Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motorul de 1 litru in 3 cilindri Ecoboost de la Ford
Last Updated: Oct 20 2016 20:28, Started by
eug3n92
, Feb 26 2012 11:29
·
0
#183
Posted 31 May 2013 - 22:16
andrey_1293...........multumesc mult de tot pentru informatii.
|
#185
Posted 14 June 2013 - 17:50
motoarele astea ecoboost sunt proiectate de germani sau de americani? nu mai stiu daca s-a spus .
|
#187
Posted 17 June 2013 - 15:22
unrealgeb1978 - consumul sta intre 7.3 - 7.5. Ai mei au plecat in concediu si le-am dat masina pentru ca consuma mai putin si se misca mai bine. Cand au plecat le-am zis sa reseteze consumul sa vad cum o sa fie la intoarcere. Cand au plecat aveam ~21 mii km si intr-o saptamana se vor intoarce si voi reveni cu detalii
|
#188
Posted 17 June 2013 - 20:45
andrey_1293, on 17 iunie 2013 - 15:22, said:
unrealgeb1978 - consumul sta intre 7.3 - 7.5. Ai mei au plecat in concediu si le-am dat masina pentru ca consuma mai putin si se misca mai bine. Cand au plecat le-am zis sa reseteze consumul sa vad cum o sa fie la intoarcere. Cand au plecat aveam ~21 mii km si intr-o saptamana se vor intoarce si voi reveni cu detalii Cu AC ? |
#189
Posted 18 June 2013 - 21:26
#190
Posted 19 June 2013 - 08:27
Nu ti-am'zis ca nu.
E UK. Nemtii nu stiu sa faca motoare mici. Tot ce au scos in 3 cilindri a fost parnaie de motor. |
|
#191
Posted 19 June 2013 - 14:56
@unrealgeb1978 - nu tot timpul. Inainte sa plece ai mei nu era foarte cald si mai dadeam din cand in cand drumu la el. Acuma cand se intorc numai cu aer o sa stau ca e iad afara
|
#192
Posted 11 October 2013 - 19:22
La serviciu am de noua un Ford Focus Trend Collection 1,6L 2006, optionale complet (dual air conditioning, cruise control, anvelope sport, ......).
La cei aproape 90.000km functioneaza excelent. As dori sa-mi cumpar una noua pentru familie. Tot am auzit de FORD Focus 1.0 EcoBoost, cica poate obtine un cuplu motor f. bun si o putere de 125 CP la motorul benzina de numai 1,0L (Euro 5). Ce parere aveti, se merita? Noul motor pe benzină EcoBoost – cel mai bun din clasa sa Focus este disponibil, acum, cu un motor revoluționar, de 1 litru, care furnizează la puterea la care te-ai aștepta de la un motor de 1,6 litri (125 CP). Și care reușește, în același timp, să consume cu 20% mai puțin decât alte motoare echivalente. De fapt, consumul acestui motor seamănă mai degrabă cu cel al unui motor diesel. Pentru a atinge această performanță, motorul a fost reproiectat aproape integral – un process mai rapid de încălzire a motorului și niveluri reduse de frecare sunt doar două dintre aspectele care au fost îmbunătățite. Motorul de 1 litru este o noutate binevenită în gama de motoare EcoBoost. Recent încoronat drept..............„Cel mai bun motor sub 1 l”. |
#193
Posted 11 October 2013 - 21:57
Mai bine stai linistit.
Daca mergi putin nu faci mare branza cu litrul de benzina in minus consumat iar daca mergi mult sa nu ajungi sa bagi bani in turbina. Poti face un lucru. Iei o serie valida chiar din reprezentanta si suni pt un pret de turbina dar la altii nu la aia de unde ai luat seria. N-ar fi excluse scoruri gen 60, 80 milioane. Daca iti da un pret de genul asta mergi mai departe. Mai bine stai linistit. Daca mergi putin nu faci mare branza cu litrul de benzina in minus consumat iar daca mergi mult sa nu ajungi sa bagi bani in turbina. Poti face un lucru. Iei o serie valida chiar din reprezentanta si suni pt un pret de turbina dar la altii nu la aia de unde ai luat seria. N-ar fi excluse scoruri gen 60, 80 milioane. Daca iti da un pret de genul asta mergi mai departe. |
#194
Posted 30 December 2014 - 10:37
Ma gandesc sa schimb masina (Logan 1,4 MPI 2005 varianta fara dotari). Conditiile fiind: garda mare, masina nu chiar mica, pret sub 12000 euro, m-am gandit la Stepway 0,9 TCE sau BMAX 1,0 ecoboost.
Un alt criteriu ar fii ca masina sa aiba ceva viata in depasiri. Se descurca mai bine aceste masini in depasire decat Loganul 1,4 MPI ? Rog cine poate face o comparatie din proprie experienta sa ma ajute si pe mine cu niste informatii. La Logan de multe ori trebuie sa retrogradezi si sa ai si distanta de depasire mai maricica. Nu vreau sa zboare, dar la Logan, mai ales daca e si mai incarcat, parca e cam lent in depasiri. Din punct de vedere al motorului: fiabilitate, cost intretinere, usurinta in depasiri (sa aiba "viata" cum se zice) care din cele doua masini credeti ca este mai recomandata? Datele de pe hartie(mai mult sau mai putin reale): BMAX=100CP, Stepway=90CP BMAX=cuplu 170nm/1400-4000rpm, Stepway=135nm/2500rpm Bmax=acc. 0-100km/h 13,2 sec, Stepway=11,1 sec Bmax=greutate=1279kg, Stepway=1180kg Cu toate ca la cuplu si putere sta mai bine Bmax, vad ca Stepway are acc.0-100 mai scurta cu aproape 2 sec. Nu prea inteleg cum e posibil. Sa conteze atat de mult greutatea mai mica la Stepway (totusi 65kg in minus nu credeam sa aiba asa influenta)? Mai conteaza si cat de aerodinamica e masina dar mie nu mi se pare ca nici una din cele doua masini nu exceleaza la acest capitol. Eu ma gandesc ca cel mai reprezentativ pentru "usurinta depasirilor", ar fi acest timp de accelerare - gresesc? Eu ma asteptam sa fie mai vioi Bmax dar acest timp de accelerare ma cam "baga in ceata"... La Stepway as fi luat un motor mai puternic dar din pacate nu au in oferta. La Bmax m-ar fi atras mai mult motorul de 120CP dar din pacate e cam scump pentru mine si mai ales nu ma incanta deloc Start/Stop. Eu folosesc masina preponderent in afara localitatii si as plati in plus degeaba plus ca apoi e un motor mai complicat deci cu intretinere mai mare si fiabilitate mai mica. Ar mai fi fost o varianta buna zic eu si Renault Captur cu motor de 1.2 TCE 120CP. Dar iarasi nu ma impac cu pretul si cu faptul ca la acest motor "iti baga pe gat " si cutia de viteze automata. Revenind la comparatia dintre Bmax si Sandero: se merita diferenta de pret (peste 2000 de euro mai scump Bmax) dintre cele doua? In mod normal diferenta e mai mare insa anul trecut am fost pe punctul de a luat un Bmax si negociasem destul de bine zic eu la pret - anul acesta nu stiu cum mai este. Intre timp am inceput sa oscilez intre cele 2 masini, chiar si Captur, si mai nou si ceva la mana a doua . La Bmax ma incanta mult siguranta mai mare(stele EuroNCAP si faptul ca are mai multe airbaguri). La Stepway nu poti pune nici optional airbag pt pasageri din spate. Daca ar fi si cu motorul cel putin la fel de "vioi" in depasiri(dar aici am dubii) as zice ca se merita diferenta de pret pentru Bmax. Ce ziceti? LE: era sa uit: Stepway are distributia pe lant iar Bmax pe curea. Cel putin din punctul asta de vedere la Stepway ar fi intretinerea mai mica si fiabilitatea mai mare, nu ? Edited by alexupb, 30 December 2014 - 10:39. |
#196
Posted 23 June 2015 - 19:30
prima revizie se face la 2500 de km, eu asa am facut la a mea. urmatoarea o fac la 10.000, cu toate ca dealerul imi spune ca la 15-20.000 km.
|
#197
Posted 08 July 2015 - 10:45
Dudau10, on 09 martie 2015 - 17:50, said:
La cati Km se face prima revizie pentru Ford Focus 1.0l,125 CP,ecoboost cine stie va rog.MULTUMESC! Imi poti spune si mie la cati km ai facut prima revizie ? aia de 2500 km nu e obligatorie, e asa informativa, prima revizie se face la 15000 km sau un an |
#198
Posted 10 July 2015 - 23:27
Pentru colegul cu B-Max. Un amic si-a luat Focus Trend 1.0 EcoBoost cu pachet Trend la cca. 12.000 cu cupon Remant, daca vrei mai mare si mai normala ca aspect recomand Focus, e o masina segment C veritabila pe cand B-Max este un model segment B cu limitarile specifice, gen sistem Sync Gen1, clima automata single-zone, fara active grille shutter si torque vectoring.
Legat de oferta: evita Tiriac, au showroom misto in Baneasa, dar cer pielea de pe tine ca si preturi, dar de la restul de dealeri pot cere cotatie pentru masina si pe urma cu oferta cea mai ieftina faci ping-pong intre ei si sa vezi ce pret fain scoti, asa a prins acel om pretul bun la Focus. Desi nu sunt fan "bormasini" turbo, ma inlclin in fata micului motor, am mers cu versiunea de 125CP pe un Focus Titanium 2015 si pot spune ca am ramas placut surprins de vivacitatea lui si de cad de usor se adapteaza stilului de sofat si in ciuda faptului ca are doar un litru, nu se simte asa, doar frana de motor inexistenta m-a trezit la realitate ca am un motor de 1L sub capota. Iar alt atu al lui este cutia de viteze, desi e manuala, este foarte placuta la condus si adaptarea de la automat ala manual a fost lina si fara probleme. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users