Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange_helper
#9523
Posted 26 July 2018 - 09:58
am luat un telefon samsung la retenție si nu am primit cardul sd cadou. ma poti ajuta?
parca la telefoanele samsung cumpărate pana ala 31.07. primeai un card cadou Edited by rzv74, 26 July 2018 - 09:59. |
#9524
Posted 26 July 2018 - 10:54
rzv74, on 26 iulie 2018 - 09:58, said:
am luat un telefon samsung la retenție si nu am primit cardul sd cadou. ma poti ajuta? parca la telefoanele samsung cumpărate pana ala 31.07. primeai un card cadou Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat cu numarul tau de telefon. O zi buna, Orange Helper |
#9525
Posted 28 July 2018 - 15:48
Salut,
Orange_Helper, te rog sa imi spui cand finalizati interfata webcare? Am mai multe nr pe cont, pe unul dintre ele imi apare asa: [ https://s33.postimg.cc/kshg2oeof/Screen_Shot001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] iar pe altul asa: [ https://s33.postimg.cc/8duo2gprz/Screen_Shot002.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pana la urma in LEI sau in EURO se va afisa in Webcare, dupa ce versiunea finala va fi implementata? |
#9526
Posted 28 July 2018 - 16:05
Ares14, on 28 iulie 2018 - 15:48, said:
Salut, Orange_Helper, te rog sa imi spui cand finalizati interfata webcare? Am mai multe nr pe cont, pe unul dintre ele imi apare asa: [ https://s33.postimg.cc/kshg2oeof/Screen_Shot001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] iar pe altul asa: [ https://s33.postimg.cc/8duo2gprz/Screen_Shot002.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pana la urma in LEI sau in EURO se va afisa in Webcare, dupa ce versiunea finala va fi implementata? Salut, Te rugam sa ne oferi prin mesaj privat numarul de telefon si adresa de email asociata contului online, astfel incat sa putem verifica situatia. O zi buna, Orange Helper Edited by Orange_helper, 28 July 2018 - 16:45. |
#9527
Posted 30 July 2018 - 09:12
Salut,
Orange_Helper, te rugăm și noi să ne oferi un termen la care se va finaliza tranziția la noua interfață. Cu prietenie, Orange User. |
#9528
Posted 30 July 2018 - 10:42
Gif2D, on 30 iulie 2018 - 09:12, said:
Salut, Orange_Helper, te rugăm și noi să ne oferi un termen la care se va finaliza tranziția la noua interfață. Cu prietenie, Orange User. Salut, Ne poti oferi mai multe detalii, te rugam? Intampini dificultati in utilizarea aplicatiei MyOrange? Daca da, te rugam sa ne oferi numarul de telefon si adresa de email asociate contului tau online. O zi buna, Orange helper |
#9529
Posted 30 July 2018 - 10:47
Mă descurc, doar că este ca un catâr (nici cal, nici măgar), părți ale aplicației având noua interfață, altele fiind din vechea aplicație.
A trecut și iulie, dar, probabil s-au sistat lucrările… 2f0628fd-333a-4fe9-960a-7dff9c8b3d96.png 41.46K 31 downloads |
#9530
Posted 31 July 2018 - 15:00
@Orange_helper, am făcut anul trecut un abonament pe 24 de luni cu internet dublu.
Acum au trecut 12 luni și am rămas doar cu jumătate din internetul negociat. Poți să mă ajuți te rog? |
#9531
Posted 31 July 2018 - 15:10
Nenea Zap, on 31 iulie 2018 - 15:00, said:
@Orange_helper, am făcut anul trecut un abonament pe 24 de luni cu internet dublu. Acum au trecut 12 luni și am rămas doar cu jumătate din internetul negociat. Poți să mă ajuți te rog? Salut, Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a verifica ceea ce ne-ai scris. O zi buna, Orange helper |
#9532
Posted 03 August 2018 - 09:39
@orange_helper: ceva ajutor cu serviciul DTH, se poate? eventual mai pe direct si fara niste proceduri
total useless, pe care tot bat apa-n piua niste agenti de la RC-ul vostru. agenti care fie vorba-ntre noi, nu sunt in stare sa lege o propozitie. problema pe scurt: de cateva zile grila de programe mai functiona doar partial, ieri s-a dus totul pe copca. sun la voi, explic problema (in termeni tehnici, ca am lucrat niste buni in domeniul DTH), iar aia vor sa sune in locatie sa vada ei marea minune prin telefon. le spun sa m-am chinuit timp de doua ore si juma de pachet de tigari cu maica-mea la telefon sa reseteze si sa scaneze din nou grila de programe si ca sincer nu le doresc si lor chinul asta, le spun ca probabil a "zburat" putin antena de pe pozitie sau s-a dus dracului LNB-ul, pentru ca decodorul are semnal, insa calitate pauza, le spun ca vor gasi in locatie de la LNB-uri noi si pana la cheia de 13 plus scara de cocotat pe ea in caz ca le lipseste ceva...nimic ba nene, nimic. putem sa sunam acum, e cineva acolo...repetat obsesiv-compulsiv aproape. sunt chiar atat de limitati in gandire sau procedurile sunt atat de tampite, incat nu se poate face rabat de la ele in unele situatii, unde apar in ecuatie persoane atehnice in varsta sau unde li se indica extrem de clar problema, ba chiar si rezolvarea?!? cum procedam sa ajunga cineva de la voi in locatie si sa rezolve problema, care nu ar trebui sa-i ia mai mult de 10 minute nici celui mai proaspat angajat?! LE: important de mentionat este si faptul ca semnalul GSM in locatie este destul de prost, aproape inexistent de la orange si vodafone, telekom fiind cat de cat acceptabil, insa cu intreruperi si drop call-uri dese cand vine vorba de indoor. ar trebui sa inteleg ca daca nu se va purta mirifica discutie telefonica cu maica-mea, o treceti la capitolul "asa e procedura" si o sa-i fie trimisa o echipa sa-i rezolve problema cand s-o densifica vreo retea in zona si va putea vorbi cu "specialistii" in ochelari de cal? Edited by dygey, 03 August 2018 - 09:47. |
|
#9533
Posted 03 August 2018 - 11:03
dygey, on 03 august 2018 - 09:39, said:
@orange_helper: ceva ajutor cu serviciul DTH, se poate? eventual mai pe direct si fara niste proceduri total useless, pe care tot bat apa-n piua niste agenti de la RC-ul vostru. agenti care fie vorba-ntre noi, nu sunt in stare sa lege o propozitie. problema pe scurt: de cateva zile grila de programe mai functiona doar partial, ieri s-a dus totul pe copca. sun la voi, explic problema (in termeni tehnici, ca am lucrat niste buni in domeniul DTH), iar aia vor sa sune in locatie sa vada ei marea minune prin telefon. le spun sa m-am chinuit timp de doua ore si juma de pachet de tigari cu maica-mea la telefon sa reseteze si sa scaneze din nou grila de programe si ca sincer nu le doresc si lor chinul asta, le spun ca probabil a "zburat" putin antena de pe pozitie sau s-a dus dracului LNB-ul, pentru ca decodorul are semnal, insa calitate pauza, le spun ca vor gasi in locatie de la LNB-uri noi si pana la cheia de 13 plus scara de cocotat pe ea in caz ca le lipseste ceva...nimic ba nene, nimic. putem sa sunam acum, e cineva acolo...repetat obsesiv-compulsiv aproape. sunt chiar atat de limitati in gandire sau procedurile sunt atat de tampite, incat nu se poate face rabat de la ele in unele situatii, unde apar in ecuatie persoane atehnice in varsta sau unde li se indica extrem de clar problema, ba chiar si rezolvarea?!? cum procedam sa ajunga cineva de la voi in locatie si sa rezolve problema, care nu ar trebui sa-i ia mai mult de 10 minute nici celui mai proaspat angajat?! LE: important de mentionat este si faptul ca semnalul GSM in locatie este destul de prost, aproape inexistent de la orange si vodafone, telekom fiind cat de cat acceptabil, insa cu intreruperi si drop call-uri dese cand vine vorba de indoor. ar trebui sa inteleg ca daca nu se va purta mirifica discutie telefonica cu maica-mea, o treceti la capitolul "asa e procedura" si o sa-i fie trimisa o echipa sa-i rezolve problema cand s-o densifica vreo retea in zona si va putea vorbi cu "specialistii" in ochelari de cal? Te rugam sa ne oferi prin mesaj privat codul de abonat TV, astfel incat sa putem verifica situatia. O zi buna, Orange Helper |
#9534
Posted 03 August 2018 - 11:57
#9535
Posted 03 August 2018 - 12:02
MembruAnonim, on 03 august 2018 - 11:57, said: La magazine găsești dar tot trebuie sa o reîncarci cu minim 4 euro ca sa o poți folosi și ca să primești apeluri pe ea , e aceeasi chestie , ori cumperi o cartela cu 5 euro credit , ori trebuie sa încarci cartela care are 0 euro cu minim 4 euro. Edited by andupustiu, 03 August 2018 - 12:02. |
#9536
Posted 03 August 2018 - 12:03
MembruAnonim, on 03 august 2018 - 11:57, said:
Ce intentionezi sa faci cu o astfel de cartela ca eu nu-i vad nicio utilitate. Daca nu trebuie sa fie neaparat Orange, iti poti comanda de aici cate vrei. Si vin cu optiune deja activata. Edited by danutz21, 03 August 2018 - 12:04. |
#9538
Posted 03 August 2018 - 13:37
MembruAnonim, on 03 august 2018 - 11:57, said: Salut, Dacă reincarci cu credit o cartelă SIM 0 Euro credit se va activa automat optiunea PrePay cu cea mai apropiata valoare de creditul reincarcat, conform ofertei comerciale în vigoare la data activa MembruAnonim, on 03 august 2018 - 11:57, said: Salut, Cartelele SIM cu 0 euro credit, le gasesti in orice magazin Orange. O zi buna, Orange Helper |
#9539
Posted 03 August 2018 - 13:42
Multam, doar in magazinele proprii sau si la parteneri? Si inca ceva: poti transmite colegilor sa se faca ceva cu mesajul ala cand esti pus in asteptare? E chiar suparator sa tot repete robotul aceeasi chestie, ar trebui o melodie. Face asteptarea mai placuta. Telekom asa au facut.
|
#9540
Posted 03 August 2018 - 15:53
Orange_Helper,
AM sesizat ieri ca website-ul Digiromania.ro a "capciat" si ala, azi si al vostru? [ https://s8.postimg.cc/xi4qi0dcl/Screen_Shot004.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Trebuie sa stau cu google translate/bing translate sa vad ce doriti sa dau clic? Mai mult, dupa 5 imagini minunate, inca nu m-am conectat, nu ma vreti... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users