Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jumatate dintre romani prefera masinile germane second-hand
Last Updated: Dec 29 2011 11:33, Started by
Courage
, Dec 14 2011 13:09
·
0
#19
Posted 14 December 2011 - 20:17
ionut_ionut, on 14th December 2011, 22:11, said: Nici romanii nu mai gandesc asa,mai ales de cand cu rematul,mai ales de cand cupoanele se gasesc la dealerii auto la pretul pe care il cer si bisnitarii. Cine dracu' mai da banii 8k euro +taxa pe tdi-uri din 2007 cu 130k km in bord,cand cu aproape 10k euro+tichete iti iei Octavie. depinde ce pretentii ai de la masina, multi vor sa se dea smecheri cu masina , dar mai sunt si pasionati . Nu toti sunt cocalari ce vor beamve sa o arda in fite. |
#21
Posted 14 December 2011 - 20:23
Era un topic mai vechi in care se discuta despre devalorizarea masinilor second-hand, iar acolo se specifica faptul ca masinile nemtesti se devalorizeaza cel mai putin. E si asta un amanunt de luat in vedere atunci cand achizitionezi o masina noua si te gandesti s-o vinzi dupa cativa ani.
Masinile franceze se devalorizeaza cel mai mult. Si daca avem in vedere ca Dacia e romaneasca doar cu numele si uzina, cred ca se alatura si ea acestor masini franceze. Ma intreb cat va valora peste 5 ani un Duster productie 2011 si cat un Jeep/SUV Audi lansat in acelasi an. |
#22
Posted 14 December 2011 - 20:35
Dacia ca valoarea absoluta ( si probabil si procentuala ) se devalorizeaza destul de greu pentru ca a fost o masina ieftina de la inceput.
Daca ai bani de o masina noua buna ( >= 15k ) nu are sens un sh, insa daca nu merge si unul de maxim 2-3 ani. |
#23
Posted 14 December 2011 - 21:06
duculeana, on 14th December 2011, 20:23, said: Era un topic mai vechi in care se discuta despre devalorizarea masinilor second-hand, iar acolo se specifica faptul ca masinile nemtesti se devalorizeaza cel mai putin. E si asta un amanunt de luat in vedere atunci cand achizitionezi o masina noua si te gandesti s-o vinzi dupa cativa ani. Masinile franceze se devalorizeaza cel mai mult. Si daca avem in vedere ca Dacia e romaneasca doar cu numele si uzina, cred ca se alatura si ea acestor masini franceze. Ma intreb cat va valora peste 5 ani un Duster productie 2011 si cat un Jeep/SUV Audi lansat in acelasi an. in statistica asta nu cred ca intra bulgaroaicele, ci doar masinile inmatriculate in ro. |
#24
Posted 14 December 2011 - 21:13
CorneliuRos, on 14th December 2011, 14:21, said: este de respectat masina leasing cumparata din romania . Chiar daca acei kilometrii putini la bord au fost facuti numai pe strazile Romaniei , o masina second hand din DE cu dublu kilometrii la bord isi merita investitia IMPORTANT ESTE SA NU II AIBE TRIPLI!! Poate sa aibe si km tripli. Decat sa cumperi una din RO cu `putini` km dar facuta din vreo 3-4 masini , mai bine una cu triplu de km dar direct din DE Attached FilesEdited by polizei, 14 December 2011 - 21:20. |
#26
Posted 14 December 2011 - 21:16
Bine zici, de acord cu tine. Chiar ma gandeam ca atata stau unii si calculeaza cu cat li s-a devalorizat masina in 3 sau 5 ani, dar nu socotesc si cat au bagat in ea: bezina, reparatii, ITP, CASCO, RAR, impozit si cate si mai cate. Cand te gandesti ca au avut bani pentru toate astea, s-au folosit de masina si acum se plang ca i-a scazut valoarea? C'mon, pai daca stai sa calculezi asa nu mai ajungi nicaieri, adica nu era normal sa se devalorizeze sau ce?
Uite alt exemplu: cat era un Q7 la lansare acum cativa ani, si peste 50000 de euro si chiar 100000 de euro full-options parca, iar azi gasesti pe mobile.de si la 24000 de euro chiar sub 100k. km. Aia ce-ar trebui sa faca pt. ca li s-a devalorizat bijuteria cu 50%, sa-si smulga parul din cap? |
#27
Posted 14 December 2011 - 21:19
Quote din nevoie de masina pe care sa ma pot baza am cumparat acu niste ani un Logan nou in dotare basic, l-am purtat 4,5 ani si l-am dat cu 2500 euro. intr-adevar, s-a devalorizat, ca am dat-o cu sub 50% din pretul ei initial, daca vrei tu sa privesti problema asa... dar 3500 euro devalorizare pt 4,5 ani in care nu mi-a facut absolut nici o problema, i-am dat cheie si m-am tot dus cu ea unde am vrut (cand avea 4 ani m-am pornit cu ea in grecia fara nici o apasare) |
#28
Posted 14 December 2011 - 21:34
ionut_ionut, on 14th December 2011, 20:11, said: Nici romanii nu mai gandesc asa,mai ales de cand cu rematul,mai ales de cand cupoanele se gasesc la dealerii auto la pretul pe care il cer si bisnitarii. Cine dracu' mai da banii 8k euro +taxa pe tdi-uri din 2007 cu 130k km in bord,cand cu aproape 10k euro+tichete iti iei Octavie. Arata mie Octavie tdi la 10k euro +tichete si iti fac cadou una. Cea mai ieftina cheala complet, la oferta este 15.682,28 euro cu TVA. Scriem ca sa ne aflam in treaba... |
|
#29
Posted 15 December 2011 - 00:46
La ce TDIuri sunt acum mai bine te lipsesti. Unu e mai lesinat ca un aspirat iar alalalt consuma de-ai zice ca-i altceva.
Ambele TDIuri au variante mai bune pe TSI. |
#30
Posted 15 December 2011 - 01:11
generatia 2001-2005 VW a fabricat motoare bune. chiar daca intervalele de schimbare de distributii era un pic mai mic fata de acestea mai noi.
bune au fost si cele din 1994-2001 cand benzina costa mai mult ca motorina. cat despre TSI ...m-as abtine la motoarele pana in 2000 cc care promit cai foarte multi ! |
#31
Posted 15 December 2011 - 01:20
La 10.000 + tickete iei Octavia 1.6 mpi cu dotari de bun simt. Trebuie sa mai stii sa si vorbesti si un pic de noroc la unul care nu si-a facut targetul pe luna respectiva. Cat despre masini noi si SH, imi mentin ideea ca pe cineva care a pierdut o gramda de bani la o masina noua cumparata, greu il mai prostesti din nou la o masina noua, daca nu prinde vre-o super oferta prin care sa i se para ca a facut afacerea vietii . Aici ma refer la masini accesibile clasei medii, nu avioane de la 50k E sau Logane pe care le cumperi cu tickete si banii de-un concediu. Dai 30k pe un Passat in 2007 iar in 2012 il dai cu 10k asta daca ai km verificabili la reprezentanta, iar de BMW nu mai zic ca-l cumperi cu 37k si 5 ani mai tarziu se da cu 12-13k ca e plin targul de masini la care s-a pierdut TVA-ul pe drum.
|
#32
Posted 15 December 2011 - 11:01
filipxxx, on 15th December 2011, 01:20, said: La 10.000 + tickete iei Octavia 1.6 mpi cu dotari de bun simt. Da si la 1.6 ala ai consum de 1.8T.(daca vbim de masini SH). La bani se merita maxim sa cumperi un SH fata de un Logan nou dar unii oamenii traiesc in acelasi mediu permanent. Daca tie iti place ca in casa sa ai fotolii SH sa zicem(avand in pielea aia ce a avut neamtul sau italianul pe fund cand s-a asezat cu bucile goale), si copiii vin si se joaca, pun gura, scapa un biscuit, il baga in gura apoi.Da se curata la achizitionare..cati fac asta ? 10% ? nici atatia nu curata masina cand o cumpara sh.Si daca ar fi numai atat.Sa nu zic ca s-a dus omul sa faca pipi si a invartit volanul apoi cu spor iar tu mananci covrigi dimineata la volan cand te duci la serviciu. |
#33
Posted 15 December 2011 - 11:34
Bun am inteles treaba cu devalorizarea. Aveti dreptate, dar ce solutie ramane de gasit? Sa numai mergem cu masina? Cati din voi faceti asa ceva? O chestie, cand o persoana cumpara o masina stie ce taxe are de platit, stie ce devalorizare va avea,etc, asta in teorie. Dar cu totii stim pers. care ñu gandesc asa si apoi ne plangem Ca nu avem nici 10€ de bagat combustibil. Eu prefer nou si numai nou si sunt constient de toate platile aferente dupa achizitionare.
Fiecare va face cum crede, ba mai mult va spune Ca a facut afacerea vietii cu o germana, si va da si sfaturi ( uite ce am luat, cat a costat)dar numai dupa 1000km afacerea vietii lui l-a lasat in drum si se intreaba de alte sfaturii,(cum pacalesc pe cineva sa scap de ea). Nu spun Ca toate cazurile sunt la fel,dar 75-85% sunt identice. Asta e parerea mea despre aceste automobile bavariene si nu numai. O zi buna tuturor. |
|
#34
Posted 15 December 2011 - 11:37
Stii care-i partea mai trista? Ca sunt unii care au luat Logan sau Sandero in rate pe, sa zicem 5 ani si inca mai au de platit mult si bine la o masina care se devalorizeaza, iar dupa astia 5 ani daca tragi linie vezi ca ai platit cu mai mult decat ar fi valorat ea cu banii jos, iar acum de-abia o dai la jumatate de pret.
Deci din punctul asta de vedere, daca nu schimbi masina la 3-4 ani sh, e mai rentabil sa cumperi una noua pe care poti s-o tii si 10 ani sau chiar peste, dar macar stii ca ai luat-o de noua, fara defectiuni, si sa nu fie basita de altii la a enspea mana, cu cine stie ce defecte samd. Edited by duculeana, 15 December 2011 - 11:38. |
#35
Posted 15 December 2011 - 11:42
Pai asta e si ideea ducu.
Ai masina ta, noua, stii ce bube are, ai garantie(mai mult sau mai putin). Faptul ca platesti mai mult e adevarat dar nu e relevant ca banii vin cate putin, ii dai cate putin, nu platesti suma toata, ca la urma urmei daca aveai bani o luai cu cash si nu iti mai puneai problema asta.Vrei si masina noua si in rate la aceeasi bani?Pai aia ce mai mananca? |
#36
Posted 15 December 2011 - 11:51
Sa inteleg ca pot sa fac coprocultura si urocultura dintr-o masina sh din germania?
Am vazut oameni cu bani care-si cumparau mobila sh din germania, asa ca un vant in scaun la o masina este vax. Cu urina pe volan m-ati pus pe ganduri. Pai ce se intampla daca masina a avut proprietar o femeie, mai pun eu mana pe schimbatorul de viteze? Radem, glumim, dar cumparam ce ne permitem. Pentru toti cei care blameaza masina sh, voi cand va veti vinde masina luata de noua cum o veti prezenta? Veti afisa un astfel de text? Basita, *isata, *ututa, unic proprietar. Masina sh este o optiune - conteaza momentul achizitiei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users