Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Colet valoare Londra București

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15806 replies to this topic

#7039
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
Mda, deci doamna nu a vrut sa ne faca. A zis sa venim cu cartea de munca in pop! Este posibil asa ceva? Cine  face angajari la digi fratele meu?
I-am comunicat doamnei ca normal se incadreza in termeni digi, insa nu a mai vrut efectiv, cum poti cere sa vin eu cu cartea de munca in pop? Da unde se crede? La anaf?

Edited by porcusoru, 14 August 2017 - 15:35.


#7040
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@porcusoru - Salut. Trebuie sa aiba minim 6 luni vechime la actualul angajator si minim 1 an vechime in munca, insa fara intreruperi in munca mai mari de 30 de zile (cumulate in ultimul an).

#7041
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

View PostDIGI_Helper, on 14 august 2017 - 15:48, said:

@porcusoru - Salut. Trebuie sa aiba minim 6 luni vechime la actualul angajator si minim 1 an vechime in munca, insa fara intreruperi in munca mai mari de 30 de zile (cumulate in ultimul an).
Multumesc pentru raspuns digi_helper..
Dar te intreb pe tine asa, cum este posibil ca un angajat rcs-rds sa imi ceara sa vin cu cartea de munca in pop-up? Cum este posibil asa ceva? Ce este acolo? Anaf sau digi? Sincer aspectul acesta nu este corect, atitudinea dansei nu este ok..


#7042
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@porcusoru - Imi cer scuze pentru experienta neplacuta din sediu. Verificarea criteriilor de eligibilitate se face in baza unei interogari ANAF, fiind necesar doar actul de identitate.

#7043
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

View PostDIGI_Helper, on 14 august 2017 - 15:57, said:

@porcusoru - Imi cer scuze pentru experienta neplacuta din sediu. Verificarea criteriilor de eligibilitate se face in baza unei interogari ANAF, fiind necesar doar actul de identitate.
Asta i-am spus si eu dansei, si a spus ca trebuie sa stie sigur , ca dansa nu face acolo simulari. Intr-adevar ca a existat o neintelegere intre noi deoarece sa vorbit o persoana peste cealalta si poate nu sa inteles, dar dansa trebuia sa faca interogarea la anaf. Daca era ceva de plata, plateam. Fie interogarea (daca exista vre-o taxa etc) le-am explicat si colegilor tai din call center, si dansi mi-au comunicat ca trebuie sa faca o simulare daca nu este ok. Nici acest aspect nu a vrut sa faca...
Ca dansa trebuie sa stie sigur. Si daca eu o minteam ca am 10 ani pe cartea de munca cum era? Nu este corect...
De azi inainte nici ca mai merg in acel pop, mai bine lipsa..

Edited by porcusoru, 14 August 2017 - 16:02.


#7044
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View Postporcusoru, on 14 august 2017 - 16:01, said:

Asta i-am spus si eu dansei, si a spus ca trebuie sa stie sigur , ca dansa nu face acolo simulari. Intr-adevar ca a existat o neintelegere intre noi deoarece sa vorbit o persoana peste cealalta si poate nu sa inteles, dar dansa trebuia sa faca interogarea la anaf. Daca era ceva de plata, plateam. Fie interogarea (daca exista vre-o taxa etc) le-am explicat si colegilor tai din call center, si dansi mi-au comunicat ca trebuie sa faca o simulare daca nu este ok. Nici acest aspect nu a vrut sa faca...
Ca dansa trebuie sa stie sigur. Si daca eu o minteam ca am 10 ani pe cartea de munca cum era? Nu este corect...
De azi inainte nici ca mai merg in acel pop, mai bine lipsa..
ocoleste acel punct digi si comunica si altor prieteni, in special fa referire la persoana in cauza ca nu cred ca este o singura persoana ca si angajat.

#7045
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,673
  • Înscris: 06.03.2004
Cartea de munca nu mai exista de ceva timp.E o "carte electronica" numita Revisal
Sistemul ING, implementat si la Digi interoghează ANAF si returnează toate datele necesare intr-un format mai mult decât prietenos.Iti spune daca se poate ori ba...ori e prostie,ori rea vointa din partea doamnei.Inclin sa cred ca e prima varianta

Edited by clader, 14 August 2017 - 17:54.


#7046
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
@Paxdedi este singurul pop din municipiu!
@Clader stiu, insa exact acestea au au fost cuvintele doamnei.
Nu stiu de ce nu a vrut sa ne "ajute"..
Din pacate digi a pierdut 4 numere portate in retea. In schimb telekom sa ales cu 4 abonamente...
Frumos asa, am vrut sa le aduc clienti si ei nu iau vrut. Eu mai mult de atat nu am putut face...
Stiu telekom este o retea mai scumpa insa in acel moment amic-ul meu sa suparat pentru situatia creata si a ales telekom.
Sunt curios si ma gandesc oare cati abonati a pierdut digi din acest motiv? (Ca cel expus de mine si altele) ...
In fond si amabilitatea conteaza cand lucrezi cu oameni, si faptul ca ii oferi informatii omului in asa fel incat sa le inteleaga. Din doamna draguta si ok la inceput sa schimbat la 180 grade" cand a auzit ca am sunat in call center pentru a solicita informatii despre "treaba" cu anaf-ul ...
@Digi_Helper tu nu ai de ce sa iti ceri scuze. Nu tu ai creat situatia, ba din contra eu iti multumesc ca de fiecare data cand am apelat la user-ul digi_helper ai raspus promt si ai rezolvat (pe cat ai putut), problema intampinata...
Acum nu "bag in aceasi oala" toti angajati rcs-rds insa ar trebui facuta cate o verificare prin pop-urile din tara din cand in cand pentru a verifica comportamentul fata de clienti de catre angajati digi.

Edited by porcusoru, 14 August 2017 - 18:43.


#7047
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View Postporcusoru, on 14 august 2017 - 18:24, said:

@Paxdedi este singurul pop din municipiu!
@Clader stiu, insa exact acestea au au fost cuvintele doamnei.
Nu stiu de ce nu a vrut sa ne "ajute"..
Din pacate digi a pierdut 4 numere portate in retea. In schimb telekom sa ales cu 4 abonamente...
Frumos asa, am vrut sa le aduc clienti si ei nu iau vrut. Eu mai mult de atat nu am putut face...
Stiu telekom este o retea mai scumpa insa in acel moment amic-ul meu sa suparat pentru situatia creata si a ales telekom.
Sunt curios si ma gandesc oare cati abonati a pierdut digi din acest motiv? (Ca cel expus de mine si altele) ...
In fond si amabilitatea conteaza cand lucrezi cu oameni, si faptul ca ii oferi informatii omului in asa fel incat sa le inteleaga. Din doamna draguta si ok la inceput sa schimbat la 180 grade" cand a auzit ca am sunat in call center pentru a solicita informatii despre "treaba" cu anaf-ul ...
@Digi_Helper tu nu ai de ce sa iti ceri scuze. Nu tu ai creat situatia, ba din contra eu iti multumesc ca de fiecare data cand am apelat la user-ul digi_helper ai raspus promt si ai rezolvat (pe cat ai putut), problema intampinata...
Acum nu "bag in aceasi oala" toti angajati rcs-rds insa ar trebui facuta cate o verificare prin pop-urile din tara din cand in cand pentru a verifica comportamentul fata de clienti de catre angajati digi.

Scuze, dar era obligatia ei sa introduca datele si sa verifice daca clientul este eligibil sau nu, dar probabil la RDS nu se mai lucreaza pe cate abonamente aduci in sistem atat de bine te platesc.

Sti ce inseamna asta, indiferenta fata de client si lene la locul de munca.

De asemenea angajati ,, pe spranceana " au nevoie companiile de acest gen.

Sti cat ii lua, maxim 5 minute de introdus datele si inca maxim 20 minute pentru verificare ANAF.

Si eu am intalnit niste tipe in Bucuresti spirt care stiu meserie si altele vai de mama lor, de nu am inteles de ce au fost angajate.

Oare la RDS nu se face acea evaluare periodica a angajatilor?

Edited by paxdedi, 14 August 2017 - 18:56.


#7048
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
Si totusi intreb si eu care e faza cu abonamentele digi .
Deci eu inteleg asa : Faci abonament dar nu primesti decat optiunea ca telefonul il cumperi cu bani jos pe cand la Telekom ai gratuit un telefon de 450 de lei (exact abonamentul pe 10 luni) si dupa mai ai de plata doar 14 luni si la un calcul simplu da cam cat don la 5 euro ,ca optiunea e cam aceiasi exeptand doar netul dar tot digi pierde dat fiind acoperirea.

View Postporcusoru, on 14 august 2017 - 18:24, said:

@Paxdedi este singurul pop din municipiu!
@Clader stiu, insa exact acestea au au fost cuvintele doamnei.
Nu stiu de ce nu a vrut sa ne "ajute"..
Din pacate digi a pierdut 4 numere portate in retea. In schimb telekom sa ales cu 4 abonamente...
Frumos asa, am vrut sa le aduc clienti si ei nu iau vrut. Eu mai mult de atat nu am putut face...
Stiu telekom este o retea mai scumpa insa in acel moment amic-ul meu sa suparat pentru situatia creata si a ales telekom.
Sunt curios si ma gandesc oare cati abonati a pierdut digi din acest motiv? (Ca cel expus de mine si altele) ...
In fond si amabilitatea conteaza cand lucrezi cu oameni, si faptul ca ii oferi informatii omului in asa fel incat sa le inteleaga. Din doamna draguta si ok la inceput sa schimbat la 180 grade" cand a auzit ca am sunat in call center pentru a solicita informatii despre "treaba" cu anaf-ul ...
@Digi_Helper tu nu ai de ce sa iti ceri scuze. Nu tu ai creat situatia, ba din contra eu iti multumesc ca de fiecare data cand am apelat la user-ul digi_helper ai raspus promt si ai rezolvat (pe cat ai putut), problema intampinata...
Acum nu "bag in aceasi oala" toti angajati rcs-rds insa ar trebui facuta cate o verificare prin pop-urile din tara din cand in cand pentru a verifica comportamentul fata de clienti de catre angajati digi.
Sau poate insasi optiunea e beneficiul abonamentului ca totusi nu inteleg.

Edited by mariusr1976, 14 August 2017 - 20:05.


#7049
baubabauu

baubabauu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 16.10.2008
Realitatea cruda e ca, in materie de relatii cu clientii, digi e cam la pamant.
Acum cativa ani am avhizitionat o casa la tara, iar dupa o perioada fosta proprietara a decedat iar eu nu am mai avut nici un fel de contact cu familia raposatei.
Distractia cu rds rcs a inceput in momentul in care am dorit sa fac un abonament de servicii. Nu a vrut sa rezilieze nici un operator contractul existent fara sa am certificat de deces, chiar daca am dovedit ca locatia a fost vanduta.
Intr-un final am reusit dupa aproape un an sa intru in posesia certificatului de deces si sa rezolv problema.

#7050
Raaaduuu

Raaaduuu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 11.01.2017
@DIGI_Helper, am un mini sim din 2009 cu abonament schimbat recent in optim 2, stii cumva daca sim ul respectiv este compatibil cu reteaua 4G ? Sau trebuie schimbat sim ul.

#7051
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Salut , Digi .
Eu am cerut "valabitatea contractelor" (+pomangeala !) (cind au fost facute si ale mele sunt expirate) , cineva a "semnat"  in locul meu !

-Pomangeala = maxim 2 metri de cabluri (dincolo de usa !) , platite la instalare si inca odata in prima factura !
P.S. - ca folosesc "echipamente" avizate de voi ... e doar politica voastra !(am vazut , a trebuit sa dau "reset" , cand un "echipament" nu accepta .....
Dar eu vreau sa aflu , cum il cheama pi ala de a semnat in locul meu ! plateste tot ceea ce consum ?

Daca citesti asta :
"fisa contului
serviciu clienti <[email protected]>
Yesterday, 3:18 PMYou
--Stimate client ,
In urma solicitarii dumneavoastra, va trimitem atasat fisa de cont . 1. Data: reprezinta data emiterii facturii, respectiv data platii  efectuate de dvs
2.Numar Factura: reprezinta numarul de factura
3.Numar chitanta/OP: reprezinta numarul de chitanta cu care s-au  Achitat facturile in una din casieriile RCS&RDSA sau OP daca s-a    achitat prin banca
4.Debit: reprezinta contravaloarea facturii emise
5.Credit: reprezinta suma achitata de dvs.
6.Sold: reprezinta suma de plata in momentul emiterii facturii  7.RC-plata prin caserie
8.-RC-document de stornare
9.BB,IB-plata prin banca
10.JV-factura rcs&rds
11.CC – compensare  
Va puteti activa contul de client, online, la digicare.rcs-rds.ro pt a avea acces in permanenta la facturi si situatia financiara. Va stam la dispozitie pentru a va oferi orice informatie  legata de factura, la telefon 031.400.44.00 sau pe adresa de email: [email protected]
Echipa rcs-rds"
Cind fu contractul cine "pana" la prelungit ?

P.S.S.- Draga "rds" , aveti totul "buleftronic" ....dar cind va cer situatia conturilor mele la voi , cred ca au data de initiere a contractului , valabilitate , etc ! Voi faceti misto ?
Am crezut ca o sa intelegeti , ca nu e greu de aflat , se stie cine a "semnat" prelungirea !

Edited by tidicristi, 15 August 2017 - 22:15.


#7052
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014

View Postporcusoru, on 14 august 2017 - 18:24, said:

@Digi_Helper tu nu ai de ce sa iti ceri scuze. Nu tu ai creat situatia, ba din contra eu iti multumesc ca de fiecare data cand am apelat la user-ul digi_helper ai raspus promt si ai rezolvat (pe cat ai putut), problema intampinata...
Acum nu "bag in aceasi oala" toti angajati rcs-rds insa ar trebui facuta cate o verificare prin pop-urile din tara din cand in cand pentru a verifica comportamentul fata de clienti de catre angajati digi.

Salut. Daca doresti te pot ajuta cu preluarea unei sesizari pentru verificare informatiilor primite in punctul de prezenta, pentru a fi evitate pe viitor astfel de situatii, dar contacteaza-ma in privat oferindu-mi detalii distinctive:(sediu/data/ora/vestimentatie client).

View PostRaaaduuu, on 15 august 2017 - 21:33, said:

@DIGI_Helper, am un mini sim din 2009 cu abonament schimbat recent in optim 2, stii cumva daca sim ul respectiv este compatibil cu reteaua 4G ? Sau trebuie schimbat sim ul.

Salut. Ofera-mi in privat numele titularului si nr. de telefon pentru verificarea SIM-ului.

View Posttidicristi, on 15 august 2017 - 22:00, said:

Salut , Digi .
Eu am cerut "valabitatea contractelor" (+pomangeala !) (cind au fost facute si ale mele sunt expirate) , cineva a "semnat"  in locul meu !

-Pomangeala = maxim 2 metri de cabluri (dincolo de usa !) , platite la instalare si inca odata in prima factura !
P.S. - ca folosesc "echipamente" avizate de voi ... e doar politica voastra !(am vazut , a trebuit sa dau "reset" , cand un "echipament" nu accepta .....
Dar eu vreau sa aflu , cum il cheama pi ala de a semnat in locul meu ! plateste tot ceea ce consum ?

P.S.S.- Draga "rds" , aveti totul "buleftronic" ....dar cind va cer situatia conturilor mele la voi , cred ca au data de initiere a contractului , valabilitate , etc ! Voi faceti misto ?
Am crezut ca o sa intelegeti , ca nu e greu de aflat , se stie cine a "semnat" prelungirea !

Salut. Trimite-mi in privat numele titularului si adresa completa pentru verificarea abonamentlor.

#7053
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
@Digi_Helper chiar te rog. O sa revin cu toate detaliile catre tine intr-un mesaj privat...
Multumesc Anticipat!

#7054
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,196
  • Înscris: 18.04.2008

View PostKyKyKyKy, on 05 august 2017 - 13:03, said:

De ce la desfășurător primesc două pdf-uri, unul pentru fiecare adresă?

Deci care e șmecheria de vine un număr pe altă adresă?

#7055
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@KyKyKyKy -  Ofera-mi in privat numele titularului si numarul de telefon in cauza pentru verificare.

#7056
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,509
  • Înscris: 19.04.2009
https://forum.softpe...8#entry21554129



Uită-te puțin pe topicul ăla ca o zăcut de-o rancezit pana azi. "Helper"

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate