Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Valoarea depozitului cerut in magazinul online difera de la min. la min.
Ultima postare: dec 20 2012 21:45, Inițiat de
dansandu
, dec 20 2012 13:16
·
0
#1
Publicat: 20 decembrie 2012 - 13:16
Am incercat achizitionarea unui telefon la abonament. Valoarea depozitului se pare ca difera dupa bunul plac al magazinului online, fara nici un motiv logic. Astfel valorile in cazul meu au fost 187, 150,75 si 36 de euro. Cel mai des au fost valorile de 187 si 150 de euro. Mi se pare jenant ca dupa mai mult de 10 ani, fara intarzieri la plata vodafone sa imi ceara depozit. Deasemenea mi se pare total aiurea sa nu pot folosi punctele pt un abonament nou. Pana la urma de ce nu le scot de tot, daca oricum nu prea mai ai ce face cu ele?
|
#2
Publicat: 20 decembrie 2012 - 13:58
dansandu, pe 20 decembrie 2012 - 13:16, a scris:
Deasemenea mi se pare total aiurea sa nu pot folosi punctele pt un abonament nou. Pana la urma de ce nu le scot de tot, daca oricum nu prea mai ai ce face cu ele? |
#3
Publicat: 20 decembrie 2012 - 21:34
Salut!
Exista o aplicatie implementata in eshop care genereaza valoarea unui avans ,ce difera in functie de complexitatea serviciilor si produselor accesate. Detalii despre conditiile de solicitare a avansului se gasesc aici. Ideea este ca avansul solicitat ramane in contul clientului ca un depozit blocat ,din care se pot efectua retrageri pentru plata facturilor ,dupa 6 luni de la constituirea sa. |
#4
Publicat: 20 decembrie 2012 - 21:45
micutuljhon, pe 20 decembrie 2012 - 21:34, a scris:
Salut! Exista o aplicatie implementata in eshop care genereaza valoarea unui avans ,ce difera in functie de complexitatea serviciilor si produselor accesate. Detalii despre conditiile de solicitare a avansului se gasesc aici. Ideea este ca avansul solicitat ramane in contul clientului ca un depozit blocat ,din care se pot efectua retrageri pentru plata facturilor ,dupa 6 luni de la constituirea sa. Si nu sunt in cazul niciuneia din situatiile mentionate pt a solicita depozit. De altfel e prima data cand se solicita. Editat de dansandu, 20 decembrie 2012 - 22:05. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi