Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#7705
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 13.01.2013
Fost in Vama Veche si semnalul 4G lasa de dorit, ia mai puneti voi niste antene prin zona ca nu prea e ok ;)

#7706
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Cate zile stai in Vama Veche intr-un an, 7-10?
Eu sincer prefer sa am 4G acasa si serviciu decat in concediu! Haide sa nu fim carcotasi!

#7707
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postbikermanro, on 15 august 2017 - 20:49, said:

Salut Helper,

Conform celor comunicate de celor de la Nokia Mobile (pagina de Facebook a celor de la HMD) Nokia 6 este disponibil decat in magazinele Telekom si Germanos, nu si la Vodafone/Orange. Poti confirma pentru cei interesati ca acest telefon nu va intra in oferta Orange?

Multumesc!

Salut,

Nu vom avea telefonul Nokia 6 in stocurile noastre.

O zi buna,
Orange helper

#7708
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostNimcid25, on 14 august 2017 - 16:12, said:

@Orange_Helper,doresc sa portez un număr in rețeaua Orange.Mai este valabila procedura online pentru portarea unui numar de abonament în rețeaua Orange?
Mulțumesc!

Salut,
Asa cum ti-am comunicat si in urma mesajului privat pe care ni l-ai transmis, te asteptam intr-unul din Orange Shop-urile noastre, pentru a initia procesul de portare. Iti solicitam acest lucru pentru ca, in vederea activarii unui nou abonament, este necesar sa efectuezi o plata in avans, pe care ti-o vom returna, ulterior, pe facturile emise in contul respectivului abonament. Contravaloarea acestei sume iti va fi comunicata in magazin, de catre colegii mei.
O zi frumoasa,
Orange Helper

#7709
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View PostOrange_helper, on 16 august 2017 - 11:09, said:

Salut,
Asa cum ti-am comunicat si in urma mesajului privat pe care ni l-ai transmis, te asteptam intr-unul din Orange Shop-urile noastre, pentru a initia procesul de portare. Iti solicitam acest lucru pentru ca, in vederea activarii unui nou abonament, este necesar sa efectuezi o plata in avans, pe care ti-o vom returna, ulterior, pe facturile emise in contul respectivului abonament. Contravaloarea acestei sume iti va fi comunicata in magazin, de catre colegii mei.
O zi frumoasa,
Orange Helper
Salut,
Azi am inițiat procesul de portare,prin mail..am primit telefonul Samsung S7 Edge la 69 Euro cu abonamentul Orange Me 31 redus la 24,4 Euro.Toate bune si frumoase,am dat buletinul,factura de la donor,factura de utilități,am semnat contractul si ce sa vezi: "Pentru activarea contractului este necesar sa mergeti sa achitati in avans la un Orange Shop,
In avans  914.20 RON pe codul de client 0, contravaloarea a 200 euro,
si sa-mi trimiteti dovada platii si nr chitantei, sa nu platiti cu cardul pentru ca nu apare nr de chitanta,"
Acum întreb si eu: cum se calculează aceasta plata "in avans"?
Plata in avans conține maxim 4 luni de abonament,la voi cei 200 de euro se pare ca conține aproximativ 8 luni.Ce plata in avans este aceasta?
Pe lângă aceasta plata in avans de 200 de euro mai trebuie sa plătesc si 69 Euro diferența telefon,adică în total 1.210,5 Lei!
Orange,cine crezi ca iți va da ție 12.210,5 lei?
Din sursele mele din interiorul Orange,orice garanție sau avans se poate excepta dacă clientul face portare de la abonament.I-am comunicat si doamnei care s-a ocupat de inițierea procesului de portare,ea mi-a comunicat:"Asa cum ati scris si dumneavoastra se pot face exceptii,
Acest avans nu este exceptabil,
Daca activati nr nou aveti de plata cei 200 de euro + avansul abonamentului ales,
".
Posted Image Posted Image
Nu am mai auzit asa ceva pana acum...Posted Image
Înseamna ca,Orange îmi cere acești 200 Euro pentru a ma suporta ca client....astfel nu pot sa înțeleg de ce sa imi ceara 200 Euro...
Am discutat cu un reprezentant de la Telekom sa îmi activeze doua abonamente de 25 de euro + 2 telefoane Samsung S7...mi-a cerut avans 0 Lei,fără a avea un istoric de plați la Telekom.
Din câte vad,si Orange_Helper știe ca îmi va cere avans,deci aceasta plata in avans este ceruta intenționat,fixata pe cont.
Astept un raspuns,
O zi buna!

#7710
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,348
  • Înscris: 01.09.2012
Asta e dovada neincrederii operatorilor (cazul de fata orange ) in tine ca si client

Edited by Alex_23, 16 August 2017 - 20:06.


#7711
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

View PostNimcid25, on 16 august 2017 - 19:42, said:

si sa-mi trimiteti dovada platii si nr chitantei, sa nu platiti cu cardul pentru ca nu apare nr de chitanta,"
Din tot ala cel mai trist mi se pare asta.
In rest, e ceva normal sa se ceara garantii la noi clienti, la cate tepe si-au luat acum cer garantie la oricine vrea telefon la superpret. Si asta e valabil la toti operatorii.
200 euro garantie pentru un S7Edge e putin, la Vodafone pentru un J5-2016 se cere garantie 120 euro Posted Image

Edited by samebo, 16 August 2017 - 22:53.


#7712
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postsamebo, on 16 august 2017 - 22:53, said:

In rest, e ceva normal sa se ceara garantii la noi clienti, la cate tepe si-au luat acum cer garantie la oricine vrea telefon la superpret.
Am 4 luni la Orange.

#7713
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai cum, Nimcid, nu se justifica garantia? Lor nu le-ai dat teapa cu abonamente si rezilieri prin ANPC inca? Doar RDS, Vodafone si Telekom pana acum?

Sau ma insel...

Edited by MembruAnonim, 17 August 2017 - 07:57.


#7714
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

View PostNimcid25, on 17 august 2017 - 07:10, said:

Am 4 luni la Orange.
Degeaba ai daca le-ai dat teapa, si nu numai lor ci pe la toti operatorii pe la care ai trecut... Cel putin asta rezulta din posturile tale.
In conditiile astea 200 euro e garantie mica rau, oricum era mica si daca era client cinstit, pentru unul necinstit deja e pomana :D

#7715
alinator

alinator

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,872
  • Înscris: 19.08.2006

View PostNimcid25, on 16 august 2017 - 19:42, said:


Salut,
Azi am inițiat procesul de portare,prin mail..am primit telefonul Samsung S7 Edge la 69 Euro cu abonamentul Orange Me 31 redus la 24,4 Euro.Toate bune si frumoase,am dat buletinul,factura de la donor,factura de utilități,am semnat contractul si ce sa vezi: "Pentru activarea contractului este necesar sa mergeti sa achitati in avans la un Orange Shop,
In avans  914.20 RON pe codul de client 0, contravaloarea a 200 euro,
si sa-mi trimiteti dovada platii si nr chitantei, sa nu platiti cu cardul pentru ca nu apare nr de chitanta,"
Acum ĂŽntreb si eu: cum se calculează aceasta plata "in avans"?
Plata in avans conține maxim 4 luni de abonament,la voi cei 200 de euro se pare ca conține aproximativ 8 luni.Ce plata in avans este aceasta?
Pe lângă aceasta plata in avans de 200 de euro mai trebuie sa plătesc si 69 Euro diferența telefon,adică ĂŽn total 1.210,5 Lei!
Orange,cine crezi ca iți va da ție 12.210,5 lei?
Din sursele mele din interiorul Orange,orice garanție sau avans se poate excepta dacă clientul face portare de la abonament.I-am comunicat si doamnei care s-a ocupat de inițierea procesului de portare,ea mi-a comunicat:"Asa cum ati scris si dumneavoastra se pot face exceptii,
Acest avans nu este exceptabil,
Daca activati nr nou aveti de plata cei 200 de euro + avansul abonamentului ales,
".
Posted Image Posted Image
Nu am mai auzit asa ceva pana acum...Posted Image
Înseamna ca,Orange ĂŽmi cere acești 200 Euro pentru a ma suporta ca client....astfel nu pot sa ĂŽnțeleg de ce sa imi ceara 200 Euro...
Am discutat cu un reprezentant de la Telekom sa ĂŽmi activeze doua abonamente de 25 de euro + 2 telefoane Samsung S7...mi-a cerut avans 0 Lei,fără a avea un istoric de plați la Telekom.
Din câte vad,si Orange_Helper știe ca ĂŽmi va cere avans,deci aceasta plata in avans este ceruta intenționat,fixata pe cont.
Astept un raspuns,
O zi buna!
Cam nemernici orange astia...dar ciudat ca tia cerut si 200 euro ai..eu am porta de pe sim telekom la ab orange..SI nu am plati nimic avans...
Insa se pare ca mint oamenii cu aceea harta de acoperire...in arata full 3/4g SI nu merge netul Mai deloc SI vvocea are probleme...nu ma aud cei c care vorbesc...astept anpc SI ancom sa vedem ce zic...
La telekom cum ai reusit sa iei 2 s7 la 25 euro pe Luna bucata??  Cat tea Mai costat si telefoanele in sine??

View PostAlex_23, on 16 august 2017 - 20:06, said:

Asta e dovada neincrederii operatorilor (cazul de fata orange ) in tine ca si client
Poate dovada NEMERNICIEI SI DISPRETULUI FATA DE CLIENTI...

View Postsamebo, on 16 august 2017 - 22:53, said:


Din tot ala cel mai trist mi se pare asta.
In rest, e ceva normal sa se ceara garantii la noi clienti, la cate tepe si-au luat acum cer garantie la oricine vrea telefon la superpret. Si asta e valabil la toti operatorii.
200 euro garantie pentru un S7Edge e putin, la Vodafone pentru un J5-2016 se cere garantie 120 euro Posted Image
Nu am Mai auzit de garantii pana acum...plateam doar ceva in plus pt telefon ...atat..

View PostMembruAnonim, on 17 august 2017 - 07:52, said:

Pai cum, Nimcid, nu se justifica garantia? Lor nu le-ai dat teapa cu abonamente si rezilieri prin ANPC inca? Doar RDS, Vodafone si Telekom pana acum?

Sau ma insel...
Teapa in ce mod?? Daca la un moment dat isi bat joc de CLIENTI...sa ceara ajutor anpc mi se pare logic

Garantia lu peste...e prima data cand au...colegule mergi la telekom.ia alea 2 s7...SI .... Undeva pe astia de la orange

#7716
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,071
  • Înscris: 20.06.2009

View PostMembruAnonim, on 17 august 2017 - 07:52, said:

Pai cum, Nimcid, nu se justifica garantia? Lor nu le-ai dat teapa cu abonamente si rezilieri prin ANPC inca? Doar RDS, Vodafone si Telekom pana acum?
(...)
Asta e din ciclul „Hoțul strigă „Hoții!”...Posted Image

View Postalinator, on 17 august 2017 - 09:04, said:

(...)
Poate dovada NEMERNICIEI SI DISPRETULUI FATA DE CLIENTI...
(...)
Decît așa clienți, mai bine lipsă...Posted Image

#7717
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu stiu daca e vorba de hotie, e treaba lui, dar nu trebuie sa il mire faptul ca un operator ii cere garantie, nimeni n-are nevoie de astfel de clienti.

#7718
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postcrislacor, on 17 august 2017 - 10:02, said:

Asta e din ciclul „Hoțul strigă „Hoții!”...Posted Image

Decît așa clienți, mai bine lipsă...Posted Image

View PostMembruAnonim, on 17 august 2017 - 10:44, said:

Nu stiu daca e vorba de hotie, e treaba lui, dar nu trebuie sa il mire faptul ca un operator ii cere garantie, nimeni n-are nevoie de astfel de clienti.

View PostMembruAnonim, on 17 august 2017 - 07:52, said:

Pai cum, Nimcid, nu se justifica garantia? Lor nu le-ai dat teapa cu abonamente si rezilieri prin ANPC inca? Doar RDS, Vodafone si Telekom pana acum?

Sau ma insel...
"Prostul moare de grija altuia"
@w21 ai plătit tu un leu pentru mine?
Ce te freacă pe tine ca reziliez abonamente prin ANPC?
Am facturile la zi,la RDS,Vodafone si la Telekom.De unde #"@% sti tu ca am le-am dat teapa ?
Ei își da teapa singuri,nu le dau eu teapa!
Aceleași întrebări sunt valabile si pentru @crislacor.
Nu sunt de acord sa le mai plătesc încă o data plata in avans pentru ca am mai plătit odată 270 lei .
Nu cred ca ați plătit voi in locul meu!
Va pun o întrebare: Daca va faceți un abonament (la orice operator) si vedeți ca apelurile către numere naționale va fac cost suplimentar,cu toate ca aveți minute naționale nelimitate,cum procedați?
a.Faceți o sesizare la Operator.
b.Dupa ce ați făcut o sesizare la operator,a trecut 30 de zile si nu ati primit nici-un răspuns,faceți sesizare la ANPC.
c.Plătiți costul suplimentar.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sâmbăta trecuta l-am întrebat pe Orange_Helper dacă pe contul meu exista cereri de reziliere.
El mi-a răspuns ca exista o cerere de reziliere TV cu finalizare pe 15.08.I-am spus sa o anuleze,și el mi-a comunicat ca trebuie sa sun la 300.Am sunat la 300 și operatoarea mi-a comunicat ca nu exista o cerere de reziliere pentru serviciul de TV si mi-a dat asigurări ca serviciul nu va fi reziliat..am mai sunat de doua ori la 300,la fel.
Orange_Helper a schimbat-o,ca nu exista o cerere de reziliere.Pe data de 15.08 la ora 00:00 serviciul a fost desființat.
Acum va rog sa spuneți care este hotul:Orange sau Eu?

Edited by Nimcid25, 17 August 2017 - 11:28.


#7719
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,071
  • Înscris: 20.06.2009
Săracu' de tine, chiar crezi că Orange ți-a cerut garanție așa, de florile mărului? Dacă ești băgat o dată în baza aia națională cu „viteji”, acolo stai...
Iar faptul că Telekom îți dă marea cu sarea e problema lor, Orange nu e obligată să facă la fel. Și, după cum te comporți aici, am toate motivele să le dau dreptate!

P.S. Nu sînt nici pe departe perfecți, au bube cu grămada, dar toate lucrurile se pot rezolva. Depinde dacă vrei sau nu...

#7720
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,489
  • Înscris: 29.10.2007
Salut Helper,

Te rog să mă ajuți cu răspunsurile la următoarele întrebări:
1. Reducerile funcție de temperatură se aplică și în Orange Shop?
2. Opțiunea de plată în rate la factură se aplică și la achizițiile din magazinul online?

Mulțumesc.

#7721
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,026
  • Înscris: 18.12.2007
Nu si nu.
Daca vrei reducere conform temperaturii iei din online. Rate sunt doar in magazinele fizice momentan.

#7722
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,489
  • Înscris: 29.10.2007
Banuiam :) Dar am zis totusi sa intreb, poate am noroc. Este clar acum, nu am :)

Multumesc pentru raspuns.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate