Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferta Orange - nelimitat voce si sms+2 Gb la 10 euro/luna
#613
Posted 24 July 2014 - 22:31
Senator, eu nu am ales Orange pentru ca imi place fața celor de la relatii clienti. Sau pentru ca gagica din orange shop avea fusta scurta. Am ales Orange pentru acoperire, fidelizare la retentie, 4G, iar in familie toti au Orange si sunt multumiti (eu faceam oarecum nota discordanta, eram pe Cosmote). Deci nu ma intereseaza ca celui care imi vinde serviciul ii miroase gura a usturoi (desi n-ar fi indicat) ci pentru motivele enumerate.
|
#614
Posted 24 July 2014 - 22:41
bethlen, on 24 iulie 2014 - 22:26, said:
Vezi ca daca vei continua in aceeasi maniera, forumul lui tactu sau nu mai stiu ce, nu te vad rezistand prea mult pe aici. Daca eu am realizat ca un cost suplimentar la nelimitat 10 poate fi datorat unei incarcari prepay si tu nu, ai vreo problema? |
#615
Posted 24 July 2014 - 22:56
senator, on 24 iulie 2014 - 22:26, said:
Dacă rămâi cu Orange trebuie să te aÈtepÈi la astfel de tratamente. Pentru că ăsta este genul de respect cu care te tratează Orange. Din nou dai dovada de subiectivism. Cum poti ma omule sa pretinzi ca ai argumente credibile cand toata lumea vede de fapt de ce ii injuri pe portocalii atat? La fiecare operator sunt nÈpee mii de probleme, rasfoieste si tu aria asta putin sa vezi. Adica numai la Orange sunt probleme? dorianstanca, on 24 iulie 2014 - 22:41, said:
Asa si daca ai realizat ce? Asta te face vreo somitate in domeniul identificarii costurilor suplimentare sau ce? Ori asta iti da dovada superioritatii intelectuale? Chiar nu realizezi cat de deplasate sunt aerele astea pe care ti le dai pe aici absolut gratuit? Eu doar ti-am cerut sa raspunzi civilizat fara aprecieri de genul si tu persisti in aceleasi greseli.....N-am avut nicio clipa intentia de a intra in polemica cu tine, insa ai provocat permanent. dorianstanca, on 24 iulie 2014 - 22:01, said: iar costul acela suplimentar parea fara explicatie Edited by bethlen, 24 July 2014 - 22:56. |
#616
Posted 24 July 2014 - 22:58
tassadar, on 24 iulie 2014 - 22:29, said:
Esti genul de persoana care pune etichete generale in functie experientele particulare. Stiu ca este mai comod asa pentru tine sa nu faci diferente. Daca "suferi" de 'like' ai si de la mine unul chiar daca nu este cazul in opinia mea Nu fac colecție de like, dar am observat că indiferent de ce spune sunt vreo 3-4 indivizi care-i dau like. Uneori pentru niște tâmpenii de te doare capul. |
#617
Posted 24 July 2014 - 22:58
dorianstanca, on 24 iulie 2014 - 22:01, said: Nu e nimic deosebit, pur si simplu nu luasem in calcul posibilitatea incarcarii unei cartele prepay, iar costul acela suplimentar parea fara explicatie. Ceea ce mi se pare deosebita este maniera ta tendentioasa de a raspunde la o intrebare absolut nevinovata...am tot observat ca te erijezi intr-un fel de dirijor pe aici si nu pricep ce vrei sa demonstrezi..Sau poate vrei sa-ti cerem permisiunea inainte de a posta, eventual sa-ti cerem aprobarea printr-un pm in prelabil ? Te rog ca pe viitor, in cazul in care intrebarea nu-ti este adresata si crezi ca poti aduce ceva util raspunzand s-o faci lasand la o parte astfel de aprecieri. Multumesc ! @bethlen Asta este ce ti-am raspuns eu mai devreme si te-ai umflat ca un gogosar de impresii pe aici. Repet, pe mine nu m-a deranjat raspunsul corect pe care l-ai dat, ci faptul ca mi-ai categorisit intrebarea ca neprezentand importanta. De altfel, cu cateva posturi inainte ai si dovada aprecierii mele la unul raspunsurile tale la obiect. Numai sa nu te mai impaunezi fara motiv sau pentru nimicuri si sa jignesti colegii care fiind mai putin experimentati cauta sa se informeze si ei. Gata cu offtop Edited by dorianstanca, 24 July 2014 - 23:04. |
#618
Posted 24 July 2014 - 23:02
senator, on 24 iulie 2014 - 22:58, said: Foarte mulÈi foÈti colegi de-ai mei au renunÈat la ei Si ce? In fiecare an sunt sute de mii de clienti care migreaza de la un operator la altul. Tu si 'colegi de-ai tai' sunteti o micime in aceasta ecuatie Dorianstanca, nu stiam ca esti asa sensibil ca o floare. Daca vrei sa imi mai spui ceva spune-mi in privat. Nu ai adus nimic bun in topicul asta. P.S. Tu dai reply tot la un post de-al tau? Zi-mi si mie sa inteleg care e logica Edited by bethlen, 24 July 2014 - 23:12. |
#619
Posted 24 July 2014 - 23:08
bethlen, on 24 iulie 2014 - 22:31, said:
Senator, eu nu am ales Orange pentru ca imi place faţa celor de la relatii clienti. Sau pentru ca gagica din orange shop avea fusta scurta. Am ales Orange pentru acoperire, fidelizare la retentie, 4G, iar in familie toti au Orange si sunt multumiti (eu faceam oarecum nota discordanta, eram pe Cosmote). Deci nu ma intereseaza ca celui care imi vinde serviciul ii miroase gura a usturoi (desi n-ar fi indicat) ci pentru motivele enumerate. bethlen, on 24 iulie 2014 - 22:56, said:
Din nou dai dovada de subiectivism. Cum poti ma omule sa pretinzi ca ai argumente credibile cand toata lumea vede de fapt de ce ii injuri pe portocalii atat? La fiecare operator sunt nČpee mii de probleme, rasfoieste si tu aria asta putin sa vezi. Adica numai la Orange sunt probleme? |
#620
Posted 24 July 2014 - 23:09
Senator, nu-ti impun nimic, doar ca nu accepti si argumentele unuia care este multumit de aceste servicii. Asa de mult ai oftica pentru ce ti s-a intamplat (ca altfel nu stiu cum sa ma exprim) incat experienta personala nefericita prin care ai trecut iti umbreste gandirea la a accepta si partile bune pentru care este si ramane operatorul de telefonie nr.1.
|
#621
Posted 24 July 2014 - 23:15
bethlen, on 24 iulie 2014 - 23:02, said:
Si ce? In fiecare an sunt sute de mii de clienti care migreaza de la un operator la altul. Tu si 'colegi de-ai tai' sunteti o micime in aceasta ecuatie. bethlen, on 24 iulie 2014 - 23:09, said:
Senator, nu-ti impun nimic, doar ca nu accepti si argumentele unuia care este multumit de aceste servicii. senator, on 24 iulie 2014 - 23:08, said:
E treaba ta și a lor că sunteți mulțumiți, dar asta nu înseamnă că dacă voi sunteți mulțumiți obligatoriu trebuie să fim toți mai ales având în vedere experiențele prin care am trecut. |
#622
Posted 24 July 2014 - 23:22
Senator, nu sunteti regula si nu reprezentati regula, tu si cu amicii tai, nu a plans nimeni dupa voi ca ati renuntat la Orange, daca traiti cu impresia asta Un 'mic cutremur' am crezut ca va fi la aparitia Digi mobil, dar a fost doar o bula de sapun.
senator, on 24 iulie 2014 - 23:15, said: ignori niÈte situaÈii concrete pe care Èi le-am prezentat în mod repetat P.S. Am spus ca nu ACCEPTI argumentele, degeaba imi spui ca pot fi multumit, ai o problema in a le ACCEPTA. Unde am afirmat ca e obligatoriu ca si tu sa fii multumit? Arata-mi te rog si acel mesaj ca sa vedem cu toti pe ce te bazezi cand faci astfel de afirmatii Edited by bethlen, 24 July 2014 - 23:28. |
|
#623
Posted 24 July 2014 - 23:39
senator, on 24 iulie 2014 - 23:15, said: Colegii mei sunt o mică parte, ceea ce este altceva. Deci colegii tai sunt doar o mica parte, nu sunt o micime. Bun asa. Limba romana ne pune la incercare inteleg. Din nou. Dar invatam impreuna. Deci, cand te vei abona la un nelimitat 10? Maine, poimaine ? 12 sau 24 de luni? |
#624
Posted 24 July 2014 - 23:51
bethlen, on 24 iulie 2014 - 23:22, said:
Senator, nu sunteti regula si nu reprezentati regula, tu si cu amicii tai, nu a plans nimeni dupa voi ca ati renuntat la Orange, daca traiti cu impresia asta Un 'mic cutremur' am crezut ca va fi la aparitia Digi mobil, dar a fost doar o bula de sapun. Tu vorbești de parcă ai fi fost prezent la discuții. Pe colegi nu i-a interesat dacă a plâns cineva după ei (asta e o gogomănie), ci să obțină niște beneficii corecte pentru sumele de bani plătite (care nu erau deloc neglijabile). Cum diferențele dintre oferta lor și cea de la principalul concurent era foarte mare (lucru pe care l-au admis și ei) pentru noi nu era o alegere grea. S-a sugerat că o reajustare a ofertei lor ar putea determina prelungirea relației contractuale cu ei. Cum ei au ignorat acest aspect, conducerea instituției a hotărât portarea. În final, nu a fost vorba doar de portarea numerelor de serviciu, dar cam 80% din angajați și-au portat în timp și ei numerele în Vodafone. bethlen, on 24 iulie 2014 - 23:22, said:
Arata-mi care este acel post in care am ignorat acele situatii concrete. |
#625
Posted 24 July 2014 - 23:56
'Orice client conteaza' poate cand vorbim de birtul din sat. Te asigur ca nu ai reprezentat nimic pentru Orange. Si Orange nu a pierdut nimic fara tine. Esti asa mic in ecuatia milioanelor de clienti incat nici nu merita efortul de a considera ca ai fost clientul lor
senator, on 24 iulie 2014 - 23:51, said:
Sunt posturile în care am prezentat cazurile mele. Le-ai citit deja, nu te mai face că nu Ètii de ele. Nelimitat 10 - de el nu spui nimic? Sau doar vrei taclale offtopic? Edited by bethlen, 25 July 2014 - 00:00. |
#626
Posted 25 July 2014 - 00:13
bethlen, on 24 iulie 2014 - 23:39, said:
Deci colegii tai sunt doar o mica parte, nu sunt o micime. Bun asa. Limba romana ne pune la incercare inteleg. Din nou. Dar invatam impreuna. bethlen, on 24 iulie 2014 - 23:39, said:
Deci, cand te vei abona la un nelimitat 10? Maine, poimaine ? 12 sau 24 de luni? bethlen, on 24 iulie 2014 - 23:56, said:
'Orice client conteaza' poate cand vorbim de birtul din sat. Te asigur ca nu ai reprezentat nimic pentru Orange. Si Orange nu a pierdut nimic fara tine. Esti asa mic in ecuatia milioanelor de clienti incat nici nu merita efortul de a considera ca ai fost clientul lor |
#627
Posted 25 July 2014 - 00:18
Nelimitat 10 te-ar coafa. Vrei sa iti fac combinatia cu cineva de la retentie pentru a-l obtine mai usor? Vei avea voce si sms nelimitat si 2 GB trafic lunar. Uiti de costuri si de incarcarea lunara a nÈpee cartele. Dar pentru asta astept o sticla de vin.
senator, on 25 iulie 2014 - 00:13, said: Te împăunezi cu aer Am uitat sa spun si de cele 200 minute internationale la nelimitat 10. Deci? Edited by bethlen, 25 July 2014 - 00:21. |
|
#628
Posted 25 July 2014 - 00:45
Din punctul meu de vedere sunt discutii care nu isi au rostul aici.
Fiecare isi alege ce crede ca e mai bine pentru el. Ca a semnat pe un an sau pe trei, ca e orange, digi sau cosmote, ca e prepay sau abonament in cele din urma nu conteaza. Suntem diferiti si alegem diferit. |
#629
Posted 25 July 2014 - 00:50
danzi23, on 24 iulie 2014 - 21:23, said:
Acum tu exagerezi... cum poti dovedi ca nimeni nu face cost suplimentar si ca toti se opresc la 2 GB. Ok, ai ceva optiune (si sa zicem ca iti amintesti de ea si cum sa o activezi) de 1 GB pt 9 euro, dar daca vrei sa consumi mai mult tot la 17 euro per GB. Doar daca tu te opreti la 2 GB si nu te risit sa faci cost suplimentar, nu inseamna ca toti fac la fel. Repet, am mai scris si pe thread-ul cu oferte de retentie: Se poate activa 'colibri young' (si nu conteaza varsta) cu 8eur / luna - 3gb de trafic in plus (5gb in total) si cost control. Pentru perioada contractuala de 1 an este 6.4eur/luna si pentru 2 ani 5.6eur/luna (sau ceva de genul asta). |
#630
Posted 25 July 2014 - 00:53
Vladcatalin, sunt cativa hateri care scot in evidenta doar partile rele. Degeaba aduci argumente. Ei o tin pe-a lor si preaslavesc operatorul de telefonie actual. Si nici macar beneficiile oferite de nelimitatul 10 nu sunt bune.
Alice, on 25 iulie 2014 - 00:50, said: Repet, am mai scris si pe thread-ul cu oferte de retentie: Se poate activa 'colibri young' (si nu conteaza varsta) cu 8eur / luna - 3gb de trafic in plus (5gb in total) si cost control. Pentru perioada contractuala de 1 an este 6.4eur/luna si pentru 2 ani 5.6eur/luna (sau ceva de genul asta). Edited by bethlen, 25 July 2014 - 00:53. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users