Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14844 replies to this topic

#8983
catalin22

catalin22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 16.03.2006
Salut Orange Helper. Am o problema cu logarea in aplicatia de cloud de pe Iphone 7. Contul de cloud merge, am incarcat din desktop mai multe video-uri in el. Am verificat si de pe Android si functioneaza ok. Dupa ce introduc credentialele, primesc o eroare ce spune sa a intervenit o problema si trebuie sa incerc logarea din nou. Am vazut in AppStore cine comenta la aplicatie aceeasi problema ca nu se poate loga. E o problema cunoscuta? credeti ca ma puteti ajuta? Ideea e ca am facut trecerea de la un Iphone5S de 64 GB la Iphone 7 de 32GB si mare parte din poze si imagini le-am stocat in Orange Cloud tocmai din ideea de a nu mai ocupa spatiul noului telefon cu poze si filme vechi. Multumesc anticipat !

#8984
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011
Salut,

Te rugam sa ne oferi o captura de ecran cu eroarea care iti apare. De asemenea, te rugam sa ne spui daca iti functioneaza aplicatia de pe un calculator, sa ne oferi numarul de telefon si adresa de e-mail a contului.

O zi buna,
Orange Helper

#8985
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009

View Postnob0dy, on 04 aprilie 2018 - 09:24, said:

Salut. Am fost din nou și ați avut dreptate, mi-a schimbat-o, fără sa îmi facă abonamente sau plată.
Mulțumesc

Verifică următoarea factură. Am făcut și eu un schimb de SIM în Timișoara, tot fără plată (micro în nano), și m-am trezit cu bani în plus la factură. N-a fost o problemă, au fost stornați pe următoarea factură, dar na, ca și chestie, că se mai întîmplă...Posted Image

#8986
stivut

stivut

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 09.02.2007
Salut!
Cum as putea beneficia de aceasta oferta :https://www.gadget.ro/oferta-orange-la-portare-cu-valabilitate-pana-la-sfarsit-de-aprilie-2018/ ?

#8987
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Poststivut, on 04 aprilie 2018 - 17:56, said:

Salut!
Cum as putea beneficia de aceasta oferta :https://www.gadget.ro/oferta-orange-la-portare-cu-valabilitate-pana-la-sfarsit-de-aprilie-2018/ ?


Salut,
Ti-am raspuns prin mesajul privat trimis.
O zi buna,
Orange Helper

#8988
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
@Orange_helper

Boss , daca toti ati pus 4G+ pe Targu Frumos ,verificati putin si viteza ? 6 Mbps ...

#8989
stivut

stivut

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 09.02.2007
@Orange_helper

Va multumesc frumos pentru atentia acordata:)!

#8990
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostSeiren, on 04 aprilie 2018 - 18:20, said:

@Orange_helper

Boss , daca toti ati pus 4G+ pe Targu Frumos ,verificati putin si viteza ? 6 Mbps ...


Salut,
Daca vrei sa verificam informatiile furnizate, te asteptam cu numarul tau si o captura cu testul de viteza, in privat.
O zi buna,
Orange Helper

#8991
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Am postat aici:

S7 Edge prepay, dar totusi... nu mai zic daca pun abonament e asemanator

@Orange_helper

https://forum.softpe...6#entry22703808

Edited by Seiren, 04 April 2018 - 18:33.


#8992
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostSeiren, on 04 aprilie 2018 - 18:32, said:

Am postat aici:

S7 Edge prepay, dar totusi... nu mai zic daca pun abonament e asemanator

@Orange_helper

https://forum.softpe...6#entry22703808


Am verificat testul si acesta indica o viteza in parametrii optimi de functionare 4G+.
Daca vrei sa verificam si numarul tau, te asteptam cu mesajul in privat.

#8993
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
4G+ 6Mbps e normal ?? Doamne fereste... prin la DIGI 4G pe B1 10-12Mbps.. si voi ziceti "parametrii optimi"... serios?

#8994
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005
Cum pot sa vorbesc cu cineva de la dep de retentie? Tot incerc din meniu (411) si nu ajung niciunde pentru transfer la operator.. Mersi.

Edited by reico, 05 April 2018 - 10:26.


#8995
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005

Contact Orange - Serviciul Clienţi said:

300 - Serviciul Clienţi
    Acces la operator, atât pentru abonaţi cât şi pentru utilizatori PrePay, zilnic între orele 08:00 – 21:00 (apel gratuit din reţeaua Orange) şi la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal). Pentru clientii PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 zile. Începand cu al 3-lea apel din acest inteval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.55 euro credit/apel.
    Programul de lucru este:
    ⇒ zilnic între 07:00 - 24:00, pentru informaţii sau sesizări privind serviciile Orange TV şi Orange Home TV
    ⇒ zilnic între  08:00-21:00, pentru alte informaţii sau sesizări privind serviciile Orange
Alte situații:
Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Între orele 21:00-08:00, accesul la acest serviciu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14  euro/minut
401 - Serviciul Suport Clienţi
    Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
    Tarif naţional 0.15 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

Sau, mai sigur, un mesaj privat către Orange_Helper.

#8996
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postreico, on 05 aprilie 2018 - 10:21, said:

Cum pot sa vorbesc cu cineva de la dep de retentie? Tot incerc din meniu (411) si nu ajung niciunde pentru transfer la operator.. Mersi.

Salut,

Doresti o oferta personalizata? Te putem ajuta cu inregistrarea unei cereri in acest sens, daca ne oferi numarul abonamentului tau, in sectiunea de mesaje private.

O zi buna,
Orange Helper

#8997
lk1

lk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,437
  • Înscris: 31.07.2006
Vă rog blocați numerele
+38763301962,
+33640002151,
+33640003844

Cu nerușinare au sunat spunând faptul că sună de la firma de asigurări în legătură cu cazul meu, și mă îndemnau să îi sun de urgență. Era un mesaj audio în limba română, înregistrat profesional.

Am sunat înapoi pe numărul de Franța, cred că a răspuns o israeliană și nu am înțeles nimic. Cred că era tot o înregistrare gen căsuța vocală.

Vă rog să informați clienții la apelare printr-un beep scurt sau audio scurt (gen Vodafone "județul tău"), faptul că numărul este cu suprataxă sau nu este în lista de destinații cu minute incluse.  

1,01 Euro pentru 2 apeluri. Cred că am să fac o petiție la ANPC pentru a obliga operatorii să informeze clienții cu privire la astfel de situații. Deși Orange România știe despre aceate numere din lista de prefixe și știe că este posibil a fi folosite în scop de înșelăciune, totuși, le lasă la liber a fi sunate.

#8998
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postlk1, on 05 aprilie 2018 - 17:01, said:

Vă rog blocați numerele
+38763301962,
+33640002151,
+33640003844

Cu nerușinare au sunat spunând faptul că sună de la firma de asigurări în legătură cu cazul meu, și mă îndemnau să îi sun de urgență. Era un mesaj audio în limba română, înregistrat profesional.

Am sunat înapoi pe numărul de Franța, cred că a răspuns o israeliană și nu am înțeles nimic. Cred că era tot o înregistrare gen căsuța vocală.

Vă rog să informați clienții la apelare printr-un beep scurt sau audio scurt (gen Vodafone "județul tău"), faptul că numărul este cu suprataxă sau nu este în lista de destinații cu minute incluse.  

1,01 Euro pentru 2 apeluri. Cred că am să fac o petiție la ANPC pentru a obliga operatorii să informeze clienții cu privire la astfel de situații. Deși Orange România știe despre aceate numere din lista de prefixe și știe că este posibil a fi folosite în scop de înșelăciune, totuși, le lasă la liber a fi sunate.

Salut,

Iti multumim ca ne-ai scris si iti confirmam ca am trimis mesajul tau in atentia colegilor nostri. In cazul in care mai primesti apeluri de la astfel de numere, iti recomandam sa nu dai curs apelurilor si sa nu apelezi respectivele numere internationale.

O zi buna,
Orange Helper

#8999
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Firma ta de asigurari este in Romania sau in Franta?
Daca este in Romania,cine te-a pus sa suni pe un numar strain?
Inselaciunea asta este de ani de zile.
Si daca blocheaza numerele,ce,nu apar altele sau cum?
Aici nu este vina operatorilor ci a celor naivi care cad in asemenea capcane.
Daca ai firma de asigurari in Franta,atunci e de inteles de ce ai sunat inapoi.
Daca nu..nu este nimeni vinovat,in afara de tine.


#9000
lk1

lk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,437
  • Înscris: 31.07.2006
Pe cardul de asigurare primit anul trecut de la Banca Transilvania care lucrează cu Europ Assistance prin Groupama, ca număr de contact pentru urgențe era un număr din Ungaria.
Am apelat de multe ori acel număr pentru o problemă, de aceea mi s-a părut OK să sun un număr internațional, crezând că poate sunt ei.

Edited by lk1, 05 April 2018 - 17:38.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate