Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Sleep paralysis dar fara demoni

- - - - -
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#73
barbu78

barbu78

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,590
  • Înscris: 03.11.2011

View PostTaylor_M, on 24 septembrie 2014 - 00:17, said:

Cu siguranta sunt medicamente si pentru ce suferi.

Schizofrenia este contagioasa?

#74
dark

dark

    Nu avem Xerox!!! Marfa vândută nu se schimbă!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 61,738
  • Înscris: 16.03.2004

View Postbarbu78, on 25 septembrie 2014 - 21:40, said:

Am mai zis de citeva ori si incep sa ma plictisesc vorbind despre aceleasi lucruri. Tu nu te-ai plictisit sa le citesti?
Ti-am zis sa cauti postarile din urma cu ceva timp.

Acolo nu spui mare lucru.

#75
barbu78

barbu78

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,590
  • Înscris: 03.11.2011
Ce vrei sa zic mai mult? Am zis cam cum se manifesta. Nu este nimic spectaculos, este un ceva care ma deranjeaza mai tot timpul apasindu-ma pe umeri, tragind de mine sau miscindu-se continuu cind zic rugaciunile. Mai sint si alte lucruri care se intimpla dar, in mare, cam asta este. Mai cauta prin ce am zis, sigur nu ai gasit totul.

Edited by barbu78, 26 September 2014 - 13:53.


#76
dark

dark

    Nu avem Xerox!!! Marfa vândută nu se schimbă!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 61,738
  • Înscris: 16.03.2004

View Postbarbu78, on 26 septembrie 2014 - 13:52, said: