Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Reziliere Digi mobil

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
614 replies to this topic

#523
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006
Fa cerere de portare direct si se inchid abonamentele automat.
Eu incerc maine cu o noua reclamatie la anpc.
PS: daca stie cineva un avocat care se ocupa de contracte abuzile sa-mi zica ca ma gandesc sa-i dau si in judecata. Imi zic cei de la callcenter ca e ok sa fac cerere de portare ca nu se inchide abonamentul apoi ma trezesc ca am de plata.Rusine.

#524
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014

 uledu, on 15 iunie 2016 - 20:35, said:

Dupa 2 ani de Digi Nelimitat, din care ultimul, fara roaming a fost foarte greu... am decis sa portez un numarul in alta retea iar la alt abonament/numar am sa renunt.

Specific ca nu mai sunt sub perioada contractuala.

Ce trebuie sa fac? Trebuie sa le duc Sim urile?

Merci

Cat timp abonamentul nu mai este sub perioada contractuala puteti solicita direct portare la operatorul unde veti dori portarea numarului.
Nu trebuie sa inapoiati sim-urile; nu va fi niciun cost suplimentar.

#525
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,672
  • Înscris: 06.03.2004

 juannn, on 15 iunie 2016 - 22:39, said:

Fa cerere de portare direct si se inchid abonamentele automat.
Eu incerc maine cu o noua reclamatie la anpc.
PS: daca stie cineva un avocat care se ocupa de contracte abuzile sa-mi zica ca ma gandesc sa-i dau si in judecata. Imi zic cei de la callcenter ca e ok sa fac cerere de portare ca nu se inchide abonamentul apoi ma trezesc ca am de plata.Rusine.
La mine s-a intamplat in felul urmator:
-Am mers in magazin Digi si le-am povestit ca vreau sa portez un numar aflat in perioada contractuala deoarece am probleme cu semnalul  in anumite zone(sesizari deschise, etc) numar pe care sa-l inlocuiesc cu unul nou, astfel incat sa nu fiu nevoit sa achit taxe.
-Cei din magazin mi-au spus sa merg la operatorul dorit, sa fac cererea de portare si sa revin cu ea in magazin pentru a o aduga ei in sistem cu comentariile de rigoare.
-Am incheiat un contract pe 1 an(numarul portat mai avea undeva la 8-9 luni) pentru un numar nou; imi trebuia oricum pentru cineva.
Am primit toate asigurarile ca nu o sa mi se perceapa nicio taxa..ramane sa vad la factura.Sper sa fie in regula, oricum pica in mod cert orice pretentie daca expui cum trebuie situatia la OPC.

Edited by clader, 16 June 2016 - 11:13.


#526
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006
Eu inca astept sa vad...am sunat din nou la *777 am facut sesizare si astept raspunsul lor.

#527
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 09.03.2006
Daca imi vor emite o factura pentru reziliere anticipata...pot sa platesc doar partiala...adica doar serviciile de cablu si internet?

#528
belafonte

belafonte

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 27.01.2006
Voi mai fi client pana se termina perioada contractuala. Dup-aia sau lins pe bot de banii mei! Japitele...tot japite! Interlopi cu acte in regula...

Am facut sesizare la ANPC. Au trecut mai bine de 30 de zile si nu am primit niciun raspuns. In cazul in care nu primesc raspuns in 45 de zile ii voi scrie primului-ministru, oricare ar fi el. Ca asa e tara noastra, trebuie sa ne "izmenim" pentru orice!

#529
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,672
  • Înscris: 06.03.2004

 clader, on 16 iunie 2016 - 10:58, said:


La mine s-a intamplat in felul urmator:
-Am mers in magazin Digi si le-am povestit ca vreau sa portez un numar aflat in perioada contractuala deoarece am probleme cu semnalul  in anumite zone(sesizari deschise, etc) numar pe care sa-l inlocuiesc cu unul nou, astfel incat sa nu fiu nevoit sa achit taxe.
-Cei din magazin mi-au spus sa merg la operatorul dorit, sa fac cererea de portare si sa revin cu ea in magazin pentru a o aduga ei in sistem cu comentariile de rigoare.
-Am incheiat un contract pe 1 an(numarul portat mai avea undeva la 8-9 luni) pentru un numar nou; imi trebuia oricum pentru cineva.
Am primit toate asigurarile ca nu o sa mi se perceapa nicio taxa..ramane sa vad la factura.Sper sa fie in regula, oricum pica in mod cert orice pretentie daca expui cum trebuie situatia la OPC.
S-a emis factura;totul e ok.

#530
mihail75

mihail75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 673
  • Înscris: 18.02.2005
am fost sunat de o domnisoara de la RDS care mi-a oferit un telefon gratis si un abonament. I-am spus sa imi trimita un email cu detalii, pentru ca nu sunt genul care sa iau decizii in graba, ea nu, ca e oferta telefonica, in fine, am cazut in plasa, m-a imbrobodit cu un AllView A5 Easy, am zis sa ii schimb telefonul nevestei. Bineinteles ca odata venit telefonul am constatat ca e foarte slab, bateria moare repede, se aude prost, in fine, vreau sa il returnez. Sunt in cele 14 zile legale, insa nu stiu unde sa il returnez (a venit prin curier). Nu scrie nimic in hartiile trimise de ei despre asta, nu e chiar corect. Sa il trimit inapoi prin curier la sediul lor mare, pe Dr. Staicovici 75?

#531
pleteab

pleteab

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,429
  • Înscris: 18.06.2003

 mihail75, on 10 iulie 2016 - 17:48, said:

am fost sunat de o domnisoara de la RDS care mi-a oferit un telefon gratis si un abonament. I-am spus sa imi trimita un email cu detalii, pentru ca nu sunt genul care sa iau decizii in graba, ea nu, ca e oferta telefonica, in fine, am cazut in plasa, m-a imbrobodit cu un AllView A5 Easy, am zis sa ii schimb telefonul nevestei. Bineinteles ca odata venit telefonul am constatat ca e foarte slab, bateria moare repede, se aude prost, in fine, vreau sa il returnez. Sunt in cele 14 zile legale, insa nu stiu unde sa il returnez (a venit prin curier). Nu scrie nimic in hartiile trimise de ei despre asta, nu e chiar corect. Sa il trimit inapoi prin curier la sediul lor mare, pe Dr. Staicovici 75?
Observ ca esti din Iasi mergi intr-un POP , daca nu te poti intelege cu ei mergi la ANPC , sau si mai simplu sesizare online

#532
Extinct

Extinct

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,079
  • Înscris: 24.02.2007
La RC ai dat un telefon sa intrebi? Nu de alta, dar forumul asta nu prea tine loc de helpdesk.

Edited by filip.serban, 10 July 2016 - 18:25.


#533
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@mihail75 - Sfatul userului @pleteab este unul bun. Te rog sa discuti la sediu cu agentul comercial avand in vedere ca esti in cele 14 zile de gratie.

#534
mihail75

mihail75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 673
  • Înscris: 18.02.2005

 DIGI_Helper, on 11 iulie 2016 - 11:24, said:

@mihail75 - Sfatul userului @pleteab este unul bun. Te rog sa discuti la sediu cu agentul comercial avand in vedere ca esti in cele 14 zile de gratie.

am sunat, intr-adevar, am fost directionat la un punct de lucru de-al lor, l-am returnat acolo. Singura problema a fost ca, desi am incercat in puncte din doua cartiere diferite, peste tot era aglomerat, mi-a luat doua ore (mamaa, cite hirtii completeaza fetele alea) sa scap de telefonul de doi lei pe care mi l-au dat. Culmea, in timpul asta altii il luau, ca doar era free! Nu mai cad prea curind in astfel de plase.

#535
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 21.03.2005
Stai linistit ca au luat unii tableta 4G Samsung, direct de la Vodafone.
Allview sau eboda erau parfum pe langa pocnitoarea aia sud-coreeana.

#536
belafonte

belafonte

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 27.01.2006
Celor care cunosc micuta mea poveste cu rezilierea contractului pentru "CATV, internet si telefonie mobila" le aduc la cunostinta ca a incetat contractul cu RCS & RDS fara plata niciunei despagubiri din partea mea. Scriu asta fara satisfactia ca am invins pe cineva in vreo lupta. Trebuie sa stiti ca daca faceti reclamatie la ANPC, daca prezentati situatia dumneavoastra in mod convingator si daca anexati documentele necesare, sunt sanse mari sa aveti castig de cauza. Am aflat si eu tot de pe net ca exista o lege impotriva clauzelor abuzive Legea 193/2000. Am fost sunat de catre cei de la RCS & RDS si mi-au spus ca ANPC-ul a dispus incetarea contractului fara plata vreunei "despagubiri". Valoarea despagubirilor in cazul meu era de 900 de lei. Am platit insa toate facturile alea mizerabile pe care ei le-au emis dupa data la care eu am depus cerere de reziliere (4 luni, 400 de lei). Cand am fost sa predau echipamentul la casieria RCS (router, smart card si cartelele de telefonie) imi zice pitipoanca aia de acolo ca nu pot sa predau echipamentul decat in perioada (1-10) ale lunii. Zic OK, revin. Imi da sa completez formularul de reziliere, ala oficial al lor, si ce citesc eu acolo...? "Clientul poate sa predea oricand echipamentul". II atrag atentia asupra acestui micut aspect la care ea se apuca sa completeze formularul de proces-verbal de predare-primire fara sa mai spuna ceva. Asa este toata politica lor, intimidare, tupeu si minciuna. Scriu asta pentru toti cei care au ochi de vazut si urechi de auzit. Am fost apoi la o alta societate de cablu si am vorbit cu o doamna draguta care facea contracte pe loc. I-am povestit tot ce-am patit la RCS & RDS, uitandu-ma adanc in ochii ei. Am intrebat-o daca poata sa fac un contract care sa ma fereasca de toate cele anterior patite. Ea mi-a raspuns: "Da, puiul meu!" Toate documentele pe care le-am semnat le-am primit si eu. Nu exista prevederi de genul "clientul va fi informat despre obligatiile sale prin intermediul site-ului societatii furnizoare". In contract se prevede clar cat platesc si ce trebuie sa primesc, inclusiv grila de posturi pe care mi-o asigura. Am toate canalele documentare posibile si internet adecvat nevoilor mele. Si platesc mai putin decat la RCS. Probabil ca le voi fi client multi ani de acum inainte. Mult succes in tot ceea ce intreprindeti!

#537
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,687
  • Înscris: 21.03.2005
Ce platesti mai putin?
Mai putine canale, mai putine servicii?
NU exista nici un serviciu de la alt operator care sa fie mai ieftin decat Digi, comparand mere cu mere.
Asadar eu nu prea cred chestia asta cu preturile.

#538
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012
"Da puiul meu"?  Clar te-a vrăjit. Vezi la prima factură că din puiul ei vei deveni găina ei cu ouăle de aur. :lol:

#539
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 androholic, on 31 iulie 2016 - 11:52, said:

găina ei cu ouăle de aur.
Incorect, de fapt cu salariul de aur, ca de acolo plateste factura.

#540
belafonte

belafonte

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 27.01.2006

 MELODY, on 31 iulie 2016 - 11:03, said:

Ce platesti mai putin?
Mai putine canale, mai putine servicii?
NU exista nici un serviciu de la alt operator care sa fie mai ieftin decat Digi, comparand mere cu mere.
Asadar eu nu prea cred chestia asta cu preturile.

Am TOATE posturile documentare care conteaza. E drept...acum nu mai am DIGI TIMISOARA, DIGI CLUJ si DIGI COCARLATII DE PADURE...

 androholic, on 31 iulie 2016 - 11:52, said:

"Da puiul meu"?  Clar te-a vrăjit. Vezi la prima factură că din puiul ei vei deveni găina ei cu ouăle de aur. Posted Image

Deocamdata nu am avut surprize majore. Am platit nu stiu ce rahat de taxa, 20 de lei, nu am inteles ce reprezinta. Contractul este facut pe un an dupa care voi hotara daca raman la ei sau nu. Normal ar fi sa poti sa faci contract pe ce perioada vrei tu, dar ei sunt lacomi si vor pe 24 de luni, sau, daca se poate, pe 24 de ani, sa te prinda si sa fie pe bagabonteala...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate