Reziliere Digi mobil
Last Updated: Nov 08 2018 15:27, Started by
alecsandrius
, Jul 19 2014 10:52
·
0
#523
Posted 15 June 2016 - 22:39
Fa cerere de portare direct si se inchid abonamentele automat.
Eu incerc maine cu o noua reclamatie la anpc. PS: daca stie cineva un avocat care se ocupa de contracte abuzile sa-mi zica ca ma gandesc sa-i dau si in judecata. Imi zic cei de la callcenter ca e ok sa fac cerere de portare ca nu se inchide abonamentul apoi ma trezesc ca am de plata.Rusine. |
#524
Posted 16 June 2016 - 08:23
uledu, on 15 iunie 2016 - 20:35, said:
Dupa 2 ani de Digi Nelimitat, din care ultimul, fara roaming a fost foarte greu... am decis sa portez un numarul in alta retea iar la alt abonament/numar am sa renunt. Specific ca nu mai sunt sub perioada contractuala. Ce trebuie sa fac? Trebuie sa le duc Sim urile? Merci Cat timp abonamentul nu mai este sub perioada contractuala puteti solicita direct portare la operatorul unde veti dori portarea numarului. Nu trebuie sa inapoiati sim-urile; nu va fi niciun cost suplimentar. |
#525
Posted 16 June 2016 - 10:58
juannn, on 15 iunie 2016 - 22:39, said:
Fa cerere de portare direct si se inchid abonamentele automat. Eu incerc maine cu o noua reclamatie la anpc. PS: daca stie cineva un avocat care se ocupa de contracte abuzile sa-mi zica ca ma gandesc sa-i dau si in judecata. Imi zic cei de la callcenter ca e ok sa fac cerere de portare ca nu se inchide abonamentul apoi ma trezesc ca am de plata.Rusine. -Am mers in magazin Digi si le-am povestit ca vreau sa portez un numar aflat in perioada contractuala deoarece am probleme cu semnalul in anumite zone(sesizari deschise, etc) numar pe care sa-l inlocuiesc cu unul nou, astfel incat sa nu fiu nevoit sa achit taxe. -Cei din magazin mi-au spus sa merg la operatorul dorit, sa fac cererea de portare si sa revin cu ea in magazin pentru a o aduga ei in sistem cu comentariile de rigoare. -Am incheiat un contract pe 1 an(numarul portat mai avea undeva la 8-9 luni) pentru un numar nou; imi trebuia oricum pentru cineva. Am primit toate asigurarile ca nu o sa mi se perceapa nicio taxa..ramane sa vad la factura.Sper sa fie in regula, oricum pica in mod cert orice pretentie daca expui cum trebuie situatia la OPC. Edited by clader, 16 June 2016 - 11:13. |
#526
Posted 16 June 2016 - 12:37
Eu inca astept sa vad...am sunat din nou la *777 am facut sesizare si astept raspunsul lor.
|
#527
Posted 17 June 2016 - 23:41
Daca imi vor emite o factura pentru reziliere anticipata...pot sa platesc doar partiala...adica doar serviciile de cablu si internet?
|
#528
Posted 21 June 2016 - 19:08
Voi mai fi client pana se termina perioada contractuala. Dup-aia sau lins pe bot de banii mei! Japitele...tot japite! Interlopi cu acte in regula...
Am facut sesizare la ANPC. Au trecut mai bine de 30 de zile si nu am primit niciun raspuns. In cazul in care nu primesc raspuns in 45 de zile ii voi scrie primului-ministru, oricare ar fi el. Ca asa e tara noastra, trebuie sa ne "izmenim" pentru orice! |
#529
Posted 06 July 2016 - 10:17
clader, on 16 iunie 2016 - 10:58, said: La mine s-a intamplat in felul urmator: -Am mers in magazin Digi si le-am povestit ca vreau sa portez un numar aflat in perioada contractuala deoarece am probleme cu semnalul in anumite zone(sesizari deschise, etc) numar pe care sa-l inlocuiesc cu unul nou, astfel incat sa nu fiu nevoit sa achit taxe. -Cei din magazin mi-au spus sa merg la operatorul dorit, sa fac cererea de portare si sa revin cu ea in magazin pentru a o aduga ei in sistem cu comentariile de rigoare. -Am incheiat un contract pe 1 an(numarul portat mai avea undeva la 8-9 luni) pentru un numar nou; imi trebuia oricum pentru cineva. Am primit toate asigurarile ca nu o sa mi se perceapa nicio taxa..ramane sa vad la factura.Sper sa fie in regula, oricum pica in mod cert orice pretentie daca expui cum trebuie situatia la OPC. |
#530
Posted 10 July 2016 - 17:48
am fost sunat de o domnisoara de la RDS care mi-a oferit un telefon gratis si un abonament. I-am spus sa imi trimita un email cu detalii, pentru ca nu sunt genul care sa iau decizii in graba, ea nu, ca e oferta telefonica, in fine, am cazut in plasa, m-a imbrobodit cu un AllView A5 Easy, am zis sa ii schimb telefonul nevestei. Bineinteles ca odata venit telefonul am constatat ca e foarte slab, bateria moare repede, se aude prost, in fine, vreau sa il returnez. Sunt in cele 14 zile legale, insa nu stiu unde sa il returnez (a venit prin curier). Nu scrie nimic in hartiile trimise de ei despre asta, nu e chiar corect. Sa il trimit inapoi prin curier la sediul lor mare, pe Dr. Staicovici 75?
|
#531
Posted 10 July 2016 - 18:24
mihail75, on 10 iulie 2016 - 17:48, said:
am fost sunat de o domnisoara de la RDS care mi-a oferit un telefon gratis si un abonament. I-am spus sa imi trimita un email cu detalii, pentru ca nu sunt genul care sa iau decizii in graba, ea nu, ca e oferta telefonica, in fine, am cazut in plasa, m-a imbrobodit cu un AllView A5 Easy, am zis sa ii schimb telefonul nevestei. Bineinteles ca odata venit telefonul am constatat ca e foarte slab, bateria moare repede, se aude prost, in fine, vreau sa il returnez. Sunt in cele 14 zile legale, insa nu stiu unde sa il returnez (a venit prin curier). Nu scrie nimic in hartiile trimise de ei despre asta, nu e chiar corect. Sa il trimit inapoi prin curier la sediul lor mare, pe Dr. Staicovici 75? |
#532
Posted 10 July 2016 - 18:24
La RC ai dat un telefon sa intrebi? Nu de alta, dar forumul asta nu prea tine loc de helpdesk.
Edited by filip.serban, 10 July 2016 - 18:25. |
|
#533
Posted 11 July 2016 - 11:24
@mihail75 - Sfatul userului @pleteab este unul bun. Te rog sa discuti la sediu cu agentul comercial avand in vedere ca esti in cele 14 zile de gratie.
|
#534
Posted 11 July 2016 - 20:02
DIGI_Helper, on 11 iulie 2016 - 11:24, said:
@mihail75 - Sfatul userului @pleteab este unul bun. Te rog sa discuti la sediu cu agentul comercial avand in vedere ca esti in cele 14 zile de gratie. am sunat, intr-adevar, am fost directionat la un punct de lucru de-al lor, l-am returnat acolo. Singura problema a fost ca, desi am incercat in puncte din doua cartiere diferite, peste tot era aglomerat, mi-a luat doua ore (mamaa, cite hirtii completeaza fetele alea) sa scap de telefonul de doi lei pe care mi l-au dat. Culmea, in timpul asta altii il luau, ca doar era free! Nu mai cad prea curind in astfel de plase. |
#535
Posted 11 July 2016 - 22:34
Stai linistit ca au luat unii tableta 4G Samsung, direct de la Vodafone.
Allview sau eboda erau parfum pe langa pocnitoarea aia sud-coreeana. |
#536
Posted 31 July 2016 - 06:36
Celor care cunosc micuta mea poveste cu rezilierea contractului pentru "CATV, internet si telefonie mobila" le aduc la cunostinta ca a incetat contractul cu RCS & RDS fara plata niciunei despagubiri din partea mea. Scriu asta fara satisfactia ca am invins pe cineva in vreo lupta. Trebuie sa stiti ca daca faceti reclamatie la ANPC, daca prezentati situatia dumneavoastra in mod convingator si daca anexati documentele necesare, sunt sanse mari sa aveti castig de cauza. Am aflat si eu tot de pe net ca exista o lege impotriva clauzelor abuzive Legea 193/2000. Am fost sunat de catre cei de la RCS & RDS si mi-au spus ca ANPC-ul a dispus incetarea contractului fara plata vreunei "despagubiri". Valoarea despagubirilor in cazul meu era de 900 de lei. Am platit insa toate facturile alea mizerabile pe care ei le-au emis dupa data la care eu am depus cerere de reziliere (4 luni, 400 de lei). Cand am fost sa predau echipamentul la casieria RCS (router, smart card si cartelele de telefonie) imi zice pitipoanca aia de acolo ca nu pot sa predau echipamentul decat in perioada (1-10) ale lunii. Zic OK, revin. Imi da sa completez formularul de reziliere, ala oficial al lor, si ce citesc eu acolo...? "Clientul poate sa predea oricand echipamentul". II atrag atentia asupra acestui micut aspect la care ea se apuca sa completeze formularul de proces-verbal de predare-primire fara sa mai spuna ceva. Asa este toata politica lor, intimidare, tupeu si minciuna. Scriu asta pentru toti cei care au ochi de vazut si urechi de auzit. Am fost apoi la o alta societate de cablu si am vorbit cu o doamna draguta care facea contracte pe loc. I-am povestit tot ce-am patit la RCS & RDS, uitandu-ma adanc in ochii ei. Am intrebat-o daca poata sa fac un contract care sa ma fereasca de toate cele anterior patite. Ea mi-a raspuns: "Da, puiul meu!" Toate documentele pe care le-am semnat le-am primit si eu. Nu exista prevederi de genul "clientul va fi informat despre obligatiile sale prin intermediul site-ului societatii furnizoare". In contract se prevede clar cat platesc si ce trebuie sa primesc, inclusiv grila de posturi pe care mi-o asigura. Am toate canalele documentare posibile si internet adecvat nevoilor mele. Si platesc mai putin decat la RCS. Probabil ca le voi fi client multi ani de acum inainte. Mult succes in tot ceea ce intreprindeti!
|
#537
Posted 31 July 2016 - 11:03
Ce platesti mai putin?
Mai putine canale, mai putine servicii? NU exista nici un serviciu de la alt operator care sa fie mai ieftin decat Digi, comparand mere cu mere. Asadar eu nu prea cred chestia asta cu preturile. |
|
#538
Posted 31 July 2016 - 11:52
"Da puiul meu"? Clar te-a vrăjit. Vezi la prima factură că din puiul ei vei deveni găina ei cu ouăle de aur.
|
#539
Posted 31 July 2016 - 12:57
#540
Posted 25 October 2016 - 22:59
MELODY, on 31 iulie 2016 - 11:03, said:
Ce platesti mai putin? Mai putine canale, mai putine servicii? NU exista nici un serviciu de la alt operator care sa fie mai ieftin decat Digi, comparand mere cu mere. Asadar eu nu prea cred chestia asta cu preturile. Am TOATE posturile documentare care conteaza. E drept...acum nu mai am DIGI TIMISOARA, DIGI CLUJ si DIGI COCARLATII DE PADURE... androholic, on 31 iulie 2016 - 11:52, said:
"Da puiul meu"? Clar te-a vrăjit. Vezi la prima factură că din puiul ei vei deveni găina ei cu ouăle de aur. Deocamdata nu am avut surprize majore. Am platit nu stiu ce rahat de taxa, 20 de lei, nu am inteles ce reprezinta. Contractul este facut pe un an dupa care voi hotara daca raman la ei sau nu. Normal ar fi sa poti sa faci contract pe ce perioada vrei tu, dar ei sunt lacomi si vor pe 24 de luni, sau, daca se poate, pe 24 de ani, sa te prinda si sa fie pe bagabonteala... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users