Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Audi A4 B8 Tdi 143
Last Updated: Sep 10 2014 19:34, Started by
ajaccio
, Sep 01 2012 11:45
·
0
#38
Posted 22 October 2012 - 17:48
Vremea a fost superba.Sus erau undeva la 12 grade celsius.Pacat de drum .... e cam in acelasi stadiu ca acum doua veri.
|
#39
Posted 22 October 2012 - 23:14
Am intrebat ca am auzit ca in perioada in care a fost frig prin Bucuresti acolo a nins.
Asta era urmatoarea intrebare: cum e drumul? As avea probleme (lovit pe dedesupt) cu o masina cu garda de 10cm, ampatament de 2.7m si "bot" destul de lung? Tu pe unde ai fost, dinspre ardeal sau dinspre sud? Edited by closchkutza, 22 October 2012 - 23:29. |
#40
Posted 23 October 2012 - 11:41
Eu am facut drumul dinstre ardeal (de la Sebes).Drumul mai are ceva portiuni fara asfalt (nu foarte multe) dar pierzi mult timp la scurgerile de ape de pe versanti.Sunt portiuni unde asfaltul e taiat din 100 in 100 de metri ca se se bage acele tuburi de drenaj pe sub drum.De mers poti merge cu orice masina..nu cred ca ai sa atingi pe jos cu ea.Am vazut chiar si un 130i cu pachet M.
|
#41
Posted 23 October 2012 - 13:34
Nu pierzi numai mult timp la santurile alea, pierzi si fff multi nervi si neuroni, pentru ca nu sunt cateva, gen 6-7 ci in jur de 60-70. Eu am fost tot cu o garda sport/joasa si mi-am zis ca daca nu le asfalteaza/repara...nu mai ma duc in viata mea pe acolo. Dupa un timp obosesti sa franezi la fiecare 2 secunde si incepi sa le iei mai in viteza, indiferent unde ai limita de rabdare situata, o vei depasi si masina va avea de suferit.
Edited by GunX, 23 October 2012 - 13:35. |
#42
Posted 23 October 2012 - 22:09
#43
Posted 28 October 2012 - 18:56
Weekend-ul asta nu a mai fost Transalpina, ci a fost zona Poiana Brasov,Paraul Rece,Sinaia.
Aparatul foto l-am lasat acasa asa ca no foto |
#44
Posted 09 November 2012 - 00:23
Salutare la toata lumea. Sunt nou pe acest forum si apelez la experienta si cunostintele voastre in vederae achizitionarii unui a4 B8. In principiu m am hotarat asupra acestor 3 automobile exact in ordinea aceasta:
1. http://www.autovit.r...-C26616937.html 2. http://www.autovit.r...-C26675927.html 3. http://www.autovit.r...-C26442196.html As dori sa stiu daca isi merita bani, cum pot verifica ca km sunt reali. Nu mi doresc sa o cumpar si in scurt timp sa fie necesare investitii majore. Sfaturile voastre sunt binevenite si va multumesc pentru suport. |
#45
Posted 09 November 2012 - 09:58
#46
Posted 12 November 2012 - 20:39
Am incaltat-o si de iarna cu 4 bucati BF Goodrich g-Force Winter pe dimensiunea 225/55/R16.
Primele impresii dupa un drum de Bucuresti : cam la fel de zgomotoase ca si cele de vara si parca o idee mai economice (clasa de consum 'C' pe eticheta) Sunt curios de performantele pe zapada si pe sol umed...dar pentru asta mai aveam de asteptat. |
|
#47
Posted 07 December 2012 - 01:46
ajaccio, on 01 octombrie 2012 - 12:46, said:
Se pare ca am o mica problema cu masina.Simt o vibrare in volan si habitaclu intre 110 - si 150km/h.Problema mai grava e ca nu este din cauza pneurilor.Le-am echilibarat de 2 ori pana acum. Colegii de pe clubaudi.ro spun ca ar fi vorba despre ceva brate inferioare pe fata.Ar fi existat si un TSB pentru schimbarea lor.Problema se pare ca e doar la modelele 2008 si eventual 2009.Cele din 2010 vin deja cu noile brate.Schimbarea lor e undeva la 550euro cu tot cu manopera. Momentan nu sunt decis ,am sa dau o fuga pana la PBV2 sa vedem ce se poate face. |
#48
Posted 07 December 2012 - 12:51
Salutare colegu'
Din pacate si cu noile cauciucuri face la fel.M-am interesat la PBV2 legat de operatia de schimbare a bratelor inferioare.Costul total al operatiei este in jur de 2500 ron. Momentan am lasat masina asa ,nu sunt sigur ca noile brate vor elimina 100% vibratiile. |
#49
Posted 07 December 2012 - 14:39
dar nu exista nici un TSB (buletin de service despre asta)?
nu s-a mai plans nimeni? nu ti-au spus ca bratele sunt total diferite, pt ca au fost reproiectate sa se inlature aceasta eroare de constructie? nici macar coduri de piese nu ti-au dat? multumesc |
#50
Posted 07 December 2012 - 17:04
Nu stiau de nici un TSB.Eu aveam noile coduri de la colegul nostru Danutz de pe club audi.
Cam astea sunt codurile si preturile aferente: 8K0407693R: 1.137,07 (TVA inclus) 8K0407694R: 1.137,07 (TVA inclus) Manopera 300 Ron. Problema este ca daca vibratiile nu se atenueaza raman cu banii dati. Momentan am zis sa mai astept pentru ca nu sunt prea decis. Edited by ajaccio, 07 December 2012 - 17:06. |
#53
Posted 28 December 2012 - 12:17
Pe mine m-au trimis la o diagnoza aici in Romania dar inca nu am avut timp sa merg (tot iesit din garantie). O sa ma duc pana la urma, pt ca imi tremura si relantiul cam deranjant. Singura diferenta este ca eu pot face o stire-reportaj despre povestea asta si sa le-o trimit pe mail inainte sa o dau pe tv la noi
|
#54
Posted 28 December 2012 - 21:29
Sa ma tii la curent.Sunt tare curios cum au sa se comporte.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users