Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)
 Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 

Der ewige Patient - Pacientul etern

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
69 replies to this topic

#1
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Interesant acest test de anduranta facut de catre autobild, cu un VW Passat B6 2.0 TDi DSG, care arata fiabilitatea indoielnica a masinii, pe parcursul celor 100.000 de km. Nu stiu daca acest lucru vine ca o surpriza, autobild s-a mai lovit odata de fiabilitatea vw, cu touranul, o alta masina careia ii placea mai mult in service decat pe sosele:

http://www.autobild....tdi_785569.html


Quote

Pacientul Etern (2.0 TDi DSG pret 45.858 € ) .O mica greseala la nastere, diagnoze proaste si greseli artistice si-au facut datoria pentru a-l transforma pe bestseller-ul Passat intr-o catastrofa.
Daca ar exista in latina un nume pentru boala grava de care sufera Passat-ul, acesta ar fi Influenza Electronicus sau cu alte cuvinte senzorii au febra dureroasa si arsuri in domeniul electronicii motorului .
La inceput toti erau multumiti de ce oferea Passat-ul , dotari ,cum trage motorul ,confort etc.Dar dupa un timp a devenit o spaima, nimeni nu mai dorea sa mearga cu Passat de frica sa nu ramana in pana pe autobahn si sa cheme Adac-ul.
Prima problema a aparut la cutia DSG -dardaieli,trepidari pe loc la relanti. Cutia avea lag iar iarna la temperaturi ridicate nu intra in R .
La 18.300 au avut pierderi de putere, pana la urma s-a aprins becul la motor si i-a tractat ADAC pana la service . Passat-ul era mai dependent de aparatul de diagnoza VW decat Amy Winehouse de pipa(droguri).
Au schimbat pe rand senzorul de la aspiratia aer, injectoarele de 2 ori, au pus un cablu sa sara senzorul de la filtrul de aer... de 9 ori au umblat mecanicii la motor... si de fiecare data greseala... pana la urma au descoperit ca era un senzor de temperatura la turbo... era problema cunoscuta, pica des .
Reparatii : 24.368 schimb pompa motorina datorita pierderilor de putere. 27.275 pentru ca schimbul pompei nu a adus nimic, s-au schimbat elementele de injectie Pumpe Düse . 40.297 au oprit datorita erorii de airbag pasager, aici au schimbat placutele fata si uleiul din cutie. 69.599 au ramas pe A24, i-a tractat ADAC, le pune un cablu sa sara senzorul de aspiratie aer 96.713 dupa ce pierdea mai mereu puterea, au gasit senzorul de temperatura la evacuare ca trebuia schimbat. 96.997 iar pierderi de putere, se schimba iar cele 4 elemente Pumpe Düse
Problema la VW Hamburg : Cei de la VW Hamburg nu au vazut placutele de frana ca erau la metal , la inspectia de 100k si nici computerul de bord nu a zis nimic... plus ca au uitat suportul de baterie deschis
Explicatie VW la cateva probleme : la airbag era un stecher dus, din mai 2007 schimbat, tempomatul isi da drumul dupa restart, senzorul de temperatura de la evacuare s-a imbunatatit din iunie 2007...
Parti bune : cutia de viteze era ca noua, la motor cu microscopul nu se cunosc uzuri, ambreiajul ca nou
La masuratoarea lor Passat-ul a consumat 0,1l sub ceea ce zice fabrica ,dar au iesit 159 CP in loc de 170 CP !

Attached Files

  • Attached File  11.jpg   64.61K   204 downloads
  • Attached File  111.jpg   65.06K   244 downloads
  • Attached File  333.jpg   18.07K   163 downloads
  • Attached File  555.jpg   47.11K   201 downloads
  • Attached File  2222.jpg   70.73K   189 downloads

Edited by romaximusro, 03 October 2008 - 22:06.


#2
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008
naspa...modelul anterior mult mai fiabil....dar oricum nu cred ca e mai proasta ca orice frantuzesc...asteptam test si cu un Peugeot ceva...

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu stiu daca are rost comparatia cu o alta masina, insa stiu ca sunt cam multe probleme pt 100k km , facuti prin germania .

#4
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008

View Postromaximusro, on Oct 4 2008, 09:18, said:

nu stiu daca are rost comparatia cu o alta masina, insa stiu ca sunt cam multe probleme pt 100k km , facuti prin germania .

ok...si eu aprob ca sunt destule probleme...nu e nimic sa nu accept... dar pot sa aduc un plus aici...majoritatea VW care se vand au cutie manual ;) care nu se strica cu 1 cu 2 ;)

era o vorba spuna de un nene la televizor...: "cu cat e mai complicat si mai computerizat ceva cu atata se strica mai repede"

#5
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
conteaza ce se vinde? De fapt oricum cred ca destule passaturi au dsg.. Oricum ideea e alta.. se pare ca fauve nu mai e fauve-ul ala fiabil pe care il stia poporul roman. Touran, Passat, vad ca in general noile modele fauve sunt problematice (ca sa nu zic altceva) dpdv al fiabilitatii

#6
supramax

supramax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 17.07.2008
nu sevand DSG urile...mai ales in est...nici in DE nu se prea vand...au cota mica...manual ramane baza la peste 85 % din masinile produse de VW , SKODA , SEAT. Audi ar mai vinde...dar nu e cazul sa vb de audi acum.

#7
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View Postsupramax, on Oct 4 2008, 09:12, said:

naspa...modelul anterior mult mai fiabil
Asa este, insa era mai scump si mai slab dotat. Ca sa nu mai vorbim de design-ul patetic comparativ cu B6. Eu recomand masina asta,am avut 3 si nici una nu mi-a facut nici o problema. Sunt intr-adevar probleme recurente cu ea, insa toata lumea se socheaza pentru ca este primul VW care are probleme pe perioada lunga.Nimeni nu vb de masinile frantuzesti si italienesti care au boli ale copilariei pentru toata gama de modele si nimic nu se va schimba in viitor.Merge si asa.Cat despre test,da, este facut ca la carte si nu cred ca il contesta cineva.100.000 km reprezinta o distanta pe care romanu' in marea majoritate n-o s-o faca vreodata cu o singura masina.

#8
BingoBongo

BingoBongo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 411
  • Înscris: 08.01.2006
:D  Iar au nasolit-o VW in test cu motor diesel... daca testau unul pe benzina situatia era alta (vezi acelasi test cu Octavia FSI).. a propos de celebra fiabilitate a motoarelor diesel... :rolleyes:

#9
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Maxi, n-am vrut sa comentez posturile tale legate de problema asta din mai multe motive, insa nu m-am putut abtine pana la urma.
Am citit si eu articolul ala saptamana trecuta si nu pot spune ca m-a surprins, de aceea, cand am vazut postul tau, n-avea sens sa postez numai ca sa zic "da, dom'le, are dreptate maxi, asa e." Stiam (in principal de pe forumuri) ca B6 avea probleme (observa, te rog, ca nu am spus ceva probleme) insa, de aici pana la a afirma ca

View Postromaximusro, on Oct 4 2008, 09:24, said:

Touran, Passat, vad ca in general noile modele fauve sunt problematice (ca sa nu zic altceva) dpdv al fiabilitatii
e cale lunga. Fox, Polo, Golf (Jetta), Eos, Passat, Passat CC, Scirocco, Phaeton, Touran, Caddy (Life), (New) Beetle, Tiguan, Touareg. Modelele pe care le-ai amintit tu sunt DOUA din CINCISPREZECE. Deci, nu in general.
In alta ordine de idei: de fiecare data cand am adus in discutie Auto Bild ca sursa a diverselor comparatii pe care le-am facut, am fost acuzat (de tine si de alti fani ai marcilor frantuzesti--in general-- si de cei ai Renault--cu precadere--ca citez surse partinitoare, ca e normal ca nemtii sa dea cu pietre in marcile altora. Daca testul asta de 100.000 km. nu da masura obiectivitatii celor de la Auto Bild, eu nu mai comentez nimic. Dupa cum afirmam si inainte: la ei nu e ca la noi; daca minti si continui sa persisti in eroare, nu te mai cumpara lumea. Scurt. Ce mi se pare surprinzator e ca totusi, cat or fi nemtii astia de laudativi la adresa marcilor proprii, fac teste de 100.000 km., in care pun pe taraba toate plusurile si minusurile observate la masina analizata.
Am mai vazut teste identice la Golf si Astra, si comentariile erau laudative. Nu sunt genul care sa isi sustina argumentele prin intrebari aparent retorice, insa nu tin minte sa fi vazut reviste frantuzesti care sa faca teste similare. Daca ma insel, imi cer scuze.
Devreme ce vad ca esti un fidel cititor al Auto Bild, probabil ca ai vazut si testul comparativ facut intre 16 limuzine de clasa medie, in care Locul1 era ocupat de Audi A4, Locul 2 Passat, ....., Locul 6 Renault Laguna; testul comparativ intre VW Polo (Locul1), Renault Clio (Locul2) si Dacia Sandero (Locul3) sau testul comparativ intre 8 off-roadere mici, in care Locul1 era ocupat de VW Tiguan si Locul7, de Koleos.

Edited by Michtaux, 04 October 2008 - 11:10.


#10
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ne referim la modele noi.. Touran, Passat b6..polo-ul e vechi, fox-ul la fel, phaetonul si el. oricum asteptam sa vedem si celelalte modele fauve. Deocamdata da cu minus ..

Edited by MAK, 04 October 2008 - 12:40.


#11
BingoBongo

BingoBongo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 411
  • Înscris: 08.01.2006
:lol:  Nu e prima data cand AutoBild ne demonstreaza ca cel mai bun VW este Skoda  :lol:

Lasand gluma la o parte, se vede clar (si) din test ca motorizarea 2.0 TDI poate fi uneori problematica... ma suprinde insa faptul ca nici DSG nu e chiar asa de laudata. Inca o confirmare a faptului ca solutiile simple sunt si cele mai fiabile.

Edited by BingoBongo, 04 October 2008 - 11:40.


#12
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Sunt cateva chestii pe care (observati folosirea corecta a acuzativului) nu le inteleg la tine, maxi.
In timp ce eu am criticat modelele franceze sau felul in care Renault a investit in Romania (si ce a insemnat asta pentru economie, dpdv al efortului facut de statul roman), tu pur si simplu dai dovada de o bucurie malefica de fiecare data cand e vorba de un articol nefavorabil sau critic la adresa VW.
Mie personal, aia de la Renault mi-s indiferenti, la fel si cei care merg pana in panzele albe cu Loganul. Treaba lor, conteaza ca la sfarsitul zilei, cand pui capul pe perna, sa fii impacat cu deciziile facute. Eu, unul, dorm excelent noaptea :)

#13
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Cine decide cat de "nou" este un model? EOS/ Jetta sunt mai vechi decat passatul ala? Tiguan e vechi deja? Scirocco la fel?
@Bingobongo: pai parca zicea ca CV arata impecabil si la microscop. Partea cu ne-intratul in R nu vine tot de la elecronica de control?

#14
BingoBongo

BingoBongo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 411
  • Înscris: 08.01.2006

View Postbuntzi, on Oct 4 2008, 11:57, said:

@Bingobongo: pai parca zicea ca CV arata impecabil si la microscop. Partea cu ne-intratul in R nu vine tot de la elecronica de control?

Pai da, zicea (ar fi fost CULMEA ca dupa doar 100mii km cutia sa prezinte uzuri)... problema era la electronica, nu mecanica. Cui a platit 40mii+ euro pe masina nu cred ca ii convine sa se tot duca cu DSG-ul in service sa ii tot faca updateuri pana invata VW cum sa rezolve problemele. Sau sa stea pe marginea autostrazii cu un motor impecabil (daca e analizat la microscop) dar caruia i-a murit senzorul X. Toate astea tin de fiabilitatea unui motor, nu doar cat "duce" un bloc motor :)

Oricum, este cel mai vandut motor pe Passat (in Germania) si mai trebuie tinut cont de un lucru: masina de test a fost luata din primele modele de Passat, o fi avut si ea ceva bubite "de copilarie" ca orice model. Sunt sigur ca multe din probleme s-au rezolvat in anii urmatori.

Edited by BingoBongo, 04 October 2008 - 12:06.


#15
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006

View PostBingoBongo, on Oct 4 2008, 14:04, said:

Toate astea tin de fiabilitatea unui motor, nu doar cat "duce" un bloc motor :)
Aici iti dau dreptate.
[...] Sunt sigur ca multe din probleme s-au rezolvat in anii urmatori.
Sper pentru proprietari ca s-au mai rezolvat...
Chiar, mai stie cineva cati km a tinut Sanddy GTI ala cu DSG? Si btw, daca DSG-ul e acelasi, cum naiba de nu apar probleme si pe alte masini?

Edited by buntzi, 04 October 2008 - 12:14.


#16
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Post701, on Oct 4 2008, 11:48, said:

100.000 km reprezinta o distanta pe care romanu' in marea majoritate n-o s-o faca vreodata cu o singura masina.

Eu as zice ca e invers. Nu toti fac trafic cu masini si le dau dupa maxim 20-30k km. :)

#17
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postbuntzi, on Oct 4 2008, 13:11, said:

Chiar, mai stie cineva cati km a tinut Sanddy GTI ala cu DSG? Si btw, daca DSG-ul e acelasi, cum naiba de nu apar probleme si pe alte masini?
Mey, mie mi-a zis neamtu despre masina asa:
Frate, daca nu traiesti mult, te tine toata viata!
Cine stie ce masini vrea BMW sa vanda si umple de kkt masina respectiva in AutoBild.
DSG rullez,,dar si aia, daca o fortezi, cat sa tina? O fi mers omu cu copitele,logic ca a bulit-o. Eu nu am avut probleme cu masina, decat ca s-a topit o bujie...si ca papa ulei laforja (200+ adica) . Da masinuta era benzinara, 2000 TFSI, u e acelasi motor.
Nu mai e nici VW e era odata. Acum exista termen de comparatie cu atatea si atatea si s-a mai desteptat si consumatorul. Unii are carte, citeste almanahe, gaseste prostioare si gata! nu mai cumpara VW! Mai intra si pe Forum si vede ca "unii" il porkaie fara sa fi condus o secunda asa ceva si apoi zic si ei: baaaaai , ce prost e passatul si in general VW si VAG, si masinile germane, etc
Nici gratis EU nu as acceptra o masina ne-germana.Si de ce anume?
Ca s ale fac vanzare nene. ^_^ Ca e singura tara unde nu e limita de viteza pe autostrada. B)

Quote

Parti bune : cutia de viteze era ca noua, la motor cu microscopul nu se cunosc uzuri, ambreiajul ca nou
La ce masini se mai  intalneste asa ceva? Lasati-i dreaq de senzori ca i-au pus la punct. Logic ca daca au mers la service si au cerut sa li se dea masina cu cele mai multe probleme, au gasit 3 kktisuri. Dau ite ca motorul , cutia, ambreiajul sunt ok. Caroseria la fel, interiorul brici. Ce pana mea, ceva tre sa se strice si la masina asta.

Edited by sanddy1964, 04 October 2008 - 13:49.


#18
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postsanddy1964, on Oct 4 2008, 14:35, said:

Mey, mie mi-a zis neamtu despre masina asa:
Frate, daca nu traiesti mult, te tine toata viata!
Cine stie ce masini vrea BMW sa vanda si umple de kkt masina respectiva in AutoBild.
DSG rullez,,dar si aia, daca o fortezi, cat sa tina? O fi mers omu cu copitele,logic ca a bulit-o. Eu nu am avut probleme cu masina, decat ca s-a topit o bujie...si ca papa ulei laforja (200+ adica) . Da masinuta era benzinara, 2000 TFSI, u e acelasi motor.
Nu mai e nici VW e era odata. Acum exista termen de comparatie cu atatea si atatea si s-a mai desteptat si consumatorul. Unii are carte, citeste almanahe, gaseste prostioare si gata! nu mai cumpara VW! Mai intra si pe Forum si vede ca "unii" il porkaie fara sa fi condus o secunda asa ceva si apoi zic si ei: baaaaai , ce prost e passatul si in general VW si VAG, si masinile germane, etc
Nici gratis EU nu as acceptra o masina ne-germana.Si de ce anume?
Ca s ale fac vanzare nene. ^_^ Ca e singura tara unde nu e limita de viteza pe autostrada. B)


La ce masini se mai  intalneste asa ceva? Lasati-i dreaq de senzori ca i-au pus la punct. Logic ca daca au mers la service si au cerut sa li se dea masina cu cele mai multe probleme, au gasit 3 kktisuri. Dau ite ca motorul , cutia, ambreiajul sunt ok. Caroseria la fel, interiorul brici. Ce pana mea, ceva tre sa se strice si la masina asta.


de ce e logic ca o fi fortat-o? Nu se poate admite deloc ca masina e pur si simplu proasta? :) Si o masina in ziua de azi, inseamna si senzori, electronica, etc ... pana la urma tot ce conteaza e ca din cauza fiabilitatii proaste al unor componente passatul a stat mai mult in service decat folosind-o proprietarul

Edited by romaximusro, 04 October 2008 - 14:22.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate