Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#7759
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,478
  • Înscris: 14.04.2002
Cu prelungire

#7760
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Precomenzile sunt exceptate de la reduceri :D
Pana la urma scopul precomenzilor e sa se vanda cu adaos mare, nu cu discount mare.

#7761
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postgabriel_gavrila, on 24 august 2017 - 07:00, said:

@Orange_Helper
am avut comanda in magazin online 2010686/02.08.2017 pentru un abonament orange me 18 cu portare. doar ca in shop-ul unde am fost directionat pt a ridica telefonul contractul a fost tiparit fara portare, desi aveam incluse toate beneficiile aferente portarii.

la nici 1 ora dupa activarea numarului provizoriu (teoretic) am depus si prima sesizare la relatii clienti , pentru portare. am fost trimis iar in acel shop pentru a scrie si a depune o cerere de portare. un drum de 80 km pentru o eroare. a cui?

Am cerere de portare depusa in orange shop din data de 4 august. pana in prezent portarea nu s-a efectuat. ti-am scris pe privat in urma cu cateva zile si mi-ai recomandat sa astept. si tot astept.... inca mai astept...
e asa de dificil pentru orange sa porteze un numar de pe vdf pre-pay???

PS
profesionalismul colegilor tai de la relatii cu clientii orange lasa de dorit. 3 raspunsuri diferite pentru aceeasi intrebare? la capitolul asta pana si cei de la digi stau mai bine! nu stiu pe ce criterii faceti angajari dar pana si politetea lasa mult de dorit. chiar am fost certat ca vreau sa va dau bani.  in loc sa progresam....

pps
pt verificari intra pe cod client orange 0104703426


Salut,

Am inregistrat in atentia colegilor nostri o sesizare pentru analizarea acestei situatii.

O zi buna,
Orange Helper

#7762
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View PostOrange_helper, on 24 august 2017 - 09:42, said:



Salut,

Am inregistrat in atentia colegilor nostri o sesizare pentru analizarea acestei situatii.

O zi buna,
Orange Helper
mai sunt vreo 5-6 pe cont. una dintre ele facuta chiar de tine in 12 august.
daca si aceasta este tratata ca si celelate, atunci voi fi nevoit sa reclam situatia la ancom si anpc.
oricum, regret ca am revenit la orange.

#7763
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postgabriel_gavrila, on 24 august 2017 - 09:52, said:

mai sunt vreo 5-6 pe cont. una dintre ele facuta chiar de tine in 12 august.
daca si aceasta este tratata ca si celelate, atunci voi fi nevoit sa reclam situatia la ancom si anpc.
oricum, regret ca am revenit la orange.


Salut,

Ne pare rau pentru situatia neplacuta si te asiguram ca am transmis si acest mesaj in atentia colegilor nostri.

O zi buna,
Orange Helper

#7764
costea77

costea77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 20.05.2016
Maine 26.08.2017 este ultima zi de plata a facturii emisa pe 12.08.2017,ce se intampla daca voi plati peste 5 zile ?

#7765
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postcostea77, on 24 august 2017 - 11:38, said:

Maine 26.08.2017 este ultima zi de plata a facturii emisa pe 12.08.2017,ce se intampla daca voi plati peste 5 zile ?


Salut,
Daca vrei, te putem ajuta cu o amanare de plata.
Asadar, te asteptam cu numarul de telefon sau codul de abonat, in sectiunea de mesaje private.
O zi buna,
Orange Helper

#7766
costea77

costea77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 20.05.2016

View PostOrange_helper, on 24 august 2017 - 12:12, said:



Salut,
Daca vrei, te putem ajuta cu o amanare de plata.
Asadar, te asteptam cu numarul de telefon sau codul de abonat, in sectiunea de mesaje private.
O zi buna,
Orange Helper
Pe mine ma intereseaza exact ce se intampla,voi plati penalizari si daca da cat este penalizarea pe fiecare zi intarziere?
Mi se pare destul de aiurea sa ai doar 14 zile la dispozitie sa platesti factura.

#7767
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
30 de zile ar trebui sa fie scandenda, mai ales ca abonamentul se plateste in avans.

#7768
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,908
  • Înscris: 07.08.2008

View Postcostea77, on 24 august 2017 - 13:32, said:

Pe mine ma intereseaza exact ce se intampla,voi plati penalizari si daca da cat este penalizarea pe fiecare zi intarziere?
Mi se pare destul de aiurea sa ai doar 14 zile la dispozitie sa platesti factura.
Vezi ca ai semnat un contract la inceput ;) ai acolo si partea asta.

Uite ce scrie intr-un contract semnat recent cu Orange:

Quote

Plata facturii trebuie efectuată în maximum 14 zile calendaristice de la data emiterii acesteia. Neplata facturii întermenul sus-menţionat poate atrage aplicarea de penalităţi de întârziere Clientului, de 0,5%/zi întârziere, calculate asupra valorii totale a facturii până la data achitării integrale a sumelor datorate către Orange România, suspendarea şi/sau restricţionarea accesului Clientului la Servicii şi/sau rezilierea Contractului de către Orange România conform art.1.9 din TCG. Orange România poate solicita Clientului să constituie un Fond de garanţie sau un Avans pentru risc financiar conform art. 1.4 din TCG şi poate stabili o Limită de credit conform art.1.5 din TGC.


#7769
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,071
  • Înscris: 20.06.2009

View Postcostea77, on 24 august 2017 - 13:32, said:

Pe mine ma intereseaza exact ce se intampla,voi plati penalizari si daca da cat este penalizarea pe fiecare zi intarziere?
De pe site-ul Orange: https://www.orange.r...rea-la-plata-14. Citește tot, explică acolo ce și de ce...

View Postcostea77, on 24 august 2017 - 13:32, said:

Mi se pare destul de aiurea sa ai doar 14 zile la dispozitie sa platesti factura.

View Postsamebo, on 24 august 2017 - 14:31, said:

30 de zile ar trebui sa fie scandenda, mai ales ca abonamentul se plateste in avans.
Din punct de vedere personal, 14 zile e un termen acceptabil pentru a-ți plăti factura. Și nu mă refer aici doar la factura Orange, ci la toate facturile din casă.

#7770
danielzgk

danielzgk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,872
  • Înscris: 14.05.2013

View Postmorogan, on 24 august 2017 - 07:04, said:

OH Incerc sa dau precomanda de Note 8 si nu ia reducerea de temperatura
Am incercat si eu si am patit la fel. Cand am trecut la plata a disparut reducerea.

#7771
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
@Orange _Helper
crezi ca se poate sa primesc un raspuns in cursul zilei de astazi la ceea ce am solicitat? sau va ascundeti iarasi in termenul legal de 30 zile?


View PostOrange_helper, on 24 august 2017 - 09:42, said:



Salut,

Am inregistrat in atentia colegilor nostri o sesizare pentru analizarea acestei situatii.

O zi buna,
Orange Helper


#7772
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postgabriel_gavrila, on 25 august 2017 - 07:43, said:

@Orange _Helper
crezi ca se poate sa primesc un raspuns in cursul zilei de astazi la ceea ce am solicitat? sau va ascundeti iarasi in termenul legal de 30 zile?

Termenul de raspuns este cel pe care l-ai primit in SMS, odata cu inregistrarea sesizarii.

O zi buna,
Orange helper

#7773
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,348
  • Înscris: 01.09.2012
Ai PM si de la mine @orange helper

Edited by Alex_23, 25 August 2017 - 09:42.


#7774
hades

hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 942
  • Înscris: 16.12.2003
Salut,

Daca achizitionez o cartela sim prepay si activez optiunea cea mai ieftina, cea de 5 euro,  am acces la serviciile de Roaming? Ma refer la Roaming platit, am inteles ca penrtu "Roam like home" e nevoie de o optiune de cel putin 7 euro.
Multumesc

#7775
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,071
  • Înscris: 20.06.2009
Pentru „roaming plătit” e destul să ai credit pe cartelă, fără opțiune activată.

#7776
Yosemite Sam

Yosemite Sam

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.04.2007
Am vreo sansa sa mai gasesc oferta la S7 Edge la inceputul lui decembrie?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate