuia sa puna japonezul leduri peste tot , nu doar de la BiTone in sus. Pentru discutia fara ecvt sufera aproape ca toate celelalte masini ...consuma cat vor ele. In plus, decizia de a lua o masina cat mai ecologica tine si de constientizarea problemelor de sanatate pe care ni le producem singuri cu nivelul actual de poluare. Cine sta mult timp in trafic, aspirand tot acel fumet si gaze este victima sigura. Macar cativa dintre noi trebuie sa ne gandim si la altceva decat o economie de 2 lei la achizitie....daca se poate! Poze cu led si cu masina cu lumanarile de la achizitie...fac una si mai pe seara. m6d, on 30 iunie 2017 - 22:24, said: Azi am mersu cu un taxi Logan din noile generatii si mi-am dat seama ca se poate muuuult mai rau ca si confort al scaunelor....lasa ca merge si Yarisul bine merci. D'aia am renuntat la logan, din "cauza la scaune" de zici ca era recamieru lu bunica de la tara cu arcuri. Am avut odata logan masina de schimb cat era opelu la vopsit, si imi tot ziceam, bai ce scaune de mizerie, stateam "cîș" adica sezutu era inclinat spre dreapta, scartaia.. da-l in ma-sa de scaun. Da, bre! Are loganu LED stock? Skoda n-are! Deh, ideologia vaxvagin, nemtii asta, niste iscusiti de mercendaizeri. |
#261
Posted 03 July 2017 - 21:29
Salutare.
ODO aproape de 1500 km...mai sunt cativa km... Consum mediu de la ultima alimentare: 4,6%. Chiar incep sa fiu tare curios cum se face dar in fiecare zi , la dus spre birou am un consum sensibil mai mare decat cel de la venire, in conditiile in care aglomeratia tinde sa fie mai mare si drumul mai greu la intoarcere...de mentionat ca e fix pe acelasi traseu. O alta chestie clara ce rezulta din condusul acestei masini este ca , desi multa lume cunoscatoare critica aspectul oarecum banal al interiorului, Toyota baga materiale foarte durabile....au suferit deja tot felul de murdarii...lichide...prafuri...picioare de copii...roti de carucioare etc etc...dupa urmatoarea curatenie interioara e ca noua...oricat de banala ar fi. E o masina de tavaleala ....poate de aia la nemti si italieni e plin de taxiuri Toyota si multe Prius Hybrid....nu sariti...la nemti e plin mertzuri...da la straine ... Attached Files |
#262
Posted 04 July 2017 - 12:44
Pai cu cat e mai mare aglomeratia cu atat viteza medie de deplasare e mai mica, intra mai des electricul, syst stop and go si implicit consum mai mic ... oricum consuma putin, are si nevasta una d asta si e super incantata. La 5000 km pe an nu urmareste consumul dar merge la greu cu un plin.
|
|
#263
Posted 09 July 2017 - 16:18
Mai pun o foto: acum sunt 2 in familie...Una are aproape 1.000 km, cealalta in jur de 400 km. Consum la prima 4.2%, a doua 4.6%.
|
#266
Posted 09 July 2017 - 22:35
#267
Posted 09 July 2017 - 23:15
Nu sunt aproape identice, sunt identice. Si suntem doua familii...
|
|
#268
Posted 09 July 2017 - 23:43
#269
Posted 10 July 2017 - 09:49
#270
Posted 10 July 2017 - 13:33
Nu este plug-in si asta a fost unul dintre criteriile alegerii masinii. Am postat si mai sus, nu am timp sa-mi fac propriul jurnal de bord. Gata cu off-topic-ul, sa il lasam pe initiator sa ne prezinte mai multe info legate de masina si utilizare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users