Orange_helper
#7705
Posted 16 August 2017 - 01:49
Fost in Vama Veche si semnalul 4G lasa de dorit, ia mai puneti voi niste antene prin zona ca nu prea e ok
|
#7706
Posted 16 August 2017 - 05:17
Cate zile stai in Vama Veche intr-un an, 7-10?
Eu sincer prefer sa am 4G acasa si serviciu decat in concediu! Haide sa nu fim carcotasi! |
#7707
Posted 16 August 2017 - 08:59
bikermanro, on 15 august 2017 - 20:49, said:
Salut Helper, Conform celor comunicate de celor de la Nokia Mobile (pagina de Facebook a celor de la HMD) Nokia 6 este disponibil decat in magazinele Telekom si Germanos, nu si la Vodafone/Orange. Poti confirma pentru cei interesati ca acest telefon nu va intra in oferta Orange? Multumesc! Salut, Nu vom avea telefonul Nokia 6 in stocurile noastre. O zi buna, Orange helper |
#7708
Posted 16 August 2017 - 11:09
Nimcid25, on 14 august 2017 - 16:12, said:
@Orange_Helper,doresc sa portez un număr in rețeaua Orange.Mai este valabila procedura online pentru portarea unui numar de abonament în rețeaua Orange? Mulțumesc! Salut, Asa cum ti-am comunicat si in urma mesajului privat pe care ni l-ai transmis, te asteptam intr-unul din Orange Shop-urile noastre, pentru a initia procesul de portare. Iti solicitam acest lucru pentru ca, in vederea activarii unui nou abonament, este necesar sa efectuezi o plata in avans, pe care ti-o vom returna, ulterior, pe facturile emise in contul respectivului abonament. Contravaloarea acestei sume iti va fi comunicata in magazin, de catre colegii mei. O zi frumoasa, Orange Helper |
#7709
Posted 16 August 2017 - 19:42
Orange_helper, on 16 august 2017 - 11:09, said:
Salut, Asa cum ti-am comunicat si in urma mesajului privat pe care ni l-ai transmis, te asteptam intr-unul din Orange Shop-urile noastre, pentru a initia procesul de portare. Iti solicitam acest lucru pentru ca, in vederea activarii unui nou abonament, este necesar sa efectuezi o plata in avans, pe care ti-o vom returna, ulterior, pe facturile emise in contul respectivului abonament. Contravaloarea acestei sume iti va fi comunicata in magazin, de catre colegii mei. O zi frumoasa, Orange Helper Azi am inițiat procesul de portare,prin mail..am primit telefonul Samsung S7 Edge la 69 Euro cu abonamentul Orange Me 31 redus la 24,4 Euro.Toate bune si frumoase,am dat buletinul,factura de la donor,factura de utilități,am semnat contractul si ce sa vezi: "Pentru activarea contractului este necesar sa mergeti sa achitati in avans la un Orange Shop, In avans 914.20 RON pe codul de client 0, contravaloarea a 200 euro, si sa-mi trimiteti dovada platii si nr chitantei, sa nu platiti cu cardul pentru ca nu apare nr de chitanta," Acum întreb si eu: cum se calculează aceasta plata "in avans"? Plata in avans conține maxim 4 luni de abonament,la voi cei 200 de euro se pare ca conține aproximativ 8 luni.Ce plata in avans este aceasta? Pe lângă aceasta plata in avans de 200 de euro mai trebuie sa plătesc si 69 Euro diferența telefon,adică în total 1.210,5 Lei! Orange,cine crezi ca iți va da ție 12.210,5 lei? Din sursele mele din interiorul Orange,orice garanție sau avans se poate excepta dacă clientul face portare de la abonament.I-am comunicat si doamnei care s-a ocupat de inițierea procesului de portare,ea mi-a comunicat:"Asa cum ati scris si dumneavoastra se pot face exceptii, Acest avans nu este exceptabil, Daca activati nr nou aveti de plata cei 200 de euro + avansul abonamentului ales,". Nu am mai auzit asa ceva pana acum... Înseamna ca,Orange îmi cere acești 200 Euro pentru a ma suporta ca client....astfel nu pot sa înțeleg de ce sa imi ceara 200 Euro... Am discutat cu un reprezentant de la Telekom sa îmi activeze doua abonamente de 25 de euro + 2 telefoane Samsung S7...mi-a cerut avans 0 Lei,fără a avea un istoric de plați la Telekom. Din câte vad,si Orange_Helper știe ca îmi va cere avans,deci aceasta plata in avans este ceruta intenționat,fixata pe cont. Astept un raspuns, O zi buna! |
#7710
Posted 16 August 2017 - 20:06
Asta e dovada neincrederii operatorilor (cazul de fata orange ) in tine ca si client
Edited by Alex_23, 16 August 2017 - 20:06. |
#7711
Posted 16 August 2017 - 22:53
Nimcid25, on 16 august 2017 - 19:42, said:
si sa-mi trimiteti dovada platii si nr chitantei, sa nu platiti cu cardul pentru ca nu apare nr de chitanta," In rest, e ceva normal sa se ceara garantii la noi clienti, la cate tepe si-au luat acum cer garantie la oricine vrea telefon la superpret. Si asta e valabil la toti operatorii. 200 euro garantie pentru un S7Edge e putin, la Vodafone pentru un J5-2016 se cere garantie 120 euro Edited by samebo, 16 August 2017 - 22:53. |
#7712
Posted 17 August 2017 - 07:10
#7713
Posted 17 August 2017 - 07:52
Pai cum, Nimcid, nu se justifica garantia? Lor nu le-ai dat teapa cu abonamente si rezilieri prin ANPC inca? Doar RDS, Vodafone si Telekom pana acum?
Sau ma insel... Edited by MembruAnonim, 17 August 2017 - 07:57. |
#7714
Posted 17 August 2017 - 08:39
Nimcid25, on 17 august 2017 - 07:10, said:
Am 4 luni la Orange. In conditiile astea 200 euro e garantie mica rau, oricum era mica si daca era client cinstit, pentru unul necinstit deja e pomana |
|
#7715
Posted 17 August 2017 - 09:04
Nimcid25, on 16 august 2017 - 19:42, said: Salut, Azi am inițiat procesul de portare,prin mail..am primit telefonul Samsung S7 Edge la 69 Euro cu abonamentul Orange Me 31 redus la 24,4 Euro.Toate bune si frumoase,am dat buletinul,factura de la donor,factura de utilități,am semnat contractul si ce sa vezi: "Pentru activarea contractului este necesar sa mergeti sa achitati in avans la un Orange Shop, In avans 914.20 RON pe codul de client 0, contravaloarea a 200 euro, si sa-mi trimiteti dovada platii si nr chitantei, sa nu platiti cu cardul pentru ca nu apare nr de chitanta," Acum ĂŽntreb si eu: cum se calculează aceasta plata "in avans"? Plata in avans conține maxim 4 luni de abonament,la voi cei 200 de euro se pare ca conține aproximativ 8 luni.Ce plata in avans este aceasta? Pe lângă aceasta plata in avans de 200 de euro mai trebuie sa plătesc si 69 Euro diferența telefon,adică ĂŽn total 1.210,5 Lei! Orange,cine crezi ca iți va da ție 12.210,5 lei? Din sursele mele din interiorul Orange,orice garanție sau avans se poate excepta dacă clientul face portare de la abonament.I-am comunicat si doamnei care s-a ocupat de inițierea procesului de portare,ea mi-a comunicat:"Asa cum ati scris si dumneavoastra se pot face exceptii, Acest avans nu este exceptabil, Daca activati nr nou aveti de plata cei 200 de euro + avansul abonamentului ales,". Nu am mai auzit asa ceva pana acum... Ănseamna ca,Orange ĂŽmi cere acești 200 Euro pentru a ma suporta ca client....astfel nu pot sa ĂŽnțeleg de ce sa imi ceara 200 Euro... Am discutat cu un reprezentant de la Telekom sa ĂŽmi activeze doua abonamente de 25 de euro + 2 telefoane Samsung S7...mi-a cerut avans 0 Lei,fără a avea un istoric de plați la Telekom. Din câte vad,si Orange_Helper știe ca ĂŽmi va cere avans,deci aceasta plata in avans este ceruta intenționat,fixata pe cont. Astept un raspuns, O zi buna! Insa se pare ca mint oamenii cu aceea harta de acoperire...in arata full 3/4g SI nu merge netul Mai deloc SI vvocea are probleme...nu ma aud cei c care vorbesc...astept anpc SI ancom sa vedem ce zic... La telekom cum ai reusit sa iei 2 s7 la 25 euro pe Luna bucata?? Cat tea Mai costat si telefoanele in sine?? Alex_23, on 16 august 2017 - 20:06, said:
Asta e dovada neincrederii operatorilor (cazul de fata orange ) in tine ca si client samebo, on 16 august 2017 - 22:53, said: Din tot ala cel mai trist mi se pare asta. In rest, e ceva normal sa se ceara garantii la noi clienti, la cate tepe si-au luat acum cer garantie la oricine vrea telefon la superpret. Si asta e valabil la toti operatorii. 200 euro garantie pentru un S7Edge e putin, la Vodafone pentru un J5-2016 se cere garantie 120 euro MembruAnonim, on 17 august 2017 - 07:52, said:
Pai cum, Nimcid, nu se justifica garantia? Lor nu le-ai dat teapa cu abonamente si rezilieri prin ANPC inca? Doar RDS, Vodafone si Telekom pana acum? Sau ma insel... Garantia lu peste...e prima data cand au...colegule mergi la telekom.ia alea 2 s7...SI .... Undeva pe astia de la orange |
#7716
Posted 17 August 2017 - 10:02
MembruAnonim, on 17 august 2017 - 07:52, said:
Pai cum, Nimcid, nu se justifica garantia? Lor nu le-ai dat teapa cu abonamente si rezilieri prin ANPC inca? Doar RDS, Vodafone si Telekom pana acum? (...) alinator, on 17 august 2017 - 09:04, said:
(...) Poate dovada NEMERNICIEI SI DISPRETULUI FATA DE CLIENTI... (...) |
#7717
Posted 17 August 2017 - 10:44
Nu stiu daca e vorba de hotie, e treaba lui, dar nu trebuie sa il mire faptul ca un operator ii cere garantie, nimeni n-are nevoie de astfel de clienti.
|
#7718
Posted 17 August 2017 - 11:25
crislacor, on 17 august 2017 - 10:02, said:
Asta e din ciclul „Hoțul strigă „Hoții!”... Decît așa clienți, mai bine lipsă... MembruAnonim, on 17 august 2017 - 10:44, said:
Nu stiu daca e vorba de hotie, e treaba lui, dar nu trebuie sa il mire faptul ca un operator ii cere garantie, nimeni n-are nevoie de astfel de clienti. MembruAnonim, on 17 august 2017 - 07:52, said:
Pai cum, Nimcid, nu se justifica garantia? Lor nu le-ai dat teapa cu abonamente si rezilieri prin ANPC inca? Doar RDS, Vodafone si Telekom pana acum? Sau ma insel... @w21 ai plătit tu un leu pentru mine? Ce te freacă pe tine ca reziliez abonamente prin ANPC? Am facturile la zi,la RDS,Vodafone si la Telekom.De unde #"@% sti tu ca am le-am dat teapa ? Ei își da teapa singuri,nu le dau eu teapa! Aceleași întrebări sunt valabile si pentru @crislacor. Nu sunt de acord sa le mai plătesc încă o data plata in avans pentru ca am mai plătit odată 270 lei . Nu cred ca ați plătit voi in locul meu! Va pun o întrebare: Daca va faceți un abonament (la orice operator) si vedeți ca apelurile către numere naționale va fac cost suplimentar,cu toate ca aveți minute naționale nelimitate,cum procedați? a.Faceți o sesizare la Operator. b.Dupa ce ați făcut o sesizare la operator,a trecut 30 de zile si nu ati primit nici-un răspuns,faceți sesizare la ANPC. c.Plătiți costul suplimentar. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sâmbăta trecuta l-am întrebat pe Orange_Helper dacă pe contul meu exista cereri de reziliere. El mi-a răspuns ca exista o cerere de reziliere TV cu finalizare pe 15.08.I-am spus sa o anuleze,și el mi-a comunicat ca trebuie sa sun la 300.Am sunat la 300 și operatoarea mi-a comunicat ca nu exista o cerere de reziliere pentru serviciul de TV si mi-a dat asigurări ca serviciul nu va fi reziliat..am mai sunat de doua ori la 300,la fel. Orange_Helper a schimbat-o,ca nu exista o cerere de reziliere.Pe data de 15.08 la ora 00:00 serviciul a fost desființat. Acum va rog sa spuneți care este hotul:Orange sau Eu? Edited by Nimcid25, 17 August 2017 - 11:28. |
#7719
Posted 17 August 2017 - 13:07
Săracu' de tine, chiar crezi că Orange ți-a cerut garanție așa, de florile mărului? Dacă ești băgat o dată în baza aia națională cu „viteji”, acolo stai...
Iar faptul că Telekom îți dă marea cu sarea e problema lor, Orange nu e obligată să facă la fel. Și, după cum te comporți aici, am toate motivele să le dau dreptate! P.S. Nu sînt nici pe departe perfecți, au bube cu grămada, dar toate lucrurile se pot rezolva. Depinde dacă vrei sau nu... |
|
#7720
Posted 18 August 2017 - 18:02
Salut Helper,
Te rog să mă ajuți cu răspunsurile la următoarele întrebări: 1. Reducerile funcție de temperatură se aplică și în Orange Shop? 2. Opțiunea de plată în rate la factură se aplică și la achizițiile din magazinul online? Mulțumesc. |
#7721
Posted 18 August 2017 - 18:25
Nu si nu.
Daca vrei reducere conform temperaturii iei din online. Rate sunt doar in magazinele fizice momentan. |
#7722
Posted 18 August 2017 - 18:28
Banuiam Dar am zis totusi sa intreb, poate am noroc. Este clar acum, nu am
Multumesc pentru raspuns. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users