Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
"Digi Mobil a fost interzis în Belgravistan !", a anunțat Bogat Bogatinov.
Ultima postare: nov 13 2015 20:20, Inițiat de
CoL00SaL
, mai 30 2014 10:08
·
0
#25
Publicat: 30 mai 2014 - 13:22
E doar o reclama. Unii chiar credeau ca este o stire adevarata.
@ MihaiPasca - trebuia sa pui stirea completa. Quote Trimisul special al HD Satelit in Blegravistan a aflat urmatoarele: Campania de promovare a Digi Mobil, “Interzis in Belgravistan, Optim în România” este rezultatul colaborării dintre RCS & RDS și agenția Papaya Advertising. Aceasta va avea mai multe execuții, prin care va fi promovat Digi Mobil, iar vehiculele media vor varia de la o campanie la alta, incluzând TV, online, outdoor și radio. O campanie publicitară cât se poate de originala, mai ales ca a fost creat un website special pentru aceasta... Editat de Shock-G, 30 mai 2014 - 13:27. |
#26
Publicat: 30 mai 2014 - 13:55
Avem si comunicat de presa -> http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=303
|
#27
Publicat: 30 mai 2014 - 20:18
Tourism Bureau: „The sea for this summer is ready!”
The new sea, built for this season in Southern Belgravistan, was inaugurated yesterday by the Minister of Tourism. „The temperature will be set at 27 Celsius degrees, as the citizens decided through referendum”, promised the Chief of Sea foarte tare campania asta de marketing. ma stric de ras. cica "temperatura marii va fi setata la 27 de grade celsius asa cum au decis cetatenii in cadrul unui referendum" |
#29
Publicat: 30 mai 2014 - 20:26
don_dannielo, on 30 mai 2014 - 20:22, said:
N-au bani de reclame adevarate si au platit un student sa inventeze o tentativa de viral? De aceasta campanie se ocupa Papaya Advertising ti se par studenti? ia vezi acolo ce alte reclame au mai facut si ce clienti au mai avut. |
#32
Publicat: 30 mai 2014 - 21:30
nu se face de ras, chestie de gusturi, rabdare de a urmari si intelege........personal, pe mine ma enerveaza mult reclama, insa probabil nu sunt in targhet.... ca-si atinge scopul e foarte adevarat, dar nu-mi place. oricum o reclama nu trebuie sa placa, trebuie sa transmita un mesaj, sa faca sa se vorbeasca despre ea si sa nu treaca neobservata. cum s-ar spune, frumusetea e in ochii privitorului
|
#33
Publicat: 30 mai 2014 - 21:39
Nu e vorba aici atat de frumusete sau de nefrumusete ci de atingerea targetului. O reclama bine facuta e o reclama a carui produs iti ramane pe retina sau pe timpan. Reclama la Catena e o porcarie generala dar geniala. Bradul a devenit extrem de cunoscut si ajungi sa recunosti reclama de la primele acorduri. Va mai amintiti reclamele la Teletech cu ala negru de respira greu sau cu batman? Alta reclama geniala. La aproape 20 de ani lumea inca foloseste cliseul din reclama. Sau sa mai zic de salamul sasesc?
Au reusit cu o strategie de marketing, cred eu geniala, sa iasa din cliseele reclamelor facute la noi acum care au devenit extrem de monotone si unitare. Acum e de urmarit cat de mult merg cu campania si cat de mult intra in perceptia populara. Faza e ca incepe sa prinda, deja si aici sunt unii care cred ca exista tara aia. Sunt curios la sfarsitul anului cand Google va da rezultatele pentru Romania cati au intrebat daca exista sau unde este Belgravistan. Se va rade la maxim... |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi