Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#9487
Posted 19 July 2018 - 12:00
Orange_Helper de când se face unu 'contract' atunci vrei să îți portez numărul de prepay dintr-o altă rețea în rețeaua Orange tot pe prepay?
|
#9488
Posted 19 July 2018 - 12:15
#9489
Posted 19 July 2018 - 12:30
Orange_helper, on 19 iulie 2018 - 12:15, said: Salut, Ne poti oferi mai multe detalii despre solicitarea ta, te rugam? O zi buna, Orange helper Cei din Orange Shop-ul din orașul meu (Caracal jud Olt) mi-au comunicat că dacă doresc să fac portarea trebuie să fac și un ' citez :mini contract pe 6 luni 'am încheiat citatul.. Am solicitat detalii de când se aplică acest contract și de ce este obligatoriu.. Băiatul din Orange Shop mi-a spus că de câteva luni de zile.. Ceea ce mie mi se pare aberant.. Așa că am zis pas și am făcut portarea la Vodafone.. Zi faină! Edited by porcusoru, 19 July 2018 - 12:32. |
#9490
Posted 19 July 2018 - 12:37
Mini contract? Ala e abonament pe 6 luni! Si au facut asta ca e foame mare, sa mai scoata un comision.
Pentru asta puteai deschide reclamatie si la Protectia Consumatorului. |
#9492
Posted 19 July 2018 - 12:44
porcusoru, on 19 iulie 2018 - 12:30, said:
Sigur, am fost în cursul zilei de ieri cu un prieten pentru a porta un număr de Telekom prepay în rețeaua Orange dar tot pe prepay.. Cei din Orange Shop-ul din orașul meu (Caracal jud Olt) mi-au comunicat că dacă doresc să fac portarea trebuie să fac și un ' citez :mini contract pe 6 luni 'am încheiat citatul.. Am solicitat detalii de când se aplică acest contract și de ce este obligatoriu.. Băiatul din Orange Shop mi-a spus că de câteva luni de zile.. Ceea ce mie mi se pare aberant.. Așa că am zis pas și am făcut portarea la Vodafone.. Zi faină! O zi frumoasa iti dorim! |
#9493
Posted 19 July 2018 - 12:44
#9494
Posted 19 July 2018 - 12:47
#9495
Posted 19 July 2018 - 12:48
Ba da, se fac pe 6 luni fara telefon.
Abonamentele Orange Me sunt disponibile pentru clienții persoane fizice care încheie un contract pe 1 sau 2 ani. Abonamentele Orange Me Start sunt disponibile pentru clienții persoane fizice care încheie un contract pe 6 luni. |
#9496
Posted 19 July 2018 - 13:00
Păi și de ce sunt așa 'neserioși' și apelează la tertipuri din astea?
Serios, chiar nu mă așteptam din partea celor de la Orange să apeleze la asemenea 'smenuri' Urat din partea lor! Foarte urât.. |
|
#9497
Posted 22 July 2018 - 13:58
Astia de la relatii clienti sunt de toata jena. I-am sunat de 2 ori pentru o oferta Orange Love cu tv satelit si net fix 4g si cica nu se poate decat cu fibra. Pe site la ei exista si varianta cu satelit si fix 4g. Cand le-am zis de site au spus ca verifica. Dupa 2 min de asteptare s-au inchis ambele apeluri neprimind niciun raspuns. Bravo asa. Cum pot lua legatura cu cineva competent?
|
#9498
Posted 22 July 2018 - 14:20
lost2209, on 22 iulie 2018 - 13:58, said:
Astia de la relatii clienti sunt de toata jena. I-am sunat de 2 ori pentru o oferta Orange Love cu tv satelit si net fix 4g si cica nu se poate decat cu fibra. Pe site la ei exista si varianta cu satelit si fix 4g. Cand le-am zis de site au spus ca verifica. Dupa 2 min de asteptare s-au inchis ambele apeluri neprimind niciun raspuns. Bravo asa. Cum pot lua legatura cu cineva competent? Salut, Vrem sa verificam si noi situatia mentionata de tine. Asadar, te asteptam cu mai multe detalii, inclusiv numarul tau de telefon, in sectiunea de mesaje private. O zi buna, Orange Helper |
#9499
Posted 22 July 2018 - 14:24
Consultantul de pe chat, andrei cosmin, ma trimite intr-un orange shop pentru mai multe informatii iar alt consultant, Dora Roxana, imi trimite un link de pe site-ul orange pentru delectarea cu informatii. Bai dar voi acolo habar nu aveti despre ofertele Orange.
|
#9500
Posted 22 July 2018 - 14:52
lost2209, on 22 iulie 2018 - 14:24, said:
Consultantul de pe chat, andrei cosmin, ma trimite intr-un orange shop pentru mai multe informatii iar alt consultant, Dora Roxana, imi trimite un link de pe site-ul orange pentru delectarea cu informatii. Bai dar voi acolo habar nu aveti despre ofertele Orange. Ne pare rau pentru experienta pe care ai avut-o. Daca ai nevoie de ajutorul nostru, te asteptam in sectiunea de mesaje privte cu datele tale si informatiile solicitate anterior. Edited by Orange_helper, 22 July 2018 - 14:52. |
#9501
Posted 23 July 2018 - 10:55
Pentru ab nou facut se mai trimite factura acasa? Este vb despre o locatie cu acces doar la posta.
|
|
#9502
Posted 23 July 2018 - 10:59
Daca esti client nou,modul de emitere este electronic.
Daca dorești sa vina prin posta,poți modifica opțiunea in MyOrange. |
#9503
Posted 24 July 2018 - 11:20
Salut Orange_helper,
Vreau sa iti trimti mesaj privat si imi da eroarea "The following errors were found The member Orange_helper cannot receive any new messages This personal message has not been sent" Doresc si eu portarea la Orange pe abonamnet.. thx, Cosmin |
#9504
Posted 24 July 2018 - 11:24
Salut Orange_helper,
TL:DR: daca deviezi de la traseul clasic al agentului totul se duce pe apa sâmbete, logica dispare si tu esti de vina ca nu ti s-a comunicat ce trebuie si ca te-ai razgandit. As dori si e o lămurire in legătura cu o problema de mai jos: - Pe 4 Iulie am acceptat o oferta cu telefon Fiind pe graba (plecam din tara) si nedorit sa aștept am fost ok cu un P20 Pro Black care era pe stoc - Pe 6 Iulie am discutat cu aceleași coleg dorind sa schimb telefonul cu P20 Blue Mi s-a comunicat ca cel albastru este pe stoc si ca va dura doar câteva zile si îl voi primi. Am reconfirmat noul abonament si nu mi s-a comunicat nici o clipa ca trebuie sa fac alt ceva. - Pe 9 Iulie am primit un SMS de le curier ca mi se va livra un coleg însă la sfârșit de zi coletul a fost anulat de destinatar - Pe 17 v-am contactat pe chat si am discutat cu colega Madalina (Număr chat: 0000SaDHCVY7YKFX) pentru a vedea ce se întâmpla cu telefonul Mi-a comunicat ca eu trebuia sa fac comanda on-line după ce am discutat cu colegul. El a făcut doar o anulare de comanda. Orice argument adus nu am ajuns la o rezolvare, ba chiar mai ca eu sunt de vina ca vreau alt telefon si sa mă mulțumesc cu ce este pe stoc. - Am făcut o sesizare scrisa pe site in care am explicat situația si am comunica ca daca nu se rezolva renunț la prelungire si vreau sa trec pe cartela deoarece nu am primit nici telefonul si nici contractual. In sesizare am specificat foarte clar ca nu sunt in tara si sunt la o diferența de 10 ore si sa nu fiu contactat decât in orele mele de lucru (In schimb colegii m-au sunat la 2 si 7 dimineața) - Deși nu s-a discutat cu mine sesizarea a fost închisa ca rezolvata si mi-au aruncat niște puncta pe cont. - Am discutat iar pe chat in care am specificat foarte clar ca nu este ok cum s-a remediat. Am cerut trecerea pe cartela si am informat ca nu voi plăti nici un cent pe noul abonament dat fiind cele mai de sus. - Pe 22 când am ajuns in tara am primit sms ca abonamentul s-a prelungit pe 2 ani. Am sunat in call-center si am specificat iar ca nu sunt de acord cu prelungirea - Pe 23 am discutat cu colegul care mi-a făcut oferta in care mi-a făcut oferta iar explicațiile lui au fost inedite: o Nu știe cum au ajuns punctele pe cont fix când am făcut sesizare. El a verificat zilnic si a așteptat sa fie adăugate (când am făcut comanda ce aveam au dispărut instant) o Nu înțelege de ce mi-a comunicat colega ca eu trebuie sa fac comanda ca el a scris ce este de făcut in sesizare o Nu știe cum de nu am primit contractul o Singura rezolvare este sa aștept un termen necunoscut pana vine telefonul dorit o Trebuie sa plătesc noul abonament deși am specificat de la început ca sunt ok prelungirea doar in baza telefonului. o Ma poate trece pe cartela doar din 22 august, in perioada următoare având abonamentul nou (25eur) cu o reducere de 5eur. Abonamentul meu inițial fiind unu de 15eur De ce trebuie sa plătesc un abonament pentru care am cerut anularea? De ce trebuie sa plătesc un abonament care a fost agreat doar in anumite condiții si care este din punctul mei de vedere nul neavând un contract. Cum este posibil ca un operator sa nu urmărească finalizarea unui contract pana la capăt, replica ca s-a verificat in fiecare zi mă lasă rece. In perioada de așteptare telefonul a tot apărut si dispărut ca fiind pe stoc. Cum este posibil ca un agent sa insiste pe un răspuns greșit si ilogic? Sesizările avute: 77859984, 78694607, 78396484 + vreo doua telefoane si discuții pe chat. Știu ca discuțiile sunt înregistrate si nu am ajuns la senilitate sa uit ce am spus si ce mi s-a spus. Daca greșesc cu ceva chiar va rog sa îmi comunicați. Multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users