De ce uram soferii de BMW?
#4412
Posted 14 March 2022 - 00:16
Esti nostim, deci daca n-am stat sa citesc manualul incat sa vad toate modurile de functionare, mai exact in ambele directii pt ca am gasit din prima un mod ok de a-l folosi inseamna ca n-am pus mana pe asa ceva.
Neah, sunt ok, nu ma incanta oamenii ce nu pot privi lucrurile in mod obiectiv. |
#4414
Posted 14 March 2022 - 01:22
EASTERN_TIME, on 14 martie 2022 - 01:00, said:
[...] ai BMW ? Te rog opinii relatate daca nu FUCK OFF Cata pasiune pentru niște tinichele. Tot o tigaie e chiar dacă are sigla bmw pe ea. Tot la piata ca sa cumperi praz și brânză folosești și tu agregatul ca toată lumea. În plus nici nu e nimic deosebit, doar o mașină din gama premium, atât. Singura chestie ca e într-adevăr fain fata de toate celelalte mașini "clasice" este infotainmentul la astea de generație mai noua. |
#4415
Posted 14 March 2022 - 07:53
Infotaimentul ? La vremea aia venea cu un radio - casetofon Blaupunkt extrem de rudimentar daca nu ma insel, asta cred ca a fost unul din primele lucruri pe care le-am schimbat la masina dupa ce am scos telescoapele alea pe ulei ce erau scurse, Nu mai stiu ce am luat, ceva japonez, cu o fatza detasabila, ca se fura de numa numa pe timpul ala in anii 90 la Timisoara.
Edited by EASTERN_TIME, 14 March 2022 - 07:53. |
#4416
Posted 14 March 2022 - 08:59
_-livio-_, on 14 martie 2022 - 00:16, said:
Esti nostim, deci daca n-am stat sa citesc manualul incat sa vad toate modurile de functionare, mai exact in ambele directii pt ca am gasit din prima un mod ok de a-l folosi inseamna ca n-am pus mana pe asa ceva. Neah, sunt ok, nu ma incanta oamenii ce nu pot privi lucrurile in mod obiectiv. Hi hi. Esti dovada vie ca de multe ori oamenii urasc ceva din frustrare. Numai din frustrare, fara ca macar sa inteleaga ce urasc si de ce urasc. Pentru asta iti multumesc, era nevoie de contributia ta aici. _-livio-_, on 14 martie 2022 - 00:07, said:
Nu e vina mea ca tu n-ai inteles ce am scris eu desi ti-am pus si filmulet. Daca te uitai mai atent la filmuletul pe care l-ai postat, ai fi inteles ca: 1. Raspunsul la _-livio-_, on 14 martie 2022 - 00:05, said:
Adica masina sta pe loc, apesi batul pt semnal stanga si el ramane apasat sau revine singur in pozitia initiala si becurile merg in continuare pana sunt anulate? Depinde de cat de tare apesi. 2. Prin urmare, raspunsul de mai sus, care denota intelegerea completa a modului de functionare, demonstreaza ca afirmatiile urmatoare sunt false: _-livio-_, on 13 martie 2022 - 21:12, said:
practic batul era 100% electronic si nu statea sus sau jos in timpul semnalizarii ci revenea la punctul 0, dupa care pt anulare trebuia dat inca o data spre directia semnalizata. _-livio-_, on 13 martie 2022 - 23:51, said: Deci e fix cum am zis dar cu uriasa diferenta ca merge in ambele sensuri, Q.E.D. |
#4417
Posted 14 March 2022 - 09:04
#4419
Posted 14 March 2022 - 10:22
EASTERN_TIME, on 14 martie 2022 - 01:00, said:
E ok Livio nu trebuie sa faci valuri, ai BMW ? Te rog opinii relatate daca nu FUCK OFF til, on 14 martie 2022 - 08:59, said: Hi hi. Esti dovada vie ca de multe ori oamenii urasc ceva din frustrare. Numai din frustrare, fara ca macar sa inteleaga ce urasc si de ce urasc. Pentru asta iti multumesc, era nevoie de contributia ta aici. Daca te uitai mai atent la filmuletul pe care l-ai postat, ai fi inteles ca: 1. Raspunsul la este: Da. Adica da, revine. Si da, poate sa ramana apasat. Depinde de cat de tare apesi. 2. Prin urmare, raspunsul de mai sus, care denota intelegerea completa a modului de functionare, demonstreaza ca afirmatiile urmatoare sunt false: Q.E.D. Deci si cu filmare in fata tu zici ca nu e asa, pai atunci bine. Edited by _-livio-_, 14 March 2022 - 10:28. |
#4420
Posted 14 March 2022 - 10:52
Uite unu care nu s-a inteles cu semnalul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fGDNzMLfSBY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
La 06:13 |
|
#4422
Posted 14 March 2022 - 11:17
_-livio-_, on 13 martie 2022 - 23:32, said:
Nu e cazul sa te dai rotund: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GAMCkJvECy8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sari la secunda 0:40. Sistemul a aparut pe vremea lui E90. Ia si tu si cauta daca esti interesat. |
#4423
Posted 14 March 2022 - 11:29
Probabil proprietarii s-au obosit sa citeasca manualul, dar ce generatie are sistemul de la bmw?
Edited by _-livio-_, 14 March 2022 - 11:30. |
#4424
Posted 14 March 2022 - 11:58
Mai rău decât "B.M.W."-iştii la semnalizare stau bicicliştii. Cam am boală pe marca "B.M.W." (deşi unele modele vechi îmi plac cum arată; îmi pare rău că nu mai există un 328 interbelic la noi - vezi filmul "De 3 ori Bucureşti"), da' când sunt pe bicicletă mi-e mai teamă de bicicliştii decât de şoferi de "B.M.W." (sau şoferi în general); pe lângă că nu ştiu să semnalizeze când virează (o.k., e departe orice vehicul de tine, nu o faci, dar nu o fac unii nici în locuri super-hyperaglomerate) şi rişti, unii vin din spate şi trec razant pe lângă tine - la depăşire eu fac măcar avertizare sonoră, dacă nu pot trece cu bicicleta la cel puţin 1,5 m faţă de celălalt biciclist.
La comportament se aseamănă parte din şoferi şi bicilişti: unii se cred la raliu pe stradă, alţii se cred la curse de biciclete pe trotuar şi aleile din parcuri... ro_explorer, on 14 martie 2022 - 09:04, said:
Eu vorbesc de mașini contemporane nu de cazane/relicve. Cazanele își au locul lor la dezmembrări. Care sunt "cazanele" şi "relicvele" după părerea ta? Edited by djl, 14 March 2022 - 12:00. |
#4425
Posted 14 March 2022 - 12:51
djl, on 14 martie 2022 - 11:58, said:
La comportament se aseamănă parte din şoferi şi bicilişti: unii se cred la raliu pe stradă, alţii se cred la curse de biciclete pe trotuar şi aleile din parcuri... djl, on 14 martie 2022 - 11:58, said:
Care sunt "cazanele" şi "relicvele" după părerea ta? |
|
#4426
Posted 14 March 2022 - 13:55
Nu mai bine se asigura statul roman ca service-urile si ITP-urile isi fac treaba ca la carte?
Daca ar fi asa, orice masina ar rula decent si in siguranta pe strazile noastre, daca nu e mancata de rugina (care e , oricum, criteriu la ITP). Dar la noi service-urile sunt mai degraba distrugatori de masini. Si e de inteles. Ca sa mentii o masina veche in bune conditii e de lucru, macar pentru ca ai de-a face cu suruburi intepenite, pe langa piesele care trebuiesc schimbate - lista devenind mai lunga pe masura ce imbatraneste masina. Cei care au masini vechi nu-si permit atatea investitii, sau nu realizeaza beneficiul lor. Costurile in service trebuie sa ramana, asadar, mici. Asta inseamna sa te bazezi pe Dorei. Care distrug masini. Eu imi intretin singur masinile. O singura data am dus una in service si da, au rezolvat problema, dupa ceva batai de cap (inclusiv pornit motorul cu disctributia pusa prost, fapt negat pana cand le-am aratat ca sunt in tema si sunt in stare sa observ ce au facut). Dar au mai si stricat pe langa. Plus ca mi-am luat o zi libera sa lucrez eu la ei in service ca sa montez corect amortizoarele pe care ei le montasera gresit. Din punctul meu de vedere, e mai ecologic si mai economic sa ne mentinem in circulatie parcul auto, dar sa fie in bune conditii. Dar pentru asta, trebuie sa ne punem service-urile la punct (si la zid cand e cazul), asumandu-ne costurile maricele de service, dar apreciind beneficiul unei masini bine intretinute. Ca veni vorba de pus la zid, odata am reclamat la RAR un service maricel, pentru ca au strans prezoanele pana au bulit filetele. Am avut de lucru pana i-am convins, RAR-ul a actionat ca mediator intre mine si service, in loc sa-i sanctioneze. Chiar si dupa ce le-am demonstrat problema, a fost cel de la RAR care m-a sunat si mi-a propus sa incheiem subiectul printr-un set complet de prezoane noi pe care urma sa mi-l dea cei de la service. Dar a functionat. Imi zice un amic ca a fost la acel service, la 2 ani dupa reclamatia mea, si a apreciat faptul ca au folosit dinamometrica si ca au folosit-o corect, nu dupa ce au strans la puterea maxima a pistolului pneumatic. Deci hai sa lasam snobismul care ne indeamna sa ne plimbam fundurile numa-n masini noi si sa ne bucuram de "cazanele" noastre intretinute corespunzator. |
#4427
Posted 14 March 2022 - 14:06
Un cazan, oricat de intretinut ar fi, va fi tot un cazan. In conditiile in care stelele euroncap se dau pe criterii de AEB, lane keep assist si alte elemente de siguranta activa, orice masina care nu are asa ceva ar trebui scoasa de pe sosele dupa o perioada. Tehnologia evolueaza constant si criteriile de siguranta evolueaza constant de asemenea. Nu mai zic de standardele de poluare.
Da, daca iti iubesti asa de mult cazanul, esti invitat la service unde sa ii daci retrofit (pe banii tai, bineinteles) cu sisteme actuale de siguranta si filtrare anti-poluare ... in conditiile astea da, e OK sa te plimbi si cu relicve pe strada. Edited by ro_explorer, 14 March 2022 - 14:06. |
#4428
Posted 14 March 2022 - 14:21
Sistemele active sunt pt navetistii de rand, cu masini de 20 de ani nu prea se face naveta ci intra mai mult la masini de pasionati, iar aici nu prea au sens pt ca sunt conduse complet altfel fata de primele.
Iar cele de 20 de ani cam au aceleasi sisteme pasive de siguranta ca acum, in 2002 abs-ul si esp-ul erau deja de multa vreme pe piata. Masinile clasice unde le incadrezi? De exemplu de multa vreme ma bate gandul la un BMW 2002 din anii 70 pe care sa-l reconditionez. Edited by _-livio-_, 14 March 2022 - 14:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users