Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Apr 30 2024 18:51, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
82
#7093
Posted 01 September 2017 - 12:03
#7094
Posted 04 September 2017 - 12:18
Buna ziua. Am un abonament DON (defapt 3) pe numele mamei. La unul din abonamente am nevoie de o noua cartela (nano sim, cea actuala este micro) am fost in reprezentanta digi si nu au dorit sa mi-o schimbe desi aveam aceeasi adresa. Ca sa fiu persoana de contact domnisoara mi-a spus ca trebuie mama sa vina intr-o reprezentanta sa completeze un formular. Acum intrebarea este: poate sa sune mama si sa faca asta telefonic? Cel putin o luna de zile este undeva in provincie si ar fi complicat sa o aduc pana in capitala si sa o duc inapoi doar pentru asta. Multumesc.
Edited by Drag0n_X, 04 September 2017 - 12:41. |
#7095
Posted 04 September 2017 - 13:31
@Drag0n_X - Buna ziua. SIM-ul poate fi inlocuit doar la cererea titularului sau persoanei imputernicite, iar pentru adaugare este necesar ca titularul sa depuna o cerere, plus copie dupa actul de identitate al respectivei persoane, doar intr-un sediu Digi.
|
#7096
Posted 04 September 2017 - 15:34
Drag0n_X, on 04 septembrie 2017 - 12:18, said:
Buna ziua. Am un abonament DON (defapt 3) pe numele mamei. La unul din abonamente am nevoie de o noua cartela (nano sim, cea actuala este micro) am fost in reprezentanta digi si nu au dorit sa mi-o schimbe desi aveam aceeasi adresa. Ca sa fiu persoana de contact domnisoara mi-a spus ca trebuie mama sa vina intr-o reprezentanta sa completeze un formular. Acum intrebarea este: poate sa sune mama si sa faca asta telefonic? Cel putin o luna de zile este undeva in provincie si ar fi complicat sa o aduc pana in capitala si sa o duc inapoi doar pentru asta. Multumesc. |
#7097
Posted 05 September 2017 - 11:25
Poti sa verifici orice informatie, si cu ea la telefon, nu e acolo - nu te ajuta. Atat de a' dracu sunt.
Digi_helper am si eu o intrebare: inafara de sesizari, dep. de relatii cu clientii te mai ajuta cu altceva? De fiecare data cand sun la voi sunt trimis intr-un punct de lucru, nimic nu sunt in stare sa rezolve prin telefon. |
#7098
Posted 05 September 2017 - 11:44
@szaboadrian - Salut. Ce situatie intampini, imi poti oferi mai multe detalii in mesaj privat?
|
#7099
Posted 05 September 2017 - 14:29
In cat timp ajunge sigur cartela Si contractul .
Doamna la telefon a zis parca ceva de doua zile ,parca, ca eram la lucru Si nu prea am inteles. |
#7100
Posted 05 September 2017 - 21:16
Nu știu dacă e o problema dar de câteva zile se încarcă greu youtube chiar și după o conexiune gigabit, fac test de viteza și e ok viteza dar însă când ma uit pe YouTube (de pe telefon) face buffering, viteza variază de la 2,5 mbit la 12-15,inainte indiferent de ora se ducea direct la 30-40 mbit și se încarcă istant
Edited by Anonymous1986, 05 September 2017 - 21:17. |
#7101
Posted 06 September 2017 - 10:48
@Anonymous1986 - Salut. Am rugamintea sa verifici conexiunea si de pe un alt echipament, iar daca situatia este aceeasi, contacteaza-ma in privat pentru verificari suplimentare.
|
#7102
Posted 06 September 2017 - 10:58
Am o comandă din 21.08, e pentru un abonament Avantaj cu un Allview (nu e pentru mine, am fost împreună cu o prietenă la un PoP - vrea să porteze un abonament din Orange pe oferta asta și agentul din magazin a spus că e mai simplu dacă face o comandă pentru mine, fiind client existent). Se poate verifica dacă se poate onora comanda într-un interval de timp acceptabil? Totuși, e vorba de o portare și mi-a mărturisit că poate ar fi bine să mai încerce și la alt operator, dacă tot merg lucrurile așa de greu la Digi... Cod client 8464197. Mulțumesc.
|
|
#7103
Posted 06 September 2017 - 11:23
@mariusnorbert - Salut. Am inregistrat o sesizare cu privire la aceasta situatie, iar in functie de disponibilitatea echipamentelor, este posibil sa se confirme comanda in alt sediu fata de cel in care a fost plasata initial (un sediu din acelasi oras).
|
#7105
Posted 06 September 2017 - 14:18
@digi_helper , lucrati la digicare ? AStazi mi s-a blocat..
+ ca nu am primit notificare de factura emisa, doar de scadenta ca deh, bani vreti Attached FilesEdited by Gotyc, 06 September 2017 - 14:19. |
#7106
Posted 06 September 2017 - 14:26
@Gotyc: O fi fost ceva temporar ca la mine a mers fara probleme. E disponibila si factura noua.
Si SMS-ul acela e de emitere factura cu informatii pentru plata (cod client, id factura, data scadenta). E drept ca vine ‘mai incolo’ si nu imediat ce se emite o factura noua. Ai vrea DOUA SMS-uri, minim, per factura? Edited by sags, 06 September 2017 - 14:30. |
#7107
Posted 06 September 2017 - 14:30
Acum functioneaza , cine stie ce server au pentru site...
Edit: am dat la desfasurator , poc a murit iarasi )) e nebun Nu dar cand vine pentru scandenta vine in ziua scadenta.. adica la scadenta se poate si aici nu sau cum ? As vrea sa primesc si mesaje din Italia totusi nu doar 2 mesaje Edited by Gotyc, 06 September 2017 - 14:32. |
|
#7108
Posted 06 September 2017 - 20:09
Salut Digi_Helper!
Am o problema cu modemul Mifi 90.....acesta nu mai acceseaza reteaua Digi 3G sau 4G....chiar daca i-am inlocuit simul. Ce pot face in aceasta situatie, il duc la un pop Digi sa mi-l inlocuiasca? |
#7109
Posted 07 September 2017 - 10:02
Am primit raspuns la sesizare. Mi se promite instalarea unei statii .
Stiu ca va dura dar e o promisiune . |
#7110
Posted 07 September 2017 - 10:41
xmanyacs77, on 06 septembrie 2017 - 20:09, said:
Salut Digi_Helper! Am o problema cu modemul Mifi 90.....acesta nu mai acceseaza reteaua Digi 3G sau 4G....chiar daca i-am inlocuit simul. Ce pot face in aceasta situatie, il duc la un pop Digi sa mi-l inlocuiasca? Salut. Pentru verificarea situatiei, comunica-mi in privat seria SIM-ului, adresa completa unde intampini situatia, versiunea sistemului de operare, daca ai incercat dezinstalarea/instalarea modemului si daca ai dezactivat firewall-ul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users