Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vouchere haleală
Ultima postare: dec 04 2020 21:46, Inițiat de
Lex404
, feb 18 2015 12:40
·
0
#1
Publicat: 18 februarie 2015 - 12:40
[ http://startuphub.my/images/FoodPanda.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Incep cu Foodpanda de care am prins tare drag. Voucherele pot fi folosite o singura data/ un cont. Sapand pe net am gasit: 4MOTO IZABELA ( ) - asta l-am primit de la RC pentru ca voucherul La Tina B. nu merge... Ambele vouchere au o valoare de 15 lei la o comanda de minim 30 de lei. Eu zic ca-i buna afacerea Izabela l-am folosit deja, 4moto am folosit acum ( si este inca valid ). Comanda confirmata. De asemenea, La Tina Bistro va avea un voucher al lor ( ca il tot primesc pe cutii de cateva zile ) in momentul cand isi vor aduce aminte sa il activeze ps. sunt valabile la nivel national; Pofta buna ps. la cat am mancat de la La Tina anul asta, chiar simteam nevoia de un sezon de reduceri Editat de lex404, 18 februarie 2015 - 12:42. |
#6
Publicat: 18 februarie 2015 - 13:21
lex404, on 18 februarie 2015 - 13:18, said:
la livrare nu prea las... de fapt la la tina am mai lasat dar la greenbox nu...nici nu mai comand de la aia, niste neseriosi. E fain sa stai in pat, sa citesti si sa astepti mancarea La fel stau si eu si citesc pe canapea in bucatarie cat se face mancarea. Faza e ca eu mai tre sa dau prin ea din cand in cand . Deci tot aia e. Comodule! Editat de Serafim606, 18 februarie 2015 - 13:21. |
#13
Publicat: 18 februarie 2015 - 13:55
Sef-chenko, on 18 februarie 2015 - 13:46, said: Pe naiba... Daca stai la sat si nu a fost tratat pamantul cu fel de fel de nebunii pana acum, da, nu ai surprize. Mă refeream mai mult la regulile de igienă,nu la aditivi şi alte elemente (ştii că nu-ţi strănută nimeni în oală,nu găseşti fire de păr străine,cel care a gătit avea mâinile curate etc) Na,am şi eu piticii mei.Stau mai prost la capitolul încredere în oameni |
#14
Publicat: 18 februarie 2015 - 14:01
Eu in Bucuresti comand pizza si mancare gatita la servici de aici: http://www.pizzapph.ro/traditionala
[ http://www.pizzapph.ro/templates/pizzapph/images/slider/pagini/platouri/3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pizza este facuta la cuptor cu lemne iar mancarea are gust ca cea gatita acasa. Aici nu dau vouchere dar la o pizza mare dau gratis una medie. Este ok si asa. Editat de xmanyacs77, 18 februarie 2015 - 14:19. |
#15
Publicat: 18 februarie 2015 - 14:13
Abbiex, on 18 februarie 2015 - 13:55, said: Mă refeream mai mult la regulile de igienă,nu la aditivi şi alte elemente (ştii că nu-ţi strănută nimeni în oală,nu găseşti fire de păr străine,cel care a gătit avea mâinile curate etc) Na,am şi eu piticii mei.Stau mai prost la capitolul încredere în oameni Aici ai dreptate, mananc atat de rar in oras incat nu m-am gandit si la treaba asta. |
|
#16
Publicat: 06 martie 2015 - 11:42
Asa ca un feedback: am comandat de la un restaurant acum cateva zile si cand a venit mancarea m-am trezit ca am de plata mai mult... ca idiotii de la restaurant nu au stiut sa puna si taxa de ambalaj la pret pe FoodPanda(bineinteles ca si dupa o reclamatie facuta la FoodPanda preturile au ramas la fel). Ca sa nu mai zic ca am comandat si un desert, m-a sunat un operator FoodPanda sa imi spuna ca nu il au momentan dar imi pot aduce altceva dulce, am fost de acord si cand m-am uitat pe bon, desertul primit era la acelasi pret cu desertul comandat desi era cu 1leu mai ieftin pe site.
De cand s-a intamplat chestia asta nu mai comand prin FoodPanda, prefer sa sun direct la restaurant(ca doar majoritatea care sunt pe FoodPanda au si un site propriu unde gasesti macar un numar de contact) si sa imi spuna inainte nota de plata exacta, sa nu mai am surprize cand primesc mancarea. Oricum doar de vreo 3ori am comandat prin ei pentru ca am folosit codurile de reducere. Si inca o chestie pe care nu prea o inteleg la FoodPanda: comunicarea intre client si restaurant se face DOAR prin intermediul unui operator FoodPanda, mai exact: daca restaurantul nu poate onora comanda sau nu mai are un anumit fel de mancare comandat, restaurantul ia legatura cu FoodPanda si apoi un operator te suna si iti comunica situatia... Cam multa "birocratie". Editat de tigerheart, 06 martie 2015 - 11:44. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi