Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Tractorase facute acasa

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3832 replies to this topic

#739
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,635
  • Înscris: 31.01.2010

View Postalexbjorg, on 27 aprilie 2014 - 10:19, said:

Diferentialul se sudeaaza insa cu mult material.....

Asa e bine???? sau mai trebuie material??

Posted Image


Grig

#740
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Posted Image
Sincer?"trial and error"
https://www.google.r...iw=1024&bih=657

#741
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,635
  • Înscris: 31.01.2010

View Postalexbjorg, on 11 mai 2014 - 20:44, said:

Posted Image
Sincer?"trial and error"
https://www.google.r...iw=1024&bih=657

Tare mi`a placut !!!!
Am ris cu un amic de ne`am saturat pentru o saptamina!
Era undeva pe un forum american si se pare ca omul chiar l`a sudat asa si mai voia sa mearga!
Nu`l mai gasesc acuma dar foto am mai gasit`o.
O am si la rezolutie mai buna da pe un alt hard, momentan indisponibil.

Grig

P.S. gata, am gasit postarea insa au sters foto....
http://www.pirate4x4...-what-hell.html

Edited by Ion_Bumbu, 11 May 2014 - 20:59.


#742
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Un mecani mi-a spus ca atunci cand blochezi una din planetare, cuplul se transmite prin intermediul pinioanelor satelite, care din pacate nu au rulmenti, pt ca sunt concepute sa preia doar micile diferente de turatie care apar la virare. In acest caz, se pare ca uzurile pot fi mai rapide si nu stiu cat ar tine. Poate mai auzim pareri.

#743
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Acel mecanic are dreptate.

#744
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postusernamealin, on 14 mai 2014 - 09:25, said:

... cuplul se transmite prin intermediul pinioanelor satelite, care din pacate nu au rulmenti, pt ca sunt concepute sa preia doar micile diferente de turatie care apar la virare. In acest caz, se pare ca uzurile pot fi mai rapide si nu stiu cat ar tine...

Ce spui de folosirea a 2 anvelope diferite ca marime,pe puntea de tractiune timp de 4-5 luni la un kilometraj de 300-1000 de Km pe luna?!De cate ori crezi ca s-or fi invartit satelitii aia?Stii ca exista lagare din otel(duritate de rulment) alcatuite doar din 2 bucse,iar suprafata de frictiune este chiar materialul din care sunt facute(fara alt metal de[ungere] intre ele?In tehnica ruseasca exista foarte multe asemenea solutii ,pt turatii mici si foarte mici,insa cu incarcare mare de greutate.

#745
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Nu cred ca are rost comparatia. Cand te apuci de constructia unui tractoras te gandesti si la fiabilitate,.......

#746
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Cand te apuci de construit ceva,incerci sa folosesti ceea ce crezi si mai ales ceea ce ai prin ograda pt a face acel ceva.De regula sunt putine lucruri care pot fi facute acasa la nivel de atelier specializat si,in cele mai multe cazuri sunt sub nivelul realizarii la nivel [profesional].
Crezi ca satelitii unui grup conic,vei reusi sa-i uzezi in asa masura incat sa nu isi mai faca treaba?Personal nu cred,pt ca am demontat cateva grupuri conice si nu am vazut uzura prea avansata.Mai mult,am demontat un grup,care a folosit satelitii la greu.Practic ,priza de putere a unui tractor actiona un grup conic,montat pe o freza homemade(de fapt o punte spate montate pe freza);una din planetare actiona transmisia pe lant catre axul cu freze iar cealalta era blocata prin franare,folosind cablul franei de mana,tensionat de un arc.
Omul se asigurase in acest fel ca atunci cand freza se blocheaza,nu se rupe nici lantul nici cardanul.Dupa cativa ani de folosinta i s-a parut ca uruie si am dat o mana de ajutor.Nu la sateliti a fost problema ci la coroana si pinionul de atac,unde se marise jocul de montaj.
In fine,nu are sens sa fac teoria chibritului.
O seara buna

#747
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Nu zic ca nu va merge. Dar se va uza mult mai repede si daca grupul este de la cine stie ce masina greu de gastit si scump.............Normal ca folosim ce avem prin ograda dar daca prin ograda avem o cutie de audi (de exemplu) cand se va duce vom regreta alegerea facuta. Si 2 ani nu mi se pare o perioada lunga.

#748
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Ma bucur sa aud ca asta nu constituie o problema. Totusi daca cineva a avut o astfel de problema, rugam sa posteze.

#749
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Vad activitate foarte slaba aici. Sa fie oare vorba despre faptul ca nu se mai construiesc tractorase cu ceea ce avem si putem, sa fie oare faptul ca nu este o activitate profitabila, ca am inceput sa discutam despre tractorase mai elaborate si majoritatea dintre noi vor ceva foarte simplu, nu stiu. Eu unul, nu as mai construi un tractoras foarte elaborat, decat in conditiile in care l-as vinde, dar as construi tractorase foarte simple, mult mai accesibile din punct de vedere al preturilor si cu care ai putea sa-ti usurezi mult munca. Ar fi de folos si ceva idei despre cum s-ar putea construi un tractoras foarte simplu pentru toti cei ce vor sa o faca. O prima idee ar fi sa construim puntea spate fara diferential, ca la squad-uri ATV. Ma gandeam la o planetara de raba, care este facuta dintr-un material otelos, din care sa construim toata puntea spate, pe care vin montate si pinion pt lant si disc de frana, poate fi de dacie cu etrier tot de dacie. Pe planetara se pot face caneluri simplu cu ajutorul flexului si cu un alt cap de planetara sudat provizoriu pt a da posibilitatea sa copiezi cu panza de la flex canelurile la distantele corespunzatoare. Pe aceste caneluri se pot pune doua butucele, asa cum daca nu ma insel se spune si pe acestea se pot monta simplu gentile si cauciucurile. Urmeaza o prindere simpla cu doi rulmenti pe un sasiu dreptunghiular, un motor de motocicleta care are si ambreiaj si  cutie de viteze si transmisia prin lant. O problema ar fi mersul inapoi. Acesta s-ar putea rezolva intercaland un inversor. Poate cineva ar putea sa ne spuna cum sunt inversoarele la mototricicletele acelea cu caroserie italienesti, care am vazut ca au o actionare foarte simpla si pot merge cu patru viteze inainte si patru inapoi. Puntea fata se poate construi simplu, prinsa doar intr-un punct pe centru, cu ajutorul unei cruci cardanice de raba sau un utilaj mare, sa poata oscila sus-jos si poate, pt cei ce vor ceva si mai simplu, stanga-dreapta pt directie. Ce spuneti de un proiect de genul asta?

#750
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Un desen ar spune mult mai multe;eventual o poza cu ceva asemanator.

#751
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,635
  • Înscris: 31.01.2010
Directie prin rotirea intregii axe , ca la carute nu merge.....
Asa se rastoarna ala de nu`i adevarat.
La caruta te ajura faptul ca ai caii`n fata, la tractor ai propulsie pe rotile din spate .
Deci versiunea asta trebuie uitata, neaparat cu pivot.
Versiunea de la 650 e cea mai simpla posibil si e testata .

Grig

#752
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Cred ca mai practic decat osia de caruta ar fi constructia articulata;si exemple sunt multe la rusi.

#753
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,635
  • Înscris: 31.01.2010
Perfect adevarat !
Si culmea , in versiunea aia is stabile.

Grig

#754
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Io-te clasica cupla,ca sa inteleaga toata lumea.Ca pana la vola te manca sfintii :D

#755
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Da asa e, ai dreptate in legatura cu directia cu toata axa. In schimb nu am auzit nicio parere despre folosirea puntii spate fara diferential.
Si poate ma invata si pe mine cineva cum sa fac trimitere la un filmulet de pe youtube, rog!

#756
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Cind dai sa scrii 1 raspuns,deasupra ai un buton cu nume link.Poti direct sau selectezi un cuvint,adica dai cu mousul pe el si se albastreste,dai clic pe buton si dai paste la link-ul respectiv si ok si dai publica la raspuns.
Exerseaza si editeaza si sterge pana inveti Posted Image
ceva de genul

View Postusernamealin, on 08 iunie 2014 - 21:45, said:

nu am auzit nicio parere despre folosirea puntii spate fara diferential.
Cu sau fara tractiune? Posted Image
Fara diferential si cu tractiune,vezi la cart-uri,unde ai 1 simplu ax cu 2 roti si o roata dintata legata la motor Posted Image
Auto cu tractiune fata,toate se folosesc de puntea spate ca si reazem,sa aibe masina 4 puncte de sprijin,din mai multe motive ,nu detaliem Posted Image
Daca vrei detalii,anunta-ne.
Mai inainte era unul de-si facuse tractoras cu tractiune spate pe roata dintata,a fost clipul pus ori aici pe forum,ori pe alt topic,dar tot aici la mecanica agricola,draqu mai stie pe unde Posted Image
Si mai lasati berea aia ca scrieti prostii si radeti non-stop Posted Image

View PostIon_Bumbu, on 08 iunie 2014 - 10:57, said:

Directie prin rotirea intregii axe , ca la carute nu merge.....
Asa se rastoarna ala de nu`i adevarat.
Pe draqu,numai daca il faci subvirator si nu ai blocant la directie Posted Image
Unghiul de cabraj (parca asa se numeste) se calculeaza din mijlocul osiei spate prin centrul de rotatie al rotilor fata.Acel unghi are si un nume "unghiul lui...xxxxxx" ca nu mai stiu cum il cheama pe destept :D Astfel rotile nu au voie sa cabreze mai mult decit acel unghi,altfel devine subviratoare cu problemele aferente,care sint.

Edited by alexbjorg, 08 June 2014 - 22:07.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate