Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#829
Posted 24 October 2014 - 09:35
katti, on 23 octombrie 2014 - 22:06, said:
Am doua numere atasate la contul WebCare, iar la unul dintre numere nu mai pot vizualiza creditul de vreo 2 zile. Dupa lungi asteptari, tot primesc acelasi mesaj: Te rugam sa incerci mai tarziu. La celalalt numar totul e OK. Salut, Pentru a verifica si noi situatia prezentata de tine, te rog sa imi oferi numarul de telefon, la care primesti mesajul de eroare in contul online. O zi buna, Orange Helper |
#831
Posted 24 October 2014 - 12:29
Prin serviciul Early Upgrade pot achizitiona un telefon cu abonamentul Fluture 11 (contract 3 luni) ?
|
#832
Posted 24 October 2014 - 13:38
Coldone, on 24 octombrie 2014 - 12:29, said:
Prin serviciul Early Upgrade pot achizitiona un telefon cu abonamentul Fluture 11 (contract 3 luni) ? Salut, Pentru a beneficia de serviciile oferite prin programul Early Upgrade, este necesar sa ai un abonament Orange activ de cel putin 6 luni. Mai multe detalii gasesti aici https://www.orange.r...ly-upgrade.html O zi buna, Orange Helper |
#833
Posted 24 October 2014 - 14:10
Eu am intrebat ce abonament imi pot alege in continuare. Mai exact, pot opta pt un Fluture 11?
Edited by Coldone, 24 October 2014 - 14:11. |
#834
Posted 24 October 2014 - 14:32
Coldone, on 24 octombrie 2014 - 14:10, said:
Eu am intrebat ce abonament imi pot alege in continuare. Mai exact, pot opta pt un Fluture 11? Pentru a verifica tipul de abonament pentru care poti opta, te rog sa accesezi link-ul http://www.orange.ro...ly-upgrade.html, sectiunea “intrebari frecvente”, intrebarea “ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a beneficia de serviciul Early Upgrade”. O zi buna, Orange Helper |
#835
Posted 24 October 2014 - 14:59
Am un abonament Delfin 8 la care mai am contract cam 9 luni, si nu ma mai descurc deloc cu el, as avea nevoie de N10. Sunt dispus sa platesc contravaloarea acestor 9 luni ramase pentru a ma dezlega de contractul actual, deoarece daca nu pot obtine acest abonament oricum va trebui sa platesc aceasta valoare pentru a trece la Vodafone...
|
#836
Posted 24 October 2014 - 15:39
ambvision, on 24 octombrie 2014 - 14:59, said:
Am un abonament Delfin 8 la care mai am contract cam 9 luni, si nu ma mai descurc deloc cu el, as avea nevoie de N10. Sunt dispus sa platesc contravaloarea acestor 9 luni ramase pentru a ma dezlega de contractul actual, deoarece daca nu pot obtine acest abonament oricum va trebui sa platesc aceasta valoare pentru a trece la Vodafone... Salut, Pentru a verifica posibilitatea de modificare a abonamentului detinut, desi acesta se afla in perioada contractuala, am nevoie de numarul tau de telefon intr-un mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#837
Posted 24 October 2014 - 19:16
Orange_helper, on 24 octombrie 2014 - 14:32, said: Pentru a verifica tipul de abonament pentru care poti opta, te rog sa accesezi link-ul http://www.orange.ro...ly-upgrade.html, sectiunea “intrebari frecvente”, intrebarea “ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a beneficia de serviciul Early Upgrade”. O zi buna, Orange Helper Acolo scrie conditiile pe care trebuie sa le indeplinesc, nu ce abonament imi pot alege. In fine.... |
#838
Posted 24 October 2014 - 19:21
Dragilor juristi Orange, cascati ochii mari in contractele de telefonie mobila, ca scrieti numai prostii. OUG nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice a fost modificata prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Astfel, acel drept al consumatorului de denuntare unilaterala a contractului fara penalizari in termen de 14 zile lucratoare a fost modificat inca din iunie 2014, acum se regaseste la art. 56 si termenul este de 14 zile calendaristice. Totusi, ca sa ma dau pe mine exemplu, in actul aditional incheiat cu voi de cateva zile, la sectiunea "Denuntarea unilaterala de catre client" este invocat acel articol 55 care nu mai vorbeste de asa ceva. Voi mi-ati inserat niste dispozitii care nu au practic temei legal. Presupun ca asa scrieti in toate contractele. Asa ca Orange_helper, transmite te rog colegilor din departamentul juridic aceste aspecte. Presupun ca ii si platiti pentru asta. Nasol.
|
|
#839
Posted 25 October 2014 - 08:22
bethlen, on 24 octombrie 2014 - 19:21, said:
Dragilor juristi Orange, cascati ochii mari in contractele de telefonie mobila, ca scrieti numai prostii. OUG nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice a fost modificata prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Astfel, acel drept al consumatorului de denuntare unilaterala a contractului fara penalizari in termen de 14 zile lucratoare a fost modificat inca din iunie 2014, acum se regaseste la art. 56 si termenul este de 14 zile calendaristice. Totusi, ca sa ma dau pe mine exemplu, in actul aditional incheiat cu voi de cateva zile, la sectiunea "Denuntarea unilaterala de catre client" este invocat acel articol 55 care nu mai vorbeste de asa ceva. Voi mi-ati inserat niste dispozitii care nu au practic temei legal. Presupun ca asa scrieti in toate contractele. Asa ca Orange_helper, transmite te rog colegilor din departamentul juridic aceste aspecte. Presupun ca ii si platiti pentru asta. Nasol. Salut, Pentru a verifica cele mentionate de tine, te rog sa imi oferi numarul tau de telefon printr-un mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#840
Posted 25 October 2014 - 13:23
Incerc de o saptamana sa imi modific abonamentul folosind configuratorul OrangeYoung( ma incadrez ) dar de o saptamana imi tot zice ca am deja o cerere in procesare
N-am cerut nimic, cum rezolv? |
#841
Posted 25 October 2014 - 13:38
lex404, on 25 octombrie 2014 - 13:23, said:
Incerc de o saptamana sa imi modific abonamentul folosind configuratorul OrangeYoung( ma incadrez ) dar de o saptamana imi tot zice ca am deja o cerere in procesare N-am cerut nimic, cum rezolv? Salut, Vom verifica si noi daca o astfel de cerere este deja inregistrata insa pentru a face aceasta am nevoie de numarul tau de telefon. O zi buna, Orange Helper |
#842
Posted 25 October 2014 - 14:03
@Orange_helper
Am in prezent un abonament Delfin 5, aflat in perioada contractuala pana in 12.2015. Doresc schimbarea abonamentului in sens crescator ca valoare, adica Delfin 7, FARA prelungirea perioadei contractuale avute. Vreau sa stiu de ce Orange refuza majorarea de cost a abonamentului, in contractul de prelungire fiind mentionat doar faptul ca nu este permisa o diminuare a valorii acestuia. Edited by hd20max, 25 October 2014 - 14:04. |
#843
Posted 25 October 2014 - 14:25
hd20max, on 25 octombrie 2014 - 14:03, said:
@Orange_helper Am in prezent un abonament Delfin 5, aflat in perioada contractuala pana in 12.2015. Doresc schimbarea abonamentului in sens crescator ca valoare, adica Delfin 7, FARA prelungirea perioadei contractuale avute. Vreau sa stiu de ce Orange refuza majorarea de cost a abonamentului, in contractul de prelungire fiind mentionat doar faptul ca nu este permisa o diminuare a valorii acestuia. Salut, In momentul acesta, abonamentul Delfin nu se mai gaseste in oferta Orange. Poti alege insa un alt tip de pachet din oferta curenta, pe care o regasesti aici https://www.orange.r...oce/index.html. Detalii despre trecerea la noul abonament, pentru care vrei sa optezi, vei primi de la colegii nostri de la Serviciul Clienti sau din shop O zi buna, Orange Helper |
|
#844
Posted 25 October 2014 - 14:47
OK. Ideea era alta. Doresc trecerea la un abonament superior FARA prelungirea perioadei contractuale. Se poate? Poate sa-i zica chiar si Cangur 7....Nu conteaza animalul....
|
#845
Posted 25 October 2014 - 15:08
La mine sa putut cu prelungire pe o luna ce sa adaugat la perioada avuta.
|
#846
Posted 25 October 2014 - 15:15
Am incercat si eu la vreo 2 shopuri (dealeri) da nu se poate....
Ba chiar mai mult, o nesimtita vroia sa-mi vanda si un Fluture ca sa-mi faca "favorul" de a-mi mari abonamentul cu prelungire inca 12 luni (max 30). Edited by hd20max, 25 October 2014 - 15:18. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users