[Cum] pot aborda cu succes clientii?
Ultima postare: oct 15 2015 20:25, Inițiat de
Daian95
, oct 13 2015 20:59
·
0
#21
Publicat: 13 octombrie 2015 - 21:19
cristirg, on 13 octombrie 2015 - 21:18, said:
-intrebi si tu ce boli are cel/cea care raspunde si cei din familia lui/ei, si ii recomanzi produse si in functie de boli Pai fac asta, dar abia dupa ce am sendimentat putin convorbirea. Am nevoie de acel ,,carlig'', care sa asigure puntea dintre ,,Buna ziua si ,,ce probleme de sanatate aveti?''. Iar acel ,,carlig'' trebuie sa fie ceva ce sa atraga atentia. |
#22
Publicat: 13 octombrie 2015 - 21:20
Chestia este sa nu lasi impresia ca ii iei cu ocolisuri, lumea are treaba, nu are timp sa stea la discutii si sa-si spuna problemele de sanatate unui necunoscut la telefon.
Bang! Bang! Daca-l vezi interesat abia dupa bagi si vrajeala. Oricum daca nu-ti inchide telefonul in primele 5 secunde e macar curios de ce ai tu de zis acolo. |
#23
Publicat: 13 octombrie 2015 - 21:21
Mar-zZz, on 13 octombrie 2015 - 21:20, said:
Chestia este sa nu lasi impresia ca ii iei cu ocolisuri, lumea are treaba, nu are timp sa stea la discutii si sa-si spuna problemele de sanatate unui necunoscut la telefon. Bang! Bang! Daca-l vezi interesat abia dupa bagi si vrajeala. Oricum daca nu-ti inchide telefonul in primele 5 secunde e macar curios de ce ai tu de zis acolo. Cam asa gandesc si eu. Dar nu stiu cum as putea fi mai direct. |
#24
Publicat: 13 octombrie 2015 - 21:22
Pai nu v-au facut instructaj pana acum? Stiu pe cineva care a lucrat in strainatate la asa ceva, vindea actiuni fara nicio valoare, deci era o teapa practic(cam ce faceau aia prin Wolf of Wall Street) si aveau pe calculator toate formulele si replicile posibile, indiferent ce zicea potentialul client, exista o contra-replica pentru aia, chiar si la injuraturi sau mistouri.
|
#27
Publicat: 13 octombrie 2015 - 21:23
Daian95, on 13 octombrie 2015 - 21:17, said: Iti garantez ca totul e legal, iar toate produsele sunt acreditate de minister si de Comisia Nationala de Cercetare a Medicamentului. deci e frectie la picior de lemn, atat ca suna frumos... colegii tai cum procedeaza? firma nu va face pregatire? |
#30
Publicat: 13 octombrie 2015 - 21:24
Trebuie sa te modulezi in functie de client . Daca prinzi un colorat (no-rasism) , sigur nu o sa cumpere produse naturiste mai ales daca il iei cu termeni complexi .. Nu stiu daca ai inteles ce am vrut sa zic , oricum clientul nostru stapanul nostru . Un adevarat vanzator stie să isi vindă marfa . Daca nu ai asta in sange nu esti facut pt asa ceva , totul vine de sine .
|
#31
Publicat: 13 octombrie 2015 - 21:25
slai, on 13 octombrie 2015 - 21:23, said:
din cate stiu acreditarea asta inseamna ca e o informare pe care o puneti, ca vindeti produsul x, nu ca il testeaza ei si zic ca e bun. deci e frectie la picior de lemn, atat ca suna frumos... colegii tai cum procedeaza? firma nu va face pregatire? Pai nu stiu, dar am citit prospectele si scrie ca produsele sunt acreditate si mai e nu stiu ce sir de numere cu data acreditarii. Am fost la inceput vreo 20, am ramas doar 8, au fost multi dati afara, deoarece nu s-au adaptat. 2 sunt profesionisti, unu a venit de la UPC, iar alta de la RCS, dar au un stil prea agresiv, iar uneori mint, ceea ce nu se pliaza pe stilul meu. |
#34
Publicat: 13 octombrie 2015 - 21:28
Daian95, on 13 octombrie 2015 - 21:19, said: Pai fac asta, dar abia dupa ce am sendimentat putin convorbirea. Am nevoie de acel ,,carlig'', care sa asigure puntea dintre ,,Buna ziua si ,,ce probleme de sanatate aveti?''. Iar acel ,,carlig'' trebuie sa fie ceva ce sa atraga atentia. deci pe baza unei conversatii telefonice, pe care printre altele te chinui sa o intretii, tu recomanzi niste produse unor oameni cu scopul de a le trata anumite p[robleme de sanatate? daca ai respect fata de tine, cauta altceva de munca. fii om serios. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi