Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone Romania lanseaza VoLTE
Last Updated: Mar 14 2024 07:10, Started by
Grogu
, Nov 05 2014 12:20
·
87
#3061
Posted 01 November 2019 - 19:35
Mie-mi vine să le dau mail pentru treaba cu apelurile întrerupte după 17 / 32 minute. Că sesizarea aia făcută telefonic cred c-a ajuns la coș. Bine, n-au trecut cele 30 de zile, dar speranța mea a dispărut după primele 10. Daaaar, dacă le dau mail poate se mai trezesc ei să facă niște reprovizionări LTE, și mi-e că-mi pun profil 50/25 .
|
#3062
Posted 01 November 2019 - 19:38
Stiu deja de ea dar nu sunt in stare sa o repare si a trecut peste o luna de la re-lansare. Tot in teste sunt.
|
#3063
Posted 01 November 2019 - 19:50
Am vorbit azi de doua ori aprox 45 min VoLTE-VoLTE,evs.A mers fara ncio treabă.
|
#3064
Posted 01 November 2019 - 21:03
Formhault, on 01 noiembrie 2019 - 19:35, said:
Mie-mi vine să le dau mail pentru treaba cu apelurile întrerupte după 17 / 32 minute. Că sesizarea aia făcută telefonic cred c-a ajuns la coș. Bine, n-au trecut cele 30 de zile, dar speranța mea a dispărut după primele 10. Daaaar, dacă le dau mail poate se mai trezesc ei să facă niște reprovizionări LTE, și mi-e că-mi pun profil 50/25 . |
#3065
Posted 01 November 2019 - 22:00
khristian78, on 01 noiembrie 2019 - 13:49, said:
Bai, dar mai durează mult cu lipsa IDului apelantului? Is parnaje astia de la vdf.. Edited by SethNY, 01 November 2019 - 22:04. |
#3066
Posted 01 November 2019 - 23:32
SethNY, on 01 noiembrie 2019 - 21:03, said:
Tie ti se intampla asta intodeauna? ai testat si in alte zone in afara de casa si munca ? tot asa e? Am testat în alea două zone... acasă și la servici. Dar săptămâna asta nu am mai încercat (din câte-mi amintesc). Poate or fi rezolvat-o? Caz în care de ce nu m-a sunat nimeni de la * să mă informeze "yupee, we fixed it!"? Anyway... Mâine și poimâine voi fi în altă zonă - undeva prin Militari. Voi testa acolo aceeași chestie dar pe VoWiFi (mai greu cu semnalul LTE în acea locație). |
#3067
Posted 01 November 2019 - 23:48
1. testeaza iar cu VoLTE de la tine de acasa ca sa stim o treaba
2. testeaza tot VoLTE din alta zona. Din cate stiu nu s-a intamplat problema in VoWiFi |
#3068
Posted 02 November 2019 - 01:55
În timpul primului apel (ăla marcat ca important), m-am uitat eu la telefon la un moment dat... și am văzut că a picat în H+. Foarte ciudat. Poate aveam eu VoLTE dezactivat? Verific; toggle activ. Ok. Pana mea. Intru în *#0011#, AMR_WB. Mă uit la prietena, zic hai, poate a picat VoLTE fix acum, sau fix acum fac ăștia ceva în zonă. Nu; încă era în 4G+... HD+, EVS. What? Cum pana mea poate să fie încă HD+ EVS dacă celălalt (eu) căzuse în H+? Poate raportare proastă din partea Samsung? Sau dacă unul din cei doi interlocutori iese din VoLTE... pe ecranul celuilalt rămâne la fel cum s-a negociat la început.
În fine. Închid apelul... văd că în Dialer nu e iconita de apel VoLTE. Forțez VoWifi, trec înapoi pe mobile network preferred... și apare. Bun. Am iar VoLTE. Urmează celelalte două apeluri... dropped. Am făcut acum un apel - ambele telefoane cu VoWifi forțat. Îl las peste noapte și văd mâine dacă s-a întrerupt. Ultima oară când am făcut testul, era același rezultat și pe VoLTE și pe VoWifi din câte îmi amintesc... întrerupere după 17/32 minute. Attached Files |
#3069
Posted 02 November 2019 - 07:35
Formhault, on 02 noiembrie 2019 - 01:55, said:
În timpul primului apel (ăla marcat ca important), m-am uitat eu la telefon la un moment dat... și am văzut că a picat în H+. Foarte ciudat. Poate aveam eu VoLTE dezactivat? Verific; toggle activ. Ok. Pana mea. Intru în *#0011#, AMR_WB. Mă uit la prietena, zic hai, poate a picat VoLTE fix acum, sau fix acum fac ăștia ceva în zonă. Nu; încă era în 4G+... HD+, EVS. What? Cum pana mea poate să fie încă HD+ EVS dacă celălalt (eu) căzuse în H+? Poate raportare proastă din partea Samsung? Sau dacă unul din cei doi interlocutori iese din VoLTE... pe ecranul celuilalt rămâne la fel cum s-a negociat la început. Edited by SethNY, 02 November 2019 - 07:40. |
#3070
Posted 02 November 2019 - 10:03
Na poftim. Știu că la 2h se închid apelurile de obicei. Bine, așa era înainte de VoLTE...
Attached FilesEdited by Formhault, 02 November 2019 - 10:04. |
|
#3071
Posted 02 November 2019 - 10:47
Da, la 2 ore il inchid ei automat, acum la tine pe VoWiFi a fost noaptea, lucrari, chestii, a mai picat Internetul. VoLTE e mai de incredere decat VoWiFi in mod normal.
E important sa incerci VoLTE si in alta zona, apel de 20-35 minute sa vedem daca pica la 17 sau 32. |
#3073
Posted 02 November 2019 - 13:45
Ambii interlocutori în Cora Militari: apel VoLTE încheiat după 17m8s.
|
#3074
Posted 02 November 2019 - 15:49
In final nu e problema de VoWiFi, nu e problema de locatie ci se intampla doar cu modelul/softul telefonului tau (Samsung S9+ CSC ROM?) si daca pui apelul in hold/unhold nu se mai intrerupe apelul.
Deschide un ticket la VDF si intreaba-i ce fac cu problema asta? Cum au testat telefonul tau? |
#3075
Posted 02 November 2019 - 16:37
Păi domnișoara cu care am vorbit acum ~2 (sau se fac 3?) săptămâni a zis că transmite la tehnic și revine când are un răspuns... deci ticket e deja făcut.
CSC ROM am, da. |
|
#3076
Posted 02 November 2019 - 22:32
In seara asta am avut ocazia sa testez VoLTE intre 2 telefoane compatibile cu aceasta "MINUNATA " optiune .Se dau urmatoarele cunoscute :
1.Samsung Galaxy S9 ( VoLTE si VoWIFI active si utilizabile ) pe abonament Vodafone 2.Samsung Galaxy S9 + ( VoLTE si VoWIFI active dar inutilizabile din motive necunoscute ) pe cartela prepay Vodafone : S9 suna S9 + , VoLTE functioneaza doar pe S9 S9+ suna S9 , VoLTE nu functioneaza pe niciunul din telefoane ( adica cade din 4G+ in H+ pe ambele telefoane) Joac-o pe-asta Vodafone ! |
#3077
Posted 02 November 2019 - 22:51
S-a mai intamplat, VDF are atatea probleme cu VoLTE de cred ca ar trebui sa ne bucuram ca ne mai auzim.
https://forum.softpe...0#entry25372201 https://forum.softpe...4#entry25395581 |
#3078
Posted 03 November 2019 - 16:46
După ultimul update a disparut posibilitatea de a dezactiva apelul 4G pe Huawei P30.Marii genii băieții ăștia.
Attached FilesEdited by clader, 03 November 2019 - 16:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users