Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare acumulator 26650

Accident nerespectare viteza

Consumul in bord VS consumul la p...

PC-ul nu booteaza
 Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...
 Anulare Planului Urbanistic Zonal...

Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...
 Masinile cu volan pe dreapta - de...

Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...
 

Doom

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#19
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,017
  • Înscris: 15.04.2011

View PostDavidNr7, on 16 iunie 2014 - 12:58, said:

Da, asta e adevarat, il faceau mai horror. Eu vroiam sa ma refer la faptul ca ei au zis ca vor sa faca un fel de remake dupa jocurile clasice din serie. Parca nu ma prea atrage inghesuiala din Doom 3. Ma plictiseste. Plus ca hartile erau super-intunecoase chiar si cu brightness-ul la maxim (imediat ce iesi afara, la lumina, orbesti). Si Doom 1 si 2 sunt intunecoase, dar nici chiar asa. Jocurile antice au mai mult farmec (sper ca si Doom 4 sa aiba acel farmec). Jocurile noi, in general, nu mai au acel ceva care sa te incante.
Pai tocmai faptul ca era intuneric, nu puteai folosi lanterna in acelasi timp cu arma, spatii inguste il faceau atat de reusit...numai spun de sunet care era de nota 10. Jucam jocul in reprize pentru ca imi sarea inima din piept.

#20
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,017
  • Înscris: 15.04.2011
Daca o sa il strice la fel cum au facut cu DOOM 3 BFG, lumina multa, lanterna activa tot timpul etc. o sa fie o dezamagire. Metro: Last Light Redux si S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat sunt mult mai reusite decat orice Doom.

#21
Olivian-Breda

Olivian-Breda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 13.01.2007
Doom’s creators reminisce about “as close to a perfect game as anything we made” | Ars Technica https://arstechnica....ything-we-made/

Now, in a rare joint interview that was livestreamed during last weekend's 30th-anniversary celebration, the pair waxed philosophical about how Doom struck a perfect balance between technology and simplicity that they hadn't been able to capture previously and have struggled to recapture since.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate