Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Aplicatia MyVodafone

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
586 replies to this topic

#271
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,085
  • Înscris: 04.10.2005
Mai dar toaca centi bunicutza... 😀
Recomand sa stergi... pacat sa fie deranjata...

#272
florian26

florian26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 28.07.2007
Vreau și eu Red 31 la 0€. Dar numai pe 1 an. Poate gãsesc pe urmã mai ieftin in alta parte!

#273
rovodtst

rovodtst

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 12.10.2017
vodafone helper vreun raspuns oficial legat de problema conturilor persoanelor juridice?

#274
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Azi dimineata mergea aplicatia web pentru persoane juridice, deci problema parea rezolvata.

#275
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

 rovodtst, on 15 octombrie 2017 - 14:35, said:

vodafone helper vreun raspuns oficial legat de problema conturilor persoanelor juridice?

Buna!
Am avut cateva lucrari de modernizarea sistemelor iar operatiunile pe care le puteam rezolva pe cont erau limitate. Singurele solicititari disponibile la serviciul Relatii Clienti sau in Magazine au fost: blocarea sau deblocarea unui numar de telefon, codul puk, modificari de acces international si roaming, ridicarea restrictiilor si schimarea cartelei SIM. Aceasta modernizare a fost efectuata in perioada 10.10 - 12.10. Acum totul este in regula. In caz contrar, te rog sa iei legatura cu noi. Ne poti trimite un mesaj privat si aici.

O zi frumoasa!

#276
dan_padure

dan_padure

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 12.05.2002
dupa inca 2 update-uri ale aplicatiei vdf, tot la fel de goala a ramas:
tot ce pot face este:
- sa redenumesc numarul meu
- sa platesc factura celor dragi
- sa reincarc o cartela

Attached File  Capture.PNG   545.32K   53 downloads

persoana juridica

nu inteleg de ce s-a inlocuit aplicatia veche, care era functionala, cu aceasta noua, care practic nu face nimic!

am inteles ca prima versiune avea "bug-uri", dar deja s-a mai actualizat de 2 ori, cred ca acest lucru trebuia rezolvat prima oara!

#277
brumic

brumic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 07.12.2007

 Vodafone, on 17 octombrie 2017 - 10:38, said:

Buna!
Am avut cateva lucrari de modernizarea sistemelor iar operatiunile pe care le puteam rezolva pe cont erau limitate. Singurele solicititari disponibile la serviciul Relatii Clienti sau in Magazine au fost: blocarea sau deblocarea unui numar de telefon, codul puk, modificari de acces international si roaming, ridicarea restrictiilor si schimarea cartelei SIM. Aceasta modernizare a fost efectuata in perioada 10.10 - 12.10. Acum totul este in regula. In caz contrar, te rog sa iei legatura cu noi. Ne poti trimite un mesaj privat si aici.

O zi frumoasa!

V-ar sta frumos sa anuntati cand aveti astfel de lucrari. Sunteti companie de telecomunicatii si aveti echipe in retelele de socializare, sau o puteti face prin SMS-uri catre clienti.

#278
zyppster

zyppster

    viața este o contradicție

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,972
  • Înscris: 02.02.2008
aplicatia veche era organizata, asta e confuza.

#279
Iert

Iert

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 589
  • Înscris: 05.08.2017
Eu am dezinstalat de pe 3 dispozitive!

Ce nu-mi place in mod deosebit este ceea ce ti se cere de la inceput: acces la tot, locatie, aplicatii, probabil si la imagini din frigider! In plus, autentificat automat pana acum, cu noua versiune trebuie sa reintroduc user si pass. Ei uite ca nu vreau!

Oare citeste cineva cu responsabilitate (adica o persoana responsabila) din conducerea Vodafone valul de feedbackuri negative din magazinul google? Nu cred! MyVodafone din Android a depasit in useri care acorda 1 steluta (unii ar da doar jumatate sau ZERO) pana si penibila "bagata-n priza" MyElectrica! Or fi aceiasi autori!

 dan_padure, on 06 octombrie 2017 - 21:34, said:

de cand am instalat noua aplicatie (IOS) nu mai pot face mai nimic
imi apare doar: presonalizeaza conturile, reincarca o cartela si plateste factura celor dragi

de ce oare?

Pai raspunsul pe care l-ai primit la intrebare este raspunsul standard si din Android Market. Adica, toti userii sa dea fuga sa le scrie celor de la Vodafone! Cred ca de fapt userii testeaza si nu firma! Suntem cu totii insideri la Vodafone. Ce respect si incredere ne acorda!?

#280
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016

 Iert, on 27 octombrie 2017 - 15:52, said:

Eu am dezinstalat de pe 3 dispozitive!

Ce nu-mi place in mod deosebit este ceea ce ti se cere de la inceput: acces la tot, locatie, aplicatii, probabil si la imagini din frigider! In plus, autentificat automat pana acum, cu noua versiune trebuie sa reintroduc user si pass. Ei uite ca nu vreau!
Cand intram de pe wi-fi imi cerea sa ma loghez, routerul este RDS,  dar cand intru de pe sim pe transfer de date nu mai imi cere, ma logheaza automat ca inainte. Sau poti doar dezactiva wi-fi si intri de pe sim, pentru ca este gratis data transfer cand intri in myvodafone, de pe o cartela sau abonament vodafone.

Edited by menaloty, 27 October 2017 - 16:12.


#281
Iert

Iert

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 589
  • Înscris: 05.08.2017

 menaloty, on 27 octombrie 2017 - 16:04, said:

Cand intram de pe wi-fi imi cerea sa ma loghez, routerul este RDS,  dar cand intru de pe sim pe transfer de date nu mai imi cere, ma logheaza automat ca inainte. Sau poti doar dezactiva wi-fi si intri de pe sim, pentru ca este gratis data transfer cand intri in myvodafone, de pe o cartela sau abonament vodafone.
Nu mai am abonamente/SIM-uri VF. SIM-ul singurului abonament pe care-l mai detin este la tatal meu, la tara. Asa ca si cand mi-am refacut cont MyVodafone, tot in urma unui ”upgrade”, a durat 1 luna, pana am ajuns eu acolo. Batranul are aproape 90 de ani. Si trebuia neaparat sa primesc SMS de confirmare pe telefon. In magazinul VF din AFI, cu toate ca-s titular, n-am putut rezolva fara telefonul cu SIM-ul. Pana acum, accesam MyVodafone de pe SIM Digi sau WiFi. Oricum, plata se face prin Direct Debit, dar mai urmaream prin aplicatie cat am de platit.

Tatal vrea neaparat sa nu-i schimb numarul si sa ramana la VF, asa ca, urmeaza plata factura si portare la Digi fara sa-i mai zic.

Alternativa, inca, fiindca cine stie ce ne rezerva ”ganditorii” VF, ramane accesarea din interfata desktop. Asta pana cand n-o sa ceara si acolo confirmare prin cod transmis prin SMS.

Per total eu sunt absolut nemultumit de schimbarea/inrautatirea/distrugerea aplicatiei Android! Da sa vedeti ce se plang toti in market! Totusi VF are clienti ceva mai ponderati/civilizati decat MyElectrica fiindca n-am vazut injuraturi cu 5 etaje!

#282
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016

 Iert, on 27 octombrie 2017 - 18:47, said:

Nu mai am abonamente/SIM-uri VF. SIM-ul singurului abonament pe care-l mai detin este la tatal meu, la tara. Asa ca si cand mi-am refacut cont MyVodafone, tot in urma unui ”upgrade”, a durat 1 luna, pana am ajuns eu acolo
Iert sa stii ca te-am dezinformat fara voia mea. Ai avut dreptate. Trebuia sa ma loghez si sa treci prin mai multi pasi, printre care primirea pe sms a unui cod de activare cont. si parola noua. Tocmai am terminat. Batranul nu iti poate citi sms-ul? sa iti trimita numarul de cod verbal, sunandu-te pe telefon?
Dar la 90 de ani, da, este o problema. Poate vine un vecin si iti da el codul si rezolvi.
Este complicat.

#283
Iert

Iert

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 589
  • Înscris: 05.08.2017
Are un tf. pentru seniori, cumparat de pe piata libera. Are latimea unui smart, este ceva mai putin inalt, jumatate ecran cu cifre/litere mari cu contrast puternic, jumatate tastatura iluminata, cand apesi pe o taste "vorbeste" in romaneste - le zice: zero, sapte, doi, etc. Are si tasta de SOS, dar cu mesajele primite, cautarea, afisarea e mai greu... "De la o anumita varsta fiecare numar conteaza" - incheiat citatul.

#284
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,698
  • Înscris: 21.08.2008
Pe mobil intampin o problema: de fiecare data cand accesez in browser My Vodafone: trebuie sa introduc de fiecare data numarul iar parola asociata se completeaza automat.
In Edge sunt salvate la gestionarea parolelor si cutoate astea nu intru direct in aplicatie. Am sters parola, am reintrodus din nou si tot la fel.

#285
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005
Mie iar nu0mi merge aplictia pe iphone. Se deschide si inchide imediat. Nu stiu ce au reusit sa strice iar, dar deja e cam inadminisbil.
Pe chrome cand la loghez zici ca trebuie sa prind un soarece, meniul ala de logare dispare imediat ce trecu cu mouse-ul de marginile lui. Si bagi parola+user si de fapt tot n-ai intrat in contul tau, mai trebuie inca o data sa intri in meniu si sa selectezi "intra in contul tau" - wtf?

#286
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Asa e, cu chrome cu greu te loghezi pe site-ul lor si asta nu e recenta, se intampla de cateva luni.

Greu de crezut ca nimeni din vodafone n-a observat problema asta.

#287
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,698
  • Înscris: 21.08.2008
Pe mobil am salvat username si parola apoi tot pe telefon am ales varianta desktop, am introdus username si parola, am ales retinere/memorare dar la prima accesare primesc fereastra de mai jos. La doua accesare merge. Nu am aplicatie pe W10 si ma refer la browserul Edge de pe Lumia.
Attached File  wp_ss_20171202_0001.png   98.89K   32 downloads

#288
zyppster

zyppster

    viața este o contradicție

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,972
  • Înscris: 02.02.2008
am renuntat la aplicatie la cat de stresanta e acum, dupa "noua actualizare".  merge foarte bine apelul la *100# si *123#.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate