Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...
 Anulare Planului Urbanistic Zonal...

Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...
 Masinile cu volan pe dreapta - de...

Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...
 RCS-RDS devine Digi Romania

Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...
 

probleme cu pornirea

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
24 răspunsuri în acest subiect

#19
mauura

mauura

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 19.04.2006
Buna. Am si eu o Dacia 1310 din 97 pe benzina si GPL. Merge bine dar de ceva vreme nu mai vrea sa porneasca nici pe benzina si nici pe gaz atunci cand e motorul cald. La rece nu are nici o problema,porneste la sfert de cheie si in rest merge fara probleme. Paradoxal,toate functioneaza perfect insa nu porneste cu motorul cald si nimeni nu reuseste sa-mi spuna si cauza. Poate aveti voi vre-o idee ce se intampla si ma ajutati si pe mine in acest sens. Multumesc anticipat.

#20
danco

danco

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 597
  • Înscris: 17.04.2006
Aceeasi problema o aveam si eu cu Dacia 1310 si o rezolvam din avans. Adica ii dadeam putin avans rotind delcoul si pornea la sfert. Preoblema e ca dupa aceea ori mergea prea turata, ori alte chestii, dar nu era niciodata Ok. Oricum, era o rabla. Poate tu reusesti sa ajungi la un compromis, sa si porneasca si la cald dar sa mearga bine si sa porneasca si in rest.

#21
tilll2004

tilll2004

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 11
  • Înscris: 08.08.2006
Salut!
Am si eu o problema asemanatoare. Dupa ce am inlocuit filtrul de benzina, si injectorul, masina porneste mai greu cand e calda si uneori se opreste din mers, la turatii diferite. Apoi porneste foarte greu din 3-4 chei lungi. E necesar oare o noua reglare a avansului? Este un Opel astra din 1992, motor 1.6i.
Va multumesc!

#22
mauura

mauura

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 19.04.2006
Am descoperit pana la urma ca nu-mi  porneste masina cand se incalzeste nitel din cauza bobinei de inductie.Cu toate ca am pus bobina noua nu m-a tinut decat o zi :-(
Cine-mi poate spune acum care e problema de se incalzeste bobina de inductie si se duce pe apa sambetei in cateva ore???

#23
newguy90

newguy90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 27
  • Înscris: 15.10.2004

Vizualizare mesajmauura, pe Aug 25 2006, 06:42, a scris:

Am descoperit pana la urma ca nu-mi  porneste masina cand se incalzeste nitel din cauza bobinei de inductie.Cu toate ca am pus bobina noua nu m-a tinut decat o zi :-(
Cine-mi poate spune acum care e problema de se incalzeste bobina de inductie si se duce pe apa sambetei in cateva ore???

Am si eu o problema asemanatoare cu bobina de inductie pe Dacia 1310 din anul 2000, insa la mine e mai complicat. Am si instalatie pe gaz (Intergaz de tip mai vechi), dar nu era legata partea electrica cand am cumparat masina, acum o luna si ceva. Am fost la un inginer care monteaza instalatii pe gaz insa tip nou , si dupa ce s-a tot uitat la firele alea deconectate, a cuplat comutatorul gaz-benzina (erau scoase fisele din el) si a pus contactul. Apoi s-a mai uitat iar la firele din fata si ...intr-un final a zis "Nu stiu. E instalatie de tip vechi, nu se mai pun de astea. Incearca in Cluj Napoca". Ei bine, cand am vrut sa plec am pornit masina si motorul facea ca si cum ar merge in 3 pistoane si suna infundat. Apoi imediat am simtit miros de plastic ars. Am iesit imediat din masina si am deschis capota. Din bobina de inductie iesea fum si se scurgea plastic topit. Am oprit motorul si l-am chemat pe inginer care plecase putin mai incolo sa alimenteze cu gaz o masina. A venit si s-a uitat sa vada ce se intimpla, daca nu cumva se vede vreun fir in scurt sau altceva. Nimic. Fisele le deconectase din comutatorul din masina, totul parea in regula. A zis sa merg la dacia Service ca acolo au computer si pot sa depisteze problema. Am sunat un prieten care m-a remorcat la Dacia Service. Un mecanic de acolo m-a intrebat care e problema. Pe cand am incercat sa-i spun  toata povestea ca sa stie ce s-a intamplat si sa poata lua o decizie corecta, m-a repezit : "Spune care e problema!" . atunci i-am spus ca iese fum din bobina de inductie (si s-a topit) si ca motorul merge cu trepidatii. M-a trimis sa iau o bobina noua, a montat-o si a pornit motorul. Aceeasi problema motorul mergea cu trepidatii. A zis, dupa ce s-a uitat vreo 5 secunde la el, ca e infundat catalizatorul si sa merg la cineva sa-l sparga ( pt ca el nu are timp de asa ceva si ca daca vreau totusi sa mi-l sparga el ma costa f mult). Am intrebat daca pot sa merg cu masina asa cum era si a zis ca da, numai sa nu accelerez ca se supraincalzeste motorul pt ca nu are evacuare din cauza catalizatorului infundat.  :death:
Am plecat de la dacia Service si cam dupa 1 km am simtit iar miros de plastic ars. Am oprit si m-am uitat la bobina. Bobina noua cu 2.6 mil lei, topita si plesnita in partea de sus.  :death: Am crezut ca si innebunesc de nervi! :cursing: Am remorcat pt a doua oara in aceeasi zi masina pana la Dacia Service si l-am luat la intrebari pe "meseriasul" care mi-a facut masina. Un ingamfat din cale afara si nepriceput care, atunci cand m-am rastit pe buna dreptate catre el ca m-a facut sa pun bobina noua si s-a dus pe apa sambetei, a zis "Pai ce, e vina mea ca s-a stricat??". Dupa ce ca te taxeaza de iti vine acru si fac reparatii de tot rahatul mai au si tupeul sa comenteze. Pai da' a cui o fi vina ?? A celui care a facut conceput Dacia? Sau a celui care o inventat sitemul asta de injectie cu calculator? sau poate a celui care a inventat masina,... sau roata!!! Is fenomenali unii oameni!
In fine, s-a uitat la bobina noua si a vazut ca s-a intamplat exact aceeasi defectiune ca si la cea veche. Exact in acelasi loc plesnise si se scurse din ea plastic topit. Mi-a spus sa las masina acolo ca o sa se uite sa vada care e problema. A trecut o saptamana si tot nu au facut-o. A zis ca s-ar putea sa fie un scurt in instalatia electrica sau calculatorul e defect, dar ca nu poate sa verifice nici una nici alta. Si a zis sa iau o instalatie electrica noua pe fata si sa o duc sa o monteze. In caz ca nu se rezolva nici asa, atunci e de vina calculatorul.
Am mers si am luat masina de la ei si am dus-o la un electrician particular care am auzit ca este foarte bun. Insa nici acesta nu i-a dat de capat. A zis ca s-ar putea sa fie vreun scurt in bobina (poate totusi nu o fi chiar asa bun electricianul asta :huh: ? ) si atunci eu i-am reamintit ca am pus bobina noua si a facut exact la fel, deci nu poate fi vorba de scurt in bobina. Parerea mea de nepriceput in ale mecanicii insa cu cunostinte elementare de electronica si electricitate este ca atunci cand inginerul de la firma de instalatii pe gaz a cuplat mufele la comutatorul gaz-benzina si a pus contactul, a facut ceva scurt sau altceva, lucru care a afectat calculatorul.
Ce parere aveti?

Aveti vreo idee cum sa remediez problema? Multumesc.

[later edit] costyn_man, any sugestion?  :confuzzled:

Editat de newguy90, 06 noiembrie 2006 - 22:49.


#24
ktalinu

ktalinu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 42
  • Înscris: 06.02.2006
Aceeasi problema o am si eu cu o dacie din 99 pe carburator si cu instalatie de gaz.

Nu vrea sa mai proneasca la cald decat dupa cateva chei si simt si un miros de ars .
Sa fie bobina ?
Nu vreau sa patesc ca domnul de mai sus sa o schimb degeaba.
Poate cineva afla care e cauza ... ca vad ca se intampla la multa lume ...

#25
Miezul1984

Miezul1984

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 28.11.2006
Salut! Am si eu un Renault Megane Classic, din 2003, 1.6, 16V, 107CP si am nevoie de o instalatie electrica-motor...si nu stiu de unde sa cumpar...ma poate ajuta cineva? SH...k dk o cumpar noua...ma rupe!

Merci anticipat! :console:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate