Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...

smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.
 Smecher de talie grea

PH apa plata

Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...
 metoda constantelor de scurtcircuit

video file info

Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website
 Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...

CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch
 

Motorul de 1 litru in 3 cilindri Ecoboost de la Ford

- - - - -
  • Please log in to reply
205 replies to this topic

#145
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postundercoverbrother, on 07 ianuarie 2013 - 00:27, said:


Nici asta nu are probleme cu dealurile. Duce sarcini mari cum am mai zis dar la mers constant si cu condiţia sa nu fii nevoit sa incetinesti chiar putin.
N-am mers cu VVT-ul de 1.6 la Ford.
In cazul in care incetinesti folosesti mestecarul.

#146
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
L-ai scos in afara?
Ai incercat cateva depasiri atat lansate cat si din scurt?
La depasirile lansate am ratat de fiecare data intalnirea cu masina de pe contrasens atat intr-a 5a cat si intr-a 4a. Probabil din cauza lagului.
Am procedat exact cum fac de fiecare data.


.....
Vrei, nu vrei il folosesti. Asta a fost unul dintre lucrurile care m-au enervat la dieselurile mici si anume ca incetinesti in cuplu de la 2200 la 2000(un exemplu), ramai in cuplu si trebuie retrogradezi desi altfel ai fi mers bine merci la 2000 in aceeasi trepta daca nu era nevoie sa incetinesti. Cam asa si aici.


#147
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
deacord. Aici experienta noastra ne face diferiti. Eu nu am condus diesel mai mare de 1.4 si benzinar mai mare de 1.6, fie el aspirat sau supra alimentat. Sunt obisnuit cu mestecarul si nu ma deranjeaza lag-ul. Cate bordeie atatea obiceie, ca sa zic asa.

#148
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Si eu sunt obisnuit stai linistit. Grosul km tot pe motoare de pana in 1.6 i-am facut.
Cu ce 1.6 il comparai cand ziceai ca-l preferi? Chiar cu cel de la Ford sau cu altul?

#149
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
1.6 de 100 de cai de la Ford si TI-VCT-ul de la acelasi brand.

#150
asyst72

asyst72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 18.05.2006

View Postundercoverbrother, on 07 ianuarie 2013 - 01:31, said:

L-ai scos in afara?
Ai incercat cateva depasiri atat lansate cat si din scurt?
La depasirile lansate am ratat de fiecare data intalnirea cu masina de pe contrasens atat intr-a 5a cat si intr-a 4a. Probabil din cauza lagului.
Am procedat exact cum fac de fiecare data.
.....
Vrei, nu vrei il folosesti. Asta a fost unul dintre lucrurile care m-au enervat la dieselurile mici si anume ca incetinesti in cuplu de la 2200 la 2000(un exemplu), ramai in cuplu si trebuie retrogradezi desi altfel ai fi mers bine merci la 2000 in aceeasi trepta daca nu era nevoie sa incetinesti. Cam asa si aici.

Citesc pe aici discutia despre acest motor Ecoboost de 1.0l (mai exact 999cmc?) de la Ford si incerc sa ma dumiresc si sa scap de teama ca as putea da peste senzatia de submotorizare pe care am resimtit-o sofand din cand in cand ... Matizul de la firma..Posted Image
Sigur, comparatia e fortata chiar si pentru mine ca necunoscator in cauza de fataPosted Image

Povestea e cam asa:
Personal sofez diesel, Clio Campus (Hatchback) 1.5dci cu 65CP, produs 2004.. Si pot sa spun ca indiferent ce benzinar am mai avut ocazia sa incerc (fie ca a fost Matiz, Chevrolet Aveo 1.4, Renault Clio 1.9, sau Logan 1.4MPI) senzatia a fost intotdeauna ca dieselul meu Clio e mai prietenos, ma inteleg mai bine cu el si e mai de incredere la drum lung (si bineinteles mai atent cu buzunarul, legat de consum). Ma refer aici strict la ce poate motorul: desi are doar 65CP nu m-a dezamagit niciodata in depasiri (fie ca a fost masina incarcata si cu 5 pasageri), iar consumul daca nu il calc mult peste 100km/h a fost intotdeauna 4-4.5 in afara (si am fost chiar departe prin Europa..) iar in oras maxim 7-7.2 (in conditii de stres maxim)

Dilema a aparut legata de acest motoras de 1l de la Ford, dar nu pe Focus sau pe Mondeo (ca in discutia de mai sus) ci pe ..noul Fiesta.. Apropos de concursul propus de Ford Romania ceva m-a pus si m-am inscris;))))

Ok, n-am zis ca am bani si ca ma mananca neaparat sa inlocuiesc un Clio vechi cu o Fiesta noua.. Asa cum se stie e vorba de un concurs-tombola, iar daca ma pupa "norocul" si castig cumva, regula e ca trebuie sa donez dealer-ului vechea masina in schimbul celei noi. Deci un fel de buy-back fara costuri pentru proprietar (teoretic)Posted Image
M-au invitat chiar si la un drive-test peste o saptamana pe o masina exact ca cea din tombola: New Fiesta 1.0 Ecoboost Titanium (100CP)
Ok, nu pun problema la comparatia intre o masina veche de 9 ani (care are 140k la bord) si una noua, nici nu ma leg de dotari si sisteme de siguranta, care sunt evident in favoarea Fiesta.. Nu ma refer nici la calculele comerciale gen "ce poti face cu o masina de 13-14k E cu care (sa zicem teoretic) te-ai trezit in brate si care n-ar fi tocmai ceea ce iti doresti"Posted Image

Eu ma refer aici si cer o parere doar legat de comparatia intre cele doua motorizari 1.5DCI (65CP) vs 1.0 Ecoboost (100CP) puse pe masini din aceeasi clasa cum sunt Clio Campus si Ford Fiesta (care au cam aceeasi masa si dimensiuni ale caroseriei)

Ce poate motorul de la Ford si cat de mult te poti baza ca performante si fiabilitate pe acest benzinar Ecoboost si cat se simte consumul la buzunar comparativ cu DCI-ul meu, in conditiile in care eu fac de obicei calatorii lungi, in afara oraselor...
Btw, cu un plin facut ochi de 48l am mers o data cel mai mult 1106km pana am alimentat din nou (mi se aprinsese led-ul de atentionare pe la 1050km)
Sau alt exemplu: am mers mult pe drumurile de munte (multe din ele si forestiere) fie ca a fost vorba de Ro sau de intortocheatele drumuri ale Pelopones-ului din Grecia si stiu ca intotdeauna pot sa ma bazez cu incredere pe cuplu bun la turatii mici si pe frana de motor (ceea ce la benzinare mi s-a parut intotdeauna un minus).. tocmai de aceea in 70k cat am facut de cand am luat masina second-hand, am schimbat doar o singura data placutele de frana.

Deci s-ar merita un replace cu acest Fiesta Ecoboost? Repet, ma refer doar la comparatia intre motorizari..

Thx

#151
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Daca e moka, normal.

Ai si experimenta niste benzinare de referinta in domeniu :)

Legat de fiabilitate, habar n-am cum este.

#152
asyst72

asyst72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 18.05.2006
sunt obisnuit cu ideea ca nimic nu e moka.. Ca fapt divers nici macar "Opel Mokka" pe care mi l-as dori, daca e pe gusturi.. Diesel si 4x4 bineinteles..Posted Image
De benzinare nu m-am lipit, asta e.. dar cine stie, te poti indragosti la orice varsta Posted Image)

Sunt totusi nelamurit in privinta consumului extraurban al acestui motoras.. In fisele tehnice scrie ca e sub 4/100km dar concret nu prea a obtinut nimeni sub 7..
Cam mare diferenta..Posted Image

si pana la urma e facut la Craiova, sau unde?

Edited by asyst72, 09 March 2013 - 17:33.


#153
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,910
  • Înscris: 25.01.2007
Daca mai reusesti la vre-o masina actuala sa intri in consumul declarat, inseamna ca mergi numai la vale. si nici asa s-ar putea sa nu reusesti. Asta e marketingul in ziua de azi. Daca ar zice ca ia 7, lumea ar stramba din nas, uite restul zic ca motorul lor consuma 5%... Chiar daca in real life, si ala de 5 papa 7.5...
si intrebarea despre fiabilitate a fost amuzanta, in conditiile unui motor nou. e totusi parca un motor prea dus la limite si prea complex construit, ca sa fie vre-un monument de fiabilitate, asta ca o parere personala.

p.s. daca castigi, cumpara si tu o dacie 1300 si o dai pe aia...

Edited by slai, 09 March 2013 - 17:41.


#154
asyst72

asyst72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 18.05.2006

View Postslai, on 09 martie 2013 - 17:38, said:

Daca mai reusesti la vre-o masina actuala sa intri in consumul declarat, inseamna ca mergi numai la vale. si nici asa s-ar putea sa nu reusesti. Asta e marketingul in ziua de azi. Daca ar zice ca ia 7, lumea ar stramba din nas, uite restul zic ca motorul lor consuma 5%... Chiar daca in real life, si ala de 5 papa 7.5...
si intrebarea despre fiabilitate a fost amuzanta, in conditiile unui motor nou. e totusi parca un motor prea dus la limite si prea complex construit, ca sa fie vre-un monument de fiabilitate, asta ca o parere personala.

p.s. daca castigi, cumpara si tu o dacie 1300 si o dai pe aia...


pai vad ca se tot discuta pe aici de vreun an, ca e implementat deja pe alte modele.. de aia am intrebat de fiabilitate
cat despre consum, nu mi se pare firesc ca o masina sa consume extraurban cam tot atata cat scoate urban. si asta reiese din tot ce am citit despre acest motor.

ps: faza cu Dacia 1300 e tare dar nu merge;))).. trebuie sa validezi participarea la tobola inainte de extragere, si nu poti sa te inscrii decat cu masina pe care o ai..Posted Image

anyway, vorbim aici de noroc.. dar concret la drive test deja m-au programat, si o sa incerc sa scriu aici o parere despre cum se simte pe Fiesta.

#155
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Tu castiga-l si-l dai la buyback pentru Clioul tau plus inca una de la ei din parc si gata.

Edited by undercoverbrother, 09 March 2013 - 18:46.


#156
kim1

kim1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 15.05.2012
foarte probabil sa consume 4%. depinde de trafic(fiind in romania), cum mergi cu ea.

#157
chambao

chambao

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 21.02.2007
asyst72
4% extraurban nu vei reusi niciodata
5% doar in anumite conditii, un consum real ar fi 5-6% mers normal spre alert
motorul se fabrica si in Germania (la Koln), nu doar la Craiova
cuplul este foarte bun, frana de motor nu prea exista (un avantaj sau un dezavantaj, depinde cum privesti lucrurile); masina nu e submotorizata nicicum;
diferentele intre masini sunt destul de mari, Clio mereu a avut niste suspensii mai moi, Fiesta e mai rigida, simti toate imperfectiunile, dar in curbe sta lipita
Clio 2004 cu 65CP prinde suta in vreo 15s, v max 162 km/h
Fiesta 1.0 ecoboost 100 CP, 11.2s v max 180

#158
kim1

kim1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 15.05.2012
mi-e greu sa cred ca se poate 5% cu benzinar mai mare iar cu asta nu se poate 4%. Posted Image

#159
ipel

ipel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,201
  • Înscris: 11.03.2013
@asyst72 - clar ca masina este mai "potenta" decat a ta. In schimb daca inveti sa sofezi corect un benzinar ai satisfactii mai mari ca diesel....dar nu la pompa ci pe sosea.  :D,

#160
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Sa stii ca motorul ala de 65 avea si o parte "ascunsa".
Puturos, zgomotos, nu stiu cum dar tr4 e setata perfect pentru depasiri pe DN la 80-90 la ora.
Esti exact la turatia la care trebuie pentru a face in siguranta o depasire. Nici prea mica ca 1.4 HDI de exemplu care pleaca greu in depasire nici prea mare sa se termine turele bune (care tin pana pe la 3200). E drept ca la depasiri mai lungi isi pierde repde suflul fata de alte dieseluri mici dar zic eu ca isi depaseste conditia.

Edited by undercoverbrother, 11 March 2013 - 17:32.


#161
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010
Am condus dracia aia de diesel de 65CP pe Clio vreo 2000 km si m-a surprins placut. Mai fasneata ca 1.4 benzina de 75CP la drum, depasiri mai placute la deal cu 3 persoane in masina, n-as fi zis ca-i vorba de 10 CP in minus, ci mai degraba in plus...

#162
asyst72

asyst72

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,488
  • Înscris: 18.05.2006

View Postchambao, on 11 martie 2013 - 16:05, said:

asyst72
4% extraurban nu vei reusi niciodata
5% doar in anumite conditii, un consum real ar fi 5-6% mers normal spre alert
..............
Clio 2004 cu 65CP prinde suta in vreo 15s, v max 162 km/h
Fiesta 1.0 ecoboost 100 CP, 11.2s v max 180

pai ce pot spune?.. cu Clio am scos constant un consum sub 5% extraurban cam oriunde, mai putin pe autostrada daca merg in 130km/h. Aici se impunea o cutie cu 6 trepte, dar nici Fiesta n-are.. probabil le-a fost teama sa nu decoleze masinile de pe sosea, fiind prea usoare.. Altfel motorul de la Clio (chiar si asta de 65CP) ar fi dus cu siguranta pana la 200km/h in tr.6. Eu personal am calcat-o in blana si am mers cu 167km/h pe bord (pe GPS imi arata 172km/h). Era masina goala, cauciucurile tari si probabil nimerisem si o motorina mai buna..

View Postipel, on 11 martie 2013 - 16:27, said:

@asyst72 - clar ca masina este mai "potenta" decat a ta. In schimb daca inveti sa sofezi corect un benzinar ai satisfactii mai mari ca diesel....dar nu la pompa ci pe sosea.  Posted Image,

sincer nu cred ca la 140k facuti cu motorasul asta de 1l superstors o sa mai ai siguranta ca poti pleca la un drum lung... asa cum as pleca eu cu Clio si maine.. (si pana in nordul Norvegiei daca as avea timp si ceva bani..Posted Image )

View Postundercoverbrother, on 11 martie 2013 - 17:27, said:

Sa stii ca motorul ala de 65 avea si o parte "ascunsa".
Puturos, zgomotos, nu stiu cum dar tr4 e setata perfect pentru depasiri pe DN la 80-90 la ora.
Esti exact la turatia la care trebuie pentru a face in siguranta o depasire. Nici prea mica ca 1.4 HDI de exemplu care pleaca greu in depasire nici prea mare sa se termine turele bune (care tin pana pe la 3200). E drept ca la depasiri mai lungi isi pierde repde suflul fata de alte dieseluri mici dar zic eu ca isi depaseste conditia.

View Postdasca, on 11 martie 2013 - 18:40, said:

Am condus dracia aia de diesel de 65CP pe Clio vreo 2000 km si m-a surprins placut. Mai fasneata ca 1.4 benzina de 75CP la drum, depasiri mai placute la deal cu 3 persoane in masina, n-as fi zis ca-i vorba de 10 CP in minus, ci mai degraba in plus...

@undercoverbrother & @dasca

subscriu si eu la partile bune ale motorului de la Clio.. intr-adevar tr.4 te ajuta mult in depasiri daca ai 90km/h. In rest tr.3-a e sfanta..
oricum retrogradarea e de baza in depasiri.

zgomotos nu mi s-a parut niciodata.. btw, de fiecare data cand am pus mana pe un benzinar nu mi-a placut ca nu prea aud motorul.. Cand esti la volan parca simti altfel masina daca ii asculti si motorul.

puturos..? poate doar la plecarea de pe loc, unde tr.1-a e cam lunga.. Dar asta m-a ajutat intotdeauna pe drumuri forestiere, mers in frana de motor, etc..

In concluzie nu stiu cat de bine m-as putea "imprieteni" cu motorul asta Ecoboost, dar abia astept sa merg la drive-test. Cu toate ca nu cred ca o sa ma lase sa merg pe autostrada sa vad ce poate si cat inghite, si nici n-o sa apuc sa fac 100 mii de km cu el sa vad daca mai are viata...Posted Image
In rest optiunile, designul si dotarile masinii sunt convins ca iau ochii..

Edited by asyst72, 12 March 2013 - 16:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate