Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Exclusivismul iudaist
Last Updated: Jun 17 2018 14:33, Started by
Iochanan
, Jul 25 2014 21:09
·
0
#109
Posted 17 June 2018 - 06:53
Una dintre cauzele exclusivismului iudaist se datorează spre exemplu doctrinelor de tipul „rasismului spiritual” răspîndită, printre alții, de rabi Laitiman. Această formă de rasism nu se referă explicit la substratul genetic, deși poate fi luat și așa ceva în calcul, avînd în vedere că totuși există corelativă și concepția unui conservatorism identitar cu privire la etnia iudaică, însă chiar și referindu-se doar la o anumită „superioritate spirituală” natural constitutivă a „sufletelor” iudaice, fapt care se poate constata ascultând prelegerea lui rav Laitman, și această teorie poate fi catalogată tot ca o formă de „rasism”, anume ca un „rasism spiritual”. Rabi Laitman vorbește foarte clar despre o superioritate ontologică și constitutivă pentru „sufletele iudaice”, ca fiind un dar de la Dumnezeu, iudeii fiind văzuți ca fiind din naștere cu o superioritate ontologică la nivel spiritual față de toți ceilalți oameni, această superioritate spirituală fiind văzută ca un aspect constitutiv și specific „sufletelor iudaice”, dobîndită în mod ontologic prin creația divină și aparte de specificul naturii umane pe care o au „sufletele neiudaice”, termenul de „Israel” referindu-se la o particularitate specifică exclusiv „sufletelor iudaice” a unei legături cu Dumnezeu.
Teza teologului evreu Rav Laitman în legătură cu natura reală a poporului Israel, cu scopurile acestui popor. Teza lui rabi Laitman cum că evreii sînt ca niște „extratereștri” (față de ceilalți oameni), ba chiar un „comando de extratereștri” care au menirea, dată de la Dumnezeu, și pe care trebuie să o împlinească de a cuceri Pămîntul și de a îi cuceri, stăpîni pe cei de pe Pămînt, adică pe noi, ceilalți, neevreii, „goimii”. Este adevărat că se așterne și o variantă mai alegorică, mai metaforică referitoare la raportul între sinele spiritual și înclinațiile rele care există în oameni, însă și dimensiunea expusă mai sus este foarte clar expusă, dacă asculți „printre rînduri”. Întreaga înregistrare (cel puțin din câte am văzut) poate fi văzută la pagina: https://archive.org/...vMichaelLaitman Înregistrările de pe youtube care conțineau pasajele „compromițătoare” au fost îndepărtate de pe platforma aceea. Precizez foarte clar că nu asum în niciun fel comentariile făcute pe pagina respectivă; eu doar dau legătura de rețea unde se mai poate avea acces la înregistrarea respectivă, care a fost ștearsă și ea de pe youtube la un moment dat. |
#110
Posted 17 June 2018 - 10:34
vio69a, on 28 iulie 2014 - 09:10, said:
Acum despre "excusivism iudaist" Nu exista asa ceva Nu a existat si nu va exista. Este vorba de a pastra nealterate anumite precepte de conduita reglementate la vremea respectiva sub forma religioasa caci nu era alta. La min. 12 și 30 sec. spune foarte clar că „iudeii sînt o realitate nenaturală (în sens de supranaturală) diferită de orice altceva”. Asta nu este o simplă vorbă, o simplă zicere, este o teză cu privire la natura umană specifică a poporului iudaic din punct de vedere ontologic, și al diferenței ontologice între natura umană iudaică și natura umană neiudaică (a celor „goi”). La min. 14 spune: „ce forță naturală poate „des-face” nenaturalul (supranaturalul)? Forțele naturii pot afecta natura; ele nu pot afecta nenaturalul (supranaturalul)”. Asta este în mod evident o teză de „rasism spiritual”, potrivit căreia natura umană iudaică este conectată ontologic la Dumnezeu, ei fiind prin natura, „fiii Regelui”, fii ontologici ai „Regelui”, adică ai lui Dumnezeu, pe când „goii” trăiesc în orizontul naturii, guvernați de forțe ale naturii, nefiind încadrați propriu-zis în aceeași categorie ontologică umană la fel ca și natura umană iudaică. Rabinul Manis Friedman despre esența antisemitismului Lucrurile ar putea să pară întîmplătoare, să fie vorba doar despre niște „rătăciți” în sînul poporului iudaic. Să vedem însă ce spunea și marele rabin Alexandru Șafran, curios fiind că pe toți aceștia trei despre care am vorbit și dezvăluit îi leagă un lucru, dincolo de apartenența la poporul și religia iudaică: apartenența la minoritatea studioșilor și scriitorilor în domeniul Cabalei iudaice. Alexandru Șafran: „Pentru a cuceri și a păstra Țara lui Israel, poporul lui Israel se vede dator să revendice de la Tora. Într-adevăr, ea singură îi dă dreptul asupra acestei țări și îi îngăduie să înlăture acuzația de uzurpare. Niciodată, chiar în cele mai diferite împrejurări, dreptul lui Israel asupra lui Ereț Israel nu a ținut de „dreptul” natural „al popoarelor”, de dreptul de cucerire, de locuire și amenajare a unui teritoriu. Dreptul „natural” al lui Israel, popor supranatural, miraculos, asupra lui Ereț-Israel, țară supranaturală, prodigioasă, ține doar de dreptul supranatural înscris în Tora supranaturală a lui Dumnezeu, care oferă Țara lui Israel Poporului lui Israel.” (Alexandru Șafran, Israel și rădăcinile sale, Editura Hasefer, București, 2002, pag. 79) Edited by Iochanan, 17 June 2018 - 10:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users