Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

nissan navara consum,intretinere,upgrade

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
dargo29

dargo29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.03.2013
salutare dragi mei am deschis acest topic deoarece as vrea sa impartim cateva pareri despre masinutele noastre si anume Nissan Navara va rog nu veniti cu comentarii de genul Toyota mea face si drege sau orice alta marca de masini am inteles ca masinile voastre sunt mai bune dar pe mine ma intereseaza de a mea!de genul cine a pus troliu? cat costa? se merita? lifting kits sunt legale in ro? mici trucuri de intretinere care sa le putem face noi cu ce sa facem atentie? putem micsora consumul daca da cum? a mea consuma 11.1 combinat 50% in oras si 50% in afara am 100000 km si pana acum nu am facut decat intretinerile si schimbat 1 rulment pe fata acum vad ca a inceput si celalant putem face ceva sa evitam deteriorarea lor sau toate au probleme?va multumesc anticipat apropo masina este din  2008 cu motor de 2,5 174 cai!Posted Image

#2
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Oi ai ?

#3
dargo29

dargo29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.03.2013
Da normal altfel de ce intrebam?

#4
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Foloseste semne de punctuatie si majuscule ca ne ia durerea de cap si de ochi!

#5
dargo29

dargo29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.03.2013
Ce rau poti sa fi George presemne nu intelegi ce am scris? Oricum multumesc pentru sugestii.

#6
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
Cu rulmentii am eu o sugestie: mergi cat mai putin cu ea, se vor strica mai rar. Oricum, 2 rulmenti (1/roata) in 100k de km nu e rau deloc.

Cu consumul nu ai ce sa faci. Ai vrut magaoaie 4x4 de 2 tone si cu aerodinamica de tractor, suferi. Nu poti sa le ai pe toate.

#7
dargo29

dargo29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.03.2013
Da e mare dar am inteles ca se poate pune un cip tuning sau ceva de genul asta si se poate mari sau scade consumul. Stie cineva ce presupune, ale voastre ce consum au?

#8
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
se poate face chip tuning, o sa creasca nitel puterea, consumul poate o sa ramana pe loc, poate o sa fie mai mare, mai mic niciodata.

Greu de batut legile fizicii.

Edited by Arkouda, 16 June 2013 - 16:38.


#9
dargo29

dargo29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.03.2013
Aha dar chestia asta este legala in genul poti sa treci rar -ul cu ea sau trebuie sa o schimbi tot timpul?

#10
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
Da, treci rar-ul cu chip tuning.

#11
dargo29

dargo29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.03.2013
Ok merci Arkouda pentru răspuns!
Legat de troliu a instalat cineva ce presupune iti trebuie vreo autorizație ceva ?
bateria trebuie schimbata sau adăugată încă una?

#12
dargo29

dargo29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.03.2013
Ce știți despre rulmentii after market pentru Navara am vazut ca unul original costa in jur de 400 euro si tine 5 ani iar unul after market costain jur de 150 euro si tine 3 ani! Acum bănuiesc ca depinde si câți km faci in astia 3 ani dar cred ca ar fi mai rentabil unul after market! Voi ce părere aveti?

#13
fanatikus

fanatikus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 20.04.2003

 dargo29, on 17 iunie 2013 - 13:04, said:

Ce ştiţi despre rulmentii after market pentru Navara am vazut ca unul original costa in jur de 400 euro si tine 5 ani iar unul after market costain jur de 150 euro si tine 3 ani! Acum bănuiesc ca depinde si câţi km faci in astia 3 ani dar cred ca ar fi mai rentabil unul after market! Voi ce părere aveti?

Io zic sa pui 'after market' ca mai bine se merita asa. Da ce rulment intra ? de-i asa scump ??
Io am 52.600 cu a mea ,, nu am pus decat Motorina si ulei in ea. (luata de noua, amus trei ani.).

#14
dargo29

dargo29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 22.03.2013
Nu stiu sa iti spun seria dar problema e ca vine cu tot cu fuzeta si senzor de abs pe deoparte e mai bine ca nu mai ai nevoie de presă dar pe cealaltă prețul creste...


#15
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 dargo29, on 15 iunie 2013 - 20:32, said:

salutare dragi mei am deschis acest topic deoarece as vrea sa impartim cateva pareri despre masinutele noastre si anume Nissan Navara va rog nu veniti cu comentarii de genul Toyota mea face si drege sau orice alta marca de masini am inteles ca masinile voastre sunt mai bune dar pe mine ma intereseaza de a mea!de genul cine a pus troliu? cat costa? se merita? lifting kits sunt legale in ro? mici trucuri de intretinere care sa le putem face noi cu ce sa facem atentie? putem micsora consumul daca da cum? a mea consuma 11.1 combinat 50% in oras si 50% in afara am 100000 km si pana acum nu am facut decat intretinerile si schimbat 1 rulment pe fata acum vad ca a inceput si celalant putem face ceva sa evitam deteriorarea lor sau toate au probleme?va multumesc anticipat apropo masina este din  2008 cu motor de 2,5 174 cai!Posted Image

Am si eu una din 2007, tot 2.5 dci are vreo 130 mii de km acum cred, am luat-o second hand pentru firma cu vreo 70 mii de km. Eu personal o mai folosesc din cand in cand sa trag o remorca. Una peste alta n-am avut probleme cu ea, sunt foarte multumit, in afara de intretinerea normala nu i-am facut nimic (sau poate nu imi aduc eu aminte bine), si e folosita intens, se cara cu ea mereu, ce-i drept nu cara lucruri foarte grele ci doar voluminoase. La tras e in regula, trage o remorca de vreo 700 kg fara probleme, motorul e capabil. De consum cand trage sa zic ca ajunge la un 10-11 % in afara, dar cred ca si faptul ca remorca e destul de inalta are de a face cu consumul ridicat. Numai in afara am mers cu ea, sa fiu sincer. In rest nu stiu ce sa iti spun, offroad nu am folosit-o niciodata dar banuiesc ca in buna traditie Nissan e mai mult decat capabila. Per total a meritat banii si sunt foarte multumit.
Daca ai vreo intrebare specifica la care vrei raspuns zi aici, asa la modul general nu stiu ce sa iti spun. Parerea mea e sa nu te apuci de chip tuning, nu e o masina care iti va da vreodata vreo senzatie, motorul e bine reglat asa cum e, pentru cuplu sustinut de la turatie joasa.

Edited by emil_sv, 19 July 2013 - 19:11.


#16
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,474
  • Înscris: 04.05.2006
Ca sa nu mai deschid un alt topic, pentru a intreba cunoscatorii....care ar putea fi motivul pentru care sa-mi buseasca 2 chiulase in 200.000km (prima in jur de 130.000, a doua, instala SH,  recent), ambele cu acelasi defect, anume arunca lichid de racire in evacuare pana cand ajung sa completez cate 2 litri la 300km? S-au fisurat ambele intr-un mod similar. Masina e un Pathfinder, cu acelasi motor de 2.5 litri, cutie automata.

#17
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Pompa de apa nu functioneaza ok? De obicei de la supraincalzire se fisureaza...
Apropo de Pathfinder, cel din ograda firmei unde dau cu sapa face iar figuri pe la EGR - de data s-a reusit a se demonta/curata galeria de admisie si EGR-ul inainte de a se rupe clapeta aia. In continuare nu vor sa ma asculte si sa-l dopeze.

#18
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,474
  • Înscris: 04.05.2006
O sa le zic sa verifice si pompa de apa....Nu stiu ce sa zic, aia de cand e la mine n-a fost schimbata niciodata. Nevasta-mea, care conduce cel mai des masina asta, ii cam da talpi si vede des 4500-5000rpm, ca asa stie sa mearga cutia aia automata. Culmea e ca niciodata nu mi-a dat vreun mesaj de motor incins. Pana mea stie pe unde o avea senzorul ala....dar ....

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate