Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#307
Posted 09 January 2018 - 22:07
danghetau, on 08 ianuarie 2018 - 17:54, said:
..... In browser nu merge decat a doua oara, atat pe W10m cat si pe iOS. Asta reclam eu. Altii nu stiu. Personal m-am saturat cate detalii le-am dat celor de la Vodafone, am impresia ca unii sunt retardati de nu pricep ce le scrii clar in limba romana. @Iert Te iert pentru ce ai scris...sugestii si reclamatii se asteapta la "ei" pe mail nu la "voi" pe email....asta in cazul in care exista o problema sau aveti vreo sugestie pentru aplicatie...numai bine pe 2018! Edited by gump4, 09 January 2018 - 22:19. |
#308
Posted 10 January 2018 - 09:15
gump4, on 08 ianuarie 2018 - 16:24, said:
Aplicatia functioneaza ok. In cazul in care aveti o problema cu aplicatia, voi ati trmis un mail(la dezvoltatorul aplicatiei) sa comunicati aceasta problema, ori bociti pe forum ca babele? Cand ati trimis ultima oara niste sugestii sau propuneri pentru imbunatatirea aplicatiei pe mail? Daca tot ne place sa vorbim, ar fi bine sa ne si informam inainte. Sau macar sa citim cu atentie ce se discuta. Aplicatia NU functioneaza pentru conturile business! Fapt cunoscut de Vodafone. O merge doar pe persoana fizica, habar n-am de asta, eu zic de problema mea Si da, eu cel putin am reclamatii facute civilizat si oficial la Vodafone Edited by SwatKat, 10 January 2018 - 09:16. |
#309
Posted 10 January 2018 - 20:38
gump4, on 09 ianuarie 2018 - 22:07, said:
si care e lagatura cu aplicatia MyVodafone fapt ca intri de pe un browser?retardati pot fi si cei ce incearca de pe un browser de pe Windowsphone si au impresia ca e aplicatie... @Iert Te iert pentru ce ai scris...sugestii si reclamatii se asteapta la "ei" pe mail nu la "voi" pe email....asta in cazul in care exista o problema sau aveti vreo sugestie pentru aplicatie...numai bine pe 2018! Chiar ma gandeam ce pacat mi-am asumat confundand pe ”voi” cu ”ei”. Oricum, eu vorbeam in numele a ”noi”, adica a celor carora nu ne MAI functioneaza aplicatia. Ca inainte de interventia "iluminatilor” functiona. Prea-iluminatule! Edited by Iert, 10 January 2018 - 20:39. |
#310
Posted 11 January 2018 - 08:49
Hai ca au dat actualizare pentru PJ in Google Play si ultimul update functioneaza
Dupa 1 luna si 3 saptamani de probleme... |
#311
Posted 11 January 2018 - 08:53
Dar cei care incearca logarea din browser folosind siteul salvat (bookmarks) nu au probleme la prima logare, am aratat cu imagini mai sus? Atat pe W10m cat si pe iOS. Aplicatia din AppStore functioneaza ok, W10m nu are aplicatie si de aceea folosesc Edge.
|
#312
Posted 11 January 2018 - 09:10
O fi de la Edge. Pe IE, Chrome, Firefox si Opera functioneaza ok, atat pe mobil cat si PC.
|
#313
Posted 11 January 2018 - 09:12
Nu stiu de ce dar si pe iPhone face la fel, nu stiu cum se numeste minunea Apple dar parca Safari.
|
#314
Posted 11 January 2018 - 10:44
#315
Posted 11 January 2018 - 13:34
@anarchy78_ro: azi cred ca aparut update-ul. Cand am postat eu nu era. Chiar acum isi face update
LE. Wor, incredibil. Merge! Afiseaza si cost control - adica nat net mai am, ca restul n-are ce numara |
#316
Posted 16 January 2018 - 16:48
Nu stiu ce naiba se intampla cu aplicatiaasta, acum imi creeaza probleme si pe laptop dar in alta privinta.
Azi am stat vreo ora in discutii cu Vodafone, s-a trimis un email direct catre cei care dezvolta aplicatia. De la RC au sugerat sa schimb parola, au facut-o chiar ei dar tot nu s-a rezolvat. Intru pe laptop sa modific parolele si la Setari in Chrome sterg tot ce tin de cele 4 telefoane care erau inregistrate cu user si parola. Cand intram in aplicatie la user apareau toate cele 4 numere, alegeam unul si intram. Ei bine, acum pot sa salvez doar unul singur, orice incercare de a mai adauga altul este sortita esecului, nu se salveaza nimic, nu ma intreaba Chrome daca vreau sa salvez si ca atare nu am decat un singur cont salvat. Unde gresesc? De ce nu se mai salveaza? Am restartat laptopul, am sters cu CCleaner, am facut tot ce stiam si nimic. |
|
#317
Posted 30 January 2018 - 17:43
Am 3 luni de cand ma aburesc cu interfata web si aplicatia ca tot trimit mailuri la dep tehnic... Inca nu avem un raspuns si nu stim cand se rezolva. Nu pot vedea nimic, contul nu este asociat unui client Vodafone. Isi bat joc pe fata l, nici naiba nu rezolva nimic.
|
#318
Posted 30 January 2018 - 21:55
Au facut upgrade la noul CRM acum cateva luni. Initial pe prepaid, ulterior pe corporate, SME & SOHO si acum 2 saptamani pe consumer (postpaid persoane fizice).
Iar pe o parte din conturi au incompatibilitati cu importul de date in platforma myVodafone. Frustrant pentru abonatii in cauza, mai ales in conditiile in care facturile se pot vizualiza gratuit exclusiv prin myVodafone (trimise prin posta sunt 0,71 EUR / factura emisa). Se tot chinuie sa remedieze, echipa tehnica lucreaza inclusiv in weekend, dar inca nu i-au dat de cap. Rabdare si tutun sau orice calmeaza: dat cu pumnii intr-un sac de box, 50 min de cycling la sala etc Edited by macsfx, 30 January 2018 - 22:03. |
#319
Posted 31 January 2018 - 16:06
Pana nu ”se baga Ana” de la proiectare n-o sa mearga! Si asta fiindca vor sa repare ceva ce s-a daramat. Mai bine ar proiecta o aplicatie de la zero! Si daca seful de proiect e totusi barbat, solutia ar fi ”new balls”, ca-n tenis
|
#320
Posted 31 January 2018 - 16:37
O porcarie mare. Dupa ce au facut marea migrare la inceput mi-a functionat cateva zile dupa aceea pana in prezent deloc functionare. Imi spune CA COntul MyVodafone nu este asociat unui client Vodafone... Ce naibii nu sunt in stare sa il asocieze odata?! Tampenii de tampenii amatoriale.
|
#321
Posted 01 February 2018 - 08:40
@Stegal, ne poti lasa un mesaj privat cu numele contului MyVodafone si adresa de email folosita pentru a incerca sa gasim o solutie.
|
|
#322
Posted 01 February 2018 - 14:45
My vodafone este o porcarie este cea mai proasta aplicatie pe care o am In telefon cand deschid aplicatia se opreste am reinstalat aplicatia si face la fel am android 5.1.1
|
#323
Posted 01 February 2018 - 16:15
#324
Posted 06 February 2018 - 08:54
Pentru ca nu avem anuntata inca o eroare pentru aceste situatii, va recomandam sa ne trimiti prin mesaj privat numele de utilizator si adresa de e-mail asociata acelui cont. Vom verifica si vom reveni cu o solutie.
Va multumim! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users