Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
[TEMA] Eliminarea elementelor pare
Last Updated: Feb 23 2014 22:12, Started by
robert1428
, Feb 23 2014 14:40
·
0
#37
Posted 23 February 2014 - 17:39
#include <iostream> using namespace std; int a[100],n,j,i; int main() { cin>>n; for (i=1;i<=n;i++) cin>>a[i]; i=1; while (i<=n) { if (a[i]%2==0) { for (j=i;j<=n;j++) a[j]=a[j+1]; n=n-1; } else i=i+1; } for (i=1;i<=n;i++) cout<<a[i]<<" "; return 0; } |
#38
Posted 23 February 2014 - 17:54
Urmatoarea etapa dupa ce ai inteles algoritmul evident e sa realizezi faptul ca poti scrie o implementare mult mai optima scapand de bucla imbricata (cum zicea Original Copy).
Incearca (desi probabil ca la nivel de clasa a 9-a e suficient si ce ai facut pana acum ...). Edited by xyv123, 23 February 2014 - 17:56. |
#39
Posted 23 February 2014 - 17:59
Tot nu inteleg de ce nu pornesti cu vectorii de la 0. Macar asa ii arati si profesorului ca greseste.
|
#40
Posted 23 February 2014 - 18:00
Cativa colegi pornisera cu vectorii de la 0, iar profesoara ne-a spus sa pornim intotdeauna de la 1.
|
#41
Posted 23 February 2014 - 18:10
WTF? De la inceput ati facut C/C++? Sau ati inceput cu Pascal?
|
#42
Posted 23 February 2014 - 18:11
#43
Posted 23 February 2014 - 18:13
Si nu s-a gandit nimeni sa ii spuna profesoarei sa se mai documenteze?
|
#44
Posted 23 February 2014 - 18:15
#45
Posted 23 February 2014 - 18:17
Nu, nu e corect. Merg, dar tu iesi din memoria alocata vectorului, ceea ce nu e tocmai ok. Poti sa incepi si de la elementul 70 si e posibil sa mearga, dar nu e bine.
Edited by flegma, 23 February 2014 - 18:18. |
#46
Posted 23 February 2014 - 18:21
flegma, on 23 februarie 2014 - 18:13, said:
Si nu s-a gandit nimeni sa ii spuna profesoarei sa se mai documenteze? flegma, on 23 februarie 2014 - 17:59, said:
Tot nu inteleg de ce nu pornesti cu vectorii de la 0. Macar asa ii arati si profesorului ca greseste. Edited by adrian93, 23 February 2014 - 18:24. |
|
#47
Posted 23 February 2014 - 18:21
robert1428, on 23 februarie 2014 - 18:15, said:
Deci sa inteleg ca nu e corect cum ne-a invatat? Atunci problemele cum de merg? Faptul ca indexarea incepe de la 0 nu e o chestiune de opinie sau preferinte, este o chestiune pur tehnica pe marginea careia nu se poate dezbate prea mult. Pur si simplu asa este, deci trebuie sa o inveti pe profesoara cum este, pentru ca ea sa nu isi mai raspandeasca prostia prin scoli. |
#48
Posted 23 February 2014 - 18:27
adrian93, on 23 februarie 2014 - 18:21, said:
Da, și s-ar putea să îi spună că dacă îi mai critică modul de a preda o să aibă ocazia să folosească vectori indexați de la 0 la vară. Unul din lucrurile mele preferate la serviciu e sa f*t arhitectii/technical experts etc cand gresesc si o tin tot pe a lor. Deci nu vad de ce ti-ar fi frica de asta. Edited by flegma, 23 February 2014 - 18:27. |
#49
Posted 23 February 2014 - 18:43
Nu cred că ar trebui să o judecăm chiar așa de drastic pe profesoară, pentru că depinde și de ceea ce le-a spus la clasă despre indexare.
Eu înclin să cred că probabil le-a spus faptul că dacă indexează vectorii de la 1 și vor să folosească n elemente, atunci trebuie să aloce spațiu pentru n+1 elemente (ex. a[101], pentru a folosi elementele de la a[1] la a[100]). Nu sunt adeptul indexării de la 1 (deși am folosit-o și eu câteva luni prin clasa a 9-a), însă poate pentru profesori mai puțin pregătiți și pentru elevi începători ar părea un pic mai naturală această variantă, deși e bad practice. Edited by adrian93, 23 February 2014 - 18:48. |
#50
Posted 23 February 2014 - 18:59
adrian93, on 23 februarie 2014 - 18:43, said:
Nu sunt adeptul indexării de la 1 (deși am folosit-o și eu câteva luni prin clasa a 9-a), însă poate pentru profesori mai puțin pregătiți și pentru elevi începători ar părea un pic mai naturală această variantă, deși e bad practice. |
#51
Posted 23 February 2014 - 19:06
robert1428, on 23 februarie 2014 - 18:00, said:
Cativa colegi pornisera cu vectorii de la 0, iar profesoara ne-a spus sa pornim intotdeauna de la 1. Mai mult de ce pornesti de la stanga, cand (dupa cum spune un coleg mai sus) poti sa pornesti de la dreapta Astfel stii tot timpul cate elemente mai ai de prelucrat. |
|
#52
Posted 23 February 2014 - 20:40
E o chestie de-al lui Pascal indexarea de la 1, la fel si majusculele in variabile. Ca sa intelegi de ce este 0 primul vezi
echivalenta: a[0] <=> *(a+0) O chestie smechera pe care am vazut-o intr-o sursa din Plan 9 iti arata sigur care este primul element dintr-o matrice: struct S { int b[2]; int a[2]; } s; Ce crezi ca da indexarea s.a[-1]? Ultimul element al lui b. Pentru ca intr-o structura sunt alocate continuu. Edited by jadnycky, 23 February 2014 - 20:44. |
#53
Posted 23 February 2014 - 22:12
Pascal sa-si vade de sectiunea lui, noi aici vorbim de C/C+.
Ca sa intelegi de ce este primul poti sa te uiti pe o rigla gradata, ca aia tot de la zero incepe. Un element are o anumita lungime incepand cu uniatea zero. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users