Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Last Updated: May 22 2024 17:29, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#1117
Posted 01 August 2015 - 22:12
Ma confrunt cu o mical problema. Din cate stiu la pompa de benzina exista un distantier fata de blocul motor. Am masurat acel distanier la un vecin care are dacie cu un subler si am dedus ca are circa 4 milimetri grosime. Stand de vorba cu prieteni mecanici, mi s-a spus ca acel distantier are 6 milimetri grosime, apoi un alt prieten mi-a spus ca are 7 milimetri grosime. Dar eu stiu ca am aici alti multi prieteni care m-ar putea lamuri asuprea acestui aspect. V-as ramane recunoscator daca v-ati da cu parerea asuprea acestui aspect. Multumesc anticipat!
Daniel d_22, asa cum un diesel poate merge in regim economic cu ulei de floarea soarelui, asa si un benzinar poate merge cu gaz, poate chiar mai ieftin, asa cum motorul diesel are cuplu mai bun la turatii mici, motorul pe benzina porneste mai usor in conditii de temperatura scazuta, iar in conditiile in care nu folosesc decat poate 50 la suta din puterea acestuia, nu vad un mare incovenient din faptul ca nu este diesel, ci Oto, daca am spus corect? |
#1118
Posted 02 August 2015 - 07:04
Distantierul de dacie...are 7mm grosime.Daca folosesti un distantier ceva mai subtire,coada pompei va sta [tensionata] pe cama de actionare si vei avea cursa o idee mai mica.Daca distantierul este prea gros,coada pompei va atinge cama numai catre varf si...din nou cursa va fi ceva mai mica.Oricum,in momentul cand pui un distantier,ar fi de preferat sa rotesti cama de actionare astfel incat coada pompei sa nu fie pe [cocoasa] si iti poti da seama singur de eventualele ajustari; esti baiat mare..
|
#1119
Posted 02 August 2015 - 20:14
Sa adaugam la ce am mai facut cu tractorasul, ca de facut imbunatatiri mai putin.......maine am sa pun si niste poze cu lemnele pe care le-am adus taras.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s22YVUc0Qr8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ninelache, 02 August 2015 - 20:16. |
#1120
Posted 03 August 2015 - 20:32
Salut domnilor vă urmăresc de ceva timp disk văzut câteva tractoare realizate de dvs chiar bune Am ajuns la o concluzie până acum şi anume un motor de dacie plus o cutie de viteze de dacie papuc 4x4 plus o punte spate aro10sau papuc 4x4 şi ideal un reducţie de genul celor de la specificare înşirate pe un saşii din profil I oare nu ar răspunde cerinţelor unui tractoare de acest gen? Eu sunt mutat de 2 ani la ţară .am o suprafaţă de lucrate 1300 m pătraţi iar un astfel de tractoare care să îmi facă statura de maxim 20 cm adâncime părăsit şi tras o remorcuta.măr ajută mult.Ceea ce mă sperie este lucrarea de arat unde ştiu că este nevoie de ceva forţă de tractoare restul de lucrări ar fi mai uşoare din punct de vedere mecanic
|
#1121
Posted 04 August 2015 - 10:51
Din partea mea, bine ai venit!
Ceea ce ai descris este in cea mai mare parte ceea ce am facut eu. Din cate stiu motorul de Dacia are suficienta putere in treapta intai pt a putea patina rotile, chiar si pe asfalt, unde aderenta este destul de buna, deci cred ca e suficient pt a trage un plug chiar si fara alt reductor. O alta idee este ca acel grup din puntea spate are si reductor, astfel la mine la circa 2.25 ture ale cardanului se invarte planetara o singura data. Este de tinut minte si chiar cautat un grup cu reductor, daca se poate. Cutia de viteze se gaseste de Dacia papuc cu tractiune numai spate pt a simplifica. Eu cred ca un astfel de tractor te-ar deservi in mare masura, chiar si unul ca cel facut de Ninelache, dar care nu are si viteza mare, datorita puterii motorului mai scazuta. Foarte important! Daca esti mecanic sau pasionat de mecanica si ai un minim de scule cu care sa poti lucra, merita sa-ti construiesti un tractoras si vei avea si o mare satisfactie sufleteasca, sau hai sa-i spunem un strop de fericire, dar daca nu ai astea, banii investiti intr-un tractoras pot fi la fel de multi sau chiar mai multi decat atunci cand il cumperi gata facut, poate chiar de la unul din noi. Eu unul iti doresc mult spor! |
#1122
Posted 04 August 2015 - 20:09
Multumesc pentru încurajaţi alin un minim de scule am ceva mecanică ştiu în schimb nu am încă acces la o sudură CO2 pentru sasiuDeocamdata sunt la faza de proiect şi de adunat piese .
Din punct de vedere financiar nu cred că ar fi o problema pentru că acest tractoaraş îl pot face şi în 2 ani nu este grabă ideea este să îl factorii să mişu depind de unu sobre altu să îmi are gradina |
#1123
Posted 04 August 2015 - 20:27
Aoleu, verifica te rog intodeauna ce scrii si corecteaza, ai buton de "Edit".
De ce sudura "CO2"? poti suda onorabil si cu electrod invelit, avantaj ar fi totusi dar nu e obligatoriu. |
#1124
Posted 05 August 2015 - 18:55
Imi cer.scuze pentru greseli dar postez de pe un telefon care scria ce vroia el dar acum lam pacalit sa scrie ce vreai eu.Sudura CO2 vroiam pentru sudura de la axul planetarelor si a puntii spate de papuc.eventual si la sasiu Acum am o nedumerire daca as vrea sa adaug o curea suplimentara legata de fulia de la motor si fulia de la o pompa hidraulica ar trebui schimbata fulia originala a motorului de dacie(ma refer la un motor de dacie 1300) cam de la ce masima sar potrivi o fulie ssa o atasez dar sa fie cu canal dublu de curea?
|
#1125
Posted 05 August 2015 - 20:07
Fulia o faci pe comanda la strung, deci cu acelasi diametru dar cu doua canale. Am sa mai postez si eu cateva poze cu constructia tractorului.
Attached Files |
#1126
Posted 06 August 2015 - 08:13
Iulian , gasesti fulie dubla pentru alternator, nu mai stiu de la ce provine, oricum ceva romanesc. Cuplezi cu ea pompa hidraulica.
In urma cu cateva pagini am prezentat un aro cu 3 sectii de cultivator. Pentru hidraulic are pompa de servo directie de cielo actionata prin curea de la alternator. Presiune are mai mult decat suficient dar debitul cam mic. Cu 3 grizi de stejar legate una langa alta, groase de vreo 15 cm fiecare la vreo 2,5 m lungime, a ancercat ridicarea onui motor, tot de aro. S au rupt ca betele de chibrit. Alin, eu cred ca trebuie adaugat un reductor intre cutie si punte. |
|
#1127
Posted 06 August 2015 - 15:17
Cred totusi ca ar fi bine sa fac una pe strung in cazul asta as vrea sa am debitbun la pompa pentru ca o sa il folosesc si la impins zapada pe timp de iarna .Alin nu sunt cam firave rotile de pe fata?Ce inaltime ai de la sol la burta tractorasului?
|
#1128
Posted 06 August 2015 - 20:28
Cred totusi ca ar fi bine sa fac una pe strung in cazul asta as vrea sa am debitbun la pompa pentru ca o sa il folosesc si la impins zapada pe timp de iarna .Alin nu sunt cam firave rotile de pe fata?Ce inaltime ai de la sol la burta tractorasului?
|
#1129
Posted 06 August 2015 - 20:36
jantele de marimea potrivita pentru puntea fata stau sub scaun ruginesc , iar rotile de ”roaba ” stau montate pe tractor.
Vazand scheletul acelui scaun ma duce cu mintea la un schelet de tevi de cupru cu un deviator pentru a circula antigelul din radiator iarna in scaun astfel incalzindu-l. Nu ai lucrat la rigiditatea sasiului, la un drum denivelat sau la traversarea unui sant relativ mic dar luat stramb risti sa iti trosneasca sasiul din colturi. Edited by Benderbut, 06 August 2015 - 20:47. |
#1130
Posted 06 August 2015 - 21:26
Ninelache , inca asteptam pozele.........
An ce viteza era cand mergea cu remorca cu nisip ? |
#1131
Posted 06 August 2015 - 21:31
Sunt si eude parere ca ar trebuibun reductor intre cutie si pune spate.Da un plus de forta tractoare Problema ar fi de ce tip sa fie acest reductor tinand cont ca trebuie sa se cupleze la cutie pe o parte si la puntea spate pe cealalta parte Edited by iulian_2233, 06 August 2015 - 21:39. |
|
#1132
Posted 07 August 2015 - 07:15
salutare. azi am fost la garla si am luat o remorcuta de nisip. tractorasu sa comportat extraordinar din toate punctele de vedera si la traversarea garlei si la urcarea pantei. intrebare. de ce stropeste cu ulei pe teava de esapament? stropii sunt foarte mici si uleiu din baie nu se vede s€a fi scazut .
Edited by daniel_d222, 07 August 2015 - 07:21. |
#1133
Posted 07 August 2015 - 08:05
Daca va fi nevoie de un reductor il voi pune,desi eu am tras lemn in gater cu aro10 fara sa cuplez reductorul, acesta fiind mult mai greu si cu aceeasi putere, in ceea ce priveste rotile fata, sunt mai solide decat par,jentile sunt groase, sunt de la remorca de la masina cu care am adus o moara de 400 kg pe un traseu de 400 de km, fara a avea cea mai mica problema. Apoi rulmentii sunt schimbati cu lagare cu rulmenti ce provin de la autoturisme. In ultima instanta, daca e nevoie voi pune alte roti, dar voi avea dezavantaje fata de ceea ce am acum, deoarece bracarea rotilor se va face in mai mica masura, roata va atinge de sasiu sau puntea fata va trebui sa fie mai lunga. Puntea fata este legata de sasiu intr-un singur punct, in centrul puntii, pentru a putea urmari terenul, daca pun roti mai mari este posibil sa nu mai poata culisa sus-jos tot atat de mult, astfel incat stau in cumpana, daca sa modifica sau nu puntea spate. Totul va fi dictat de modul de functionare.
Distanta fata de sol este de 25 centimetri in dreptul puntilor si cred ca vreo 40 in rest. In ceea ce priveste solidizarea sasiului, nu e terminat nimic, are doar o traversa de 10 pe 4 cm, in partea din fata, dar va avea inca vreo patru, sub scaun si in locul unde vine prins schimbatorul de viteze. Daca stiti un alt mod de a-l solidiza, va rog spuneti-mi si mie. S-a strecurat o greseala. Stau in cumpana daca sa modific sau nu puntea fata. In ceea ce priveste scaunul, cred ca va fi un altul, de masina, acesta este de la o tricicleta construita de mine in trecut. |
#1134
Posted 07 August 2015 - 08:16
stefanut23, on 06 august 2015 - 21:26, said:
Ninelache , inca asteptam pozele......... An ce viteza era cand mergea cu remorca cu nisip ? Am plecat cu treapta I la relanti si cand i-am dat a II s-a oprit motorul, de aceea am coborat si l-am pornit din nou.Dupa aceea am plecat direct cu a II-a Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users