Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motor GX 160 care pierde pe la garnitura
Last Updated: Jun 25 2014 09:01, Started by
CorneliuRos
, Jun 11 2013 20:39
·
0
#1
Posted 11 June 2013 - 20:39
Salut!
Am un generator de curent electric (nu honda) cu motor GX 160 care pierde ulei pe la garnitura inconjurata cu rosu in ultima poza. Intrebarea este : Pot sa siliconez cu silicon anumea , partea unde pierde? Este presiune mare in baia de ulei la acest tip de motor incat siliconul nu ar rezista? Multumesc. PS: precizez ca generatorul a fost folosit numai odata este ca nou, de asemenea nu pierde mult dar ma ingrijoreaza. E chinezesc... Attached FilesEdited by CorneliuRos, 11 June 2013 - 20:43. |
#2
Posted 11 June 2013 - 20:46
Pierde pe acolo sau pe la semeringul intre motor si generator si doar acolo se vede ? In ambele cazuri trebuie desfacut si refacute etansarile.
|
#3
Posted 11 June 2013 - 20:51
Pierde exact pe acolo unde se vede si numai in partea de jos a garniturii. Am probat sa strang cu cheia dar suruburile sunt la maxim, tre sa desfac motorul si sa schimb garnitura.
Am zis ca daca dau cu putin silicon superficial pe acolo pe unde pierde ,fara sa mai desfac motorul, poate nu mai pierde ulei, dar nustiu cat de mare e presiunea uleiului in astfel de motoare. Edited by CorneliuRos, 11 June 2013 - 20:51. |
#4
Posted 12 June 2013 - 18:46
Cand am inclinat putin generatorul cred ca a curs ulei din motor prin filtrul de aer si s-a prelins pe la garnitura in partea de jos a blocului motor. Poate este prea mult ulei in motor, cand am desfacut joja cand generatorul era pe pamant drept a inceput sa refuleze mult ulei prin joja.
Nu mai inteleg nimic acum: daca inclin generatorul curge ulei prin filtrul de aer, daca desfiletez joja pe teren drept refuleaza tot uleiul afara. Pana la urma cum citesc nivelul de ulei exact la acest model de motor GX 160 5.5 HP ? Edited by CorneliuRos, 12 June 2013 - 18:48. |
#5
Posted 12 June 2013 - 19:06
Normal sa curga uleiul din filtru!
Astea au fitru de aer cu ulei. In manualul motorului arata clar cit ulei se pune. Parca pina la buza inferoara a filetului dopului din carter e nivelul. Foto A Toate verificarile se fac cu motorul orizontal. Curata bine uleiul de pe carter si da`i drumul daca nivelul din baie si filtrul de aer e normal. Grig |
#6
Posted 12 June 2013 - 19:33
Din pacate te contrazic. este filtru de aer uscat. Nu ar trebui sa existe gram de ulei acolo, decat in cazul in care uleiul este peste limita si atunci este aruncat in carburator prin filtru si tubul (recuperare gaze nearse) de legatura intre capacul supapelor(epurator). Cum a spus si Grig mai sus nivelul de ulei se face cu motorul la orizontala. Ar trebui sa ai cam 800 gr ulei in motor.
Edited by keta, 12 June 2013 - 19:35. |
#7
Posted 12 June 2013 - 19:40
Ion_Bumbu, on 12 iunie 2013 - 19:06, said:
Normal sa curga uleiul din filtru! Astea au fitru de aer cu ulei. In manualul motorului arata clar cit ulei se pune. Parca pina la buza inferoara a filetului dopului din carter e nivelul. Foto A GX engine.pdf Toate verificarile se fac cu motorul orizontal. Curata bine uleiul de pe carter si da`i drumul daca nivelul din baie si filtrul de aer e normal. Grig keta, on 12 iunie 2013 - 19:33, said:
Din pacate te contrazic. este filtru de aer uscat. Nu ar trebui sa existe gram de ulei acolo, decat in cazul in care uleiul este peste limita si atunci este aruncat in carburator prin filtru si tubul (recuperare gaze nearse) de legatura intre capacul supapelor(epurator). Cum a spus si Grig mai sus nivelul de ulei se face cu motorul la orizontala. Ar trebui sa ai cam 800 gr ulei in motor. Multumesc pentru sfaturi la toti . Edited by CorneliuRos, 12 June 2013 - 19:41. |
#8
Posted 12 June 2013 - 19:50
Desfa capacul filtrului de aer din fluture si vezi daca nu`i un burete inmuiat in ulei pe acolo.
Sint si cu cartus filtrant da` posibilitatea sa fie din alea e tare mica. Eventual pune si o foto. Grig |
#9
Posted 12 June 2013 - 20:35
Era uscat cand am desfacut filtrul , nu avea ulei decat o pata pe unde a curs de pe furtunul respectiv...
Attached Files |
#10
Posted 12 June 2013 - 21:27
Da, la prim vedere pare a fi cartus filtrant uscat.
De unde Dumnezeu insa atita ulei ai nu prea imi dau seama. Oricum in cazul asta desfa filtrul de aer si curata`l . La fel bujia si trage de citeva ori de demar sa scoti eventual uleiul ce a ajuns in cilindru prin admisie. Pune-l drept si deschide busonul de ulei si lasa`l sa curga . Asa ajunge fix la nivelul maxim. Grig |
|
#11
Posted 15 June 2013 - 16:28
HELP! Am schimbat uleiul deoarece nu a mai fost niciodata schimbat, am scurs uleiul tot din motor a iesit vreo 800 ml apoi cand am incercat sa pun uleiul castrol 10w40 4T am observat ca este de culoare rosie ! Este ceva normal ? E bun uleiul asta ?
Desi scrie ca este de 4 timpi , uleiul seamana prea mult a ulei de amestec in doi timpi .Pentru acest tip de motor trebuie sa folosesc doar ulei pentru automobile in 4 timpi. Acesta este pentru moto in 4 timpi, risc ceva? Attached FilesEdited by CorneliuRos, 15 June 2013 - 16:43. |
#12
Posted 16 June 2013 - 10:48
E un ulei bun, mult prea bun pentru motoarele astea.
Honda cere de la API SE in sus . Totusi vezi cit bagi , in nici un caz la motorul ala nu intra 800ml. In jur de .58l dupa manualul lui Honda. Grig |
#13
Posted 16 June 2013 - 16:12
Dar pe manual spune sa bag ulei 4T de automobile, nu ulei 4 T pentru motocicli intrun singur piston precum acest ulei Casstrol actevo. Am cumparat doi litri, tu spui ca este bun? M-as bucura ca in acest fel l-as putea folosi acest ulei....
In fine, ieri am bagat ulei castrol act evo in jur pe la 600 ml, l-am tinut pornit vreo 10 minute si am accelerat putin motorul dupa care azi am scurs tot uleiul si am bagat ulei pentru automobile ELF . Pe fundul recipientului unde am scurs uleiul sa stii ca a ramas putina pilitura si un fragment mare cam 2 mm, semana ca ceva cum a fost turnat blocul motor, in niciun caz vreo bucata de segmenti, motorul este nou... Cu aceasta ocazie dupa ce l-am curatit bine am observat ca nu mai curge ulei pe la garnitura motorului, cred ca atunci s-a prelins pe la filtrul de aer. Sunt multumit de agregat, trebuie doar sa ii cumpar o baterie sa il pot porni la cheie cand vreau, si va fi gata de lucrul dur pe care il va face . |
#14
Posted 16 June 2013 - 16:52
Te-ai agitat de parca ai fi cumparat un Ferrari si trebuia sa faci cine stie ce la el. E bine ceea ce ai facut. porneste-l si lasa-l sa meargta in gol o ora. Apoi se poate folosi.
Daca-i pui super ulei nu te astepta sa fie avion. |
#15
Posted 13 August 2013 - 16:05
salut; filtrul e uscat din hirtie
,ulei sea 10w40 700ml s-au pina e sa curga din el. schimbul se face la 50-100 ore |
|
#16
Posted 23 June 2014 - 23:17
am si eu aceeasi poveste la o motosapa
scoate pe la epurator gaze si odata cu ele si ulei 300 ml pe ora de functionare, am scos furtunul din filtrul de aer si l-am bagat intr-o sticla. ce are? segmentii sau supapa de evacuare? e cineva pe aici care se pricepe la motoare? va rog sa imi ziceti si mie cine se pricepe. motorul porneste usor, trage si nu scoate fum. multumesc Edited by bogdanb1, 23 June 2014 - 23:18. |
#17
Posted 24 June 2014 - 09:59
uleiul nu miroase a benzina
ar trebui sa fie o problema la supapa de evacuare dereglaj, siguranta, scaun... a mai intilnit cineva problema asta? uleiul se murdareste imediat de la gaze. Edited by bogdanb1, 24 June 2014 - 10:02. |
#18
Posted 24 June 2014 - 22:23
n-are nicio treaba supapa de evacuare
chiar daca nu inchide, nu scapa gaze in carter ci pe galeria de evacuare verifica nivelul de ulei in carter si compresia (segmentii), sa nu scape gaze in carter, sub piston de asemenea, in capacul de la chiulasa, trebuie sa fie o dublura de tabla (sub stutul unde este furtunul care merge catre filtrul de aer) care tine loc de epurator de gaze |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users