Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Pareri despre CHEVROLET AVEO
Last Updated: Aug 14 2020 07:28, Started by
cosminster
, Feb 12 2007 02:19
·
0
#631
Posted 06 December 2008 - 06:32
Octavian___28, on Dec 5 2008, 12:55, said: Vezi ce fac acei ''unii'' , cum te fac sa pui accent pe anumite chestii si in replica apar si alte treburi mai nasoale, de unde se produc si parerile pur subiective (si acide). La Aveo n-am auzit sa pice directia, la motorizarea 1.4 16V chiar e OK in general. Un minus real ar fi susp spate, pe drum denivelat nu sta bine, daca mai e si curba pierzi pur si simplu aderenta, la viteze relativ mici. Cu suspensia spate ai dreptate intr-un fel. Ce spui tu am observat si eu, dar numai pe drumuri denivelate. Daca soseaua e buna, nu fuge spatele. Am impresia ca suspensia spate e un pic mai tare decat trebuie. Dar cu timpul se "balegareste" ea. |
#632
Posted 06 December 2008 - 10:09
Am mers cu noul Aveo hatch,varianta full,ce sa zic-masina se tine bine pe drum doar ca suspensia zdruncina binisor si la gropile noastre.....in rest designul este chiar reusit,interiorul destul de ergonomic, daca se va dovedi fiabila in timp cred ca este un mare pas inainte,eu daca as vinde sparkul sotiei as lua una,nu vrea nimeni un spark de 0,8l cu AC si servodirectie cu 3300 km la bord?
Edited by RamboX, 06 December 2008 - 10:10. |
#633
Posted 06 December 2008 - 15:18
RamboX, on Dec 6 2008, 10:09, said: Am mers cu noul Aveo hatch,varianta full,ce sa zic-masina se tine bine pe drum doar ca suspensia zdruncina binisor si la gropile noastre.....in rest designul este chiar reusit,interiorul destul de ergonomic, daca se va dovedi fiabila in timp cred ca este un mare pas inainte,eu daca as vinde sparkul sotiei as lua una,nu vrea nimeni un spark de 0,8l cu AC si servodirectie cu 3300 km la bord? Si la sedan zdruncina sospensia. E setata mai tare pentru un plus de stabilitate iar in combinatie cu gropile din ro si cu cauciucuri de 188/55/15, pare zgomotoasa. |
#634
Posted 06 December 2008 - 16:24
Eu am detinut pana de curand un Kalos hatch (3 usi) 1.4 16V.
Am folosit-o 3 ani si am facut cu ea 57.000 km fara nici o problema. Singurele costuri au fost cele legate de revizii, benzina, parbrizol si becuri (aaa, si cauciucuri de iarna). A vazut tot felul de drumuri si s-a achitat cu brio de sarcini. Consuma rezonabil (6-7 l/100 km afara, 9-10 in oras), se misca bine (fara a avea pretentii sportive), este confortabila (am facut si 1200 km intr-o zi fara dureri de spate sau carcei) si, nu in ultimul rand, nu mi-a facut probleme. In concluzie, pot sa spun, in cunostinta de cauza, ca este o masina corecta si ofera foarte mult in banii ei (a mea a fost 7500 Euro CIP). |
#635
Posted 07 December 2008 - 10:15
intr-adevar, confortul e peste ce te-ai astepta de la clasa mica.
rezisti destul de bine la un drum lung. |
#636
Posted 08 December 2008 - 16:10
undercoverbrother, on Dec 7 2008, 10:15, said: intr-adevar, confortul e peste ce te-ai astepta de la clasa mica. rezisti destul de bine la un drum lung. |
#637
Posted 08 December 2008 - 16:18
fiat 500 e clasa mini. la fel matiz, panda, aygo/107/c1, Hyundai i10 etc
loganul e tot clasa mica. alaturi de Fiat grande punto, corsa, fiesta etc focus, astra, octavia, golf etc sunt clasa compacta mondeo, vectra, Passat sunt clasa medie ............... Edited by undercoverbrother, 08 December 2008 - 16:23. |
#638
Posted 26 December 2008 - 16:54
zoli1966, on Dec 8 2008, 16:10, said: Nu stiu de ce se pune in clasa mica, in timp ce Loganul e intr-o clasa mai superioara. Totusi nu este o masina mica. Ce mai zicem de Fiat 500? Pot sa-i transmit amicului romaximus ca dupa un an si jumatate de la achizitie, un drum pana in Viena si unul in Bulgaria am inregistrat prima pana la masina pe care el a denumit-o "sicriul pe 4 roti".....singura precizare e ca aceasta pana e dezumflarea unei anvelope iar cauza e un surub metric 6 care infipt in anvelopa imi dezumfla in cateva zile roata stanga spate. Pentru o masina de 11820+250 euro (pret de catalog) pe care am platit aprox. 300 milioane lei vechi, cu euro=3.3ron si deducere de TVA e chiar perfect.......cu banii astia astazi mi-as lua o masina de 7600 euro. Nu spun ce masina ar putea fi (marca)....si cheluta fata de "sicriul" meu full-options (un full la nivel de Aveo, binenteles). Sarbatori fericite! Edited by starsteel, 26 December 2008 - 16:55. |
#641
Posted 29 December 2008 - 12:47
stie cineva daca aveo are esapamentul de inox? mi se pare ca modelul american are chestia asta!
|
#643
Posted 31 December 2008 - 00:09
Lucian ce s-a intamplat cu forumul dedicat....de cateva zile nu l-am mai putut accesa.
|
#644
Posted 31 December 2008 - 01:01
Ileana mi-a zis ca VAXXi lucreaza la site si ca e gata sambata. Adica sambata care a trecut. Am vorbit si cu Viorel- nici el nu stie care e treaba. Sper sa se rezolve cat mai repede.
|
#645
Posted 05 January 2009 - 19:10
Am verificat Aveo la ciocnire frontala.S-a comportat foarte bine.Daca vreti am poze.
|
|
#646
Posted 05 January 2009 - 19:14
pai vrei sa venim cu lautari la tine sa le pui! sa intelegem ca ai avut accident!?
|
#647
Posted 05 January 2009 - 23:15
Da, am avut accident cu zero raniti.Derapat , intrat pe contrasens si ciocnit cu o Dacie.Masina deformata pana la stalpi.Airbagurile nu au functionat.
Attached Files |
#648
Posted 05 January 2009 - 23:24
WTF? Dupa cum observ, impactul nu a fost direct rontal, ci ma mul piezis. Din cate stiu eu, pungile declanseaza la unghi maxim de 30 grade. Ori, din cate vad, unghiul a fost cam 50-60 grade.
Sper ca ai casco. Daca insa esti vinovat de accident, o sa-ti creasca la anul casco de-o sa te usture (reintregire). Ce model de echipare era? Vad ca nu e platinum. Daca iti schimba ce vad eu ca trebe pe acolo- se ridica valoarea reparatiei la vreo 3-4 k de euro (depinde de service- daca o duci la g&p- o sa fie devizul mare, ca au niste adaosuri de pici in cap). Spor cu reparatiile si sa-ti pui gume de iarna. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users