Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#253
Posted 20 September 2017 - 22:27
Postasul666, on 20 septembrie 2017 - 22:24, said:
Da, se pot folosi cei 10gb si la abonament. Si poti folosi si ...pass fara frica. Dupa 30 de zile se dezactiveaza automat fara sa ai costuri suplimentare. Apoi poti sa activezi permanent in schimbul unei taxe lunare, 1 sau 2 € pentru social pass si 5 € pentru video pass |
#254
Posted 26 September 2017 - 08:15
Nmihay, on 20 septembrie 2017 - 22:17, said: O seara buna! Sunt pe abonament , iar la cadouri am cei 10gb cadou oferiti o luna valabilitate, ii pot folosi chiar daca sunt pe abonament? De asemenea,la Bonusuri și Opțiuni imi apar Social Pass si Video pass 30 zile cu 0 euro, sunt intradevar 0 euro sau dupa cele 30 zile ti se vor introduce in factura sumele aferente serviciilor pe urmatoarele luni pana la dezactivare ? Postasul666, on 20 septembrie 2017 - 22:24, said: Da, se pot folosi cei 10gb si la abonament. Si poti folosi si ...pass fara frica. Dupa 30 de zile se dezactiveaza automat fara sa ai costuri suplimentare. Apoi poti sa activezi permanent in schimbul unei taxe lunare, 1 sau 2 â‚Ź pentru social pass si 5 â‚Ź pentru video pass Salutare tuturor! Bonusul pentru Vodafone Pass poate fi folosit pentru 30 de zile. Ulterior ai posibilitatea sa activezi atat Vodafone Social&Chat Pass cu 2 Euro / luna, cat si Vodafone Pass cu 10 Euro / luna. O zi frumoasa tuturor! |
#255
Posted 26 September 2017 - 10:14
onzaueb, on 10 septembrie 2017 - 07:10, said:
Am incercat asa si merge doar daca au trecut cateva minute sau poate 1-2 ore. Dar de seara pana dimineata urmatoare nu mai merge. Nu se mai incarca nici o pagina. @Vodafone_helper? Dupa 1-2 zile de la sesizarea initiala vad ca nu s-a mai intamplat. Poate a fost ceva temporar. |
#256
Posted 06 October 2017 - 21:34
de cand am instalat noua aplicatie (IOS) nu mai pot face mai nimic
imi apare doar: presonalizeaza conturile, reincarca o cartela si plateste factura celor dragi de ce oare? |
#257
Posted 07 October 2017 - 08:12
dan_padure, on 06 octombrie 2017 - 21:34, said:
de cand am instalat noua aplicatie (IOS) nu mai pot face mai nimic imi apare doar: presonalizeaza conturile, reincarca o cartela si plateste factura celor dragi de ce oare? Buna! Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Ne poti trimite aici un mesaj privat cu numarul de telefon alocat contului tau de MyVodafone. Vom testa si vom putea reveni ulterior cu un raspuns. Te asteptam! |
#258
Posted 12 October 2017 - 13:33
dan_padure, on 06 octombrie 2017 - 21:34, said:
de cand am instalat noua aplicatie (IOS) nu mai pot face mai nimic imi apare doar: presonalizeaza conturile, reincarca o cartela si plateste factura celor dragi de ce oare? Am postat detalii si pe aria Vodafone helper. |
#259
Posted 12 October 2017 - 13:41
Salut,
Si eu am o problema cu un numar de telefon pe persoana juridica, nici pe web, nici pe mobile nu este aplicatia functionala. Va rugam sa ne spuneti cum sa procedam sau cand se remediaza problema? Ca se pare ca este una generala... de se aplica la persoane diferite! Multumim! |
#261
Posted 12 October 2017 - 13:54
Sper ca nu pentru mult timp... ca avem nevoie de facturi.
|
#263
Posted 13 October 2017 - 12:40
@khristian78: Daaa! In urma cu vreo 3 saptamani, m-a mancat undeva sa reincarc o cartela prepay, din aplicatie, cu cardul. Asta se intampla intr-o vineri. Nici martea care a urmat inca nu primisem confirmare de efectuare a platii! Am sunat la relatii clienti care m-a directionat la echipa ce se ocupa de aplicatie. Acel apel s-a inchis imediat ce i-am zis domnului de la telefon ca nu-l aud bine. Am sunat iar. Au urmat alte 2 redirectionari. In total: 5 operatori care nu au fost in stare sa imi ofere o solutie. Pana la urma o domnisoara din echipa de la Facebook (careia ii spusesem problema mea) mi-a scris ca a efectuat ea reincarcarea "manual". Ajungi sa pari a milog cand apar astfel de bug-uri de neinchipuit!
Si inca ceva: imi cereau sa merg la banca emitenta a cardului si sa cer extras de cont. Pai asta e solutia in anul de gratie 2017? Ma intreb daca s-au facut teste reale cu aplicatia dupa schimbarea interfetei. Sau doar au cosmetizat-o si au aruncat-o in Google Play Store? Edited by brumic, 13 October 2017 - 12:42. |
#264
Posted 13 October 2017 - 20:50
Nu știu cum e la voi, dar mie îmi funcționează aplicația fără probleme..
|
#268
Posted 14 October 2017 - 22:25
Tot PF...
Screenshot_20171014-232242.png 51K 66 downloads Screenshot_20171014-232254.png 42.69K 60 downloads Screenshot_20171014-232258.png 41.4K 54 downloads Screenshot_20171014-232338.png 41.05K 59 downloads Screenshot_20171014-232449.png 60.68K 60 downloads |
#269
Posted 14 October 2017 - 22:47
Norocos.
Ai postat cam multe date cu numere...nu e prea indicat, pe un forum public. Noapte buna! |
#270
Posted 14 October 2017 - 23:01
Numărul ăla poate fi apelat, este de la o persoana în vârstă....
Dacă reușiți sa va înțelegeți.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users