Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#2593
Posted 25 June 2014 - 21:59
Daca ai secmenti coxati(focul si compresia),cei de razuire(ungere) nu pot face fata exploziei si se duce in baie o parte din presiune.Daca mai ai si nivelul de ulei mai mare,este suficient pt semnalmentele prezentate.Si daca ai ceva uzura la secmenti si s-au aliniat ,iar nu este bine.Se pare ca nu scapi fara operatie ...
|
#2594
Posted 25 June 2014 - 22:36
gcom61, on 25 iunie 2014 - 21:59, said:
Daca ai secmenti coxati(focul si compresia),cei de razuire(ungere) nu pot face fata exploziei si se duce in baie o parte din presiune.Daca mai ai si nivelul de ulei mai mare,este suficient pt semnalmentele prezentate.Si daca ai ceva uzura la secmenti si s-au aliniat ,iar nu este bine.Se pare ca nu scapi fara operatie ... nivelul de ulei la jumatate, la minim...oriunde bujia nu se comporta ca la un motor cu segmentii uzati, care scoate fum albastru, bujia nu se incarca, e suspect de normala dupa o ora de tras in brazda, prea de tot, prea ca la tara. nu scoate fum, poneste ok suna ciudat...segmentii sint uzati, aliniati, cocsati, dar lipsesc semnalmentele...aici e ciudatenia bine si sementi...ati vazut vreun sait?..n-am cautat inca... Edited by bogdanb1, 25 June 2014 - 22:38. |
#2595
Posted 25 June 2014 - 23:16
danchi, on 25 iunie 2014 - 18:07, said:
Pentru ce sa pui ulei in benzina nu are destula calamina ca de uns nu are cum sa unga doar sa arda Pune un film ori ceva poze sa vedem si noi ce si cum [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aO3SlT1PeC0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] http://www.burtonpow...her-system.html http://en.wikipedia....tilation_system [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RuJqXF0Cr1M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by bogdanb1, 25 June 2014 - 23:18. |
#2596
Posted 25 June 2014 - 23:49
la 3:02 zice ca daca e arsa garnitura ajung gazele in baie
https://www.google.r...eak down tester Edited by bogdanb1, 26 June 2014 - 00:15. |
#2597
Posted 26 June 2014 - 09:23
Daca este arsa in zona de comunicare cu locasul tijelor pt culbutori;se pare ca supapa de evacuare suprapresiune din carter (cea din capacul culbutorilor are o foarte mare importanta in pastrarea uleiului in carter.
|
#2598
Posted 26 June 2014 - 10:25
pai asta e problema ca nu cred ca are o astfel de supapa, trebuie sa o inventez eu.
trebuie sa verific stringerea garniturii de qiuloasa sau cum arata. segmentii nu dau simtome pe bujie, clar. parerea mea. |
#2599
Posted 26 June 2014 - 21:24
Pentru verificarea compresiei tragi de sfoara la demaror fara fisa la bujie si vei simti sigur agatarea compresiei ,daca are ?
Inca ceva verifica si turatia motorului la turati mai mari de 3000 de ture pe min. ai toate sansele de a da uleiul afara pe esapament datorita ungeri prin balbotare . |
#2600
Posted 27 June 2014 - 07:13
Buna dimineata dragi colegi,
ii rog pe cei care au motosapa Honda Fg315 sa-mi spuna ce ulei (sau vaselina) baga ei in transmisie, avand in vedere ca nu exista surub de scurgere ulei in partea inferioara. eu unul vaselina nu as baga deloc...la ce temperaturi se dezvolta acolo...dar poate voi stiti mai bine decat mine. va multumesc mult. |
#2601
Posted 27 June 2014 - 20:41
Ulei 80w90 de cuti de viteza se baga pina la nivelul surubului de umplere .
|
#2602
Posted 28 June 2014 - 08:11
Bună ziua!
Urmăresc de mult discuțiile pe aici pe forum și vreau să le mulțumesc tuturor celor care dau răspunsuri constructive. Și acum să imi spu păsul. Am o motosapa Ruris 650 cu motor Tecumseh OHV transmisie prin blamatul melc-roata melcata din mai 2005. am lucrat cu el pe toate ”coclaurile”, i-am facut modificări ca să pot mari viteza de lucru însă a cam îmbătrânit săracul. I-am schimbat toamna trecută rulmenții și surubul melcat, roata din bronz întorcând-o la 1800. Vreau să cumpar alt motocultor-motosapa dar să fie ceva mai rapidă, să pot lucra prin porumb, teren în pantă. Am vazut ceva la Progarden model HS1000B, Loncinul 90, Ruris 751KS cu preturi nu prea piperate. Mentionez că lucrez cam 1 ha de porumb de 2 ori pe an, o vie cam de 15 ari de vreo 4-5 ori pe an, și grădina unde de 25 ari unde pun de toate. Aștept păreri! |
|
#2603
Posted 28 June 2014 - 10:17
pe bune? se poate intoarce roata din bronz? dintii aia mi s-au parut prelucrati pe o singura parte...
sau Tarzan mai face o gaura....si merge... hm... |
#2604
Posted 28 June 2014 - 11:37
Da se poate intoarce dacă nu e uzată excesiv astfel încât să nu mai poată suporta tensiunile transmisiei. Prelucrarea este la fel pentru ambele părți ale dinților așa cum se poate vedea în manualul de service la pagina 45 - http://comenzi.ruris..._DE_SERVICE.pdf
La mine surubul melcat era un pic mai bine decât cel de la pagina 46 din manual din cauză că l-am cam forțat pe niște terenuri mai argiloase și fără pauze ”lungi și dese”. De aia vreau să iau altul poate mai rezistent. |
#2605
Posted 28 June 2014 - 12:06
http://www.ermeko.ro...4-p1-sort1.html
la mine e prelucrat dintele pe o singura parte ochiometrul meu asa a zis bun, revin in povestea presiunii din baie am verificat suruburile de la chiuloasa unul s-a desfacut cam usor, testat la deschidere. fara fisa are compresie, cum spuneam, bujia e curata daca nu avea compresie, pornea la bormasina...nu la sfoara bun, cu bujia scoasa, joja scoasa, daca dau la sfoara mai cu spor, gilgie destul de bine, reusesc sa arunc citiva stropi de ulei nivelul e cu 1 mm mai jos de unde se termina xxxurile pe joja. deci cu bujia scoasa ce compresie sa mai arunce uleiul? e miscarea pistonului care plimba aerul asa e construit motorul imi trebuie un filtru de ulei la epurator, pe care deocamdata nu il am, nu stiu de unde sa iau si nici nu am reusit sa inventez pina acum mai mult decit o sticla, macar merge si e ieftin, restul de bani, benzina si ulei. Edited by bogdanb1, 28 June 2014 - 12:10. |
#2606
Posted 28 June 2014 - 18:57
#2607
Posted 28 June 2014 - 20:09
Dragi colegi....stie careva de ce da rateuri motosapa Omac 750? Mentionez ca rateurile le da la pornirea motorului.....am schimbat initial bujia crezând că problema vine de la ea. Va multumesc<br/>
|
|
#2608
Posted 28 June 2014 - 21:20
Este aproape normal sa dea rateuri;pe evacuare are decompresor,care te ajuta sa poti trage mai usor de sfoara.Odata ce motorul da prima explozie si creste turatia,supapa de evacuare inchide complet si rateurile dispar.Acelasi lucru se intampla daca incerci sa dai relantiul mai mic(eu am patit-o).
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3jHAfvgw32I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by gcom61, 28 June 2014 - 21:21. |
#2609
Posted 01 July 2014 - 15:46
maxddm, on 28 iunie 2014 - 18:57, said:
problema e de scurs....pe unde scurg uleiul uzat? multumesc Eu am un Robix cu motor B&S care, la fel, nu are orificiu de scurgere a uleiului. In cartea tehnica spune ca uleiul se scurge prin rasturnarea motorului (dupa ce il desfaci de pe sapatoare), pe la joja, si chiar asa am facut, avand grija ca partea cu bujia sa fie indreptata in sus cand rastorni motorul. A mers foarte usor. Spor |
#2610
Posted 01 July 2014 - 16:01
Iti multumesc mult.
Stii cumva ce cantitate de ulei intra in transmisie? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users