Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15806 replies to this topic

#7093
alhrx

alhrx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 27.10.2014

View PostDIGI_Helper, on 01 septembrie 2017 - 12:00, said:


Buna ziua. Data de resetare a ciclului FUP este data de numarul de telefon, aceasta ramanand neschimbata.
Mulțumesc pentru lămuriri!

#7094
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 17.04.2007
Buna ziua. Am un abonament DON (defapt 3) pe numele mamei. La unul din abonamente am nevoie de o noua cartela (nano sim, cea actuala este micro) am fost in reprezentanta digi si nu au dorit sa mi-o schimbe desi aveam aceeasi adresa. Ca sa fiu persoana de contact domnisoara mi-a spus ca trebuie mama sa vina intr-o reprezentanta sa completeze un formular. Acum intrebarea este: poate sa sune mama si sa faca asta telefonic? Cel putin o luna de zile este undeva in provincie si ar fi complicat sa o aduc pana in capitala si sa o duc inapoi doar pentru asta. Multumesc.

Edited by Drag0n_X, 04 September 2017 - 12:41.


#7095
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@Drag0n_X - Buna ziua. SIM-ul poate fi inlocuit doar la cererea titularului sau persoanei imputernicite, iar pentru adaugare este necesar ca titularul sa depuna o cerere, plus copie dupa actul de identitate al respectivei persoane, doar intr-un sediu Digi.

#7096
aLLLx

aLLLx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 15.07.2006

View PostDrag0n_X, on 04 septembrie 2017 - 12:18, said:

Buna ziua. Am un abonament DON (defapt 3) pe numele mamei. La unul din abonamente am nevoie de o noua cartela (nano sim, cea actuala este micro) am fost in reprezentanta digi si nu au dorit sa mi-o schimbe desi aveam aceeasi adresa. Ca sa fiu persoana de contact domnisoara mi-a spus ca trebuie mama sa vina intr-o reprezentanta sa completeze un formular. Acum intrebarea este: poate sa sune mama si sa faca asta telefonic? Cel putin o luna de zile este undeva in provincie si ar fi complicat sa o aduc pana in capitala si sa o duc inapoi doar pentru asta. Multumesc.
Mai degraba o tai singur, nu e vreo mare inginerie.

#7097
szaboadrian

szaboadrian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.01.2012
Poti sa verifici orice informatie, si cu ea la telefon, nu e acolo - nu te ajuta. Atat de a' dracu sunt.


Digi_helper am si eu o intrebare: inafara de sesizari, dep. de relatii cu clientii te mai ajuta cu altceva?
De fiecare data cand sun la voi sunt trimis intr-un punct de lucru, nimic nu sunt in stare sa rezolve prin telefon.

#7098
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@szaboadrian - Salut. Ce situatie intampini, imi poti oferi mai multe detalii in mesaj privat?

#7099
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
In cat timp ajunge sigur cartela Si contractul .
Doamna la telefon a zis parca ceva de doua zile ,parca, ca eram la lucru Si nu prea am inteles.

#7100
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,383
  • Înscris: 03.03.2016
Nu știu dacă e o problema dar de câteva zile se încarcă greu youtube chiar și după o conexiune gigabit, fac test de viteza și e ok viteza dar însă când ma uit pe YouTube (de pe telefon) face buffering, viteza variază de la 2,5 mbit la 12-15,inainte indiferent de ora se ducea direct la 30-40 mbit și se încarcă istant

Edited by Anonymous1986, 05 September 2017 - 21:17.


#7101
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@Anonymous1986 - Salut. Am rugamintea sa verifici conexiunea si de pe un alt echipament, iar daca situatia este aceeasi, contacteaza-ma in privat pentru verificari suplimentare.

#7102
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009
Am o comandă din 21.08, e pentru un abonament Avantaj cu un Allview (nu e pentru mine, am fost împreună cu o prietenă la un PoP - vrea să porteze un abonament din Orange pe oferta asta și agentul din magazin a spus că e mai simplu dacă face o comandă pentru mine, fiind client existent). Se poate verifica dacă se poate onora comanda într-un interval de timp acceptabil? Totuși, e vorba de o portare și mi-a mărturisit că poate ar fi bine să mai încerce și la alt operator, dacă tot merg lucrurile așa de greu la Digi... Cod client 8464197. Mulțumesc.

#7103
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@mariusnorbert - Salut. Am inregistrat o sesizare cu privire la aceasta situatie, iar in functie de disponibilitatea echipamentelor, este posibil sa se confirme comanda in alt sediu fata de cel in care a fost plasata initial (un sediu din acelasi oras).

#7104
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009
Ok, mulțumesc!

#7105
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
@digi_helper , lucrati la digicare ? AStazi mi s-a blocat..


+ ca nu am primit notificare de factura emisa, doar de scadenta ca deh, bani vreti :)

Attached Files


Edited by Gotyc, 06 September 2017 - 14:19.


#7106
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,988
  • Înscris: 24.04.2013
@Gotyc: O fi fost ceva temporar ca la mine a mers fara probleme. E disponibila si factura noua.

Si SMS-ul acela e de emitere factura cu informatii pentru plata (cod client, id factura, data scadenta). E drept ca vine ‘mai incolo’ si nu imediat ce se emite o factura noua. Ai vrea DOUA SMS-uri, minimPosted Image, per factura?

Edited by sags, 06 September 2017 - 14:30.


#7107
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Acum functioneaza , cine stie ce server au pentru site...



Edit: am dat la desfasurator , poc a murit iarasi :))) e nebun

Nu dar cand vine pentru scandenta vine in ziua scadenta.. adica la scadenta se poate si aici nu sau cum ?


As vrea sa primesc si mesaje din Italia totusi nu doar 2 mesaje ;)

Edited by Gotyc, 06 September 2017 - 14:32.


#7108
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,140
  • Înscris: 10.07.2013
Salut Digi_Helper!Posted Image
Am o problema cu modemul Mifi 90.....acesta nu mai acceseaza reteaua Digi 3G sau 4G....chiar daca i-am inlocuit simul.
Ce pot face in aceasta situatie, il duc la un pop Digi sa mi-l inlocuiasca? Posted Image

#7109
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
Am primit raspuns la sesizare. Mi se promite instalarea unei statii .
Stiu ca va dura dar e o promisiune .

#7110
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014

View Postxmanyacs77, on 06 septembrie 2017 - 20:09, said:

Salut Digi_Helper!Posted Image
Am o problema cu modemul Mifi 90.....acesta nu mai acceseaza reteaua Digi 3G sau 4G....chiar daca i-am inlocuit simul.
Ce pot face in aceasta situatie, il duc la un pop Digi sa mi-l inlocuiasca? Posted Image

Salut. Pentru verificarea situatiei, comunica-mi in privat seria SIM-ului, adresa completa unde intampini situatia, versiunea sistemului de operare, daca ai incercat dezinstalarea/instalarea modemului si daca ai dezactivat firewall-ul.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate