Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...
 Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon
 Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...

Regim utilizare HDD Ubuntu

La mulți ani @yanni17!
 La mulți ani @Kokoshmare!

Mai exista la voi in oras strandu...

Bon Jovi - Living Proof

Problema card reader Sandisk
 

Oferta Orange - nelimitat voce si sms+2 Gb la 10 euro/luna

- - - - -
  • Please log in to reply
1910 replies to this topic

#613
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Senator, eu nu am ales Orange pentru ca imi place fața celor de la relatii clienti. Sau pentru ca gagica din orange shop avea fusta scurta. Am ales Orange pentru acoperire, fidelizare la retentie, 4G, iar in familie toti au Orange si sunt multumiti (eu faceam oarecum nota discordanta, eram pe Cosmote). Deci nu ma intereseaza ca celui care imi vinde serviciul ii miroase gura a usturoi (desi n-ar fi indicat) ci pentru motivele enumerate.

#614
dorianstanca

dorianstanca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.09.2007

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 22:26, said:

Vezi ca daca vei continua in aceeasi maniera, forumul lui tactu sau nu mai stiu ce, nu te vad rezistand prea mult pe aici. Daca eu am realizat ca un cost suplimentar la nelimitat 10 poate fi datorat unei incarcari prepay si tu nu, ai vreo problema?
Asa si daca ai realizat ce? Asta te face vreo somitate in domeniul identificarii costurilor suplimentare sau ce? Ori asta iti da dovada superioritatii intelectuale? Chiar nu realizezi cat de deplasate sunt aerele astea pe care ti le dai pe aici absolut gratuit? Eu doar ti-am cerut sa raspunzi civilizat fara aprecieri de genul si tu persisti in aceleasi greseli.....N-am avut nicio clipa intentia de a intra in polemica cu tine,  insa ai provocat permanent.

#615
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013

View Postsenator, on 24 iulie 2014 - 22:26, said:

Dacă rămâi cu Orange trebuie să te aștepți la astfel de tratamente. Pentru că ăsta este genul de respect cu care te tratează Orange.

Din nou dai dovada de subiectivism. Cum poti ma omule sa pretinzi ca ai argumente credibile cand toata lumea vede de fapt de ce ii injuri pe portocalii atat? La fiecare operator sunt nșpee mii de probleme, rasfoieste si tu aria asta putin sa vezi. Adica numai la Orange sunt probleme?      :lol:

View Postdorianstanca, on 24 iulie 2014 - 22:41, said:

Asa si daca ai realizat ce? Asta te face vreo somitate in domeniul identificarii costurilor suplimentare sau ce? Ori asta iti da dovada superioritatii intelectuale? Chiar nu realizezi cat de deplasate sunt aerele astea pe care ti le dai pe aici absolut gratuit? Eu doar ti-am cerut sa raspunzi civilizat fara aprecieri de genul si tu persisti in aceleasi greseli.....N-am avut nicio clipa intentia de a intra in polemica cu tine,  insa ai provocat permanent.
Nu sunt somitate, tu de fapt esti deranjat ca eu am putut sa iau in calcul (mare branza) si varianta costului suplimentar si tu nu. Asta te deranjeaza.  Dar sa stii ca pe aceste arii sunt si oameni mai experimentati, care trateaza anumite subiecte de mai mult timp si au posibilitatea sa raspunda mai rapid, mai corect sau sa anticipeze mai repede unele chestii. Daca te simti deranjat de asta nu e locul tau aici. Sa nu mai facem off topic totusi

View Postdorianstanca, on 24 iulie 2014 - 22:01, said:

iar costul acela suplimentar parea fara explicatie
Eu nu am avut costuri suplimentare iesite din neant. Toate si-au gasit explicatia la mine

Edited by bethlen, 24 July 2014 - 22:56.


#616
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Posttassadar, on 24 iulie 2014 - 22:29, said:

Esti genul de persoana care pune etichete generale in functie experientele particulare. Stiu ca este mai comod asa pentru tine sa nu faci diferente.

Daca "suferi" de 'like' ai si de la mine unul chiar daca nu este cazul in opinia mea Posted Image
Faptul că am prezentat doar cazurile personale nu înseamnă că sunt doar astea, dar pe astea le pot prezenta în detaliu. Foarte mulți foști colegi de-ai mei au renunțat la ei, iar instituția unde am lucrat a portat cu câțiva ani în urmă toate numerele din Orange la Vodafone. Mă rog, acolo a fost mai grav pentru că au încercat să facă o șmecherie.
Nu fac colecție de like, dar am observat că indiferent de ce spune sunt vreo 3-4 indivizi care-i dau like. Uneori pentru niște tâmpenii de te doare capul.

#617
dorianstanca

dorianstanca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.09.2007

View Postdorianstanca, on 24 iulie 2014 - 22:01, said:



Nu e nimic deosebit, pur si simplu nu luasem in calcul posibilitatea incarcarii unei cartele prepay, iar costul acela suplimentar parea fara explicatie. Ceea ce mi se pare deosebita este maniera ta tendentioasa de a raspunde la o intrebare absolut nevinovata...am tot observat ca te erijezi intr-un fel de dirijor pe aici si nu pricep ce vrei sa demonstrezi..Sau poate vrei sa-ti cerem permisiunea inainte de a posta, eventual sa-ti cerem aprobarea printr-un pm in prelabil ?
Te rog ca pe viitor, in cazul in care intrebarea nu-ti este adresata si crezi ca poti aduce ceva util raspunzand s-o faci lasand la o parte astfel de aprecieri. Multumesc !

@bethlen
Asta este ce ti-am raspuns eu mai devreme si te-ai umflat ca un gogosar de impresii pe aici. Repet, pe mine nu m-a deranjat raspunsul corect pe care l-ai dat, ci faptul ca mi-ai categorisit intrebarea ca neprezentand importanta. De altfel, cu cateva posturi inainte ai si dovada aprecierii mele la unul raspunsurile tale la obiect. Numai sa nu te mai impaunezi fara motiv sau pentru nimicuri si sa jignesti colegii care fiind mai putin experimentati cauta sa se informeze si ei.
Gata cu offtop

Edited by dorianstanca, 24 July 2014 - 23:04.


#618
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013

View Postsenator, on 24 iulie 2014 - 22:58, said:

Foarte mulți foști colegi de-ai mei au renunțat la ei

Si ce? In fiecare an sunt sute de mii de clienti care migreaza de la un operator la altul. Tu si 'colegi de-ai tai' sunteti o micime in aceasta ecuatie
    Dorianstanca, nu stiam ca esti asa sensibil ca o floare. Daca vrei sa imi mai spui ceva spune-mi in privat. Nu ai adus nimic bun in topicul asta.
    P.S. Tu dai reply tot la un post de-al tau? Zi-mi si mie sa inteleg care e logica

Edited by bethlen, 24 July 2014 - 23:12.


#619
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 22:31, said:

Senator, eu nu am ales Orange pentru ca imi place faţa celor de la relatii clienti. Sau pentru ca gagica din orange shop avea fusta scurta. Am ales Orange pentru acoperire, fidelizare la retentie, 4G, iar in familie toti au Orange si sunt multumiti (eu faceam oarecum nota discordanta, eram pe Cosmote). Deci nu ma intereseaza ca celui care imi vinde serviciul ii miroase gura a usturoi (desi n-ar fi indicat) ci pentru motivele enumerate.
E treaba ta și a lor că sunteți mulțumiți, dar asta nu înseamnă că dacă voi sunteți mulțumiți obligatoriu trebuie să fim toți mai ales având în vedere experiențele prin care am trecut. Faptul că tu încerci să-mi impui să țin cont doar de servicii ignorând oamenii este o aberație. Asta nu pricepi tu.

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 22:56, said:

Din nou dai dovada de subiectivism. Cum poti ma omule sa pretinzi ca ai argumente credibile cand toata lumea vede de fapt de ce ii injuri pe portocalii atat? La fiecare operator sunt nČ™pee mii de probleme, rasfoieste si tu aria asta putin sa vezi. Adica numai la Orange sunt probleme?   Posted Image
Tu vrei să-mi dai de înțeles că experiențele prin care am trecut cu Orange sunt fabulații de-ale mele? Omule, sunt cât se poate de reale. Sunt pe topicul Orange, am scris despre Orange. Pe cartele am avut probleme și cu Vodafone, și cu Cosmote, dar le-am prezentat pe topicurile respective. Că nu le-ai văzut tu... asta-i altă treabă.

#620
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Senator, nu-ti impun nimic, doar ca nu accepti si argumentele unuia care este multumit de aceste servicii. Asa de mult ai oftica pentru ce ti s-a intamplat (ca altfel nu stiu cum sa ma exprim) incat experienta personala nefericita prin care ai trecut iti umbreste gandirea la a accepta si partile bune pentru care este si ramane operatorul de telefonie nr.1.

#621
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 23:02, said:

Si ce? In fiecare an sunt sute de mii de clienti care migreaza de la un operator la altul. Tu si 'colegi de-ai tai' sunteti o micime in aceasta ecuatie.
Micime ești poate tu pe topicul ăsta care ignori niște situații concrete pe care ți le-am prezentat în mod repetat uneori. Colegii mei sunt o mică parte, ceea ce este altceva. Și faptul că nu s-au lăsat prostiți de o companie care și-a umflat gușa în fața lor este o dovadă că au cap pe umeri. Norocul tău că nu i-ai cunoscut că atunci te făceai pisic în fața lor.

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 23:09, said:

Senator, nu-ti impun nimic, doar ca nu accepti si argumentele unuia care este multumit de aceste servicii.
Tu ai citit ce am spus aici:

View Postsenator, on 24 iulie 2014 - 23:08, said:

E treaba ta și a lor că sunteți mulțumiți, dar asta nu înseamnă că dacă voi sunteți mulțumiți obligatoriu trebuie să fim toți mai ales având în vedere experiențele prin care am trecut.


#622
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Senator, nu sunteti regula si nu reprezentati regula, tu si cu amicii tai, nu a plans nimeni dupa voi ca ati renuntat la Orange, daca traiti cu impresia asta :lol: Un 'mic cutremur' am crezut ca va fi la aparitia Digi mobil, dar a fost doar o bula de sapun.

View Postsenator, on 24 iulie 2014 - 23:15, said:

ignori niște situații concrete pe care ți le-am prezentat în mod repetat
Arata-mi care este acel post in care am ignorat acele situatii concrete
P.S. Am spus ca nu ACCEPTI argumentele, degeaba imi spui ca pot fi multumit, ai o problema in a le ACCEPTA. Unde am afirmat ca e obligatoriu ca si tu sa fii multumit? Arata-mi te rog si acel mesaj ca sa vedem cu toti pe ce te bazezi cand faci astfel de afirmatii

Edited by bethlen, 24 July 2014 - 23:28.


#623
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013

View Postsenator, on 24 iulie 2014 - 23:15, said:

Colegii mei sunt o mică parte, ceea ce este altceva.

:lol: Deci colegii tai sunt doar o mica parte, nu sunt o micime. Bun asa. Limba romana ne pune la incercare inteleg. Din nou. Dar invatam impreuna. Deci, cand te vei abona la un nelimitat 10? Maine, poimaine ? 12 sau 24 de luni?

#624
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 23:22, said:

Senator, nu sunteti regula si nu reprezentati regula, tu si cu amicii tai, nu a plans nimeni dupa voi ca ati renuntat la Orange, daca traiti cu impresia asta Posted Image Un 'mic cutremur' am crezut ca va fi la aparitia Digi mobil, dar a fost doar o bula de sapun.
Se vede că habar nu ai de domeniul ăsta al vânzărilor. Stimabile, orice client contează. Mai ales în ziua de azi. O astfel de ignoranță te poate duce la ruină.
Tu vorbești de parcă ai fi fost prezent la discuții. Pe colegi nu i-a interesat dacă a plâns cineva după ei (asta e o gogomănie), ci să obțină niște beneficii corecte pentru sumele de bani plătite (care nu erau deloc neglijabile). Cum diferențele dintre oferta lor și cea de la principalul concurent era foarte mare (lucru pe care l-au admis și ei) pentru noi nu era o alegere grea. S-a sugerat că o reajustare a ofertei lor ar putea determina prelungirea relației contractuale cu ei. Cum ei au ignorat acest aspect, conducerea instituției a hotărât portarea. În final, nu a fost vorba doar de portarea numerelor de serviciu, dar cam 80% din angajați și-au portat în timp și ei numerele în Vodafone.

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 23:22, said:

Arata-mi care este acel post in care am ignorat acele situatii concrete.
Sunt posturile în care am prezentat cazurile mele. Le-ai citit deja, nu te mai face că nu știi de ele.

#625
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
'Orice client conteaza' poate cand vorbim de birtul din sat. Te asigur ca nu ai reprezentat nimic pentru Orange. Si Orange nu a pierdut nimic fara tine. Esti asa mic in ecuatia milioanelor de clienti incat nici nu merita efortul de a considera ca ai fost clientul lor :lol:

View Postsenator, on 24 iulie 2014 - 23:51, said:

Sunt posturile în care am prezentat cazurile mele. Le-ai citit deja, nu te mai face că nu știi de ele.
Stiu cazul tau, vreau sa imi arati acel post in care eu am ignorat acele lucruri. Daca nu esti in stare sa dovedesti voi considera ca ai spus o minciuna
    Nelimitat 10 - de el nu spui nimic? Sau doar vrei taclale offtopic?

Edited by bethlen, 25 July 2014 - 00:00.


#626
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 23:39, said:

Posted Image Deci colegii tai sunt doar o mica parte, nu sunt o micime. Bun asa. Limba romana ne pune la incercare inteleg. Din nou. Dar invatam impreuna.
Păi, tu ai folosit termenul micime ori din prostie, ori din răutate și oricât ți-aș explica eu diferența dintre micime și o mică parte tu nu pricepi sau pricepi greu care este. Oricum, ești cu cel puțin două nivele mai jos decât foștii mei colegi indiferent de eforturile pe care le faci pentru a demonstra contrariul. Eu nu învăț împreună cu tine așa cum insinuezi în mod repetat pentru că aș rămâne în urmă.

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 23:39, said:

Deci, cand te vei abona la un nelimitat 10? Maine, poimaine ? 12 sau 24 de luni?
Glumițe de doi bani. Doi, trei sau maximum patru ani. Tu nu ești capabil să faci diferența dintre micime și o mică parte și te dai cocoș cu glume de doi bani. Ce tupeu ai...

View Postbethlen, on 24 iulie 2014 - 23:56, said:

'Orice client conteaza' poate cand vorbim de birtul din sat. Te asigur ca nu ai reprezentat nimic pentru Orange. Si Orange nu a pierdut nimic fara tine. Esti asa mic in ecuatia milioanelor de clienti incat nici nu merita efortul de a considera ca ai fost clientul lor Posted Image
Ești o nulitate în domeniul vânzărilor. Te împăunezi cu aer și atâta tot. Asigurarea ta este fix egal cu zero și tăiat în patru. Pentru mine este perfect că nu sunt abonatul Orange. Așa că... e bine pentru toată lumea. Mai puțin pentru tine că nu vreau abonamentele lor.

#627
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
:lol: Nelimitat 10 te-ar coafa. Vrei sa iti fac combinatia cu cineva de la retentie pentru a-l obtine mai usor? Vei avea voce si sms nelimitat si 2 GB trafic lunar. Uiti de costuri si de incarcarea lunara a nșpee cartele. Dar pentru asta astept o sticla de vin. :P

View Postsenator, on 25 iulie 2014 - 00:13, said:

Te împăunezi cu aer
Si ma umflu ca un gogosar...:lol: Replici de oameni inteligenti, nu asa. Abia intram pe forum si ne dam sensibili la critici, dar gura bate fundul si dovedeste contrariul. In fine..
   Am uitat sa spun si de cele 200 minute internationale la nelimitat 10. Deci?

Edited by bethlen, 25 July 2014 - 00:21.


#628
VladCatalin

VladCatalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 28.01.2008
Din punctul meu de vedere sunt discutii care nu isi au rostul aici.
Fiecare isi alege ce crede ca e mai bine pentru el. Ca a semnat pe un an sau pe trei, ca e orange, digi sau cosmote, ca e prepay sau abonament in cele din urma nu conteaza.
Suntem diferiti si alegem diferit.

#629
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,150
  • Înscris: 05.12.2002

View Postdanzi23, on 24 iulie 2014 - 21:23, said:

Acum tu exagerezi... cum poti dovedi ca nimeni nu face cost suplimentar si ca toti se opresc la 2 GB.
Ok, ai ceva optiune (si sa zicem ca iti amintesti de ea si cum sa o activezi) de 1 GB pt 9 euro, dar daca vrei sa consumi mai mult tot la 17 euro per GB.
Doar daca tu te opreti la 2 GB si nu te risit sa faci cost suplimentar, nu inseamna ca toti fac la fel.

Repet, am mai scris si pe thread-ul cu oferte de retentie:
Se poate activa 'colibri young' (si nu conteaza varsta) cu 8eur / luna - 3gb de trafic in plus (5gb in total) si cost control.
Pentru perioada contractuala de 1 an este 6.4eur/luna si pentru 2 ani 5.6eur/luna (sau ceva de genul asta).

#630
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Vladcatalin, sunt cativa hateri care scot in evidenta doar partile rele. Degeaba aduci argumente. Ei o tin pe-a lor si preaslavesc operatorul de telefonie actual. Si nici macar beneficiile oferite de nelimitatul 10 nu sunt bune.

View PostAlice, on 25 iulie 2014 - 00:50, said:


Repet, am mai scris si pe thread-ul cu oferte de retentie:
Se poate activa 'colibri young' (si nu conteaza varsta) cu 8eur / luna - 3gb de trafic in plus (5gb in total) si cost control.
Pentru perioada contractuala de 1 an este 6.4eur/luna si pentru 2 ani 5.6eur/luna (sau ceva de genul asta).
Nu merita discutia. E fanatic Digi.

Edited by bethlen, 25 July 2014 - 00:53.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate