Reziliere Digi mobil
Last Updated: Nov 08 2018 15:27, Started by
alecsandrius
, Jul 19 2014 10:52
·
0
#541
Posted 25 October 2016 - 23:29
Am primit factura de la "Gigi" cu taxa de reconectare, 14 lei... Am impresia ca astia sunt autisti. Eu strig din toti bojogii ca nu mai vreau cu ei si ce fac ei, ma reconecteaza! Sa rad sau sa plang? Aceasta-i intrebarea!
|
#542
Posted 26 October 2016 - 06:43
E mai ieffin decat taxa de 20 de la ceilalti, care nu stii ce reprezinta. La Digi au fost sinceri si ti-au spua ce reprezinta.
"Dragul meu" s-a lasat cu un cost de 20ron... - luati telekom ca ei "va iubeste"... |
#543
Posted 26 November 2016 - 14:54
MELODY, on 26 octombrie 2016 - 06:43, said:
E mai ieffin decat taxa de 20 de la ceilalti, care nu stii ce reprezinta. La Digi au fost sinceri si ti-au spua ce reprezinta. adica, din punctul tau de vedere e mai ok o taxa de 10 lei cu descrierea "prosteala pe fata" decat una 20 de lei despre care clientul spune nu a inteles ce rerezinta dar nu pare deranjat? (cel mai probabil costul cablurilor/mufelor din casa) macar aia sunt sinceri si iti iti spun in fata ca te fura , nu? trebuie sa apreciezi Quote Materiale CATV/Internet/Telefonie/DigiTV 27 LEI ideea este ca omul este multumit (deocamdata) unde s-a mutat. sa speram ca nu o sa fie dezamagit si acolo. eu m-am mutat la upc si am cerut perioada nedeterminata . trebuia sa achit vre-o 70 de lei taxa de conectare pt ca nu am vrut peroiada determinata. dar nu mi-au facturat. probabil din gresala, dar..na ... nu m-am plans eu recomand la toata lumea sa incerce cat de cat sa pastreze independente serviciile, pt mai putina bataie de cap. nu de alta da` iti iei internet,tv,mobil,fix.curent electric de la rds (sa zicem) si pt o porcarie care apare la o factura sau nu stiu ce decid ei sa faca de nu iti convine ... daca nu le platesti ce vor ei,cat vor ei,cand vor ei ... ramai fara toate. iar taxa de reconectare presupun ca se aplica la fiecare serviciu in parte nu separat ca ..de ... n-ai vrut sa platesti 2lei la mobil? taiem net+tv+mobil+fix+energie electrica pt ca nu ati achitat integral factura emisa, asa cum a fost ea emisa (cu sau fara erori) , in termenul trecut pe factura. apropo, a incercat cineva sa incheie contract pt mobil "independent de alte servicii" conform ofertei? adica sa aibe minim 2 servicii rds dar mobilul sa fie "independent"? e in oferta dar nu se poate |
#544
Posted 31 March 2017 - 18:48
Salut
Am si eu o intrebare. Vreau sa reziliez 2 abonamente aflate in perioada contractuala, pentru ca internetul merge groasnic in zona unde stavreau satau. Am facut multe sesizari, dar nu s-a intamplat niic.La un abonament am luat si un telefon la care mai am 6 rate o sa il achit, la celalalt nu am luat nimic. Oare am o sansa de reziliere si portare in alta retea? Va multumesc anticipat. |
#545
Posted 31 March 2017 - 18:57
Nu este o sansa ci un drept.
Foloseste-te de el cu incredere. |
#546
Posted 31 March 2017 - 19:05
#547
Posted 31 March 2017 - 20:04
#548
Posted 01 April 2017 - 08:55
#549
Posted 01 April 2017 - 11:51
Vezi ca poti face portarea si fara sa primesti raspunsul la sesizare, merigi si porteaza cit mai repede, scapa de Digi, treci la o firma serioasa.
|
#550
Posted 02 April 2017 - 08:02
Digi o companie mare EXTREM de neserioasa. Am luat anul trecut un stick 4g portabil la abonamentul activ plus. Viteza de net este jalnica pe el spre deosebire de viteza pe care o am pe telefon in 4 g tot de la ei. In februarie am facut cerere de reziliere fiindca nu am beneficiat de nici un fel de oferta la achizitie si merge prost in locul lui luand un telefon 4g la oferta care se misca bine. Digi mi-au cerut taxa de reziliere (50 lei )fiindca mai am contract pana in iunie cu care nu am fost de acord. Am facut cerere de renuntare fara taxa si dupa 4 telefoane de urgentate a sesizarii mi-au raspuns abia acum, cu mult peste cele 30 de zile legale " S-a semnat actul aditional pentru serviciul de Internet Mobil cu un echipament de tip stick la data de 16.06.2016. Beneficiati de reduceri, aplicabile automat, pentru ca la aceeasi locatie exista serviciile de Internet, CabluTV si Telefonie Mobila din oferta curenta.
Reducerile se aplica doar pentru contractele semnate pe o perioada minima de 12 (douasprezece) luni. In cazul in care se doreste rezilierea anticipata se vor plati taxa activare si c/v discount-urilor primite de la activare si pana la inchidere contract.". Din cate imi aduc aminte nu am avut nici un fel de reducere asa ca bu stiu la ce se refera cand spun de reduceri automate, adica fara sa le solicit sau sa le accept.Am facut plangere su la ANPC acum 2 saptamani si nimic pana in prezent. Am facu greseala sa i-au un telefon la oferta si acolo chiar am beneficiat de reduceri pentru celelalte servicii, acceptate de mine dar cand termin perioada contractuala ma mut de la ei cu siguranta fiindca sunt o companie de doi lei, companie cu care este bine sa nu ai multe lucruri in comun. Nici restul nu sunt niste ingerasi dar imi este sila de Digi si abia astept sa scap de ei. Platesc lunar cam 200 de lei si s-au zgarcit la 50 de lei in conditiile in care am inlocuit acel serviciu cu internet prin telefon,nu doar am renuntat. Si daca ma mut la toti ceilalti cate 1 an di recin apoi la ei tot or sa piarda mai mult decat au obtinut. FUGITI DE DIGI. SUNT NISTE GOLANI. |
|
#551
Posted 02 April 2017 - 09:28
Mai citeste o data ce ai scris si te asteptam si cu traducerea in limba romana.
|
#552
Posted 02 April 2017 - 10:42
blue74lion, on 02 aprilie 2017 - 09:28, said:
Mai citeste o data ce ai scris si te asteptam si cu traducerea in limba romana. Am scris de pe telefon si sunt greseli, dar eu m-am adresat romanilor care au inteles ce am avut de zis doar pentru chinezi ca tine e mai greu. Una e sa fii inteligent si alta e sa iti doresti. |
#553
Posted 06 April 2017 - 18:00
Salut
Faptul ca nu imi merge internetul mai deloc in zona unde stau pot sa ma folosesc de acest articol din contract? - prin reziliere de catre abonat „in cazul in care pentru o perioada de 2 (doua) luni consecutive, se dovedeste ca serviciile furnizate de RCS&RDS nu intrunesc cerintele legale in vigoare stabilite de autoritatea de reglementare din domeniu, Beneficiarul poate rezilia unilateral contractul cu privire la serviciul care nu respecta cerintele reglementate.” |
#554
Posted 09 April 2017 - 18:54
Se poate face trecerea de la abonament digi la cartela prepaid?
Mentionez ca nu mai sunt in perioada contractuala. |
#556
Posted 18 April 2017 - 14:54
Salut
Am reusit sa reziliez contractele la Digi Mobil fara penalitati sau despagubiri.Mai aveam 16 luni de contract. Motivul rezilierii a fost ca nu functionau serviciile de date mobile in parametri optimi. Cine vrea detalii nu ezitati sa imi dati PM |
#557
Posted 09 May 2017 - 17:06
Am reusit sa reziliez si mi a venit o factura de 730 lei din care 530 sunt pretul telefonului si 200 bonusul oferit la portare deci grija mare ce semnati
|
#558
Posted 24 May 2017 - 20:55
Sincer sa fiu bine ti-au facut! Mi se pare normal sa platesti pretul telefonului, fii multumit ca nu te-au pus sa platesti si abonamentul pe cele 16 luni pe care le mai aveai.
Nici eu nu sunt multumit de viteza internetului dar n-am ce face, am luat telefon de la ei moka si acu' tre' sa platesc abonamentul. Sunt monente cand abia mi se incarca o pagina web. Si atunci strang din dinti si imi amintesc ca platesc doar 9 lei pe minute, net si telefon. Atat platesc, atat primesc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users