Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
EURO 24 - Primul meci: Romania - ...

Bicicleta eliptica

Aer conditionat Vortex 9000/12000...

Curatare tigaie
 Alegere SPC sau parchet laminat -...

Sfat achizitie masina SH

Foloseste cineva radar?

Extreme cuponing este adevarata e...
 Cum de convine unora sa cumpere p...

Vanzatorul mașinii a plecat ...

RCA majorat in Bucuresti si Ilfov

OMV Petrom cumpara Renovatio
 Sens unic pe strada Matasari (Buc...

Bios vede dar nu afiseaza 32GB ra...

WWE - The Undertaker

Aș vrea sa merg la o cursa d...
 

Audi A4 B8 Tdi 143

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#19
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,684
  • Înscris: 14.10.2004
Asa arata o masina cu aproape 200.000 km "la bord" Posted Image Posted Image Posted Image
O face poze bune 550DPosted Image , dar si masina este frumoasa foc.
Incredibil de bine intretinuta.
Nu se vad urme de uzura nici pe volan, maneta schimbator viteze, caucicurile de la pedale.
Sa te bucuri de ea.

Edited by xymzar, 04 September 2012 - 22:03.


#20
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Pai de aia e asa de usor de vandut de catre samsari la doar 97.000 km "reali" :) Tara fara praf, fara pamant pe sosele, 99% masina de firma cu intretinere ca la carte schimbata dupa 3 ani si kilometrii facuti majoritatea pe autobahn pe pilot automat. Am vazut E-classe cu peste 250k km in 2 ani cumparat din reprezentata Mercedes, pielea nici macar nu avea cute pe scaun.

#21
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Ca tot vorbim de km dati inapoi. Astazi de dimineata in fata mea la receptie era un domn ce-si cumparase o Skoda din 2003-2004.Avea pe bord 104.000 km si in baza de date ultima inregistrare era la ~180.000 km si asta in anul 2008 :) Imediat se schimbase la fata cand a auzit cati km avea deja masina lui in 2008.
Acuma sincer...la ce sa te astepti cand cumperi un diesel de aproape 10 ani vechime?

#22
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004

 ajaccio, on 04 septembrie 2012 - 14:33, said:

M-am dus la Avia Militari prin simplu fapt ca stau la 2 blocuri distanta.
Am discutat astazi cu seful de service si maine la ora 8 predau masina pentru vopsirea integrala a spoiler-ului fata si refacerea geometriei rotilor.
Pana acum mi-am facut numai nervi si mi-a ajuns.


Daca au fost in stare sa ti-o loveasca in fata si sa nu recunoasca - vezi sa nu se razbune acum si sa nu-ti inlocuiasca de pe masina un turbo, un debitmetru sau altceva de genul asta sa te trezesti cu piesa defecta peste vreo 1000 km, piesa care costa 2000-7000 lei.

#23
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Gata , in sfarsit am rezolvat cu masina.S-au tinut de cuvant si mi-au revopsit integral spoilerul fata si au refacut geometria.

#24
jhony79

jhony79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 21.05.2007
Chiar ei ti-au lovit-o ?! Ai vazut video din service, sau sefu` ca sa scape de tine a acceptat sa iti vopseasca bara si sa iti refaca geometria ?!
Unde e adevarul ?!

#25
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Chiar crezi ca am avut timp sa ma uit pe camerele de filmat sa analizez cine si cum a lovit masina? M-am dus cu masina nelovita si am gasit-o lovita.Atata tot.
Referitor la geometrie,deja de la primi metrii simteam ca masina nu mai e ca inainte.Pe langa faptul ca volanul statea deranjant sprea stanga,masina avea o traiectorie oarecum ciudata.Ideea e ca dupa ce sa refacut geometria volanul sta fix cum ar trebuii sa stea si masina merge impecabil...deci se poate.

#26
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Mi-am adus aminte ca masina a participat vara asta si la ceva evenimente importante Posted Image din viata mea.

Attached Files



#27
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Ca tot a fost asa cald in we am tras o fuga pana la mare.Drumul pe A2 extrem de liber.
Se pare ca am o mica problema cu masina.Simt o vibrare in volan si habitaclu intre 110 - si 150km/h.Problema mai grava e ca nu este din cauza pneurilor.Le-am echilibarat de 2 ori pana acum.
Colegii de pe clubaudi.ro spun ca ar fi vorba despre ceva brate inferioare pe fata.Ar fi existat si un TSB pentru schimbarea lor.Problema se pare ca e doar la modelele 2008 si eventual 2009.Cele din 2010 vin deja cu noile brate.Schimbarea lor e undeva la 550euro cu tot cu manopera.
Momentan nu sunt decis ,am sa dau o fuga pana la PBV2 sa vedem ce se poate face.

Edited by ajaccio, 01 October 2012 - 12:47.


#28
plmokn

plmokn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 09.02.2009
Im cer scuze ca intervin in jurnalul tau cu un offtopic!v

Vreau sa intreb daca ma poate ajuta cineva cu un manual de A4, 2.0TDI, cutie automata, 2012. Sau sa ma indrume intr-un fel....

Multumesc!

PS - Sa te bucuri de ea! Vad ca o ingrijesti, nu gluma!  :)

#29
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Am doar un manual PDF in limba engleza pentru A4 2008.Am incercat sa il atasez aici dar e cam mare atasamentul.

Incearca aici:
http://www.google.ro...XTcsZoQ&cad=rja

Edited by ajaccio, 01 October 2012 - 18:38.


#30
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,291
  • Înscris: 18.01.2002

 ajaccio, on 01 octombrie 2012 - 12:46, said:

Ca tot a fost asa cald in we am tras o fuga pana la mare.Drumul pe A2 extrem de liber.
Se pare ca am o mica problema cu masina.Simt o vibrare in volan si habitaclu intre 110 - si 150km/h.Problema mai grava e ca nu este din cauza pneurilor.Le-am echilibarat de 2 ori pana acum.
Colegii de pe clubaudi.ro spun ca ar fi vorba despre ceva brate inferioare pe fata.Ar fi existat si un TSB pentru schimbarea lor.Problema se pare ca e doar la modelele 2008 si eventual 2009.Cele din 2010 vin deja cu noile brate.Schimbarea lor e undeva la 550euro cu tot cu manopera.
Momentan nu sunt decis ,am sa dau o fuga pana la PBV2 sa vedem ce se poate face.
cred ca eu ti-am zis pe clubaudi, facand legaturea intre bratele alea si vibratia din volan. un pic o am si eu, dar am simtit-o numai la unguri pe autostrada impecabila. la noi din cauza "valurilor" de asfalt nu e asa deranjanta. am avut mai puternica si s-a rezolvat cu o echilibrare de roti, apoi a aparut iar, dar gumele mele sunt destul de alergate, una are si o galma. ideea este ca "echilibrarea" este de fapt o procedura extrem de minutioasa si fina, se pare ca nu prea avem vulcanizari in romania care sa fie in stare sa faca treaba asta corect si bine. tu zici ca ti-ai facut echilibrarea dar poate de fapt doar ai dat niste bani contra vorbe unui atelier de smecherasi cu 2 clase si un aparat din 1980, probabil si ala decalibrat, praf. ai incercat la audi?

Edited by GunX, 03 October 2012 - 13:42.


#31
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
@GunX.
Da, acuma imi aduc aminte de postul tau de pe Audi club.
Intr-adevar prima echilibrare a fost facuta ca sa fie facuta,adica nici un rezultat.
Am fost apoi la AutoSoft in Bucuresti si baietii au facut o treaba buna: au spalat jantele in masinaria lor,au dat jos pneurile de pe jante si le-au pus la loc,si apoi au facut echilibrarea.
Treaba a fost facuta de nota 10, vibratiile s-au mai redus putin dar tot prezente pe asfalt fin.

#32
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,291
  • Înscris: 18.01.2002
nu uita te rog sa zici si tu ce ai facut/rezolvat, eventual da-mi un pm, merci!

#33
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Am pornit vanatoarea de cauciucuri de iarna.Desi am trecuta in talon varianta de iarna pe 205/60 R16 se pare ca nu le pot monta pe jantele din dotare (7.5J X 16)
Din comoditate am sa merg pe marimea actuala 225/55 R16 ca sa nu mai pierd vremea cu cautarea de alte jante,prezoane...etc etc.

Momentan am oferte pentru:
- Bridgestone Blizzak LP32 (580 lei cu montaj)
- Barum Polaris (450 fara montaj)
- Dunlop / Michelin / GY (~650 lei in medie)

Daca ar fi sa aleg dupa buget as alege Barum, daca nu parca as merge pe Bridgestone.Cum sunt oare comparativ cu UG8,Winter 4D si Alpin de la Michelin?
Ceva sfaturi?

#34
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Azi am profitat de vremea frumoasa si am dat o fuga pe transalpina.
Dovada Posted Image

Attached Files



#35
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Nu a nins pe transalpina?

#36
GunX

GunX

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,291
  • Înscris: 18.01.2002
ba da, a scos zapada in photoshop :))

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate