Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Airwheel,un nou concept revolutionar de transport
Last Updated: Aug 26 2016 11:23, Started by
lucian75
, Jul 23 2014 01:43
·
0
#19
Posted 24 July 2014 - 07:45
Nu va prinde roata asta electrica in Europa, e mai incomod si instabil decat segway.
Iar preturi de 1.900 de euro pe acest forum in care oamenii vor masini de marca, cu km putini si intretinere ieftina, la 1500-3000 euro... nu cred ca vinzi una bucata... Edited by Quantum, 24 July 2014 - 07:47. |
#20
Posted 24 July 2014 - 07:50
pai hai sa ne gandim .......cata dimensiunile are jucaria asta? practic e o roata de scuter......atat a ajuns sa coste o roata de scuter? 1900 de euro? inseamna ca un scuter de performante medii ar fi vreo 7000 euro
|
#21
Posted 24 July 2014 - 08:02
Quantum, on 24 iulie 2014 - 07:45, said:
Nu va prinde roata asta electrica in Europa, e mai incomod si instabil decat segway. Problema majora e ca in mai toate tarile nu ai voie cu ea nici pe sosea nici pe trotuar. Ba mai tare si in tarile permisive in care bicicletele cu motor sint asociate cu bicicletele normale tot nu se incadreaza. Si chiar daca s-ar incadra la motor de 600W trebuie deja asigurare, placute, etc. Si nici nu mai ai voie sa mergi pe pistele biciclistilor - si nu ma refer la alea de pe sosea unde oricum nu conteaza, ma refer la alea de prin parcuri, paduri, etc (care sint esentiale pentru ca deseori iti scurteaza drumul serios si pot sa fie chiar foarte misto). vyctoras1985, on 24 iulie 2014 - 07:50, said:
pai hai sa ne gandim .......cata dimensiunile are jucaria asta? practic e o roata de scuter......atat a ajuns sa coste o roata de scuter? 1900 de euro? inseamna ca un scuter de performante medii ar fi vreo 7000 euro Cred ca ai uitat ca ziceai ceva de gindit. Probabil te-ai plictisit intre timp. |
#23
Posted 24 July 2014 - 09:03
https://www.facebook...&type=2
E foarte usor de manevrat si in spatii inguste, eu de ex am mers cu ea fara probleme pe stradute f aglomerate..chiar si in centre comerciale...si ca sa va faceti o idee cat de usor este mi-am permis si un pic de acrobatie mergand intr-un singur picior Eu nu inteleg ce tot veniti cu niste argumente puerile...eu nu am probleme sa merg cu ea in intreaga Scandinavi..Danemarca Suedia si Norvegia...nu sunt probleme in nici o tara din cate cunosc pana acum...si voi chiar credeti ca vor fi probleme tocmai in Romania?M-am plimbat cu ea in Copenhaga, Oslo, Goteborg si alte orase fara nici o problema...cu politie trecand pe langa mine nu 1 data... Edited by lucian75, 24 July 2014 - 09:04. |
#24
Posted 24 July 2014 - 09:36
lucian75, on 24 iulie 2014 - 09:03, said:
ca sa va faceti o idee cat de usor este mi-am permis si un pic de acrobatie mergand intr-un singur picior |
#25
Posted 24 July 2014 - 09:51
vyctoras1985, on 24 iulie 2014 - 08:10, said:
? shut up Asta e tot ce ai mai bun? lucian75, on 24 iulie 2014 - 09:03, said:
Eu nu inteleg ce tot veniti cu niste argumente puerile...eu nu am probleme sa merg cu ea in intreaga Scandinavi..Danemarca Suedia si Norvegia...nu sunt probleme in nici o tara din cate cunosc pana acum...si voi chiar credeti ca vor fi probleme tocmai in Romania? Ca n-ai voie cu ea pe strada nu e un argument pueril. In Romania dupa cum am spus problema e cu drumurile, gropi, trotuare ocupate de masini si fara rampe, noroaie, etc. In ALTE tari problema e legislativa. Desigur, riscurile sa iei amenda daca mergi si cu bicicleta fara far sau ce altceva poate sa fie obligatoriu sint absolut minime, asta nu inseamna ca lumea o sa dea navala sa incalce legea. A fost mare discutie si cu Segway-urile, NU pretul e baza in alte tari ci ce poti sa faci cu ele (aproape nimic daca nu ai voie nici pe trotuar nici pe strada). Nu am ce mare lucru sa comentez despre rotile astea dar cu Segway-urile treaba e groasa: Amenda 250-2500$ in Canada: http://www.segwayill...io.blogspot.de/ Interzise in .au: http://www.transport...rinter_friendly Amendat in UK: http://www.telegraph...r-fined-75.html In Norvegia sint legale de luna asta (si nu erau inainte): http://www.thelocal....ifts-segway-ban Dar asta e de departe cea mai beton, viata bate filmul: proprietarul si seful Segway mort dupa ce a cazut de pe un deal intr-un riu cu Segway-ul: http://www.bbc.com/n...-leeds-11416654 |
#26
Posted 24 July 2014 - 10:01
eee... sunteti ori cârcotaşi ori rau intentionati
in primul rand ca nu e vorba de 1900 de € ci de 350 de $ ceea ce e cu totul si cu totul altceva ca si reguli de circulatie poate fi asimilata cu role sau skate... nici pomeneala de asigurare sau inscriere pentru ca nu poate fi considerar vehicul... in unele cazuri neavand nici macar 2 roti in foarte multe orase europene, circulatia cu masina e extrem de greoaie si descurajanta (adesea interzisa si descurajata chiar de edili ), de ce credeti ca s-au inventat curieri pe bicicleta si scootere? si nici nu trebuie incurajata circulatia auto in oras... ba din contra [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oYRrBQj5gr0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pentru unele persoane poate fi chiar foarte util... inclusiv pentru deplasare in incinte... fabrici, brouri, hipermarket, etc viata e scurta... 3 minute de colo, 10 de dincolo... conteaza tocmai pentru ca e orasul aglomerat si gasesti loc de parcare la 2-300m de locul unde ai treaba, o chestie din asta te poate ajuta cine dracu nu si-ar dori un segway??? dar preturile sunt prohibitive e aberant sa asimilezi prostia asta vreunui fel de vehicul... zici ca in UK l-a amendat pe ala... dar in UK toti pensionarii se plimba pe trotuar si prin magazine cu tricicluri electrice fara permis, asigurare si fara sa fie inregistrate in vreun fel o sa zici ca nicu copiii in carucior nu mai ai voie sa-i plimbi pe strada foarte multi oameni mor in spital... deci spitalul cred ca e printre cele mai periculoase locuri unde ai putea trai... multi mor si in casa... cred ca ar trebui interzise casele Edited by Nero-d, 24 July 2014 - 10:12. |
#27
Posted 24 July 2014 - 10:17
intelegi ca totusi e incomod sa incerci sa iti mentii mereu echilibrul? eu as propune triciclele electrice......sunt ieftine stai in scaun ....etc etc .....si te ajuta la tot ce poti in oras
plus o atentie deosebita la rutele de deplasare , noduri cu congestionare de trafic, directiile de dezvoltare a imobiliarelor in plan locativ din partea primariei |
#28
Posted 24 July 2014 - 10:20
Si eu zic ca e nevoie de un mijloc de transport personal pe care sa-l poti cara dupa tine, sa-l iei in metrou, de ce nu in vacanta in avion, etc. (spre deosebire de biciclete/triciclete/scaune electrice).
Trebuie sa ai un motor si o baterie - asta o sa fie majoritatea costului si greutatii. Dupa aia plecind logic poti sa ai 1,2,3,4 roti (evident si mai multe dar devine nerelevant). Si un circuit de control - mai mult sau mai putin destept (probabil f destept pentru ca sa nu cazi, mai ales pe 1-2 roti). Da, e un subiect misto. Nu, asta nu face brusc sa dispara problemele practice cu drumurile in Romania si cele legislative din alte parti. |
|
#29
Posted 24 July 2014 - 10:43
eu zic ca e incomod ... orice ai face pe strazi si trotuare aglomerate nu te poti misca decat cu viteza pe care o ofera pietonii....
exemple: http://www.youtube.c...ie in bucuresti incearca tu sa mergi mai repede printre toti pietonii aia.... cum spuneam daca n-ai agilitate de skater nu ai cum...... si chiar daca ai agilitate de skater tot e fustrant in schimb trebuie oprita cresterea asta a populatiei de la oras....inclusiv a populatiei clandestin mutata la oras prin cartoane si etc ..... daca e nevoie apelam la politie sa monitorizeze imprejurul bucurestiului si am terminat naiba o treaba..... dai naiba de coviltiristi ....... plus ca intr-o tara normala serviciile se externalizeaza in afara a cele mai mari 2-3 orase....doar no sa ne mutam toata romania in bucuresti sa facem facultate sau sa avem parte de apa calda |
#30
Posted 24 July 2014 - 11:33
echilibrul ti-l mentii in miscare... la fel ca pe bicicleta
ia de exemplu mersul pe bicicleta... nu s-a nascut nimeni invatat... cand privesti zici ca e usor... ce poate sa fie greu? cand incerci sa inveti ti se pare imposibil (mai cazi, te mai julesti)... dupa ca ai invatat nici nu te mai gandesti... e o chestie instinctuala si de reflexe... nu o mai constientizezi in bucuresti, aglomeratie de pietoni nu prea e... doar la orele de varf, la statiile de metrou... dar sunt destule zone unde nu poti parca pur si simplu sau accesul cu masina e imposibil (ex centrul vechi) si sunt destule situatii in care se poate dovedi foarte util o viteza dubla fata de mersul pe jos (10km/h) si tot te ajuta... + ca nu depui efort (nu transpiri) un triciclu din ala electric e mai dificil de depozitat si transportat chiar si o bicicleta e dificil sa-i gasesti loc in casa (la bloc) |
#31
Posted 24 July 2014 - 12:38
prima oara cand am pus placa in picioare si butii am spus " oare cum dracu se face ?" cand creerul este invatat sa le poata misca pe amandoua....
Evident ca cu perseverenta si ceva cazaturi am invatat chiar sa ma rasucesc 180 de grade in timpul coborarii....acum mi se pare simplu. La fel si mersul pe bicla... Cu asta este si mai usor, cand il pui jos pui piciorul dai avant si in moemntul ala intra in functiune giroscoapele din el si il tin vertical. |
#32
Posted 24 July 2014 - 13:06
nu pare greu sa-ti tii echilibrul pe ea
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HYfDJDGQ5yI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Nero-d, 24 July 2014 - 13:07. |
#33
Posted 24 July 2014 - 17:56
Nero-d, on 24 iulie 2014 - 07:14, said:
asa da... direct de la chinez problema la alibaba e ca vad dublu... unde naiba or fi vazut ei bicycle?!? Quantum, on 24 iulie 2014 - 07:45, said:
Nu va prinde roata asta electrica in Europa, e mai incomod si instabil decat segway. Iar preturi de 1.900 de euro pe acest forum in care oamenii vor masini de marca, cu km putini si intretinere ieftina, la 1500-3000 euro... nu cred ca vinzi una bucata... vyctoras1985, on 24 iulie 2014 - 07:50, said:
pai hai sa ne gandim .......cata dimensiunile are jucaria asta? practic e o roata de scuter......atat a ajuns sa coste o roata de scuter? 1900 de euro? inseamna ca un scuter de performante medii ar fi vreo 7000 euro |
|
#34
Posted 24 July 2014 - 18:04
Ma bucur ca in sfarsit vad si ceva pozitiv in mesajele voastre...cum am specifificat eu nu sunt interesat in vanzare...momentan e teh ologie noua..preturi mari...dar cu siguranta vor mai scadea..
Cu 300 euro nu cred ca vei putea lua...sa nu uitam transportul si taxa vamala...in general sunt 550 $ cu transpot gratuit...sau in jur de 350-400 $ dar cu costuri de transport in jur de 150 $...daca mai adaugam si taxele...tot ajunge pe la 500 E..ptr mine un pret rezonabil..in europa se vand de la 700 E in general. |
#35
Posted 31 July 2014 - 20:40
#36
Posted 31 July 2014 - 23:41
ii pui remorca si o umpli de baterii... sper ca nu vrei sa pleci la mare cu rucsacul in spinare pe chestia aia... nu?
5-6km daca merge e super ok... completata cu un metrou ceva, e belea... o incarci la serviciu sau scoala dupa caz |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users