Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
974 replies to this topic

#667
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Esti simpatic și nu te plictisești niciodatã. Chiar imi place sa te citesc :D

#668
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,675
  • Înscris: 24.10.2015
S-a dublat demarajul?

Daca acum prind suta in vreo 8-9 secunde, am sanse la vreo 4-5...

#669
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013

View Postncu, on 31 octombrie 2018 - 21:12, said:

....s-a dublat in comparatie cu Liqui Moly 2T....

Ei... hai sa nu fim carcotasi Posted Image  Cine foloseste in mod curent ulei 2T si are si "sansa" sa detina un motor care sa raspunda cu un plus de demaraj la acest amestec, stie la ce ma refer. Spun asta pt ca sunt "dizelisti" care sustin ca anumite sortimente de ulei 2T le-ar fi luat din demaraj unii plangandu-se de acest aspect chiar de Wolf.

Edited by ncu, 01 November 2018 - 07:29.


#670
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
@ncu. După cum povestești se pare că ai o experiență mult mai mare decât mine cu uleiul 2t. Eu unul m-am plictisit, am căutat formula optimă și când am văzut că injectoarele au corecții bune, dpf-ul își face treaba ok am încetat să mai sap. Mai fac o diagnoză la câteva mii de kilometri și cam atât. O să văd cum stă treaba după 15 noiembrie și deja știu ce trebuie să fac. Dacă totul este ok o las așa. Prea mult gâdilat și suflat în fundul mașinii nu e bun.
Și nu știu dacă ai remarcat, publicul e foarte restrâns în zona asta. Nu ai cu cine vorbi, împărtăși o impresie. Așa că nici tragere de inimă să ofer informații nu am. De discuții pro/contra nici atât.

#671
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Nu cred ca am o experienta mai mare ca si tine (tu macar ai reusit sa aprinzi uleiul 2T, eu nu Posted Image  } ...in plus am dedus ca ai cunostinte destul de aprofundate in unele chestii (nu intram acum). In schimb eu imi cunosc foarte bine utilajul din dotare dupa atata gadalit in fund. Vorba nevestei - "daca mai mangaia pe mine cat freci masina aia cred ca as fi cea mai fericita din lume !"  Posted Image

Am mai rulat azi putin (vreo 12 km) si inca nici o schimbare de sound. Zici ca i-am dat un aditiv pt cifra cetanica si atat. Mai mult, am avut la un moment dat senzatia ca usor parca a devenit motorul mai zgomotos ! Posted Image

Daca nu va aparea nici o schimbare in urmatorii 200-300 km atunci Wolfu' va lua directia utilajului agricol de la tara (merge ala si cu ulei ars in motorina si cu orice) si voi trece inapoi pe LM 1052 si aia e. Cat costa, atat costa, alte sortimente eu nu mai experimentez.

Faptul ca nu avem cu cine discuta pe aici ...nah, asta e, desi nu inteleg reticenta unora de a scrie cate ceva din moment ce constat ca topicul e destul de citit.

#672
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Uite, cu chestia asta m-am confruntat mereu. Am descoperit o chestie care la mine a mers foarte bine(în cazul de fațã Wolf) și am vorbit despre asta. Au pus și alții, la ei nu a mers. Acest fapt m-a fãcut sã fiu mai reținut în a face recomandãri. Unii spun cã ajutã sã diluezi uleiul cu motorinã, Schmier, Speed Diesel, am încercat și eu,parcã ar fi ceva benefic în treaba asta cu toate cã 90% am turnat uleiul direct în rezervor.
Mai ai de testat Mannol 2-takt plus. Pe ãsta l-am recomandat înainte de a-l folosi și cei care au pus au fost atât de încântați încât am luat și eu un bidon. 18 lei meritã sã îi cheltui, atât este la magazinul de piese auto de unde l-am cumpãrat. În cazul în care nici el nu îți place tractorul va fi foarte fericit.

#673
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Incep sa cred ca tu esti mai ingrijorat de tractorul de la tara decat de utilajul meu ! Posted Image

O parte buna tot e cu Wolfu' ...imi era teama sa nu cad in placebo dar m-am "linistit" cand mi-am auzit caraitoarea cum face. Presupun ca nu intra la placebo faptul ca eu astept cu maxima emotie ca uleiul 2T sa-mi scada soundu' si cand colo il aud mai zgomotos ! Sau exista si "antiplacebo" ? Posted Image

Dar am noutati ! ...ma rog, noutati de neclaritate cu Wolfu'.
Am dat o fuga mai inainte pana la Praktiker dupa diverse, ok, am pornit si parca cei vreo 3 greierasi ce-i am (unul in usa sofer si 2 prin bord) abia se mai auzeau. M-am uitat eu la parasolare si schimbator sa prind nivelul de tremurici dar nu aveam cu ce sa-l compar mai nou ... Am zis PAS.

