Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
My Vodafone
Last Updated: Mar 28 2024 13:01, Started by
dorurad
, Jan 18 2012 13:30
·
33
#451
Posted 12 September 2022 - 19:56
Oribila oricum aplicația de când cu porcăria asta de autentificare obligatorie in 2 pași. Din păcate tot mai multe aplicații/site-uri trec la tâmpenia asta nu doar Vodafone.
Edited by LunaCrystal, 12 September 2022 - 19:57. |
#452
Posted 13 September 2022 - 14:02
petrepescarul, on 19 mai 2022 - 18:24, said:
Salut, am cerut acest lucru, am primit confirmarea, am intrat in cont my vodafone pe desktop - nici o schimbare, resursele erau de pe prepay. Dezinstalez aplicatia din telefon, restart, instalez din nou reusesc sa intru in cont unde nu am decit posibilitatea sa platesc factura, sa reincarc cartele, ce mai vad activ este eshop, magazin vodafone, intrebari frecvente... Intru la servicii, ma contectez si imi apare asciaza servicii, asociez numarul de telefon, bag numarul si primesc cod de validare pe sms din 6 cifre, bag codul si dau valideaza codul, Felicitari servicile au fost asociate cu succes... inapoi la contul tau, dau si am pagina alba. Facut treaba asta pe 2 telefoane, un Motorola Edge 20 5G si un Redmi Note 10. Am intrat de 2 ori pe *222 dupa lungi asteptari am reusit sa vorbesc cu 2 persoane, total paralel cu ce am cerut eu. Intrat pe facebook pe messenger unde am obtinut reinitializare, degeaba, explicat cu ce ma confrunt, am primit un numar la sesizare. Imi ramine un singur lucru, contract negociat si semnat in 9 mai telefonic, cerut rezilierea lui si portare. Pachetul Internetul+cablu tv inca nu a fost instalat, doar trecerea de pe prepay in abonament sa facut. |
#453
Posted 14 September 2022 - 10:53
@ ORTEGGA
Partial, dar dupa lungi sapaturi, am reusit pe cont propriu sa asociez serviciile fixe pentru internet si tv (unde am un alt cont de client) Pentru serviciile mobile am reusit sa asociez numarul de telefon dar nu pot vedea factura si nici istoricul facturilor. Saptamina trecuta am stat de marti pina vineri in chatul de pe messenger, ba ma intrebau de cont client, ba ma intrebau de numar de contract, ba de nume si adresa, etc, m-ai aveam un pic si le dadeam si greutatea, inaltimea si culoare ochiilor. Imi spuneau sa asociez servicile mobile, am incercat toate variantele posibile, facut print la ele si postate in chat.... Vineri seara apare una noua in chat si imi spune ca nu pot asocia serviciile mobile din cauza ca nu sint titular de contract. In fine, am primit sms-ul cu marirea abonamentului iar simbata am facut cerere de reziliere a serviciilor fixe si urmeaza ca in decurs de 14 zile sa fiu contactat. La mine serviciile fixe sint legate de de serviciile mobile, am obtinut oferte de reducere la semnarea contractului. Sint curios ce oferta au sa-mi faca, oricum reziliez si serviciile mobile, nu este vina mea ca ei au umblat la clauzele din contract. |
#454
Posted 28 September 2022 - 00:27
Dupa logare nu-mi afiseaza nimic, nici pe site si nici in aplicatie. In rog cu bani si nu vor Au scazut mult serviciile Vodafone...
|
#455
Posted 28 September 2022 - 07:05
Nu merge logarea în aplicația minunata. După ce bag codul primit prin SMS da "Autentificare nereușită. Contul nu poate fi accesat momentan. Ne pare rău ..."
Varza sunt ăștia bai oameni buni |
#456
Posted 28 September 2022 - 11:20
S-a actualizat aplicația și au introdus autentificarea biometrica.
|
#459
Posted 04 October 2022 - 04:20
a venit si update-ul pentru ios cu autentificare biometrica.
|
#462
Posted 04 October 2022 - 18:31
Autentificarea in doi pasi mi se pare o prostie. Plateam factura la bunici. Habar nu au sa citeasca sms-uri. Email-uri nu mai primesc de cateva luni cu factura. Vodafone a devenit o eroare in sine.
|
#463
Posted 04 October 2022 - 21:48
Stii ce e mai cretin de atat?
Ca orice angajat Vodafone si al partenerilor Vodafone are acces total la contul tau dupa bunul plac 24/24 fara sa ii ceara un cod de confirmare de la client ca sa dovedeasca ca clientul e in magazin si cere informatii sau modificari pe contul sau. In schimb tie iti cere cod si daca ai cartela in telefonul cu care incerci sa intri in aplicatie si prin urmare deja au certitudinea ca esti posesorul numarului. Sub sloganul E PENTRU PROTECTIA TA, Vodafone te protejeaza pe tine... doar de tine, in rest oricine are acces la informatiile tale. Cine o fi fost cretinul care a gandit prostia asta merita ce e mai rau pe lume. |
#464
Posted 04 October 2022 - 23:16
ahmede, on 04 octombrie 2022 - 18:31, said:
Plateam factura la bunici. Habar nu au sa citeasca sms-uri. Sigur ca nu mai e ca inainte, dar merge, la o adica. Asta e... |
#465
Posted 15 October 2022 - 14:14
Salut! Va functioneaza plata factura prin GPay , nu prin introducerea datelor cardului? La mine da eroare....
|
|
#466
Posted 17 October 2022 - 12:21
Am facut plati partiale a facturii vodafone si doar plata de vineri dimineata apare la total de plata, restul (vineri dupa amiaza, sambata, duminica si azi dimineata) nu, desi am platit pe acelasi cod client, iar tranzactiile apar completed.
|
#467
Posted 18 October 2022 - 08:02
romeorada, on 17 octombrie 2022 - 12:21, said:
Am facut plati partiale a facturii vodafone si doar plata de vineri dimineata apare la total de plata, restul (vineri dupa amiaza, sambata, duminica si azi dimineata) nu, desi am platit pe acelasi cod client, iar tranzactiile apar completed. acum ceva timp am mai patit la fel: am platit factura in app Vodafone si la final imi aparea tranzactie esuata. am repetat procesul pana mi-a aparut fonduri insuficiente. m-au chelit de bani baietii, a doua zi aparea cu minus ca platisem vreo 3 facturi. m-am gandit ca este o eroare de sistem, insa mi-a zis cineva ca fac special sa incaseze bani in avans. asa o fi? |
#468
Posted 20 October 2022 - 14:32
Vă funcționează setarea autentificării prin amprentă, pe Android? La mine apare eroarea din captură. Aplicația e proaspăt instalată și configurată. Androidul e 13.
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users