Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Focus. 3. break. titanium.....by FORD
Last Updated: Feb 10 2012 21:34, Started by
hyp3rion
, Dec 30 2011 16:03
·
0
#1
Posted 30 December 2011 - 16:03
Ptr. ca nu am gasit jurnal de bord cu noul focus, m-am decis sa deschid eu unul.
Masina a fost comandata in Septembrie dar a ajuns doar pe 27 noiembrie. Modelul este break (mi se pare cel mai frumos), versiunea titanium cu cateva pachete optionale (keyless entry, xenoane, incalzire in scaune, parbriz incalzit, navigatie de 5, sistem sony). Motorul 2.0, 140 HP la un cuplu de 320 NM parca. Deocamdata am 3.500 km cu ea, iar consumul s-a stabilizat undeva la 5.9 -6.0 L condus 65% extraurban iar restul foiala prin oras. Motorina bag doar de la MOL. N-am sa enumar plusurile masinii, ci doar minusurile (ca-s mai putine). Imi pare putin inghesuita in interior, lipsa tetierelor reglabile, navigatia e doar ptr. europa de vest, si cam atata. In rest masina e exceptionala la drum intins. Daca aveti curiozitati sau intrebari ..... shoot . Attached FilesEdited by hyp3rion, 30 December 2011 - 16:04. |
#2
Posted 30 December 2011 - 16:09
Sa-ti traiasca si sa te bucure!
Pune si ceva poze cu bordul, te rog. |
#3
Posted 30 December 2011 - 16:19
Sa te bucuri de ea fara probleme si sa ai parte numai de clipe placute alaturi de ea.
Imi place mult cum arata si cum este in sine, Focusul. Dar mai pune niste poze din laterala ei, cu bordul, cu spatele - ziua. |
#4
Posted 30 December 2011 - 16:23
Navigatia aia arata o "gaura neagra" in locul Romaniei sau ma uit eu prost?
Sint prea indiscret daca intreb de pret? De asemenea stii de cine e facut motorul, cumva e tot Peugeot (stiu ca e sigur pe undeva disponibila informatia dar daca ai scris pe undeva prin hirtii ar fi interesant de stiut)? |
#5
Posted 30 December 2011 - 17:17
Sa-ti traiasca bijuteria ....si fara incidente.
Edited by feribalint, 30 December 2011 - 17:20. |
#6
Posted 30 December 2011 - 17:33
f300, on 30th December 2011, 16:23, said: Navigatia aia arata o "gaura neagra" in locul Romaniei sau ma uit eu prost? Sint prea indiscret daca intreb de pret? De asemenea stii de cine e facut motorul, cumva e tot Peugeot (stiu ca e sigur pe undeva disponibila informatia dar daca ai scris pe undeva prin hirtii ar fi interesant de stiut)? Referitor la navigatie am specificat in prim,ul post ca e ptr. Europa de Vest ..de aceea nu vede romania. In 2012 cei de la Navteq vor finaliza probabil si ptr. Europa de EST la nivel de detaliu. Motorul (a 2 generatie de TDCI) din cate stiu eu, e dezvoltat de grupul PSA, si e folosit pe Pejo,Citro, Ford si Volvo. Pretul cu toate optionalele si negociere la sange cu 2 delaeri a fost de 19.800 TVA inclus. Masina e pe pe leasing pe 5 ani. |
#7
Posted 04 January 2012 - 20:12
Extrem de nemultumit ....... nu de masina, ci de serviciile post vanzare.
Din data de 27 Dec. masina sta trasa pe dreapta ptr. ca numerele rosii sunt expirate iar cei de la Impulse Leasing inca nu au catadicsit sa trimita nr. negre. Dar evident ........ rata curge-n continuare. |
#8
Posted 04 January 2012 - 20:59
Au poarta? Blocheaz-o cu masina. Daca n-au ei poarta, sigur are sefu' lor...
P.S. Fainuta trotineta, s-o calaresti sanatos. Pentru navigatie ai platit ceva sau a venit cacadou, mai ales ca n-are harta .ro? |
#9
Posted 04 January 2012 - 23:11
hyp3rion, on 4th January 2012, 20:12, said: Extrem de nemultumit ....... nu de masina, ci de serviciile post vanzare. Din data de 27 Dec. masina sta trasa pe dreapta ptr. ca numerele rosii sunt expirate iar cei de la Impulse Leasing inca nu au catadicsit sa trimita nr. negre. Dar evident ........ rata curge-n continuare. Si eu am tinut 2 saptamani masina pe dreapta tocmai din cauza asta,si tot la impulse. Degeaba ii presezi cu telefoane si alte prostii tot cand vreau ei iti trimit numerele. |
#10
Posted 05 January 2012 - 02:54
Faina masina! Unul din putinele break-uri care imi plac. Sa o folosesti sanatos.
Dar pacat de firma de leasing aleasa. hyp3rion, on 4th January 2012, 20:12, said: Extrem de nemultumit ....... nu de masina, ci de serviciile post vanzare. Din data de 27 Dec. masina sta trasa pe dreapta ptr. ca numerele rosii sunt expirate iar cei de la Impulse Leasing inca nu au catadicsit sa trimita nr. negre. Dar evident ........ rata curge-n continuare. Si asta e doar inceputul. Stai sa vezi ce iti pregatesc camatarii (adica impulsul). P.S.: Verifica daca intre factura proforma platita de tine si originalul trimis de ei nu ai cumva vreo diferenta de cativa bani. Va fi pentru ei un motiv bun sa iti trimita niste somatii de plata. Edited by VladCatalin, 05 January 2012 - 02:56. |
|
#12
Posted 09 January 2012 - 19:12
Daca nu ma-nsel pretul cu toate optiunile fusese cam 24.000 Eur, dupa care a-nceput sa scada pina la 19.800.(TVA inclus)
|
#15
Posted 09 January 2012 - 19:35
Arkouda, on 9th January 2012, 19:16, said: Si la terminarea leasingului o sa coste...? Mult Total : 24,095.31 , din care cca. 3k sunt dobanzi si 1k comision de administrare. La asta se mai adauga si Casco 80 EUR parca/luna timp de 5 ani + RCA. Detailare rata : 192 eur + TVA(24%)+89eur(dobanda)+9.90(comision) Edited by hyp3rion, 09 January 2012 - 19:38. |
|
#16
Posted 14 January 2012 - 16:53
frumoasa masina.. se aude tare in habitaclu sunetul motorului TDCI?
*fara incidente |
#17
Posted 06 February 2012 - 21:12
Intre timp masina a facut 6.000 km, timp in care mi-am facut o oarecare parere despre ea.
Bine-nteles ca masina a stat pe dreapta 1 sapt. pentru ca numerele negre nu erau de gasit nicaeri. Si tipic ptr. romani ... firma de leasing arunca vina pe dealer, delarul arunca vina pe firma de leasing iar clientul statea si spumega.Dar in final s-au rezolvat toate. Motorul a-nceput sa se mai lase, ultimul consum de cca 350 km, din care 200 facuti pe ruta Oradea-Cluj iar restul foiala prin oras a fost de 6.7. In conditiile in care afara sunt -10 grade si zapada cat curpinde.Destul de rezonabil as zice. Masina sta ca un tanc pe drum, desi cauciucurile sunt low clas (BARUM - Polaris 3). Revizia la 2.500 km (gratuita) a fost o simpla verificare de lichide. Cu ocazia asta i-am cumparat si aparatori de noroi fata-spate si o plasa de portbagaj. Evident ca montajul, tipic service-urilor noastre, l-au facut intr-o ureche si era sa pierd pe drum o aparatoare sparte Zgomotul interior la viteze de 90-110 e destul de scazut, muzica merge pe volum 5 si e indeajuns. Un lucru care-l gasesc destul de suparator e faptul ca interiorul cotierei f. spatios, nu e defel luminat. Daca tii 20 chestii inauntru, si e intuneric afara, n-ai nici o sansa sa gasesti ce vrei decat daca aprinzi lumina.Enervant. In rest ... fuge bine, motorina bag dintr-un singur loc EVO DIESEL la 6.08, desi cred ca voi incepe sa-i bag motorina mai ieftina ..cea la 5.80 parca. M-am uitat azi la pompa si singura diferenta intre ele e ca cea ieftina era la -27 gradea, iar astalalata la -30 datorita unui aditiv .. in rest specificatiile sunt identice. Si-atunci de ce sa dau 0.3 bani/l mai mult ? Seara faina . . |
#18
Posted 09 February 2012 - 09:06
Esti multumit de masina? A fost si pe lista mea scurta (alaturi de Golf si Astra), am luat una din Franta vreo zece zile pentru ca in Romania nu-ti poti face o impresie dupa un drive-test de 15 min. si masina este relativ ok.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users