Motorul era caldut asa ca nu l-am menajat cum fac de obicei dimineata si da, se misca mai cu talent decat il stiu. Zic in gand "macar atata" si-mi vad de drum si pe cand imi cautam loc de parcare la magazin mi-am dat seama ca soundul motorului s-a schimbat ! Posted Image
Bun, nu e foarte mare diferenta, nu e ca si cu LM dar e un inceput. Hai Romania ! Hai ca putem ! ....ma rog, "hai Belgia" ca acolo-i facut Wolfu'.

Si acum da-i cu presupuneri in capu' meu - ba ca instalatia toata a fost absolut spalata de ultimele sute de km fara ulei 2T ....ba ca e posibil sa am mai multa motorina in rezervor decat imi indica (am mai avut probleme cu sonda litrometrica in sensul ca ieseam din peco de unde tocmai ce alimentasem si dupa 2 strazi incepea becu' sa-mi clipeasca ca n-am motorina} ....ca ba pana s-a scurs Wolfu' pe conducta alimentare fiind mai vascos (sigur, preferabil ar fi amestecarea unui litru motorina cu doza ulei necesara si asa bagat)... ba ca poate Wolfu' se dizolva mai bine in motorina decat LM si necesita un timp mai indelungat pana apare o influenta vizibila asupra sistemului injectie ...nah, chestii d-astea , ca la ce sa te mai gandesti.

Asa ca deocamdata is ca un copil care asteapta cu nerabdare noi km de rulat Posted Image  Posted Image

Cu Mannol ala nu stiu ce sa zic. Nu-i vorba de 18 lei ci de faptul ca nu mai am chef de alte "putori". Bah, ma dispera Wolfu' asta cum miroase !

Edited by ncu, 01 November 2018 - 15:56.


#674
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 29.08.2010
Ce ziceti de uleiul asta?

Am un motor Ford AJD-V6/PSA DT17 (2.7 Diesel, twinturbo, DPF inca activ), merita incercat?

#675
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View PostTLGTLC, on 01 noiembrie 2018 - 15:15, said:

Uite, cu chestia asta m-am confruntat mereu. Am descoperit o chestie care la mine a mers foarte bine(în cazul de față Wolf) și am vorbit despre asta. Au pus și alții, la ei nu a mers. Acest fapt m-a făcut să fiu mai reținut în a face recomandări. Unii spun că ajută să diluezi uleiul cu motorină, Schmier, Speed Diesel, am încercat și eu,parcă ar fi ceva benefic în treaba asta cu toate că 90% am turnat uleiul direct în rezervor.
Mai ai de testat Mannol 2-takt plus. Pe ăsta l-am recomandat înainte de a-l folosi și cei care au pus au fost atât de încântați încât am luat și eu un bidon. 18 lei merită să îi cheltui, atât este la magazinul de piese auto de unde l-am cumpărat. În cazul în care nici el nu îți place tractorul va fi foarte fericit.

Wolf-ul s-a comportat foarte bine si in 1.6 multijetul meu (EUR 5, cu DPF), avand efect clar si in doze mai mici de 5ml/l. Favoritul meu este tot LM 1052...

#676
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013

View Postpaultt, on 01 noiembrie 2018 - 16:56, said:

Wolf-ul s-a comportat foarte bine si in 1.6 multijetul meu (EUR 5, cu DPF), avand efect clar si in doze mai mici de 5ml/l. Favoritul meu este tot LM 1052...

Saracu Wolf ...asa in general are review-uri bune, baga lumea si se comporta bine ...dar stie naiba cum se face ca mereu vine Liqui Moly si ii ia fata ! Posted Image



View PostM-A-R-I-U-S, on 01 noiembrie 2018 - 16:20, said:

Ce ziceti de uleiul asta?

Am un motor Ford AJD-V6/PSA DT17 (2.7 Diesel, twinturbo, DPF inca activ), merita incercat?
Nu sunt un fan* Ravenol dar ce mi se pare ciudat este punctul de inflamabilitate. Stiu ca nu e singura caracteristica in analiza unui ulei ce determina inflamabilitatea lui dar Ravenol Snowmobiles pare a avea punctul de aprindere la 144*C comparativ cu Wolfu' la 88*C si Liqui Moly la 66*C.

Cel putin in rasnita mea nu l-as baga cu toate preturile si  "full-urile" lui sintetice.

Attached Files

  • Attached File  s.jpg   130.92K   8 downloads

Edited by ncu, 01 November 2018 - 19:01.


#677
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016
1052 la bidon mai mare nu se gaseste? 5-10 litri?
Shell-ul s-a scumpit....30 lei.

Edited by RasAlGhul, 01 November 2018 - 21:34.


#678
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Auzeam candva cetateni care ar fi cumparat la 5 litri si la 20 litri dar nu stiu de unde si in ce conditii. Cica trebuia sa faci o comanda "ferma" si nu stiu exact la ce se referea asta.

#679
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016
Ma gandeam ca la cantitate mai mare este mai ieftin...plus ca ai acolo pentru mai mult timp. Nu sunt hotarat ce sa comand...wolf, mannol sau lm. Trebuie sa experimentez ceva nou.
N-am inteles un lucru...de ce dupa un timp nu m-ai raspunde injectia motorului la tratamentul cu uleiul 2T? S-au mai ales cand motorina e pe terminate in rezervor...rontaiala injectiei parca se accentueaza.
Am patit-o cu ravenol 2T. A mers o perioada lunga foarte bine...motorul fasaia, injectia nu rontaia niciun gram, nici la rece...dar dupa o folosire mai indelungata uleiul nu mai avea niciun fel de efect. Dupa ce am schimbat marca uleiului..rontaiala s-a potolit.
Vi s-a intamplat lucrul asta cu vreun ulei?

Edited by RasAlGhul, 01 November 2018 - 22:13.


#680
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Asta e o noua provocare in domeniul asta desi in vreo 4 ani de Liqui Moly n-am sesizat fenomenul. I-am dat - a tacut / nu i-am dat - a inceput sa ma zgaraie pe urechi.

La fenomenul amintit de tine n-as putea avea alta explicatie decat ca in timp producatorul si-a cam bagat unghiile in reteta. O cam fac toti marii competitori de pe piata. Incep timid, ies pe interval cu uleiuri foarte bune, apoi incet-incet castiga cota de piata .....si cand "se ajung" incep sa umble la reteta stricand in final produsul, probabil in incercarea de a mai economisi din elementele compozitiei.

Cazul cel mai concret l-am vazut la Motul (ulei motoare) care au avut uleiuri excelente in urma cu ceva ani ....apoi au ajuns pe val ....si apoi s-au apucat de mutat locul imbutelierii (din Franta in Italia) ...au umblat si la reteta ...si in final au reusit sa strice fix sortimentele ulei motor cu care s-au consacrat.

Cam pe acelasi drum vad ca se chinuie sa intre Liqui Moly si probabil in final vor reusi. Ravenol nici nu s-a chinuit mult pana a si reusit - a intrat puternic pe piata, a rupt tot, au venit in plus fata de concurenta cu posibilitatea verificarii autenticitatii bidonului ulei cumparat direct pe site-ul lor cu codul ascuns de pe eticheta si apoi au inceput sa urce preturile stricand si retetele.

Dintre sortimentele 2T asupra carora nu te poti hotari, nu-ti pot recomanda nimic pt ca si eu ma scald in nehotarari. Cel mai probabil dupa ce voi consuma cele 2 bidoane de Wolf ma voi intoarce la Liqui Moly. Daca se vor ambitiona sa-i strice reteta sau sa-l scumpeasca in nesimtire (nu ca n-ar fi suficient de scump deja) atunci ma voi orienta la fata locului (daca va mai fi cazul in sensul daca voi mai avea dieselul acesta)

PS - Aralul - de altfel un ulei bun candva, acum a ajuns o posirca fix dupa modificarea retetei...

Edited by ncu, 01 November 2018 - 22:37.


#681
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
La benzina ati pune ulei 2T?

#682
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Am pus eu, Wolf 2T si 1052, de cateva ori. Cam 40-50ml la 50l de benzina. Din silentios, motorul a devenit foarte silentios. Fara efecte negative asupra functionarii.

Edited by paultt, 01 November 2018 - 22:42.


#683
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016
@ncu;
La asta m-am gandit si eu...stricarea retetei. Cand am cumparat prima data ravenolul...era senzational...efectiv nu-mi venea sa cred...nu mai exista nicio trepidatie a motorului...la accelerare fasaia, iar de injectie nu mai vorbesc..liniste deplina....aveam senzatia ca am benzinar. M-am intalnit cu un prieten care avea acelasi motor, fara sa stie ca eu folosesc 2T...a ramas mut cand a ridicat capota motorului meu...ma intreba de ce motorul meu nu face galagie. Nici in ziua de azi el nu stie ca folosesc 2T...
Cu toate ca era destul de scump ravenol-ul, 49 lei la vremea aceea, am zis ca-si merita banii. Minunea a tinut vreo 6 luni...dupa aceea uleiul nu mai avea niciun efect. Am fost nevoit sa renunt la el datorita faptului ca nu-si mai facea simtita prezenta....am trecut pe alt ulei.
Din acel moment, de cand am renuntat la ravenol...am experimentat destule uleiuri...dar niciodata n-am mai gasit acea liniste deplina....tot mai exista un carr, marrr...acolo. Mic...dar exista. Cateodata depasesc ratia in mod voit...cam cu 2-3ml/litru.....dar degeaba...imi lipseste ravenolul de altadata. Acum nu-l mai folosesc si nici nu-l mai cumpar vreodata...e destul de clar ca au stricat reteta...exact cum ai spus si tu. Pacat...era un ulei excelent....cu toate ca punctul de aprindere era la 110gr.
Cred ca am sa comand doua bidoane de 1052....las wolf-ul pentru data viitoare.

Edited by RasAlGhul, 01 November 2018 - 23:26.


#684
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Ca o mica paranteza ...Motul Xcess 5W40 ...bine, nu vreau sa deschid discutii despre uleiuri motoare pt ca atunci se duce naibii tot topicul asta
Cand l-am bagat in urma cu ceva ani buni in utilaj, mooooaaaaama, diferenta cat casa fata de altele utilizate pana atunci. Sa vezi discutii in lumea virtuala, aproape nu era forum unde sa nu se ia userii la bataie in discutiile cu X-cess.
Am mers cu el in baie vreo 3 - 4 ani si remarcam de la schimb la schimb ca tot mai prost arata dupa utilizare. Pe vremuri era  mai scumpulet acum s-a aliniat la uleiurile banale de raft.
Am renuntat la el cand sound-ul motorului mi-a spus ca nu e ok ...la 5000 era gata, la 6000 km arata ca dracu, plin cu galme, disocieri uleioase in tot felul de zemuri ciudate si depuneri pe fundul ligheanului. Nu stiu daca isi mai pastreaza si acum proprietatile de curatenie dar a fost uleiul care mi-a curatat motorul de orice fel de negreala si arsura depusa in ani de zile de catre fostul proprietar. Atunci am priceput ca asemeni Ravenolului, Aral si altii cativa, si cei de la Motul au reusit sa strice sortimentul care facea in urma cu ani atatea valuri in lumea virtuala.

Ca fapt divers, acum am in baia de ulei ghiciti ce ! ........Liqui Moly  Posted Image
....pana nu-l "rezolva" si p-asta baietii desi de la ultimul schimb (facut de vreo 4000 km in urma) parca-parca ceva nu e in clar. In Fordul nevestei am insa in continuare Motul dar mi lene sa ma apuc sa caut altceva pt ca e mai gingas necesitand un W30 si alte aspecte de respectat. Merge cu el de vreo 5 ani dar cred ca tocmai a fost ultimul schimb cu el.

...inchid paranteza. Posted Image

PS - cand ? ...parca prin 2013 (sper sa imi aduc bine aminte), Liqui Moly a fost declarat "Uleiul Anului" sau ceva de genul asta fix unde ! - in tara lui Castrol al lui VW ! ha-ha-ha Posted Image De atunci am cam remarcat o usoara scadere a calitatii dar inca "se incadreaza"

Acum sa nu fiu carcotas - posibil ca producatorii sa se confrunte periodic cu obligativitati de ajustare a compusilor toxici din produsele lor si probabil se rezuma sa-i reduca sau sa-i scoata pt a face fata noilor norme eco dar nu mai investesc in cercetare sa vada efecte sau noi posibilitati de inlocuire a ceea ce au scos. Este doar o presupunere personala. (vezi cazul motorinei ...una era cea Euro 3 si alta e cea de acum, Euro5)

Edited by ncu, 02 November 2018 - 08:23.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate