Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
nissan navara consum,intretinere,upgrade
Last Updated: Mar 25 2017 23:57, Started by
dargo29
, Jun 15 2013 20:32
·
0
#1
Posted 15 June 2013 - 20:32
salutare dragi mei am deschis acest topic deoarece as vrea sa impartim cateva pareri despre masinutele noastre si anume Nissan Navara va rog nu veniti cu comentarii de genul Toyota mea face si drege sau orice alta marca de masini am inteles ca masinile voastre sunt mai bune dar pe mine ma intereseaza de a mea!de genul cine a pus troliu? cat costa? se merita? lifting kits sunt legale in ro? mici trucuri de intretinere care sa le putem face noi cu ce sa facem atentie? putem micsora consumul daca da cum? a mea consuma 11.1 combinat 50% in oras si 50% in afara am 100000 km si pana acum nu am facut decat intretinerile si schimbat 1 rulment pe fata acum vad ca a inceput si celalant putem face ceva sa evitam deteriorarea lor sau toate au probleme?va multumesc anticipat apropo masina este din 2008 cu motor de 2,5 174 cai!
|
#4
Posted 15 June 2013 - 22:50
Foloseste semne de punctuatie si majuscule ca ne ia durerea de cap si de ochi!
|
#5
Posted 16 June 2013 - 13:03
Ce rau poti sa fi George presemne nu intelegi ce am scris? Oricum multumesc pentru sugestii.
|
#6
Posted 16 June 2013 - 13:10
Cu rulmentii am eu o sugestie: mergi cat mai putin cu ea, se vor strica mai rar. Oricum, 2 rulmenti (1/roata) in 100k de km nu e rau deloc.
Cu consumul nu ai ce sa faci. Ai vrut magaoaie 4x4 de 2 tone si cu aerodinamica de tractor, suferi. Nu poti sa le ai pe toate. |
#7
Posted 16 June 2013 - 16:33
Da e mare dar am inteles ca se poate pune un cip tuning sau ceva de genul asta si se poate mari sau scade consumul. Stie cineva ce presupune, ale voastre ce consum au?
|
#8
Posted 16 June 2013 - 16:38
se poate face chip tuning, o sa creasca nitel puterea, consumul poate o sa ramana pe loc, poate o sa fie mai mare, mai mic niciodata.
Greu de batut legile fizicii. Edited by Arkouda, 16 June 2013 - 16:38. |
#9
Posted 16 June 2013 - 17:02
Aha dar chestia asta este legala in genul poti sa treci rar -ul cu ea sau trebuie sa o schimbi tot timpul?
|
#11
Posted 16 June 2013 - 20:47
Ok merci Arkouda pentru răspuns!
Legat de troliu a instalat cineva ce presupune iti trebuie vreo autorizație ceva ? bateria trebuie schimbata sau adăugată încă una? |
#12
Posted 17 June 2013 - 13:04
Ce știți despre rulmentii after market pentru Navara am vazut ca unul original costa in jur de 400 euro si tine 5 ani iar unul after market costain jur de 150 euro si tine 3 ani! Acum bănuiesc ca depinde si câți km faci in astia 3 ani dar cred ca ar fi mai rentabil unul after market! Voi ce părere aveti?
|
#13
Posted 02 July 2013 - 23:07
dargo29, on 17 iunie 2013 - 13:04, said:
Ce ştiţi despre rulmentii after market pentru Navara am vazut ca unul original costa in jur de 400 euro si tine 5 ani iar unul after market costain jur de 150 euro si tine 3 ani! Acum bănuiesc ca depinde si câţi km faci in astia 3 ani dar cred ca ar fi mai rentabil unul after market! Voi ce părere aveti? Io zic sa pui 'after market' ca mai bine se merita asa. Da ce rulment intra ? de-i asa scump ?? Io am 52.600 cu a mea ,, nu am pus decat Motorina si ulei in ea. (luata de noua, amus trei ani.). |
#14
Posted 05 July 2013 - 08:54
Nu stiu sa iti spun seria dar problema e ca vine cu tot cu fuzeta si senzor de abs pe deoparte e mai bine ca nu mai ai nevoie de presă dar pe cealaltă prețul creste...
|
#15
Posted 19 July 2013 - 19:05
dargo29, on 15 iunie 2013 - 20:32, said:
salutare dragi mei am deschis acest topic deoarece as vrea sa impartim cateva pareri despre masinutele noastre si anume Nissan Navara va rog nu veniti cu comentarii de genul Toyota mea face si drege sau orice alta marca de masini am inteles ca masinile voastre sunt mai bune dar pe mine ma intereseaza de a mea!de genul cine a pus troliu? cat costa? se merita? lifting kits sunt legale in ro? mici trucuri de intretinere care sa le putem face noi cu ce sa facem atentie? putem micsora consumul daca da cum? a mea consuma 11.1 combinat 50% in oras si 50% in afara am 100000 km si pana acum nu am facut decat intretinerile si schimbat 1 rulment pe fata acum vad ca a inceput si celalant putem face ceva sa evitam deteriorarea lor sau toate au probleme?va multumesc anticipat apropo masina este din 2008 cu motor de 2,5 174 cai! Am si eu una din 2007, tot 2.5 dci are vreo 130 mii de km acum cred, am luat-o second hand pentru firma cu vreo 70 mii de km. Eu personal o mai folosesc din cand in cand sa trag o remorca. Una peste alta n-am avut probleme cu ea, sunt foarte multumit, in afara de intretinerea normala nu i-am facut nimic (sau poate nu imi aduc eu aminte bine), si e folosita intens, se cara cu ea mereu, ce-i drept nu cara lucruri foarte grele ci doar voluminoase. La tras e in regula, trage o remorca de vreo 700 kg fara probleme, motorul e capabil. De consum cand trage sa zic ca ajunge la un 10-11 % in afara, dar cred ca si faptul ca remorca e destul de inalta are de a face cu consumul ridicat. Numai in afara am mers cu ea, sa fiu sincer. In rest nu stiu ce sa iti spun, offroad nu am folosit-o niciodata dar banuiesc ca in buna traditie Nissan e mai mult decat capabila. Per total a meritat banii si sunt foarte multumit. Daca ai vreo intrebare specifica la care vrei raspuns zi aici, asa la modul general nu stiu ce sa iti spun. Parerea mea e sa nu te apuci de chip tuning, nu e o masina care iti va da vreodata vreo senzatie, motorul e bine reglat asa cum e, pentru cuplu sustinut de la turatie joasa. Edited by emil_sv, 19 July 2013 - 19:11. |
|
#16
Posted 23 July 2013 - 18:05
Ca sa nu mai deschid un alt topic, pentru a intreba cunoscatorii....care ar putea fi motivul pentru care sa-mi buseasca 2 chiulase in 200.000km (prima in jur de 130.000, a doua, instala SH, recent), ambele cu acelasi defect, anume arunca lichid de racire in evacuare pana cand ajung sa completez cate 2 litri la 300km? S-au fisurat ambele intr-un mod similar. Masina e un Pathfinder, cu acelasi motor de 2.5 litri, cutie automata.
|
#17
Posted 23 July 2013 - 20:16
Pompa de apa nu functioneaza ok? De obicei de la supraincalzire se fisureaza...
Apropo de Pathfinder, cel din ograda firmei unde dau cu sapa face iar figuri pe la EGR - de data s-a reusit a se demonta/curata galeria de admisie si EGR-ul inainte de a se rupe clapeta aia. In continuare nu vor sa ma asculte si sa-l dopeze. |
#18
Posted 24 July 2013 - 09:59
O sa le zic sa verifice si pompa de apa....Nu stiu ce sa zic, aia de cand e la mine n-a fost schimbata niciodata. Nevasta-mea, care conduce cel mai des masina asta, ii cam da talpi si vede des 4500-5000rpm, ca asa stie sa mearga cutia aia automata. Culmea e ca niciodata nu mi-a dat vreun mesaj de motor incins. Pana mea stie pe unde o avea senzorul ala....dar ....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users