Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford F-250
Last Updated: Mar 10 2006 14:25, Started by
romaximusro
, Nov 01 2005 21:24
·
0
#1
Posted 01 November 2005 - 21:24
Quote Some pickups are so tall, that it’s a pain to load anything in the bed. Well, SEMA’s got the answer. With the use of hydraulic actuators, the bed on this Ford painlessly lowers itself to the ground. Problem solved. l_10312005221327.jpg 57.38K 150 downloads |
#3
Posted 08 November 2005 - 01:46
A ramas totusi problema urcatului in masina. Si a deschiderii capotei si verificatului uleiului... Tot e nevoie de scara...
|
#4
Posted 10 November 2005 - 00:15
#5
Posted 12 November 2005 - 10:26
masinile astea sunt road-legal in state? Nu as prea crede
|
#6
Posted 12 November 2005 - 11:49
#7
Posted 13 November 2005 - 01:04
acusila, on Nov 12 2005, 10:26, said: masinile astea sunt road-legal in state? Nu as prea crede Daca sint legale masinile saltarete, masini cu piscine (pline cu apa), motociclete cu sirma ghimpata intre spite de ce sa nu fie si masinile inaltate? Oricum Suzuki samurai se rastoarna mai usor decit f250-ul asta. Sau Dacia 1100. |
#8
Posted 13 November 2005 - 01:18
tot ce e posibil sa fie road legal. M-ai lasat masca la faza cu motocicleta Dar ma indoiesc ca un urias din asta se comporta mai bine intr-o curba luat rapid decat o dacie. Pana la urma e vorba de centrul de greutate care la asemenea monstrii cred ca e situat la mii de km inaltime
|
#9
Posted 13 November 2005 - 22:33
romaximusro, on Nov 13 2005, 01:18, said: tot ce e posibil sa fie road legal. M-ai lasat masca la faza cu motocicleta Dar ma indoiesc ca un urias din asta se comporta mai bine intr-o curba luat rapid decat o dacie. Pana la urma e vorba de centrul de greutate care la asemenea monstrii cred ca e situat la mii de km inaltime Ma refeream la motocicleta omagiu pt soldatii morti in vietnam, facuta de OCC. Pe linga sirma ghimpata, parca aia avea țepușe si tot felul de fiare ascutite. De Dacia 1100 am vazut eu una cind eram copil cum s-a rasturnat in curba, e adevarat ca era un concurs de amatori, masina nemodificata. Si matusimea zicea ca a vazut in B. cum s-a rasturnat un 1100 in fata ei, la o ocolire de groapa gen testul elanului. De Suzuki samurai am citit ca e periculoasa, ca peste 60km/h se poate rasturna in curba. Truckurile americane, desi sint inalte, sint totusi foarte late si au bare de torsiune cred ca suficient de tari ca sa nu se incline periculos in curbe. |
#10
Posted 14 November 2005 - 00:48
pai nu vb de truck-uri ci de monster truck-urile prezentate si pe arie. E clar ca una din aia se rastoarna cat ai zice peste daca iei o curba cu o viteza ceva mai mare.
|
|
#11
Posted 10 March 2006 - 14:25
topic de Just Trucks, Buses and other GIANTS. >> Se muta acolo
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users