Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

Motosapa -partea a-II-a

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8782 replies to this topic

#487
gubi_dutu

gubi_dutu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 05.05.2009
În timp ce era flăcău, hitler a cochetat cu pictura şi, chiar dacă pânzele lui erau mai bune ca ale altor tineri, el nu putea vinde, oricât ar fi lăsat la preţ. Un prieten al lui, evreu, proprietar al unei expoziţii de artă plastică, i-a explicat faptul că un lucru bun sau prost, cu cât e mai scump, cu atât se vinde mai bine. De adolf nu s-a lipit sfatul ăsta; poate de voi...
Altfel spus, nu tot ce e scump, este şi bun.
Voi nu vedeţi că 99,99% din motosape seamănă între ele? Diferă doar puterile motoarelor (care seamănă între ele, la rândul lor), culorile şi abţibildurile. Io cred că ies toate din aceeaşi fabrică, doar că pe uşi diferite (iar la cantina fabricii se serveşte, exclusiv, orez).

Edited by gubi_dutu, 22 March 2013 - 16:43.


#488
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Buna ziua tuturor . Astazi a-m inercat s-a scot fulia de la transmisie dar nu am reusit sa desfac si surubul din mijloc , cel indicat cu surubelnita . Celelalte trei suruburi s-au desfacut relativ usor dar cel mai mare din mijloc e foarte tare strans . Cele 3 s-au desfacut in sens antiorar dar de cel din mijloc nu sunt sigur ,eu incercand in ambele directii . Acum ca sa nu i-i stric capul sau altceva pe acolo .va intreb pe dumneavoastra care ati mai intampinat aceasta problema ,,,in ce sens se desface acest surub pentru a putea da astfel fulia jos .
As dori sa mai aug si faptul ca am pus la freze niste cutite mai mari , mai de calitate care sunt cu circa 6 cm mai mari in diametru ca cele cu care a fost livrata motosapa . Va intreb pe cei mai vechi in domeniu ,,,oare nu se suprasolicita transmisia motosapei ( wm500 , sora geamana a loncinului lc75 ) ? Cu multa stima .

#489
gubi_dutu

gubi_dutu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 05.05.2009
Nu cred că UE produce motosape, pentru că la câte drăcii deastea se vând, dacă ar fi fost produse în Europa (măcar 10% dintre ele), Bruxelles-ul n-ar fi anunţat PIB-ul structural negativ pe 2013.

 nelucroitoru, on 22 martie 2013 - 16:48, said:

Buna ziua tuturor . Astazi a-m inercat s-a scot fulia de la transmisie dar nu am reusit sa desfac si surubul din mijloc , cel indicat cu surubelnita . Celelalte trei suruburi s-au desfacut relativ usor dar cel mai mare din mijloc e foarte tare strans . Cele 3 s-au desfacut in sens antiorar dar de cel din mijloc nu sunt sigur ,eu incercand in ambele directii . Acum ca sa nu i-i stric capul sau altceva pe acolo .va intreb pe dumneavoastra care ati mai intampinat aceasta problema ,,,in ce sens se desface acest surub pentru a putea da astfel fulia jos .
As dori sa mai aug si faptul ca am pus la freze niste cutite mai mari , mai de calitate care sunt cu circa 6 cm mai mari in diametru ca cele cu care a fost livrata motosapa . Va intreb pe cei mai vechi in domeniu ,,,oare nu se suprasolicita transmisia motosapei ( wm500 , sora geamana a loncinului lc75 ) ? Cu multa stima .

Tu crezi că yelow people care au făcut loncinul, nu au făcut calcule şi teste cu frezele? Nu trebuia să-i pui alte freze. Alea originale erau optim calculate pentru jucăria ta.
În ce sens se învârte fulia?

Edited by gubi_dutu, 22 March 2013 - 17:08.


#490
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Fulia se invarte spre stanga . Cu cutitele , a-i dreptate ,,,asa a-m gandit si eu . Acum cu cutitele,,,,motorul le duce ca pe o jucarie caci eu nu il turez niciodata mai mult de jumatate ,,,,,doar transmisia ma pus pe ganduri gandind ca e de proasta calitate .

Edited by nelucroitoru, 22 March 2013 - 17:19.


#491
gubi_dutu

gubi_dutu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 05.05.2009
Şurubul acela a fost gândit să stea strâns în timp ce se învârteşte fulia.

Blochează fulia, ca să nu se rotească, bagă o inelară, şi încearcă să desfiletezi în sens contrar fuliei, prin şocuri: baţi uşor în cheie cu un ciocănel de vreo 150 de grame (nu greutatea face treaba, ci şocul); probabil că prin rotaţia fuliei s-a strâns mai tare decât trebuia. Atenţie, însă!, dacă piuliţa (sau şurubul, nu văd exact ce-i) tinde să se rotunjească (pentru că-i dintr-un material moale), las-o baltă şi du-te la un atelier!

#492
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,598
  • Înscris: 21.02.2006
Si mai mult ca sigur ca are lipici gen nutlock pe filet.

#493
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010

 calytul, on 22 martie 2013 - 08:40, said:


·  MODEL SR1Z-135
·  Motor : SR186F(diesel engine)
·  Tip motor: OHV, un cilindru, racire fortata cu aer, 4 timpi
·  Cursa Piston(mm) 86X70
·  Putere nominala motor(Kw) 6.3 Trag ca nebunul de sfoara si nici ca vrea sa porneasca, trebuie sa aiba o smecherie ceva


Salut!

Pe Weima mea am acelasi motor de 418 cc...
Urmeaza urmatorii pasi:
1 asigura-te ca ai dat drumul la robinetul de motorina..
2. apasa pe parghia rosie (decompresor) de deasupra motorului
3 trage de sfoara.... dar energic.....cu putere...
Daca nu tragi de sfoara cu putere  si nu ai decompresorul apasat se poate intampla ca motorul sa porneasca in sens invers.....o sa-ti scoata fumul prin filtrul de aer......si o sa traga aer pe esapament....
Am patit si eu la inceput cand l-am cumparat pe al meu aceiasi problema......
Ideea e ca aceste motoare pornesc mai greu la temperaturi scazute...dar porneste dupa cateva incercari..... Incerca sa pui pe cineva sa tina decompresorul apasat cu mana...si tu tragi energic de sfoara (ar trebui sa poti trage foarte usor) iar cand este spre sfarsitul franghiei cel care tine apasat decompresorul sa-i dea drumul....

#494
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012

 pufarin, on 22 martie 2013 - 18:03, said:

Si mai mult ca sigur ca are lipici gen nutlock pe filet.
Multumesc gubi-dutu , multumesc pufarin . Apreciez raspunsurile voastre . Multe chestii neplacute fac suruburile astea de pe utilaje .

#495
calytul

calytul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 20.03.2013
m am gandit mai bine si am comandat un electromotor.poti sa mi dai si mie niste informatii referitor la cum se comporta motocultorul asta la lucru????sunt curios.il am de o saptamana si nu am reusit sa l incerc.m a suparat tare faptul ca porneste greu tare,sau uneori nu porneste deloc.........

#496
vasilica21

vasilica21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 24.02.2013
Am cumparat de la rotakt ROG80, si i-am pus motor AL75 BRASOV.Cu frezele merge bine, dar la arat nu merge deloc,patineaza rau, Vreau sa-i fac 2 roti de fier.Spuneti-mi si mie, ce latime trebuie sa aiba? si pintenii aceia de deasupra ce inaltime trebue sa aiba? Va multumesc.

#497
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,601
  • Înscris: 01.12.2007
Ai deja  plugul. Latimea maxima sa fie atat cat sa nu calce brazda trasa inainte. Sa "mearga" pe santul creat.

#498
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010

 calytul, on 22 martie 2013 - 19:08, said:

m am gandit mai bine si am comandat un electromotor.poti sa mi dai si mie niste informatii referitor la cum se comporta motocultorul asta la lucru????sunt curios.il am de o saptamana si nu am reusit sa l incerc.m a suparat tare faptul ca porneste greu tare,sau uneori nu porneste deloc.........

Al meu are pornire electrica dar nu o mai folosesc....i-am dat jos demarorul si il pornesc cu sfoara ca pe Lombardini 3LD510....Pe langa electromotor iti mai trebuie si alternatorul si regulatorul de tensiune pentru a incarca acumulatorul.....instalatia electrica+contactul de pornire .....
E bun.....per ansamblu..... transmisia e solida.... e puternic si poti face treaba cu el....consuma putin....

#499
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010

 vasilica21, on 22 martie 2013 - 19:20, said:

Am cumparat de la rotakt ROG80, si i-am pus motor AL75 BRASOV.Cu frezele merge bine, dar la arat nu merge deloc,patineaza rau, Vreau sa-i fac 2 roti de fier.Spuneti-mi si mie, ce latime trebuie sa aiba? si pintenii aceia de deasupra ce inaltime trebue sa aiba? Va multumesc.
Buna seara. Motorul AL75 brasov cati cp are? Are si regulator de turatie? Adica atunci cind da de greu se autoaccelereaza? Cat consuma la ora de functionare? Cilindrul este corp comun cu carterul? Este fiabil si se gasesc piese de schimb pentru el?

#500
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,635
  • Înscris: 31.01.2010

 alin_ag2003, on 21 martie 2013 - 07:42, said:

O motosapa de putere care are peste 100kg poate lucra pamantul la 30 cm cu usurinta...numai ca nu poti avea productivitate mare ca la  un motocultor cu freza tractata.
Un motocultor cu freza tractata lucreaza la 10 -15 cm rar 20 in sol arat....in sol nemuncit doar zgaraie pamantul deoarece el inainteaza si are tendinta sa sara nu sa intre in sol....practic cu o motosapa de 5 cai faci acelasi lucru cu un motocultor cu freza tractata de 12 cai...doar ca nu ai productivitatea aluia si muncesti mai mult...



Asa arata un cutit de freza tractata.
Diametrul de taiere e de aprox 43cm , tinind cont si de dimensiunea axului pe care sint fixate frezele.
Deci daca cineva crede ca ala intra 10cm in sol , chiar si tare , asta e......
Asta e pe utilajul mic, ala de 350Kg nu pe cel mare..de 500Kg ca a lui @pufarin


Grig

#501
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010

 Ion_Bumbu, on 22 martie 2013 - 20:20, said:

IMG_0020.JPG

Asa arata un cutit de freza tractata.
Diametrul de taiere e de aprox 43cm , tinind cont si de dimensiunea axului pe care sint fixate frezele.
Deci daca cineva crede ca ala intra 10cm in sol , chiar si tare , asta e......
Asta e pe utilajul mic, ala de 350Kg nu pe cel mare..de 500Kg ca a lui @pufarin


Grig



O motosapa puternica are diametrul de taiere de  35-37 cm si are avantajul ca o poti tine sa intre adnc chiar in sol tare...pe cand la  un motocultor cu freza tractata rotile inainteaza si freza nu intra in sol tare ci sare...topaie si doar zgiraie pamantul....de fapt nu o spun eu ca o axioma ci am vazut in practica...si chiar specialistii de la Servoplant distribuitori Grillo spun asta citez:
''Aplicaţii şi caracteristici ce fac diferenţa între motosape şi motocultoare.
Şi una şi alta, sapă solul şi îl pregăteşte pentru însămânţare sau transplantare. Sunt utile pentru săpat, plivit, pentru tăierea ierburilor pe rândurile cultivate cu legume, în livezi, vii, etc, pentru micul şi mediul fermier.
Dar sunt şi diferenţe între ele:
a) Motocultorului îi place să lucreze pe teren drept, puţin înclinat şi nu foarte tare. Dacă solul este compact, cum roţile tind să avanseze, sapa doar "zgârie" solul. Din contră, motosapa specializată lucrează orice sol, lucrând pământ greu şi sus în pantă. Înconjoară uşor trunchiurile de pomi.
În particular pentru livezi cu iarbă sub pomi, motosapa este excelentă pentru săpat şi aerisit local.
B) Motocultorul nu supune însă operatorul la efort, pentru că avansează datorită roţilor motrice, în timp ce motosapa avansând prin rotirea sapei obligă operatorul la efort.
c) Productivitatea motocultorului este cu min. 50% mai mare.
d) Adâncimea de frezare a motocultorului este mai mică decât a motosapei. Lucrând într-un sol potrivit, un motocultor de 8-12 CP realizează aceeaşi adâncime de 16cm, ca o motosapă de putere mică.
e) În cultura, pe rânduri sau sere, motocultorul este superior.
f) Aplicaţiile motocultorului (nr. de accesorii) sunt superioare aplicaţiilor motosapei.
g) Costul unui motocultor este mai mare decât a unei motosape de aceeaşi putere.

Motosapa
Caracteristici:
a) Avansează şi lucrează prin intermediul axei de frezare plasată la spatele motorului sub cutia de viteze.
B) Posibilitatea de a stabili adâncimea de lucru prin ajustarea unui pinten cu care este dotată motosapa, asezat în spatele sapei. Efectiv adâncimea se realizează prin variaţia presiunii asupra manşei.
Pintenul odată demontat, dă posibilitatea de adaptare a unui plug sau dispozitiv de scos cartofii.
c) Când lucraţi între rânduri în legumicultură, sapa va fi echipată cu discuri laterale pentru a proteja rădăcinile şi frunzele plantei.
d) În general motosapele sunt echipate cu 2 prize de putere (PTO) pentru a se putea monta pompe de irigat sau stropit, sau pentru a cupla o remorcă.
e) Motosapele sunt echipate cu dispozitiv de siguranţă conform standard CE. Cele prevăzute cu marşarier au siguranţă dublă:
1. Stop motor pe maşină, ce opreşte automat motorul când se ia mâna de pe manşă.
2. Pentru a intra în marşarier, trebuie apăsat un mic levier montat pe manşă şi dacă se ia mâna, sapa nu se roteşte şi maşina nu avansează.

Motocultoare
Caracteristici:
a) Avansează prin intermediul roţilor
B) Sapa este montată în spatele roţilor
c) Manşa se mişca 180° pentru a garanta folosirea echipamentelor frontale: toate tipurile de coase, tun de zapadă, etc.
d) Au 1 PTO sau 2 PTO.    


#502
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,635
  • Înscris: 31.01.2010
Noi avem obiceiul sa vorbim din vazut si facut nu din bibliografie.
Am avut si motoapa de 100+Kg iar acum am moto deci vb in cunostiinta de cauza
si eu dar si multi altii de aici.
Am renuntat la motosapa grea si nici nu voi mai lua asaceva.Fata de moto e pistol cu apa motosapa.
Singura utila pentru mine ar fi in categoria 80Kg acolo unde nu ma pot "invirti"
cu ala mare.

Grig

Edited by Ion_Bumbu, 22 March 2013 - 20:46.


#503
alin_ag2003

alin_ag2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 27.02.2010

 Ion_Bumbu, on 22 martie 2013 - 20:20, said:

IMG_0020.JPG

Asa arata un cutit de freza tractata.
Diametrul de taiere e de aprox 43cm , tinind cont si de dimensiunea axului pe care sint fixate frezele.
Deci daca cineva crede ca ala intra 10cm in sol , chiar si tare , asta e......
Asta e pe utilajul mic, ala de 350Kg nu pe cel mare..de 500Kg ca a lui @pufarin


Grig

Nu incercati sa induceti ideea ca daca acel cutit are 20 cm..intra si adanc in sol compact....orcat de greu ar fi motocultorul......
Am o intrebare: la ce adancime puteti dumneavoastra sa frezati in sol nemuncit (telina )inneierbat cu acel chinez de 500 kg?
Eu sant de parere ca adevarul este de parea celor de la Servoplant pe care i-am citat....de fapt eu am vazut asta  din practica...

 Ion_Bumbu, on 22 martie 2013 - 20:43, said:

Noi avem obiceiul sa vorbim din vazut si facut nu din bibliografie.
Am avut si motoapa de 100+Kg iar acum am moto deci vb in cunostiinta de cauza
si eu dar si multi altii de aici.
Am renuntat la motosapa grea si nici nu voi mai lua asaceva.Fata de moto e pistol cu apa motosapa.
Singura utila pentru mine ar fi in categoria 80Kg acolo unde nu ma pot "invirti"
cu ala mare.

Grig

Nu vorbesc din bibliografie ci am citat specialistii de la Grillo....sa nu-mi spuneti ca chinezii fac motocultoare mai bune ca Grillo....hai sa fim seriosi...cu toti stim ca chinezoii dupa un an de munca se murdaresc de ulei si ncepe sa pice cate ceva....pe cand cele de marca nici nu fac rodajul...nu e cazul sa-mi explicati mie cat de bun e chinezul de 500kg....

#504
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006

 nelucroitoru, on 22 martie 2013 - 16:48, said:

Buna ziua tuturor . Astazi a-m inercat s-a scot fulia de la transmisie dar nu am reusit sa desfac si surubul din mijloc , cel indicat cu surubelnita....................................

La astfel de motosapa (cum am si eu) nu conteaza in ce parte se invirte fulia, nu exista pericol de a se desuruba in mers pentru ca fulia este pe caneluri, surubul este "normal" deci se desface spre stinga numai ca nici eu nu am reusit sa-l conving sa iasa decit dupa ce am sudat un "fier baban" pe capul surubului (hexagon) sa am de ce trage....
Attached File  fulie.jpg   107.13K   27 downloads

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate