Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Avensis 1,8Valvematic sedan Model:2009
#1
Posted 07 December 2011 - 16:11
Buna tuturor!
Sunt de o luna posesorul unei asemenea masini, de culoare verde oliv metalizat, care in realitate este mai mult grii cu putine nuante de verde. Momentan are la bord 1500km preponderent extraurban(80%), consumul mediu 6,8l/100km conform cb, cu cauciucuri de iarna noi primite cu optiunea "Travel". Am facut si eu o cercetare de cateva luni inainte de alegere(ca si colegul "unromeo21" cu Avensis Combi 2.0 D4D), la fel mai erau pe lista Octavia2, Mazda6, VW Passat, Honda Accord. Dupa sfaturile de la prieteni, cunostinte si cunoscatori, dupa lungi cautari de pe internet, si nu in ultimul rand dupa oferta foarte buna, de aproape 6.000 € discount fata de pretul de catalog, am ales Avensis. Dupa sentimente si feeling a-si fi ales Mazda6, dar dupa ratiune a ramas Avensis. Nu regret nici un minut alegerea facuta(mai ales ca pana acuma am avut Logan), totul este la locul lui si functioneaza perfect fara sa iasa ceva in evidenta, nu esti asaltat de multe lumini, afisaje, numai strictul necesar. Este f. silentios, manevrabilitate si tinuta de drum excelenta, spatiu arhisuficient, scaune din fata f. comode. Raportat la capacitatea moturului de 1,8, si greutatea de 1,5 tone consum decent, care probabil cu timpul va scadea. Am ales motor benzina fiindca fac max. 15000km/an(50-60% autostrada), si pana acuma am avut numai masini pe benzina, nu am dorit sa schimb. Da si am dorit neaparat masina noua! Ca minus un singur lucru amintesc: pe drumuri denivelate zgomotul de rulare este accentuat de pe puntea din spate, lucru care Loganul nu l-am avut. Nu este suparator, mai precis a-si spune este altfel, si incep sa ma obisnuiesc. Intre sarbatorile de iarna probabil voi face si ceva autostrada in Ungaria, voi reveni cu sentimente, fiindca acesta masina a fost catalogat de presa de specialitate ca fiind facut pentru autostrada. Vom vedea... |
#3
Posted 07 December 2011 - 20:28
Echipare, pret final, leasing/credit/cash...
Consumul este prea mic, probabil inca nu te-ai adaptat cu masina si mergi foarte foarte incet. Edited by Speedo, 07 December 2011 - 20:28. |
#4
Posted 08 December 2011 - 09:49
Speedo, on 7th December 2011, 20:28, said: Echipare, pret final, leasing/credit/cash... Consumul este prea mic, probabil inca nu te-ai adaptat cu masina si mergi foarte foarte incet. Revin si cu cateva fotografii facute la prima iesire.. Masina a fost achizitionata cu plata cash, este cu echipare "Executive" si cu oferta de serie limitata "Travel" (asa scrie pe homepage-ul dealerului), care inseamna in plus fata de echipare "Executive" : Bluetoth, Alarma, Sensori de parcare spate, Sistem de navigatie detasabil "Navon 670 FE" (cam slabut fata de ce am: un Asus R700) si 4 caucicuri de iarna(eu am primit Bridstone Blizzak LM25 96H). Pretul final a fost 21.797 € pe factura, dar efectiv se scade valoare a trei tichete de rabla 2700€, respectiv am adaugat 1050€ cu care l-am achizitionat. Astfel suma finala este 20.147€ care a fost platita. M-am adaptat la masina destul de repede, in afara de maneta schimbatorului de viteza la mersul inapoi, nu cred ca merg fooarte incet cand viteza medie pe cb este de 68km la 1500km parcursi. Attached Files |
#6
Posted 08 December 2011 - 10:18
Frumos.
Unde este produsa? 68Km/h viteza medie este mare, se pare ca ai avut totusi un tempo ridicat, dar consumul este prea mic, ori nu l-ai resetat intre alimentari (ceea ce inseamna ca-ti furi singur caciula) ori nu masoara bine computerul de bord. Cand ai spus discount de 6000€, cum l-ai calculat? |
#7
Posted 08 December 2011 - 13:53
Speedo, on 8th December 2011, 10:18, said: Frumos. Unde este produsa? 68Km/h viteza medie este mare, se pare ca ai avut totusi un tempo ridicat, dar consumul este prea mic, ori nu l-ai resetat intre alimentari (ceea ce inseamna ca-ti furi singur caciula) ori nu masoara bine computerul de bord. Cand ai spus discount de 6000€, cum l-ai calculat? Dupa acte este produsa in Anglia, nu mai retin orasul. Asa este , de cand l-am primit nu am resetat cb-ul intre alimentari. Voi face masuratori ptr. consum intre doua alimentari consecutive, cu cb-ul resetat, si comparat cele doua valori. Am scris aproape 6000€, deci cinci si ceva. Am gresit in calcule,le-am refacut, corect este aproape 5000€ discount(mai exact 4650€ inclusiv tichete rabla). 24.797€ pret de catalog, 20.147€ platit efectiv. La care se mai adauga bineinteles cheltuelile cu inmatricularea, Casco, Rca... Multumesc pentru observatie! |
#8
Posted 08 December 2011 - 15:23
Acum am inteles calculul, inseamna ca si Toyota a inceput sa-si revina in simtiri cu preturile.
Cred, ca o speculatie, ca la achizitia cu cash puteai cere discount mai mare, sau sa adaugi revizii gratuite. Reviziilor vor fi energofage pentru buget, ca asa e Inchape... Cred ca daca faceai un TCO pe o perioada de 5 ani ajungeai la concluzia ca un VW Passa era cel mai ieftin. Nu vreau sa spun ca trebuia sa iei un Passat, am observat doar ca a contat criteriul pretului si prin prisma acestui lucru am analizat. Daca iei in calcul si pretul de revanzare clasamentul se pastreaza, desi cred ca la limita, fiind benzina. Edited by Speedo, 08 December 2011 - 15:29. |
#9
Posted 08 December 2011 - 16:29
Speedo, on 8th December 2011, 15:23, said: Acum am inteles calculul, inseamna ca si Toyota a inceput sa-si revina in simtiri cu preturile. Cred, ca o speculatie, ca la achizitia cu cash puteai cere discount mai mare, sau sa adaugi revizii gratuite. Reviziilor vor fi energofage pentru buget, ca asa e Inchape... Cred ca daca faceai un TCO pe o perioada de 5 ani ajungeai la concluzia ca un VW Passa era cel mai ieftin. Nu vreau sa spun ca trebuia sa iei un Passat, am observat doar ca a contat criteriul pretului si prin prisma acestui lucru am analizat. Daca iei in calcul si pretul de revanzare clasamentul se pastreaza, desi cred ca la limita, fiind benzina. Passatul cu dotari si motorizari asemanatoare era mult mai scump, am discutat telefonic cu un singur dealer, care nu prea era dispus de reduceri mai substantiale. Nu am avut ptr. acesta achizitie mai mult de 20.000€. Nu am facut o analiza pe termen lung. Am condus de mai multe ori Passat tip mai vechi de 170cai combi pe motorina, aici am simtit ce inseamna ca la acceleratie sa te lipesti de scaun, insa aceste modele erau departe de bugetul meu(si SH nu am vrut). Costul reviziilor sunt asemanatoare cu alte marci din clasa sa(afirmatii de la posesori de Avensis, care au avut si alte marci din clasa sa), si sa speram ca mitul masini japoneze cu fiabilitatea va fi valabil si pentru mine, desi am citit ca in ultima vreme mitul mit a ramas. Garantia de 5ani (3+2) a fost la fel atragatoare(ramane de vazut daca vor fi probleme cum va fi achitat) Sigur, sunt masini mai bune chiar si la preturi apropiate, insa trebuie sa marturisesc ca am in mine si un sentiment de neconformism, nu am vrut sa ma alaturi de sutele de mii de posesori din gama VAG, sau BMW etc., chiar si cu pretul ca pe banii mei nu voi avea cea mai buna masina. Astfel nici nu am insistat mai mult in acesta directie. Multi dintre noi aleg si dupa criterii subiective, care nu se pot argumenta cu cifre. Alegerea unei masini, cum s-a scris aici in nenumarate topicuri, este in primul rand in functie de nevoile fiecaruia, elementul financiar fiind primul criteriu, dar dupa acesta sunt multe criterii si influente care tin de fiecare persoana in parte, care probabil este greu de exprimat. |
#10
Posted 09 December 2011 - 13:45
Speedo, on 7th December 2011, 20:28, said: Echipare, pret final, leasing/credit/cash... Consumul este prea mic, probabil inca nu te-ai adaptat cu masina si mergi foarte foarte incet. Speedo, on 8th December 2011, 10:18, said: Frumos. Unde este produsa? 68Km/h viteza medie este mare, se pare ca ai avut totusi un tempo ridicat, dar consumul este prea mic, ori nu l-ai resetat intre alimentari (ceea ce inseamna ca-ti furi singur caciula) ori nu masoara bine computerul de bord. Cand ai spus discount de 6000?, cum l-ai calculat? Motoarele pe benzina de 1.8 de la toyo sunt foarte economice(si "batranul" 1.8vvt-i si "copilul" lui, 1.8 valvematic). A mea(modelul anterior, motor 1.8vvt-i) arata un consum mediu de 7.4l/100km, calculat pe o distanta de peste 5000km, parcurs jumate-jumate intre extraurban si urban(Bucuresti). Iar in bucuresti o folosesc zi de zi, cu viteze medii de pana in 15km/h, ca deh, capitala. In extraurban v.medie nu scade sub 75km/h. @gabbar: s-o stapanesti sanatos si sute de mii de km fara probleme. Edited by closchkutza, 09 December 2011 - 13:47. |
|
#11
Posted 09 December 2011 - 14:22
NU vreau polemica pe topicul lui gabbar, dar n-ar trebui sa arunci valori in discutie daca iti furi singur caciula si nu resetezi CB-ul la fiecare plin.
Motorul asta exista, cel nou si 2xcel vechi, exista la niste persoane care nu reusesc sa coboare in Bucuresti sub 11,6 (cel vechi) si 12 (cel nou), oameni seriosi care-si tin consumul la pompa cu spritmonitor. In fond masina are 1.500Kg. Iar daca 68Km/h viteza medie in 1.500Km nu inseamna mers alert inseamna ca spatiul are o alta dimensiune pentru tine. Edited by Speedo, 09 December 2011 - 14:24. |
#12
Posted 09 December 2011 - 16:03
Toyotele de 1.8 chiar au printre cele mai bune consumuri.
|
#13
Posted 09 December 2011 - 16:26
Speedo, on 9th December 2011, 14:22, said: NU vreau polemica pe topicul lui gabbar, dar n-ar trebui sa arunci valori in discutie daca iti furi singur caciula si nu resetezi CB-ul la fiecare plin. Motorul asta exista, cel nou si 2xcel vechi, exista la niste persoane care nu reusesc sa coboare in Bucuresti sub 11,6 (cel vechi) si 12 (cel nou), oameni seriosi care-si tin consumul la pompa cu spritmonitor. In fond masina are 1.500Kg. Iar daca 68Km/h viteza medie in 1.500Km nu inseamna mers alert inseamna ca spatiul are o alta dimensiune pentru tine. Eu am testat si la pompa consumul afisat de CB iar diferentele au fost atat de mici incat nu au relevanta. Daca am facut validarea asta la 2-3 plinuri, atat dupa parcurs urban cat si dupa parcurs extra-urban si nu am constatat nici o diferenta notabila intre cele 2 valori, explica-mi te rog de ce ar trebui sa fac aceasta validare la fiecare plin? Crezi ca soft-ul care se ocupa cu aceste calcule se ramoleste in timp si uita cum sa calculeze? Se schimba formulele de calcul noaptea cat sta masina parcata? Ce ti-a scris @gabbar este din experienta sa. Ce ti-am scris eu, la fel este bazat pe experienta mea cu o motorizare similara(cel putin dpdv al consumurilor obtinute). Tu vii si ne contrazici cu experientele altora. Sa stii ca nu doar fierul este implicat in ecuatia asta a consumurilor ci si o maaare variabila: soferul. Stilul de condus determina consumul. Viteza medie este o val. abstracta netransparenta. Daca @gabbar are un still de condus fluid, fara bruscari (de cele mai multe ori inutile) a masinii atunci poate scoate medii de viteza mari avand consumuri mici. Edited by closchkutza, 09 December 2011 - 16:41. |
#14
Posted 09 December 2011 - 16:41
viteza medie de 68km/h s-a obtinut probabil din mers preponderent extraurban, deci consumul de 6.8 mi se pare realistic
eu am avut consum 6.3 dupa un drum cu viteza medie de 70km/h, motor 1.6 105CP si 1300 kg+ 80 ale mele |
#15
Posted 09 December 2011 - 21:54
z_e_n_i_t_h, on 9th December 2011, 16:41, said: viteza medie de 68km/h s-a obtinut probabil din mers preponderent extraurban, deci consumul de 6.8 mi se pare realistic eu am avut consum 6.3 dupa un drum cu viteza medie de 70km/h, motor 1.6 105CP si 1300 kg+ 80 ale mele Cum am scris initial, aprox. 85% din 1500km, am facut extraurban. Si cati km am facut in oras au fost sambata si duminica, deci intr-un trafic mult mai relaxant (in restul zilelor folosesc masina f. rar, am un job de 8-10 ore in fata calculatorului, si prefer sa merg la servici cu bicicleta sau pe jos). Daca stiam ca vor exista discutii-suspiciuni legate de consum, faceam o poza cu cb-ul. Din pacate ieri am alimentat, si asa cum am fost sfatuit, am resetat cb-ul. Dar dupa ce voi face inca de 1000-1500km, promit ca voi reveni cu o poza a acestuia. Sunt constient ca informatiile legate de consum sunt aproximative, si pot fi diferente comparat cu metoda masuratorii de la pompa. Nu am dorit sa pornesc o discutie pe aceasta tema, vroiam doar o relatare de ce am ajuns sa cumpar acesta masina, si experientele mele de pana acum. Ma gandeam ca va fi probabil util pentru altii, asa cum a fost util si pentru mine nenumaratele sfaturi, pareri de pe acest forum pana cand am ajuns la o decizie. Pana acum sunt multumit de masina(normal, dupa o luna cum sa fii altfel?), fiindca in afara de pret, care a fost decisiv la alegere, a mai fost si criteriul de consum, respectiv de fiabilitate. Ramine de vazut pentru viitor costul reviziilor si a altor cheltuieli neprevazute. Voi incerca sa va tin la curent cu toate evenimentele pe care voi avea in viitor, atat pozitive cat si negative, si probabil o sa va cer si ajutorul vostru daca va fi cazul. Stiu ca va trece acest entuziasm de la inceput(sunt la a sasea masina, din care trei au fost noi, si prima a fost un Trabant ), stiu ca mai tarziu voi privi lucrurile mai critic, dar sper ca aceasta euforie va tine cat mai mult. Multumesc pentru toti pentru urarile de bine! |
|
#16
Posted 11 December 2011 - 15:55
Revin cu informatii noi: trei zile dupa alimentare si restartare cb, umblat intens numai in oras cu diferite probleme, am facut 165km in trafic intens cu cozi si asteptari cu motorul pornit: consum 11,0l!
Hmm.. Mai bine iau bicicleta in oras, dar uneori nu ai incotro( trebuie sa iau un tandem ca sa poate sa vina si sotia cu mine ) |
#18
Posted 12 December 2011 - 00:39
gabbar, on 11th December 2011, 15:55, said: ... trei zile dupa alimentare si restartare cb, umblat intens numai in oras cu diferite probleme, am facut 165km in trafic intens cu cozi si asteptari cu motorul pornit: consum 11,0l! ... O valoare corecta! Desi cred ca o idee optimist, o sa vezi la urmatorul plin cand o sa poti face calculul la pompa. Ma bucur ca mi-ai ascultat sfatul si ai resetat CB-ul ca sa infrunti realitatea necosmetizata a consumului in oras. Reseteaza CB-ul la fiecare plin si eventual poti face un cont pe sprimonitor.de ca sa ai o evidenta a plinurilor si calcul automat pentru consum, perioade revizii, remindere, cost/km...o sa-ti placa, esti genul meticulos. In alta ordine de idei asta este problema cu benzinele, sub 11% nu se poate in oras, pe cand cu un diesel rar ajungi la 9,5%. Edited by Speedo, 12 December 2011 - 00:40. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users