Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)
 Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 

nesimtire orange

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
kelloboss

kelloboss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 25.04.2007
In 6 decembrie am facut 2 ani la abonamentul orange si am vrut sa renunt la el. In 29 decembrie am sunat la ei sa il inchida si sa raman pe prepray. Au spus ca pana in 20 ianuarie ma suna sa confirm. In 17 i-am sunat iara sa le reamintesc si mi-au spus ca totul e ok. Vazand ca nu sunt sunat in 22 ianuarie am sunat iara si mi-au spus ca au facut cerere de urgenta si in MAXIM 48 de ora ma vor suna. Vazand iar ca nu sunt sunat azi in 25 ianuarie am sunat iara. Si mi-au spus ca sa revin luni pt ca azi nu mi`l poate inchide. Problema e ca data mea de facturare de 26. Iar daca maine sun la ei iar tre sa astept o luna. Ce pot sa fac. Unde sa depun plangere. Asta e abuz ce fac ei. Mi-am dus contractul de 2 ani la bun sfarsit. Nici nu am vrut sa ma mut de la orange. Tot ce am vrut a fost sa-mi inchida abonamentul. Va rog sa ma ajutati.

#2
m3gistus

m3gistus

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 37
  • Înscris: 24.01.2006
Iti recomand cu caldura sa citesti contractul, scrie ca trebuie sa anunti cu 30 de zile inainte de rezilierea unui contract, indiferent daca ti s-a terminat sau nu perioada contractuala.

Dar de ce il inchizi?

#3
manea_razvanro

manea_razvanro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,264
  • Înscris: 26.03.2005
O situatie foarte asemantoare am patit si eu si inca un membru al familiei. Si eu inca astept o solutionare a situatiei , insa tind sa cred ca cel mai bine era daca faceam de la inceput o cerere scrisa la ei.

View Postm3gistus, on Jan 25 2009, 16:14, said:

Iti recomand cu caldura sa citesti contractul, scrie ca trebuie sa anunti cu 30 de zile inainte de rezilierea unui contract, indiferent daca ti s-a terminat sau nu perioada contractuala.

Dar de ce il inchizi?


Nu stiu exact situatia lui , dar in cazul meu am anuntat cu 30 de zile inainte si tot sunt dus cu zaharelul. Intr-o zi am fost sunat de ei si nu am putu raspunde ca eram la munca. I-amn sunat pe seara si mi-au spus ca acum nu mai este nimeni de la acel departament si ca voi fi sunat in maxim 48 de ore...si pauza... :death:

#4
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,691
  • Înscris: 20.09.2006
si eu am vrut sa renunt la abonament, au trecut de mult cei 2 ani. problema pentru care le-am zis ca vreau sa "renunt" e datorita faptului ca euro a crescut, si eu tot atatea minute am ca si pana acu. i-am sunat, m-au intrebat de ce vreau sa renunt, ca daca negociez cu ei poate voi primi minute mai multe. as vrea sa stiu daca merge cu negociatu asta. a mai facut cineva asa? ca practic euro fiind mai mare eu platesc mai mult, pe aceleasi numar de minute..

#5
kelloboss

kelloboss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 25.04.2007
1 la mana, cand am sunat in 29 au zis ca se poate inchide, nu mi-au pomenit nimic ca nu am sunat la timp
2 la mana, nu vreau sa il inchid de tot, ce sa trec de pe abonament pe pre pay

#6
lucienuk

lucienuk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.04.2007

View Postkelloboss, on Jan 25 2009, 17:30, said:

1 la mana, cand am sunat in 29 au zis ca se poate inchide, nu mi-au pomenit nimic ca nu am sunat la timp
2 la mana, nu vreau sa il inchid de tot, ce sa trec de pe abonament pe pre pay

Du-te maine la shop si cere sa il inchida. Explica-le ce s-a intamplat si sigur or sa il inchida.

#7
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 21.06.2004
Data viitoare cand mai vorbiti inregistrati si convorbiriea...ca sa nu mai zica ei (orange) ca nu stiu ce si nu stiu cum...Si intrebati clar care e procedura cine pe cine suna cand si cum se face rezilierea...si pe urma daca nu respecta ce-au zis in conv inregistrata macar ai dovada.
Desi cel mai bine e dupa ce vorbesti la tel e sa poti timite cererea in scris pe fax la un nr mentionat de ei (confirmarea de la fax o pastrezi), nu pe email, sau mergi la un shop si o lasi acolo unde de asemenea ceri un nr de inregistrare (si iti faci copie dupa cerere cu tot cu nr de inregistrare de la ei).
In concluzie cel mai bine e sa faci cerere in scris!

Edited by crisstian, 25 January 2009 - 22:17.


#8
kkLM

kkLM

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,628
  • Înscris: 03.09.2006
Eu tot ma mir de procedurile astea de inchidere a abonamentelor la Orange...
Am inchis 2 la VDF sunand la relatii cu clientii si nu cred sa fi durat mai mult de cateva minute (cu incercarea de rigoare de a-mi oferi minute), cei de la Orange vor avea parte de acelasi tratament in cazul in care ma decid vreodata sa imi inchid abonamentul: sunat, spus ca incepand cu data de ... doresc incheierea contractului, o sa imi scot sim-ul si o sa-l arunc (binenteles ca inregistrez convorbirea) si apoi nu au decat sa cheltuie banii ca sa ma dea in judecata; denuntarea contractului reprezinta vointa unei singure parti: a mea si atat timp cat le-am adus-o la cunostinta inainte cu 10 zile de a intra intr-o noua luna contractuala (ma doare pe mine-n pix de cele 30 zile) si am dovada ca am facut-o pot sa mi-o s***.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate