Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Xiaomi Mi5
Ultima postare: sep 07 2021 14:34, Inițiat de
prisacariuadi
, dec 14 2015 11:18
·
0
#5203
Publicat: 02 septembrie 2018 - 22:22
Al meu a fost luat de pe cel.ro, care sunt oricum varză pe partea de service. De exemplu, comunică, cu întârzierea de rigoare, doar prin email (de fapt, doar prin formularul de pe site, în primă fază). Oricum, telefonul a ajuns la altă firmă pentru service, care au spus că telefonul meu, care arată și acum impecabil, e îndoit și lovit. Am zis mersi că a ajuns înapoi la mine in starea în care l-am trimis, nu îndoit pe genunchi după experiența cu garanția...
Al meu a fost luat de pe cel.ro, care sunt oricum varză pe partea de service. De exemplu, comunică, cu întârzierea de rigoare, doar prin email (de fapt, doar prin formularul de pe site, în primă fază). Oricum, telefonul a ajuns la altă firmă pentru service, care au spus că telefonul meu, care arată și acum impecabil, e îndoit și lovit. Am zis mersi că a ajuns înapoi la mine in starea în care l-am trimis, nu îndoit pe genunchi după experiența cu garanția... |
#5204
Publicat: 04 septembrie 2018 - 09:10
A aparut MIUI 10 Stable pe xiaomi.eu: https://androidfileh...778262903996301
L-am instalat ieri, pe "curat". Partea proasta este ca mare parte din aplicatiile din backup-ul efectuat in prealabil nu sunt restaurate, trebuie instalate manual. Din acest motiv si lipsa timpului necesar am incercat sa revin la MIUI 9, dar fara succes. Probabil se poate prin fastboot, dar nu voiam sa pierd tot ce aveam pe telefon. Am preferat sa reinstalez aplicatiile lipsa. Xposed pentru Oreo nu exista decat in versiunea Beta (3). Nu prea am curaj sa il incerc. In rest, in afara de grafica, mari diferente nu am observat. Cu bateria o sa ma pronunt dupa vreo 2-3 incarcari full. |
#5206
Publicat: 06 septembrie 2018 - 04:37
L-am pus de vreo zi jumătate și e ok. Consumul pare chiar mai ok decât la Nougat, mai ales în standby. De exemplu, ăsta noapte, în 5h de somn nu s-a mișcat procentajul. Eram obișnuit să scadă aproape 1% pe oră. Din experiență, după vreo săptămână, va tine și mai bine. Au dispărut vreo 2 opțiuni care îmi lipsesc (setarea unui fundal la sunare și a unui ton de apel la mesaje diferit de notificări) dar au și apărut multe interesante (face unlock, portret la camere care merge și cu obiecte, raise to wake și altele).
Volumul in convorbire era cam scăzut, dar se rezolvă așa https://xiaomi.eu/co...s-solved.46166/ Una peste alta, sunt mulțumit. Nu am resetat telefonul, apropo, am făcut dirty flash de la 9.5.1.0 .eu. A trebuit doar să șterg datele la vreo 2 aplicații că nu mai mergeau bine. Editat de andrei80, 06 septembrie 2018 - 04:39. |
#5207
Publicat: 07 septembrie 2018 - 21:01
Am primit inapoi telefonul de la service, fara reparatie.
Am gasit un lucru interesant pe siteul xiaomi, product authentication, dupa ce am introdus imei mi-a aparut mesajul de mai jos: This is a 小米手机5 全网通标准版 黑色 32GB Thank you for choosing Xiaomi! However, the device you purchased is not an official global version and user experience may be affected. Next time, please purchase the official global version of the device through officially authorized channels. Si am luat telefonul din Romania, din magazin online, in mod normal nu trebuia sa apara mesaj ca are official global version? |
#5209
Publicat: 13 septembrie 2018 - 12:48
Între timp am ajuns in setările notificărilor și am modificat. Oricum, excesiv de greu. Aparent la chinezi nu sunt importante SMS urile.
Crapă Facebook messengerul de fiecare dată când încerc să deschid o conversație cu vreun videoclip vizibil, așa că folosesc literatura. În rest, totul ok. Nu se mai încinge excesiv in jocuri, din câte văd. Editat de andrei80, 13 septembrie 2018 - 12:48. |
#5211
Publicat: 09 octombrie 2018 - 05:23
Salutări. Știe cineva în Iași un service sau pe cineva care m-ar putea ajuta să repare funcția de Bluetooth.
Pur și simplu nu se mai activează. Am încercat resetare totală, am resetat toate programele ce țin de Bluetooth. N-am reușit să-i fac root și să-i pun TWRP, dar nu știu in ce măsură m-ar ajuta. |
#5213
Publicat: 18 octombrie 2018 - 09:11
#5215
Publicat: 04 noiembrie 2018 - 19:49
andrei80, on 18 octombrie 2018 - 09:11, said: Exact problema asta o are MI5 al sotiei, bine, nu este atat de curbat, dar este vizibil ca este putin stramb, si nu mai porneste orice as face, cum s-a intamplat nu stiu, dar faza cu pornirea este de cand l-am scos din husa, cu gandul sa "ard" un rom de pe EU, l-am oprit, l-am scos din husa si am vrut sa il restartez in twrp, din pacate nu a mai pornit, si am observat capacul telefonului desfacut in partea de sus, cand l-am privit din profil nu mai era drept, acum imi recomanda si mie un service serios, care ar putea sa il resusciteze ? Multumesc frumos |
#5216
Publicat: 05 noiembrie 2018 - 08:25
andrei80, on 13 septembrie 2018 - 12:48, said:
Între timp am ajuns in setările notificărilor și am modificat. Oricum, excesiv de greu. Aparent la chinezi nu sunt importante SMS urile. Crapă Facebook messengerul de fiecare dată când încerc să deschid o conversație cu vreun videoclip vizibil, așa că folosesc literatura. În rest, totul ok. Nu se mai încinge excesiv in jocuri, din câte văd. |
#5218
Publicat: 15 noiembrie 2018 - 19:44
levi, on 07 septembrie 2018 - 21:01, said:
Am primit inapoi telefonul de la service, fara reparatie. Am gasit un lucru interesant pe siteul xiaomi, product authentication, dupa ce am introdus imei mi-a aparut mesajul de mai jos: This is a 小米手机5 全网通标准版 黑色 32GB Thank you for choosing Xiaomi! However, the device you purchased is not an official global version and user experience may be affected. Next time, please purchase the official global version of the device through officially authorized channels. Si am luat telefonul din Romania, din magazin online, in mod normal nu trebuia sa apara mesaj ca are official global version? Ai rezolvat ceva pana la urma? Am exact aceeasi problema !!! Telefon luat de la F64. A murit subit, bateria vreo 70%, nu a mai raspuns la nimic, l-am lasat la incarcat peste noapte, nimic, niciun led, nimic. L-am dus in service, a venit dupa 2 saptamani. Cica reinitializat acumulator. A tinut cateva ore. A doua zi l-am dus inapoi la service, am aflat ca nu se repara la ei ci le trimit la Baia Mare! A mai stat o saptamana, a venit inapoi, cica "incarcat acumulator". L-am pornit, avea 7% baterie. L-am incarcat, a tinut cateva ore, a murit iar. L-am dus a treia oara in service a doua zi (acum 2 saptamani), ieri am primit mail ca il scot din garantie ca are o lovitura intr-un colt! Telefon tinut numai in husa 360, nimic din carcasa telefonului la vedere, a fost verificat cu lupa de angajatii care l-au preluat si era impecabil! Si, la fel, cica schimba tot prin el, vreo 950 lei cost+40 lei transport.... Nu mai iau in viata mea ceva de la F64, niste hoti ordinari, in cardasie cu serviceul lor autorizat de la Baia Mare. Totusi mai sper sa mi-l aduca inapoi, sa ii cumpar o baterie si sa o schimb singur, nu vreau sa schimb telefonul, mergea perfect. Ma enerveaza ca diseara incepe Black Friday si nu stiu ce sa fac. Daca nu se mai poate repara telefonul, mi-as lua alt telefon maine, dar daca il repar ce ma fac, am luat alt telefon degeaba? Iar daca nu imi iau alt telefon si nici nu se poate repara ma oftic dup-aia ca am ratat ofertele ... Niste hoti de F64! |
#5219
Publicat: 18 noiembrie 2018 - 02:16
F64 = QuickMobile
De asta ai probleme cu garanțiile la telefoanele cumpărate de la ei , am avut și eu o tableta iPad Mini cumpărată de la QuickMobile și în 2 luni s-a stricat bateria.Cine știe de unde le aduce. Editat de andupustiu, 18 noiembrie 2018 - 02:17. |
#5220
Publicat: 18 noiembrie 2018 - 11:04
Problemele cu garanția la produsele importate de QuickMobile sunt bine cunoscute pe forumul acesta. Există un topic dedicat în care majoritatea comentariilor sunt negative. F64 are vina că a cumpărat de la ei. Boicotul asupra firmei din Baia Mare trebuie susținut și de magazine altfel, ele riscă o publicitate negativă așa cum e în cazul acesta. Omul e supărat pe F64 dar de fapt problema este generată de importator.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi