Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi A4 B8 Tdi 143
Last Updated: Sep 10 2014 19:34, Started by
ajaccio
, Sep 01 2012 11:45
·
0
#19
Posted 04 September 2012 - 22:00
Asa arata o masina cu aproape 200.000 km "la bord"
O face poze bune 550D , dar si masina este frumoasa foc. Incredibil de bine intretinuta. Nu se vad urme de uzura nici pe volan, maneta schimbator viteze, caucicurile de la pedale. Sa te bucuri de ea. Edited by xymzar, 04 September 2012 - 22:03. |
#20
Posted 05 September 2012 - 14:06
Pai de aia e asa de usor de vandut de catre samsari la doar 97.000 km "reali" Tara fara praf, fara pamant pe sosele, 99% masina de firma cu intretinere ca la carte schimbata dupa 3 ani si kilometrii facuti majoritatea pe autobahn pe pilot automat. Am vazut E-classe cu peste 250k km in 2 ani cumparat din reprezentata Mercedes, pielea nici macar nu avea cute pe scaun.
|
#21
Posted 05 September 2012 - 14:52
Ca tot vorbim de km dati inapoi. Astazi de dimineata in fata mea la receptie era un domn ce-si cumparase o Skoda din 2003-2004.Avea pe bord 104.000 km si in baza de date ultima inregistrare era la ~180.000 km si asta in anul 2008 Imediat se schimbase la fata cand a auzit cati km avea deja masina lui in 2008.
Acuma sincer...la ce sa te astepti cand cumperi un diesel de aproape 10 ani vechime? |
#22
Posted 05 September 2012 - 17:56
ajaccio, on 04 septembrie 2012 - 14:33, said:
M-am dus la Avia Militari prin simplu fapt ca stau la 2 blocuri distanta. Am discutat astazi cu seful de service si maine la ora 8 predau masina pentru vopsirea integrala a spoiler-ului fata si refacerea geometriei rotilor. Pana acum mi-am facut numai nervi si mi-a ajuns. Daca au fost in stare sa ti-o loveasca in fata si sa nu recunoasca - vezi sa nu se razbune acum si sa nu-ti inlocuiasca de pe masina un turbo, un debitmetru sau altceva de genul asta sa te trezesti cu piesa defecta peste vreo 1000 km, piesa care costa 2000-7000 lei. |
#23
Posted 06 September 2012 - 19:23
Gata , in sfarsit am rezolvat cu masina.S-au tinut de cuvant si mi-au revopsit integral spoilerul fata si au refacut geometria.
|
#24
Posted 08 September 2012 - 20:51
Chiar ei ti-au lovit-o ?! Ai vazut video din service, sau sefu` ca sa scape de tine a acceptat sa iti vopseasca bara si sa iti refaca geometria ?!
Unde e adevarul ?! |
#25
Posted 10 September 2012 - 07:04
Chiar crezi ca am avut timp sa ma uit pe camerele de filmat sa analizez cine si cum a lovit masina? M-am dus cu masina nelovita si am gasit-o lovita.Atata tot.
Referitor la geometrie,deja de la primi metrii simteam ca masina nu mai e ca inainte.Pe langa faptul ca volanul statea deranjant sprea stanga,masina avea o traiectorie oarecum ciudata.Ideea e ca dupa ce sa refacut geometria volanul sta fix cum ar trebuii sa stea si masina merge impecabil...deci se poate. |
#26
Posted 25 September 2012 - 20:11
Mi-am adus aminte ca masina a participat vara asta si la ceva evenimente importante din viata mea.
Attached Files |
#27
Posted 01 October 2012 - 12:46
Ca tot a fost asa cald in we am tras o fuga pana la mare.Drumul pe A2 extrem de liber.
Se pare ca am o mica problema cu masina.Simt o vibrare in volan si habitaclu intre 110 - si 150km/h.Problema mai grava e ca nu este din cauza pneurilor.Le-am echilibarat de 2 ori pana acum. Colegii de pe clubaudi.ro spun ca ar fi vorba despre ceva brate inferioare pe fata.Ar fi existat si un TSB pentru schimbarea lor.Problema se pare ca e doar la modelele 2008 si eventual 2009.Cele din 2010 vin deja cu noile brate.Schimbarea lor e undeva la 550euro cu tot cu manopera. Momentan nu sunt decis ,am sa dau o fuga pana la PBV2 sa vedem ce se poate face. Edited by ajaccio, 01 October 2012 - 12:47. |
#28
Posted 01 October 2012 - 17:34
Im cer scuze ca intervin in jurnalul tau cu un offtopic!v
Vreau sa intreb daca ma poate ajuta cineva cu un manual de A4, 2.0TDI, cutie automata, 2012. Sau sa ma indrume intr-un fel.... Multumesc! PS - Sa te bucuri de ea! Vad ca o ingrijesti, nu gluma! |
|
#29
Posted 01 October 2012 - 18:35
Am doar un manual PDF in limba engleza pentru A4 2008.Am incercat sa il atasez aici dar e cam mare atasamentul.
Incearca aici: http://www.google.ro...XTcsZoQ&cad=rja Edited by ajaccio, 01 October 2012 - 18:38. |
#30
Posted 03 October 2012 - 13:41
ajaccio, on 01 octombrie 2012 - 12:46, said:
Ca tot a fost asa cald in we am tras o fuga pana la mare.Drumul pe A2 extrem de liber. Se pare ca am o mica problema cu masina.Simt o vibrare in volan si habitaclu intre 110 - si 150km/h.Problema mai grava e ca nu este din cauza pneurilor.Le-am echilibarat de 2 ori pana acum. Colegii de pe clubaudi.ro spun ca ar fi vorba despre ceva brate inferioare pe fata.Ar fi existat si un TSB pentru schimbarea lor.Problema se pare ca e doar la modelele 2008 si eventual 2009.Cele din 2010 vin deja cu noile brate.Schimbarea lor e undeva la 550euro cu tot cu manopera. Momentan nu sunt decis ,am sa dau o fuga pana la PBV2 sa vedem ce se poate face. Edited by GunX, 03 October 2012 - 13:42. |
#31
Posted 03 October 2012 - 15:13
@GunX.
Da, acuma imi aduc aminte de postul tau de pe Audi club. Intr-adevar prima echilibrare a fost facuta ca sa fie facuta,adica nici un rezultat. Am fost apoi la AutoSoft in Bucuresti si baietii au facut o treaba buna: au spalat jantele in masinaria lor,au dat jos pneurile de pe jante si le-au pus la loc,si apoi au facut echilibrarea. Treaba a fost facuta de nota 10, vibratiile s-au mai redus putin dar tot prezente pe asfalt fin. |
#32
Posted 10 October 2012 - 17:00
nu uita te rog sa zici si tu ce ai facut/rezolvat, eventual da-mi un pm, merci!
|
#33
Posted 19 October 2012 - 19:58
Am pornit vanatoarea de cauciucuri de iarna.Desi am trecuta in talon varianta de iarna pe 205/60 R16 se pare ca nu le pot monta pe jantele din dotare (7.5J X 16)
Din comoditate am sa merg pe marimea actuala 225/55 R16 ca sa nu mai pierd vremea cu cautarea de alte jante,prezoane...etc etc. Momentan am oferte pentru: - Bridgestone Blizzak LP32 (580 lei cu montaj) - Barum Polaris (450 fara montaj) - Dunlop / Michelin / GY (~650 lei in medie) Daca ar fi sa aleg dupa buget as alege Barum, daca nu parca as merge pe Bridgestone.Cum sunt oare comparativ cu UG8,Winter 4D si Alpin de la Michelin? Ceva sfaturi? |
|
#34
Posted 21 October 2012 - 20:35
Azi am profitat de vremea frumoasa si am dat o fuga pe transalpina.
Dovada Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users