Motor GX 160 care pierde pe la garnitura
Last Updated: Jun 25 2014 09:01, Started by
CorneliuRos
, Jun 11 2013 20:39
·
0
#19
Posted 25 June 2014 - 09:01
nu am ulei mult in motor, in medie 250-300 de mililitri si ar trebui sa am 600. am verificat inclusiv am golit uleiul sa vad cit este.
uleiul creste cind il completez si scade cind se aduna in sticla ce e legata la furtunul de gaze din carter.adica am dupa mine sticle cu ulei nou, ulei recuperat.... furtunul nu mai e legat la filtrul de aer ca l-am scos. un ulei mai subtire schimba problema? ideea e ca scoate gaze multe, care ies pe linga furtun, unde avusesem gaura cam mica intre dopul sticlei si furtun si areusit sa imi sufle furtunul din prinderea lui pe tevusca aia de pe motor. gazele care ies tapeteaza zona cu ulei care e de sus pina la mecanismul de accelerare si mai jos curge pe aparatoarea de la sape. daca pe linga segmenti ies gaze asa de multe atunci motorul asta cum mai e in stare sa functioneze?nu zic ca nu sint segmentii, ei sa fie dar macar sa stiu sigur, atit vreau. nu am inteles nimic cu dublura de tabla, te rog mai zi-mi o data asta pune uin fel de rezervor de retur, probabil ca tipu e sigur care e cauza dar nu spune [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/goaGpaBQ4Ts?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] uite unu care nu inteleg ce face la supape acolo...poate intelegi mai bine. ideea era ca ulei la filtrul de ulei dar nu am reusit sa pricep ce face [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ANaf4OCVh3Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by bogdanb1, 25 June 2014 - 09:17. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users